quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Ditquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Kattenharen zijn echt tien keer ranziger
Ze werd gewoon pissig, je merkte het aan alles. Toen begon ze maar over zijn kindquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Erm...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:09 schreef ja_okay_whatever het volgende:
Okay, dus kinderen in bed vindt ze een afknapper. Zal ik noteren.
Ja echt smerigquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze werd gewoon pissig, je merkte het aan alles.
Arrogant tutjequote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja![]()
Kun je nagaan als je echt ruzie met haar hebt. Pittig ding.
Prinsesjes die de hele dag slapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Katten zijn toch mega saaie huisdieren?
Nee joh, wel schattig 😍quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:11 schreef Oostblokkert het volgende:
Katten zijn toch mega saaie huisdieren?
Mooi hequote:
Accepteert ze niet van iemand. Zal altijd baasje zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:12 schreef Oostblokkert het volgende:
Willemijn is iemand die je in een relatie duidelijk op haar plek moet zetten. Ze heeft weerstand nodig.
En niets geworden.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Nou die bejaarden pimpampetten gelukkig nog wel met elkaar.
twitter:FirstDatesNL twitterde op dinsdag 31-03-2020 om 21:24:03Er gaan op Twitter berichten rond dat een kandidaat uit de aflevering van vandaag overleden zou zijn, dit is niet waar. De redactie heeft vanavond nog contact met hem gehad. #FirstDates reageer retweet
Ouders kunnen nu wel heel defensief reageren maar kinderen zijn ook smerig, stront, snottebellen, kwijlen, kotsen....niet heel veel verschil met een huisdier hoor en dan heeft een kat nog als voordeel dat die nog wat moeite doet om zichzelf te fatsoeneren...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze werd gewoon pissig, je merkte het aan alles. Toen begon ze maar over zijn kind![]()
jaaa nice deze guy loves karaoke ooooookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:56 schreef KennyPowers het volgende:
love karaoke ohmygawd looove it oh mijn god nice
Ja precies. Ouders hebben altijd een soort van ubemensch gevoel, omdat ze een kind op de wereld hebben gepoept.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ze werd gewoon pissig, je merkte het aan alles. Toen begon ze maar over zijn kind
Ouders kunnen nu wel heel defensief reageren maar kinderen zijn ook smerig, stront, snottebellen, kwijlen, kotsen....niet heel veel verschil met een huisdier hoor en dan heeft een kat nog als voordeel dat die nog wat moeite doet om zichzelf te fatsoeneren...
Ja knap meisje. Die klimaat hippie was een mismatch 'ja ik vlieg wel gewoon, maar ik denk er over na". Wat een hypocriete lul.quote:Op woensdag 1 april 2020 05:14 schreef Mister1984 het volgende:
Willemijn was wel leuk!
Iemand die een social media profiel van haar weet?
Een gemiddeld kind ligt niet met kots, snot of poep in bed.quote:Op woensdag 1 april 2020 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ouders kunnen nu wel heel defensief reageren maar kinderen zijn ook smerig, stront, snottebellen, kwijlen, kotsen....niet heel veel verschil met een huisdier hoor en dan heeft een kat nog als voordeel dat die nog wat moeite doet om zichzelf te fatsoeneren...
Gaat een kat onder de douche met lekkere shampoo of zo? Ik vind het heel smerig, maar mensen moeten het lekker zelf weten. Hetzelfde met een hond in bedquote:Op woensdag 1 april 2020 01:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja inderdaad, maar ja drugs is fantastisch blablablaquote:Op woensdag 1 april 2020 19:38 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
En overal die stinkende wiet lucht, gatverdamme.
Hij heeft z'n buttplug nog in denk ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:39 schreef Oostblokkert het volgende:
Hij kijkt niet helemaal helder uit z'n ogen, of valt mij dat alleen op?
Heftig.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Hij heeft z'n buttplug nog in denk ik.
Vijf toch?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Al vijfTIEN jaar op kamers? Hoorde ik dat goed?
Je neemt liever haar woord in jouw mond?quote:Op woensdag 1 april 2020 19:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Prachtige dame die Eva, jammer dat ze zo vaak het woord ''kut'' in haar mond neemt.
Ik ga hem terugspoelen.quote:
5quote:Op woensdag 1 april 2020 19:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Al vijfTIEN jaar op kamers? Hoorde ik dat goed?
Verkeerd gehoord. maar het wordt dan wel tijd om iets te gaan zoeken.quote:
Wat een sukkelquote:Op woensdag 1 april 2020 19:45 schreef Nine. het volgende:
Die rooie dude probeert stoer over te komen ofzo.
En hij doet het heel goed.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
Grijze coltrui is wel een van de eerste knappe mannen in tijden
Ik probeerde aan de hand hiervan te achterhalen over wie het ging, maar ik vind iedereen wel gewoontjes eik en het is me tot nu toe niet gelukt.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:42 schreef Oostblokkert het volgende:
Prachtige dame die Eva, jammer dat ze zo vaak het woord ''kut'' in haar mond neemt.
Hij kan veel knapper krijgen en heeft dat vast ook gehad, dus na dit drankje houdt het op.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:49 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
En hij doet het heel goed.
Dit wordt een match.
Bij prachtig denk ik ook aan een Doutzen Kroes.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:50 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik probeerde aan de hand hiervan te achterhalen over wie het ging, maar ik vind iedereen wel gewoontjes eik.
Hij droomt ook van buiten zijn league.quote:
BAM.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Mooi, eindelijk weer eens een vent die nee zegt.
Ja he, en als eerste ook nog.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Mooi, eindelijk weer eens een vent die nee zegt.
Nou weet ik nog steeds niet over wie het gaat.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:53 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik vind Eva een prachtige dame, leuke uitstraling, tikje intelligentie zelfs (als ze niet van die simpele woorden gebruikt, goed figuur, leuk koppie. Niet mijn type echter.
Die in dat zwart gekleed, met die knappe jongen, waar Pisces zei dat ze een blotebillen gezicht heeft.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou weet ik nog steeds niet over wie het gaat.
Evaquote:Op woensdag 1 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Ah, dank.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Die in dat zwart gekleed, met die knappe jongen, waar Pisces zei dat ze een blotebillen gezicht heeft.
Je hebt nog steeds geen idee he?quote:
Plane Jane met lange boblijn in colbert, zonder make-up. Tegenover de grijze coltrui.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het is Plain Jane.quote:Op woensdag 1 april 2020 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Plane Jane met lange boblijn in colbert, zonder make-up. Tegenover de grijze coltrui.
Ik heb autocorrect na een minuut opgegeven. Zelfs de Bob wilde hij nietquote:
Jawel hoor, denk ikquote:Op woensdag 1 april 2020 19:56 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds geen idee he?
Ze mag mijn fallus controllen.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:01 schreef NoCigar het volgende:
Don heeft een hersencel en die gebruikt hij niet om te zwijgen.
Ah. Die.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:00 schreef Oostblokkert het volgende:
Ik vond die ene met dat coltruitje wel aardig.
pRaChtig!quote:
ZumbaGODquote:Op woensdag 1 april 2020 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Enig. Misschien doet hij ook aan salsa. Nog leuker.
Amsterdammert he.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Grijze coltrui is echt te vol van zichzelf. Zie je niet vaak eigenlijk.
Dat is alleen leuk bij jonge strakke fitte mediterrane jongens op vakantie.quote:
Nooit meegemaakt in Amsterdam. Zal er eens op gaan letten.quote:
Nouquote:Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus wat is dit voor lijkenstel.
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef RickoKun het volgende:
De lesbiennes waren op.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef RickoKun het volgende:
*google start*quote:Op woensdag 1 april 2020 20:06 schreef Nine. het volgende:
Hij heeft wel een erg groot hoofd grijze coltrui. Net als Robert Doornbos.
Als je je kwetsbaar opstelt dan walst hij over je heenquote:
Suicide girls genotquote:Op woensdag 1 april 2020 20:08 schreef DKUp het volgende:
Nientje was depressief en sneed in zichzelf.
quote:
Staat die ook op de bingokaart?quote:
Hij praat als een lege accu...quote:
Tijd voor een nieuwe bingokaart.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, maar je hoort het bijna iedere aflevering weer......
Hahaha wow. Ricko, jij voorspeller.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Lekkere onafhankelijke powervrouw die Rinja.
Maar splitten ho maar.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:13 schreef RickoKun het volgende:
Lekkere onafhankelijke powervrouw die Rinja.
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:14 schreef NoCigar het volgende:
Die man is misschien best aardig maar iets te laconiek.
Stiekem wel een grappige vent. Niet om te daten natuurlijk.quote:
Dit is zo’n voyeuze.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 20:15 schreef kapitein_Schettino het volgende:
wat zal die zijn als die wat drukker is,
Die gaat zijn vlees aan een haak hangenquote:Op woensdag 1 april 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Nientje wil als tweede date naar een fetisj feest
Nientje zou ik denk ik daar ook wel willen zien.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:15 schreef DKUp het volgende:
Nientje wil als tweede date naar een fetisj feest
Thema als een rode draad in je levenquote:
IN AMSTERDAMquote:
Liverpool danquote:
Haha goede bingokaart.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:21 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, de quote is geupdated. Welke vakken moeten erin/eruit?
Andere setting.quote:Op woensdag 1 april 2020 20:21 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Okay, de quote is geupdated. Welke vakken moeten erin/eruit?
Creepy Sergio: Heb je al stiekem gekeken?quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Als er nog suggesties zijn dan hoor ik die graag.
"Gender-neutrale Water Closet Scene" wil ik verwijderen, die komen niet meer zo vaak voor.
Haha, echt tof dat je dit doet!quote:Op woensdag 1 april 2020 20:52 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
Als er nog suggesties zijn dan hoor ik die graag.
"Gender-neutrale Water Closet Scene" wil ik verwijderen, die komen niet meer zo vaak voor.
Oh het was niet gericht naar voetbal.quote:
Ik heb ze toch allemaal gemaakt, kan net zo goed doorgaan.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:40 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Haha, echt tof dat je dit doet!
hij zei meteen neequote:Op woensdag 1 april 2020 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe was het afgelopen met die twee biologie studenten? Die vond ik leuk samen
Ohquote:Op woensdag 1 april 2020 21:41 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oh het was niet gericht naar voetbal.![]()
Grijze coltrui was een arrogante Amsterdammer (pleonasme) die wel even dacht het voor elkaar te krijgen, vandaar. Met een knipoog verder
Ik lust wel een mojitoquote:Op donderdag 2 april 2020 19:25 schreef DKUp het volgende:
Welkom in het First Corona Dates Restaurant
Nah, dat vond ik wel attent.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:31 schreef DKUp het volgende:
Oh hij doet al heel betweterig, fucking next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |