SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos. Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ken ik ook al niet![]()
Corona geïnspireerd verzoek?
Dat was voor mij ook een bron van inspiratie, ja.quote:
Trustenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Mad bedankt voor de muziek tot zover.
Ik ga naar bed, hoop nu eens goed te slapen.
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Trustequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Dat kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
@:TT: wel op afstand hè. Met een touw bijvoorbeeld.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten Melting. Ik hoop ook dat je goed slaapt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Welterusten...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Melting peert 'm en dit gebeurt...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat een verre kennis op leeftijd die al van alles mankeerde aan Corona is overleden.
Hij was zondag opgenomen...
Brrr, nare berichtenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Hoor net dat een verre kennis op leeftijd die al van alles mankeerde aan Corona is overleden.
Trekt meteen de stekker eruit...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Melting peert 'm en dit gebeurt...
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Dat zijn nare berichtenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Achquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
Lijkt wel onkruid.quote:
Ik denk het ook...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Gogol Bordello niet zoveel vind.
Ik heb een enkele reis gekochtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:09 schreef Symphonic het volgende:
De sneltrein naar Never Alone is zojuist vertrokken van spoor 3a
Geeft niks. Niet iedereen kan een goede smaak hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:08 schreef brother52 het volgende:
Ik ben denk ik de enige die Gogol Bordello niet zoveel vind.
Ik heb de trein gemistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |