Hopelijk extra geld naar de zorg iig én meer jongeren die werken in de zorg zijn gaan waarderen nu en dat als een toekomstbeeld gaan zien, hard nodig!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen, als dit straks vroeg of laat achter de rug is, veel meer waardering zullen hebben voor zowel de mensen in de zorg als in het onderwijs
Het gaat erom dat die mensen toen al klaagden na een paar weken vakantie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:34 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dit is toch iets heel anders dan vakantie? Ik wordt geacht thuis 150% werk (ondersteunende functie in een ziekenhuis dus druk!) te doen en 50% van de leertaken te verzorgen.
Echt hoor ik vind het hartstikke leuk mijn kinderen meer te zien, maar ik ga kapot aan het feit dat ik elke avond en weekenddagen ook nog zit te werken...
Ja, laten we vooral niet vergeten het ook over de leraren te hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Ik denk dat een hoop mensen, als dit straks vroeg of laat achter de rug is, veel meer waardering zullen hebben voor zowel de mensen in de zorg als in het onderwijs
Ik ook, maar zoals altijd worden dingen snel weer vergeten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
Maar feit blijft dat je jezelf bezig houdt. Of dat nou met een zak wasknijpers of een stukje krijt was. Maar als een kind gewend is dat papa en mama gelijk in de houding springen als ze zich vervelen dat ze dat dan ook blijven doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja dat dacht ik ook, maar waarschijnlijk was ik daadwerkelijk veel minder lang aan het spelen als het voelde. Want ik kon zo op een dag met wel 10 verschillende dingen uuuuuuuren spelen..
En dan keihard tegen een numerus fixus aanlopen op de medicijnen studies.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:45 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hopelijk extra geld naar de zorg iig én meer jongeren die werken in de zorg zijn gaan waarderen nu en dat als een toekomstbeeld gaan zien, hard nodig!
Mijn man werkt nu thuis, gewoon de volle mep.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten hoe groot het percentage is dat mijn thuis werkende collega's spenderen aan non-werk gerelateerde dingen tussen 8 en 17u.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:34 schreef zoost het volgende:
in de statistieken is niets te zien van hogere sterftecijfers dan "normaal"
https://opendata.cbs.nl/s(...)ed/table?fromstatweb
Ik begrijp de huidige paniek niet helemaal.
Om vervolgens schaarste te creëren op artsen waardoor we ze 250k per jaar moeten betalen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En dan keihard tegen een numerus fixus aanlopen op de medicijnen studies.
Ja zo kan ik nog wel 80% van de beroepen noemen, zorg is nu wel extreem natuurlijk. Echter wat dacht je van de mannen die bijvoorbeeld het water en de stroom functionerend blijven houden?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:43 schreef StateOfMind het volgende:
hahahaha gefrustreerde pappaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Blik het volgende:
Al die zelfbenoemde experts hier omdat ze zelf vroeger kleuter zijn geweest... lachwekkend
Niemand kan uberhaupt iets herinneren van voordat die 2 was, maar deze users wel en weten ook nog dat ze allemaal uren zoet achter elkaar konden spelen hoor
Waarom moet je een kind van anderhalf constant bezig houden? Dat doe je toch echt zelfquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Ik heb een kind van anderhalf, 4 en 7. Dus die van anderhalf moet je bezighouden, en die van 4 en 7 tegelijkertijd helpen met school
Die mensen bestaan, zelfde als dat er mensen bestaan die nu alsnog door een bos of strand gaan lopenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:45 schreef Markesh het volgende:
[..]
Het gaat erom dat die mensen toen al klaagden na een paar weken vakantie.
Sterker nog, een hoop ouders zijn helemaal niet zo blij met een zomervakantie.
Want ja, zelf aandacht aan je kinderen geven is vaak te lastig.
Het is maar net hoe je ze opvoed.
Ik heb nooit geen last gehad
Parkeerbeheer doet hier ook nog steeds zijn stinkende best!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb vooral veel respect voor de vuilnismannen
Supermarkt medewerkers en de mensen die het stroom en- internet aan de praat houden.
Daarom. En peuters vragen veel aandacht hoor.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Blik het volgende:
n van voordat die 2 was, maar deze users wel en weten ook nog dat ze allemaal uren zoet achter elkaar konden spelen hoor
Mijn moeder deed gewoon een scheutje whisky in mijn melk zodat ik ging slapen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb jij een kind van 2 wel eens langer dan een uur alleen zien spelen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:47 schreef Markesh het volgende:
[..]
Waarom moet je een kind van anderhalf constant bezig houden? Dat doe je toch echt zelf
Ah ja, wederom eens!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:45 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Verse broodjes. Gewoon voorverpakt neerzetten.
Van mijzelf niet. Wel van mijn zoonquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:46 schreef Blik het volgende:
Al die zelfbenoemde experts hier omdat ze zelf vroeger kleuter zijn geweest... lachwekkend
Niemand kan uberhaupt iets herinneren van voordat die 2 was, maar deze users wel en weten ook nog dat ze allemaal uren zoet achter elkaar konden spelen hoor
Je hebt zelf geen kinderen zeker?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:47 schreef Markesh het volgende:
[..]
Waarom moet je een kind van anderhalf constant bezig houden? Dat doe je toch echt zelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |