ER GAAT GEEN CENT MEER NAAR GRIEKENLAND!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:31 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar het ging over populisme. En de VVD valt daar niet onder.
Bevestiging trollen en zelf niet willen kijken/onderzoeken. Weten we dat ook weerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:31 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik niet wil gebruiken? Het interesseert me geen flikker wat ze gebruiken. Ik laat de mensen die de kennis hierover hebben het beslissen. Vragen aan 100 fokkers is niet mensen met kennis.
[..]
Nou vertel. weer een loze kreet.
Nee nu niet met algemene politieke standpunten komen. Het ging erom dat nu in tijden van corona andere partijen dan pvv en FvD populistische politiek drijven. We hebben het niet over pre-coronaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet en dat kun je ook makkelijk onderbouwen. Bekijk maar eens hun social media. Je ziet juist vaak aversie tegen de gevestigde partijen. En men blijft ook hun punten twitteren etc etc. Zij spreken inderdaad niet over bloed etc, remember Paul Rosemoller?
Dit heeft niets met populisme van doen. Je verwart populariteit met populisme.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ER GAAT GEEN CENT MEER NAAR GRIEKENLAND!
ONDERSTE STEEN BOVEN!
Populisme to the max
Ik troll helemaal niet. Ik zet continue bronnen bij mijn beweringen in tegen stelling tot jij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bevestiging trollen en zelf niet willen kijken/onderzoeken. Weten we dat ook weer
Ik heb het gewoon over de politiek in zijn geheel, niet specifiek corona of wel? Politiek is een groot theaterstuk of we nu Mh-17 hebben of corona.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nu niet met algemene politieke standpunten komen. Het ging erom dat nu in tijden van corona andere partijen dan pvv en FvD populistische politiek drijven. We hebben het niet over pre-corona
..leer ajb Nederlands.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dit heeft niets met populisme van doen. Je verwart populariteit met populisme.
Is weldegelijk populisme. Het is misschien je partijtje en trap ik je daarmee op je hart, maar schreeuwen en het volk naar de mond praten (wat ze willen horen dus) is puur populisme. Dat doet Wilders voornamelijk ook, wat is het verschil? Er is geen verschil. Of is het verschil omdat hij premier is? Dat maakt geen verschil.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dit heeft niets met populisme van doen. Je verwart populariteit met populisme.
Ja natuurlijk is het een theaterstuk. Dat leer je wel van de grote innovator die het over partijkartels heeft maar vervolgens zijn betogen in het Latijn afsteekt of een bompak aan heeft in de kamer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de politiek in zijn geheel, niet specifiek corona of wel? Politiek is een groot theaterstuk of we nu Mh-17 hebben of corona.
Je probeert een punt te maken, maar faalt behoorlijk ouwe dibbes. Dat bompak was overigens wel geniaalquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is het een theaterstuk. Dat leer je wel van de grote innovator die het over partijkartels heeft maar vervolgens zijn betogen in het Latijn afsteekt of een bompak aan heeft in de kamer.
Waar faal ik dan? Door voorbeelden wijs ik erop dat Baudet op populistische wijze tegen de elite dramt maar er zelf onderdeel van uitmaakt en zelfs nog verder gaat door zich door zijn woordgebruik totaal te verheffen boven het volkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je probeert een punt te maken, maar faalt behoorlijk ouwe dibbes. Dat bompak was overigens wel geniaal![]()
Je had het kunnen houden bij theaterstuk, rest niet relevant denk ik. En ik ben zeer zeker geen fanboy van geen enkele partij. Alhoewel ik vroeger goede hoop had bij D66 toen ik er nog op stemde, maar die hebben hun ziel verkocht aan de duivel
Woordgebruik etc interesseert mij allemaal geen reet joh. Stop daar nou eens mee om politiek op 1 manier te zien. Al komt er morgen iemand binnen die de hele tijd aan zijn anus staat te krabben en ik ben het op alle punten met hem eens, dan stem ik er op. Zo zou het moeten werken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar faal ik dan? Door voorbeelden wijs ik erop dat Baudet op populistische wijze tegen de elite dramt maar er zelf onderdeel van uitmaakt en zelfs nog verder gaat door zich door zijn woordgebruik totaal te verheffen boven het volk
Nee, iets roepen wat populair is of goed valt is geen populisme.quote:
Allesbehalve dat.quote:Het is misschien je partijtje
Uit de definitie die je net gaf blijkt iets anders.quote:maar schreeuwen en het volk naar de mond praten (wat ze willen horen dus) is puur populisme. Dat doet Wilders voornamelijk ook, wat is het verschil? Er is geen verschil. Of is het verschil omdat hij premier is? Dat maakt geen verschil.
De definitie is dat de populist in kwestie de ''kant'' van het volk kiest, oftewel het volk naar de mond praat. Dat doet Wilders zeer zeker vaker dan Rutte, logisch die zit al op het pluche en heeft dat ook helemaal niet meer nodig. Ik herinner mij de 130 regeling nog waar Klaver o.a. hard werd aangepakt door Rutte. DIT was voor de mensen die veel van huis zijn en de chauffeurs etc etc. Puur populisme.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:45 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, iets roepen wat populair is of goed valt is geen populisme.
[..]
Allesbehalve dat.
[..]
Uit de definitie die je net gaf blijkt iets anders.
Nee, er zijn meerdere criteria. De belangrijkste is de tegenstelling tussen enerzijds de elite en anderzijds het volk. Daar doet de VVD niet aan, aangezien ze zelf een groot deel van de elite vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De definitie is dat de populist in kwestie de ''kant'' van het volk kiest, oftewel het volk naar de mond praat.
Nu niet meer nee. Dat was een tijd geleden wel anders, toen ze nog niet de ''macht'' in handen hadden of toen ze op het punt stonden die te verliezen. Dit schouwspel herhaalt zich keer op keer op keer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:52 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, er zijn meerdere criteria. De belangrijkste is de tegenstelling tussen enerzijds de elite en anderzijds het volk. Daar doet de VVD niet aan, aangezien ze zelf een groot deel van de elite vertegenwoordigen.
Toen zetten ze zich af tegen de elite?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. Dat was een tijd geleden wel anders, toen ze nog niet de ''macht'' in handen hadden of toen ze op het punt stonden die te verliezen.
Hele beroepsgroepen? Je bedoelt die paar tientallen gasten en paar honderd varkens/boeren die alles vandaliseerden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
In November stonden hele beroepsgroepen nog te demonstreren, haast te smeken om een paar tientjes in de maand extra. Politie op crepeersterkte. Onderwijs naar de klote, maar goh. Rutte praat zo statig maar toch zo volks. Fijne man hoor. Ja, ga ik op stemmen!
Dit land verdiend oprecht niet beter.
En nu damage control, terwijl de VVD iig deels verantwoordelijk is voor de aanvankelijk matige situatie in de zorg. Gevalletje pleisters plakken op open wonden die al richting necrose gingen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die niet in de gaten hebben wat jarenlang VVD beleid met de zorg gedaan heeft. :’)
Vér achter is wel overdreven. Kijkend naar de huidige capaciteit zijn we een middenmoter. Logisch aangezien de zorg beter is dan in omringende landen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De capaciteit van IC's in Nederland lopen ver ver achter bij het Europees gemiddelde, en er schijnen ook tekorten te zijn in reguliere weken.
Bron: Één vandaag van vanavond.
Het verbaast mij dat mensen na zo'n speech denken dat niemand anders dat had kunnen doen en alle eer toeschrijven aan de persoon in de spotlights. Zijn we werkelijk zo dom? Een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen, maar een mens wel, tot aan zijn dood toe.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:17 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Mhm.. hoogstpersoonlijk zou het er niet op durven wagen hen in deze situatie het voortouw te laten nemen. U blijkbaar wel, maar ik respecteer uiteraard uw mening hoor.
Het volk krijgt de regering die het verdient.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:36 schreef Harvest89 het volgende:
Godverdomme dit is belachelijk.
Zoveel zetelwinst in peilingen vanwege een paar toespraakjes.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |