abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192379993
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Volgens Één vandaag vanavond structureel de afgelopen jaren.
Dat staat niet in het artikel: https://eenvandaag.avrotr(...)icientie-in-de-zorg/
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:20:03 #77
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192379996
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De populist kiest de kant van het volk. Luister nog eens naar de speech van Rutte ;) Hij spreekt het volk toe alsof hij ons begrijpt, ons snapt etc etc etc. Populist dus.
quote:
Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een manier van politiek bedrijven, waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant van "het volk" kiest.
Dat doet de VVD dus niet. Wilders en Baudet dan weer wel. De VVD bedrijft geen populisme.
pi_192380015
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:20 schreef Poem_ het volgende:

[..]

[..]

Dat doet de VVD dus niet. Wilders en Baudet dan weer wel. De VVD bedrijft geen populisme.
100% dat de VVD populisme bedrijft als hij op live televisie zegt; Wij snappen u, wij staan achter u etc. Dat is 1 op 1 populisme en anders een cursus begrijpend lezen of je oogkleppen af doen.
pi_192380031
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef The_End het volgende:

[..]

Dat staat niet in het artikel: https://eenvandaag.avrotr(...)icientie-in-de-zorg/
Jawel hoor:

quote:
Maar omdat er al een krapte was op de Nederlandse intensive cares is het lastiger om nu op te schalen. "Als je wat meer reserves hebt, kan je ook meer problemen oplossen." Girbes benadrukt dat de capaciteit niet alleen gaat om beschikbare bedden, maar ook om genoeg geschoolde mensen en apparatuur...
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 maart 2020 @ 21:22:05 #80
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_192380034
Godverdomme :')

Het zou toch niet voor een tweede verkiezing op rij gebeuren...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_192380036
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ziekenhuis niet geschikt? Ah daarom is het tientallen jaren gebruikt als ziekenhuis inderdaad :') Het is dicht vanwege een faillissement (Slotervaart weet je wel). Ze bouwen godverdomme blokhutjes in Ahoy Rotterdam en een ziekenhuis wat NET dicht is zou niet geschikt zijn? _O- _O-
Uiteraard weet jij ook volledig zonder argumentatie of kennis van zaken dit beter in te schatten dan de mensen die het daadwerkelijk uitvoeren.
pi_192380047
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel hoor:
[..]

Krapte niet tekort. "als je MEER reserves hebt|
pi_192380057
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef The_End het volgende:

[..]

Uiteraard weet jij ook volledig zonder argumentatie of kennis van zaken dit beter in te schatten dan de mensen die het daadwerkelijk uitvoeren.
Anders ga je er niet op in, kan ook. Vraag het 100 willekeurige mensen hier op het forum en ik denk dat ze je allemaal uitlachen.

Blokhutjes in Ahoy Rotterdam bouwen terwijl je een redelijk nieuw ziekenhuis hebt staan die altijd in gebruik is geweest. :') :') :')
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:23:16 #84
319979 Fok-it
All is well
pi_192380061
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

100% dat de VVD populisme bedrijft als hij op live televisie zegt; Wij snappen u, wij staan achter u etc. Dat is 1 op 1 populisme en anders een cursus begrijpend lezen of je oogkleppen af doen.
Nee want volgens de definitie van de term populisme hoort de vvd bij de elite en zou het dus nogal krom zijn dat zij een kloof willen creëeren. Nee de enige 2 partijen die continue kritiek uiten op collectieve besluiten van de 'elite' dat is populisme.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192380074
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jawel hoor:
[..]

Eenvandaag schreef ook ooit dat Trump geen kans had en meer van dat soort onzin. Staatsmedia genot.
pi_192380087
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Anders ga je er niet op in, kan ook. Vraag het 100 willekeurige mensen hier op het forum en ik denk dat ze je allemaal uitlachen.

Blokhutjes in Ahoy Rotterdam bouwen terwijl je een redelijk nieuw ziekenhuis hebt staan die altijd in gebruik is geweest. :') :') :')
Ooooeeee, 100 experts op het Fok forum! _O- _O- _O- _O-
pi_192380091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:22 schreef The_End het volgende:

[..]

Krapte niet tekort. "als je MEER reserves hebt|
Semantische discussie dit.

In de uitzending zei hij zelf dat het al dagelijkse praktijk is op IC's om "nee te verkopen" in verband met krapte of tekorten.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_192380096
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:23 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Nee want volgens de definitie van de term populisme hoort de vvd bij de elite en zou het dus nogal krom zijn dat zij een kloof willen creëeren. Nee de enige 2 partijen die continue kritiek uiten op collectieve besluiten van de 'elite' dat is populisme.
Hoezo hoort VVD bij de elite? Op basis van wat? Je laatste argument klopt overigens ook niet. Ik zie regelmatig (zeg maar gerust elke week) ene J. Klaver staan drammen bij de microfoon en ene Marijnissen idem dito. Volgens mij doet IEDERE oppositie partij dit. Logisch die willen stemmen.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:24:39 #89
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192380098
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

:D

Als je mensen naar de mond praten al ziet als populisme en je eigen definities verzint dan is alle politiek populisme.

In werkelijkheid ligt het iets gecompliceerder.
pi_192380106
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef The_End het volgende:

[..]

Ooooeeee, 100 experts op het Fok forum! _O- _O- _O- _O-
Nog geen argument vernomen van je?
pi_192380117
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef Poem_ het volgende:

[..]

:D

Als je mensen naar de mond praten al ziet als populisme en je eigen definities verzint dan is alle politiek populisme.

In werkelijkheid ligt het iets gecompliceerder.
Dat is ook zo. Politiek is een groot schouwspel. Ik herinner mij enkele quotes van ex-politica die dat ook bevestigen.
pi_192380130
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nog geen argument vernomen van je?
Argument? Ik moet aan 100 fokkers vragen of het een goed idee is om dat ziekenhuis te gaan gebruiken??? _O- _O- _O-

Nogmaals hoe weet jij dat het een beter idee is om dat ziekehuis te gebruiken ipv ahoi

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2020 21:26:57 ]
pi_192380155
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:26 schreef The_End het volgende:

[..]

Argument? Ik moet aan 100 fokkers vragen of het een goed idee is om dat ziekenhuis te gaan gebruiken??? _O- _O- _O-
Nee ik vroeg mij af waarom jij denkt dat het zinvoller is om Ahoy Rotterdam vol te plempen met blokhutjes ipv een ziekenhuis wat er al staat te gebruiken. Enige wat ik hoor is; Ja de politiek zal het wel weten hoor!

Zo kom je makkelijk uit een discussie natuurlijk zonder zelf 1 mening of argument te hebben.
pi_192380167
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee ik vroeg mij af waarom jij denkt dat het zinvoller is om Ahoy Rotterdam vol te plempen met blokhutjes ipv een ziekenhuis wat er al staat te gebruiken. Enige wat ik hoor is; Ja de politiek zal het wel weten hoor!

Zo kom je makkelijk uit een discussie natuurlijk zonder zelf 1 mening of argument te hebben.
Serieus? Ik heb nog geen enkel argument van jou hierover gehoord. Alleen maar onderbuik gelul. Ahoy wordt ook geen ziekenhuis, maar een zorglocatie.

https://nos.nl/artikel/23(...)jke-zorglocatie.html
pi_192380192
Nederland heeft ondanks dat er maanden waren om het in te kopen niet eens genoeg PPE voor ziekenhuispersoneel, laat staan voor gewone burgers om in het openbaar te dragen zoals in ontwikkelde aziatische landen heel normaal is, heeft met een pandemie voor de deur carnaval gewoon door laten gaan waardoor het zuiden tot een enorme brandhaard verworden is, veel sneller dan had gehoeven, internationaal verkeer van personen en het propvolle ov en dito scholen zijn eveneens ongemoeid gelaten en op dit moment lopen de ICU's gestaag vol maar Nederland vertrouwt Rutte, de kapitein achter deze fantastische koers? :')

Dat is veruit het domste dat ik in tijden gelezen heb. _O- De huidige ramp is een product van het zoveelste prutskabinet Rutte. Wordt er niet samengespannen met geloofsgestoorde letterlijke koppensnellers (de zogenaamde gematigde rebellen) dan doet die vent wel alsof alles maar op z'n beloop laten een vooraf uitgedachte strategie is in plaats van het gevolg van het varen op de adviezen van zeer incapabele "deskundigen" voor wie SARS-CoV-2, de (jaarlijks terugkerende) massale mondiale volksbewegingen rondom chinees nieuwjaar maar ook/zelfs het gegeven dat carnaval in Nederland niet in kleine kring gevierd wordt kwamen als een donderslag bij heldere hemel. :') |:( 8)7
pi_192380196
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:28 schreef The_End het volgende:

[..]

Serieus? Ik heb nog geen enkel argument van jou hierover gehoord. Alleen maar onderbuik gelul. Ahoy wordt ook geen ziekenhuis, maar een zorglocatie.

https://nos.nl/artikel/23(...)jke-zorglocatie.html
Argumenten heb ik je genoeg gegeven. Een ziekenhuis - wat NET GESLOTEN IS - wil jij niet gebruiken, maar wel voor xx miljoen Ahoy ombouwen. LOGISCHE POLITIEK _O_

Kijk anders even wat de mensen uit de zorg en die in dat ziekenhuis hebben gewerkt ervan vinden.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:30:18 #97
319979 Fok-it
All is well
pi_192380202
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:24 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoezo hoort VVD bij de elite? Op basis van wat? Je laatste argument klopt overigens ook niet. Ik zie regelmatig (zeg maar gerust elke week) ene J. Klaver staan drammen bij de microfoon en ene Marijnissen idem dito. Volgens mij doet IEDERE oppositie partij dit. Logisch die willen stemmen.
Maar zij accepteren het beleid wel ook al zijn ze het er niet mee eens. Zij snappen dat welk besluit je ook neemt er pijnpunten zijn maar dat niks de goede oplossing is voor iedereen. Zij spreken niet over Russisch roulette en bloed aan handen
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 31 maart 2020 @ 21:31:11 #98
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_192380223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Politiek is een groot schouwspel.
Ongetwijfeld, maar het ging over populisme. En de VVD valt daar niet onder.
pi_192380227
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Argumenten heb ik je genoeg gegeven. Een ziekenhuis - wat NET GESLOTEN IS - wil jij niet gebruiken, maar wel voor xx miljoen Ahoy ombouwen. LOGISCHE POLITIEK _O_
Ik niet wil gebruiken? Het interesseert me geen flikker wat ze gebruiken. Ik laat de mensen die de kennis hierover hebben het beslissen. Vragen aan 100 fokkers is niet mensen met kennis.
quote:
Kijk anders even wat de mensen uit de zorg en die in dat ziekenhuis hebben gewerkt ervan vinden.
Nou vertel. weer een loze kreet.
pi_192380235
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 21:30 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar zij accepteren het beleid wel ook al zijn ze het er niet mee eens. Zij snappen dat welk besluit je ook neemt er pijnpunten zijn maar dat niks de goede oplossing is voor iedereen. Zij spreken niet over Russisch roulette en bloed aan handen
Natuurlijk niet en dat kun je ook makkelijk onderbouwen. Bekijk maar eens hun social media. Je ziet juist vaak aversie tegen de gevestigde partijen. En men blijft ook hun punten twitteren etc etc. Zij spreken inderdaad niet over bloed etc, remember Paul Rosemoller? 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')