Ik zeg niet dat er niet meer bedden waren? Ik geef je een bron met de reden waarom er minder zijn dan in andere landen...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil je wedden dat er MEER bedden waren? Je denkt toch niet dat ik dat ''even'' verzin? Moet ik nu echt gaan Googlen voor je? Kijk zelf even.
Qua standpunten (althans groot deel). Niemand is het 1 op 1 eens met een partij, kan ook niet denk ik. Wel FvD gestemd, maar de volgende verkiezingen stem ik niets. Ook D66 gestemd vroegah. Die kwamen vroegah wel aardig overeen met het FvD van nu zeg maar.quote:
Ja en dat is mooi een verhaaltje voor de buhne. Ze kunnen ook zeggen; Wij hebben een inschattingsfout gemaakt door bedden weg te bezuinigen, maar nemen NU onze verantwoordelijkheid. Dat levert ze veeeeeeeel meer goodwill op dan dit apegelul. Komop trap er niet in (rip kuzu 2020)quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er niet meer bedden waren? Ik geef je een bron met de reden waarom er minder zijn dan in andere landen...
Kom jij eens met een bron voor je stelling. Tot nu toe is het alleen gelul in de ruimte.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja en dat is mooi een verhaaltje voor de buhne. Ze kunnen ook zeggen; Wij hebben een inschattingsfout gemaakt door bedden weg te bezuinigen, maar nemen NU onze verantwoordelijkheid. Dat levert ze veeeeeeeel meer goodwill op dan dit apegelul. Komop trap er niet in (rip kuzu 2020)
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden Nu stoppen met janken aub en zelf even Google aanslingeren. Cijfers zijn gewoon te vinden. Om precies te zijn hadden we in 2017 1700 IC BEDDEN. Maar blijf lekker in die onzin van de NOS trappenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:03 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom jij eens met een bron voor je stelling. Tot nu toe is het alleen gelul in de ruimte.
IK CLAIM NIET DAT ER NIET MINDER BEDDEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
https://www.staatvenz.nl/kerncijfers/ziekenhuisbedden Nu stoppen met janken aub en zelf even Google aanslingeren. Cijfers zijn gewoon te vinden. Om precies te zijn hadden we in 2017 1700 IC BEDDEN. Maar blijf lekker in die onzin van de NOS trappen
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat dat verhaal op NOS.nl BS is en de reden gewoon is dat ze het zelf hebben veroorzaakt. Heel dat broodje aap verhaal doet niks terzake. Kom even to the point. Zelf wegbezuinigd klaar.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:06 schreef The_End het volgende:
[..]
IK CLAIM NIET DAT ER NIET MINDER BEDDEN ZIJN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit. Zorg kapotmaken is zo vergeten als je je haartjes kamt en een beetje glad kan lullen blijkbaar. Wat een volk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:16 schreef Hamzoef het volgende:
Mensen die niet in de gaten hebben wat jarenlang VVD beleid met de zorg gedaan heeft. :’)
Dat gezegd hebben managed Rutte dit wel aardig voor de Bühne. Persconferentie van vandaag was gewoon goed.
''Ik heb daar geen herinnering van''quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Zorg kapotmaken is zo vergeten als je je haartjes kamt en een beetje glad kan lullen blijkbaar. Wat een volk.
Komt Rutte opnieuw allemaal goed uit. Met die Turkse minister destijds en nu dit weer, man man.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dit. Zorg kapotmaken is zo vergeten als je je haartjes kamt en een beetje glad kan lullen blijkbaar. Wat een volk.
Kom met een bron dat het BS is of hou je klep. Je zit uit je nek te lullen. Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Ik zeg dat dat verhaal op NOS.nl BS is en de reden gewoon is dat ze het zelf hebben veroorzaakt. Heel dat broodje aap verhaal doet niks terzake. Kom even to the point. Zelf wegbezuinigd klaar.
Ben je nu echt zo dom even serieus? Het is ook BS. De reden geef ik je net inclusief prachtige bron.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom met een bron dat het BS is of hou je klep. Je zit uit je nek te lullen. Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?
True. Anderzijds is dat nog altijd beter dan een stijging bij populistische partijen als PVV of FvD. En een gedegen linkse partij zal er ook niet op korte termijn komen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
In November stonden hele beroepsgroepen nog te demonstreren, haast te smeken om een paar tientjes in de maand extra. Politie op crepeersterkte. Onderwijs naar de klote, maar goh. Rutte praat zo statig maar toch zo volks. Fijne man hoor. Ja, ga ik op stemmen!
Dit land verdiend oprecht niet beter.
Als er een partij populistisch is op dit moment dan is dat de VVD. Populisme is het bespelen/inspelen op de kiezer en dat doet Rutte nu en niemand anders. Overigens zijn alle partijen wel populisten natuurlijk, anders krijg je nooit kiezers die op je gaan stemmen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
True. Anderzijds is dat nog altijd beter dan een stijging bij populistische partijen als PVV of FvD. En een gedegen linkse partij zal er ook niet op korte termijn komen.
Nee, populisme omvat iets meer dan dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als er een partij populistisch is op dit moment dan is dat de VVD. Populisme is het bespelen/inspelen op de kiezer en dat doet Rutte nu en niemand anders. Overigens zijn alle partijen wel populisten natuurlijk, anders krijg je nooit kiezers die op je gaan stemmen.
Zoals?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nee, populisme omvat iets meer dan dat.
Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom even serieus? Het is ook BS. De reden geef ik je net inclusief prachtige bron.
Volgens Één vandaag vanavond structureel de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?
En de VVD schetst een tegenstelling tussen 'het volk' en 'de elite'?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals?
Populisme (van het Latijnse populus, "volk") is een manier van politiek bedrijven, waarin de centrale tegenstelling die tussen "het volk" en "de elite" is, en waarbij de populist de kant van "het volk" kiest. Dat doet de VVD dus nu. Dat jij er voor jezelf allerlei redenen bij verzint dat kan, maar dat is geen populisme volgens de definitie.
Wie stelt dat? Volgens mij begrijp je niet waar ik over val. Ik val over dat artikel. Dat artikel is enkele honderden woorden lang, terwijl hij uit 1 zin kon bevatten. Dat we nu zo nodig MOETEN opschalen en zelfs Ahoy Rotterdam gaan volbouwen (terwijl er gewoon lege ziekenhuizen beschikbaar zijn, niemand die dat snapt) komt dus door de bezuinigingen en verder helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:15 schreef The_End het volgende:
[..]
Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?
Hoezo gepiekeerdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:10 schreef The_End het volgende:
[..]
Kom met een bron dat het BS is of hou je klep. Je zit uit je nek te lullen. Wanneer hebben we een tekort gehad aan IC bedden?
De populist kiest de kant van het volk. Luister nog eens naar de speech van Ruttequote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Poem_ het volgende:
[..]
En de VVD schetst een tegenstelling tussen 'het volk' en 'de elite'?
WTF maakt het uit of het Ahoi is of een ziekenhuis of een kantoorcomplex? Hoe weet jij in godsnaam of dat ziekenhuis gebouw geschikt is? Wederom borrelpraat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wie stelt dat? Volgens mij begrijp je niet waar ik over val. Ik val over dat artikel. Dat artikel is enkele honderden woorden lang, terwijl hij uit 1 zin kon bevatten. Dat we nu zo nodig MOETEN opschalen en zelfs Ahoy Rotterdam gaan volbouwen (terwijl er gewoon lege ziekenhuizen beschikbaar zijn, niemand die dat snapt) komt dus door de bezuinigingen en verder helemaal niks.
Ziekenhuis niet geschikt? Ah daarom is het tientallen jaren gebruikt als ziekenhuis inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:18 schreef The_End het volgende:
[..]
WTF maakt het uit of het Ahoi is of een ziekenhuis of een kantoorcomplex? Hoe weet jij in godsnaam of dat ziekenhuis gebouw geschikt is? Wederom borrelpraat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |