Stuur 'm naar huis, alsjeblieft!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Komt net hier een collega langs op kantoor
Die was ziek en lag een tijdje thuis, zn schoonzoon had corona en daar heeft ie mee geklust
Hij werd net aangesproken op het feit dat ie langskwam op kantoor
"Is het wel handig dat je nu op kantoor bent, heb je geen corona?
"Nee ik had geen corona, ik had een longontsteking"
Flikker op man
Ondertussen heeft ie Al een paar keer lekker zitten hoesten
En dit zijn de mensen die tientallen anderen besmetten. Wat zegt de baas/manager hiervan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Die was ziek en lag een tijdje thuis, zn schoonzoon had corona en daar heeft ie mee geklust
Flikker op man
Ah, dus toch een act. Had je me bijna overtuigd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
True, maar daar kun je mij eigenlijk niet of nauwelijks op betrappen.
Niksquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
En dit zijn de mensen die tientallen anderen besmetten. Wat zegt de baas/manager hiervan?
En je werkgever accepteert dit? als dit aangegeven wordt, is dat voor bedrijven een boete van 4.000 euro.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Flikker op man
Wat een gevaarlijke idioot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Flikker op man
Serieus joh? Ik denk dat het inderdaad een combinatie dom/arrogant is. De consequenties zijn ook te onzichtbaar voor veel mensen denk ik. Onvoorstelbaar, maar cijfers op het nieuws zijn iets anders dan je stervende moeder niet mogen bezoeken. Zo'n dikke boete is dan een mooi alternatief.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:11 schreef Pumpalov het volgende:
Echt bizar hoeveel mensen nog hun quarantaine verbreken. Die boetes zijn namelijk nog véél hoger dan de boetes voor samenscholen of je mondmasker niet dragen. Zijn mensen nu echt zo dom en arrogant?![]()
volgens mij is het verplicht quarantine toch ??? lap hem er lekker bij dan wat een klootzakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Flikker op man
Eruit (laten) zetten / zelf naar huis gaan een optie? Politie bellen vind ik eigenlijk ook niet overdreven. Die handhaving voor de werkvloer moet toch met een melding starten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Godverdomme
Flikker op man
Jij had het over alle bedrijven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heerlijk naïef om het grotere plaatje niet te zien. Ja, uiteraard zijn er uitzonderingen. Zoals ik al aan heb gegeven zal er ook wel staatssteun komen, in de vorm van een lening.
"Ik hou toch afstand" is het excuus dan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Serieus joh? Ik denk dat het inderdaad een combinatie dom/arrogant is. De consequenties zijn ook te onzichtbaar voor veel mensen denk ik. Onvoorstelbaar, maar cijfers op het nieuws zijn iets anders dan je stervende moeder niet mogen bezoeken. Zo'n dikke boete is dan een mooi alternatief.
tja, gewoon 1x waarschuwen dat hij echt naar huis moet gaan anders ga je nu het meldpunt bellen en kan hij die 4000 euro boete betalen die zijn werkgever krijgt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Eruit (laten) zetten / zelf naar huis gaan een optie? Politie bellen vind ik eigenlijk ook niet overdreven. Die handhaving voor de werkvloer moet toch met een melding starten.
Jammer dat je opnieuw zo reageert.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ah, dus toch een act. Had je me bijna overtuigd.
Dit zijn de mensen die ik 3 weken IC gun en daarna onherstelbaar beschadigde longen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
En dit zijn de mensen die tientallen anderen besmetten. Wat zegt de baas/manager hiervan?
'we kruipen langzaam naar de 150/200 doden'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |