abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192363047
Hallo,

Ik ben een student die een bijbaan heeft in een winkel, hierbij werk ik als verkoper en kom dus vaak in contact met klanten.
Tevens heb ik thuis een familie lid, die al jaren tegen kanker vecht en met corona erbij zal het haar vitaal worden hebben verschillende dokters al gezegd.

Aangezien ik op werk met veel mensen om ga, vraag ik mensen afstand van mij te houden terwijl zij hun vragen stellen. Mijn werkgever lacht mij hierom uit en vind dat ik te overdreven ben. Hierop zei ik dat ik een andere thuis situatie heb en volgens mij heeft u niet door, wat er momenteel speelt in de wereld. Hij vond het onzin en lachte mij uit en doet net alsof ik gek ben tegen over andere collega's. Ik ben die avond maar gewoon gaan werken en heb hem genegeerd.

In het weekend is het extreem druk bij ons in de winkel. De meeste informatie balies hebben afzet linten en markeringen waar personeel veilig achter kan staan. Onze informatie balie heeft dat helaas niet en staat midden in de drukte. Hoe kan ik dan mijn werk doen? Nou ik heb het zelf een beetje afgezet. natuurlijk zag de bedrijfsleider dit en vond het onzin en verbood het en trok alles weg.
Tevens wil hij ook dat ik drukke gangpaden in loop om klanten te vragen of ik hun kan helpen. Ik doe dit liever niet want die gang padden zijn 1.3M breed en je kan dus nooit langs elkaar lopen en de minimale afstand van 1.5M bewaren.

Ik wil binnenkort een gesprek aanvragen met de vestigingsmanager en zo nodig het hoofd kantoor of de arbo arts spreken hierover. Want ik vind het raar dat ik word uitgelachen als ik probeer een veilige werkplek voor mijzelf te organiseren of het word mij onmogelijk gemaakt.
Hebben jullie nog tips of enig advies?

ps. me moeder is woedend hierom toen ik het vertelde en wil zelf hoofdkantoor bellen of de arbo inschakelen.

groetjes,
een anonieme verkoper in een te drukke winkel al zeg ik het zelf.
pi_192363102
wat voor soort winkel praten we over?
pi_192363144
Imo is de juiste weg;

Janken bij collega’s -> Naar leidinggevende -> naar leidinggevende van leidinggevende -> P&O -> Arbo

Ergens op dat pad kom je bij de juiste schakel terecht.

Als zelfs dat niets oplevert zou ik me ziek melden.
pi_192363146
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:07 schreef Banaanvragen het volgende:
wat voor soort winkel praten we over?
Een bouwmarkt en ja deze komen steeds in het nieuws omdat het zo druk is.
pi_192363156
Ik zou er gewoon mee stoppen, je verdient waarschijnlijk toch geen kut met een winkel bijbaantje als student.
Die paar centen zijn je gezondheid of die van je familielid het niet waard.

Maar als je een rechtsbijstandsverzekering hebt, dan zou je kunnen kijken of zij nog iets voor je kunnen betekenen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Brede_meneer op 30-03-2020 23:30:00 ]
pi_192363259
Gemeente bellen
pi_192363408
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:04 schreef anoniemvraagje het volgende:
Tevens heb ik thuis een familie lid, die al jaren tegen kanker vecht en met corona erbij zal het haar vitaal worden hebben verschillende dokters al gezegd.
Meteen corona nemen dan als dat de vitaliteit ten goede komt
pindazakje
pi_192363446
Het voorleggen aan HR/personeels zaken van het hoofdkantoor. Dan fluiten ze die proleet gauw terug. Sowieso niet met “u” aanspreken.
.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:23:05 #9
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192363450
Een ander bijbaantje zoeken.

Wat is belangrijker, die paar grijpstuivers of de gezondheid van je familielid?
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192363500
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Fer het volgende:
Het voorleggen aan HR/personeels zaken van het hoofdkantoor. Dan fluiten ze die proleet gauw terug. Sowieso niet met “u” aanspreken.
nee, want dan heeft TS ook geen leven meer in die bouwmarkt. Alsof die bedrijfsleider TS dan ooit nog een leuke job geeft. Dat wordt de rest van zijn 'carrière' vakkenvullen en alle kut klusjes doen.

Beter meldt TS dit bij handhaving.
pi_192363508
Je baas is echt een idioot.

Ik weet niet precies wat de wet er nu over zegt maar als hij de anderhalve meter niet respecteerd en geen voorzorgsmaatregelen neemt is hij strafbaar.

Heeft hij bijvoorbeeld wel plexiglas schermen opgehangen om caissières te scheiden van klanten? Voldoende desinfectiemateriaal? Zorgt hij er voor dat er niet meer dan x personen tegelijkertijd in de winkel zijn?
pi_192363530
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:25 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

nee, want dan heeft TS ook geen leven meer in die bouwmarkt. Alsof die bedrijfsleider TS dan ooit nog een leuke job geeft. Dat wordt de rest van zijn 'carrière' vakkenvullen en alle kut klusjes doen.

Beter meldt TS dit bij handhaving.
Carrière in een bouwmarkt? Dat is alleen voor mensen geen echte opleiding volgen, die kunnen dan bedrijfsleider worden.
.
pi_192363556
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:25 schreef Mark_nl het volgende:
Je baas is echt een idioot.

Ik weet niet precies wat de wet er nu over zegt maar als hij de anderhalve meter niet respecteerd en geen voorzorgsmaatregelen neemt is hij strafbaar.

Heeft hij bijvoorbeeld wel plexiglas schermen opgehangen om caissières te scheiden van klanten? Voldoende desinfectiemateriaal? Zorgt hij er voor dat er niet meer dan x personen tegelijkertijd in de winkel zijn?
er is plexiglas voor de kassa's en meeste balies zijn afgeschermd en bestickerd etc. behalve de onze. Ook zijn er schoonmaakmiddelen etc aanwezig dus voor de rest lijkt alles goed. alleen dit speelt er nu, dat ik eigenlijk verplicht wordt tot het niet afstand nemen van mensen.

ook zeggen veel mensen dat ik een andere baan moet zoeken of moet stoppen met werken. deze student heeft ook vaste lasten en werk er al 5 jaar met plezier. maar had dit gedrag nooit verwacht van mijn baas.

Ik vraag mij trouwens af hoe dit in supermarkten er aan toe gaat? vult het personeel dan ook gewoon bij als heel de paden afgeladen staan met mensen? of word er alleen gevuld wanneer het rustig is?
pi_192363602
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:29 schreef anoniemvraagje het volgende:

[..]

er is plexiglas voor de kassa's en meeste balies zijn afgeschermd en bestickerd etc. behalve de onze. Ook zijn er schoonmaakmiddelen etc aanwezig dus voor de rest lijkt alles goed. alleen dit speelt er nu, dat ik eigenlijk verplicht wordt tot het niet afstand nemen van mensen.

ook zeggen veel mensen dat ik een andere baan moet zoeken of moet stoppen met werken. deze student heeft ook vaste lasten en werk er al 5 jaar met plezier. maar had dit gedrag nooit verwacht van mijn baas.

Ik vraag mij trouwens af hoe dit in supermarkten er aan toe gaat? vult het personeel dan ook gewoon bij als heel de paden afgeladen staan met mensen? of word er alleen gevuld wanneer het rustig is?
Ja je baan opzeggen is ook zo rigoureus.
Ik zou inderdaad de gemeente bellen, en als dat niet helpt jezelf gewoon ziekmelden.
pi_192363615
Vervelende situatie @TS

Mijn advies is: eerst je leidinggevende aanspreken en uitleggen waarom je deze regels in acht neemt en blijft nemen (alsook verplicht zijn vanuit de overheid) en ook uiten dat je het onprettig vindt dat hij/zij zo reageert.

Als je bedrijfsleider weerstand blijft bieden en geen veilige en gezonde werkomgeving voor jou faciliteert moet je direct aan de bel trekken.

Bij dergelijk grote bedrijven is Personeelszaken of Vertrouwenspersoon een geschikt aanspreekpunt.
Ook daar weerstand: bedrijfsarts bellen en eventueel de brancheorganisatie of bond voor een melding.
pi_192363621
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:29 schreef anoniemvraagje het volgende:
Ik vraag mij trouwens af hoe dit in supermarkten er aan toe gaat? vult het personeel dan ook gewoon bij als heel de paden afgeladen staan met mensen? of word er alleen gevuld wanneer het rustig is?
In supermarkten wordt nu het aantal mensen wat binnen is beperkt adhv het aantal karretjes. Tevens zijn sommige supers op bepaalde momenten dicht zodat er gevuld kan worden.

De supers zijn er dus (terecht) wel mee bezig. Je baas is een idioot.

Kun je zelf geen afzetlint uit het schap pakken en je balie afzetten?
pi_192363626
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Carrière in een bouwmarkt? Dat is alleen voor mensen geen echte opleiding volgen, die kunnen dan bedrijfsleider worden.
Jezus wat een kut opmerking!
ZE WERKEN TENMINSTE!!
pi_192363638
Wat zeggen je collega's eigenlijk van zijn houding?

Ik wil ook wel even een klacht bij het hoofdkantoor indienen hoor, zag toen ik bij jullie ging winkelen dat jullie onvoldoende rekening houden met de 1,5 meter afstand, ik voel mij daar als klant niet veilig bij.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:37:51 #19
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_192363641
Je werkgever is verplicht te zorgen voor een veilige en gezonde werkplek.
Zeker nu is dat geen grap waar je lichtzinnig mee kunt omgaan.
Je baas klinkt als een onbenul, die niet weet waar hij mee bezig is.
Heb je een HR-afdeling? Een bedrijfsarts of ander vertrouwenspersoon?

Als je echt niet kunt werken binnen de richtlijnen van het RIVM en je baas wil ook zijn best niet doen om dat te verbeteren, mag je je ziek melden. Met een goede uitleg waarom werken in deze omstandigheden voor jou nu te gevaarlijk is. Benoem man en paard, wees eerlijk over wat er niet oké is in je werksituatie. Je baas moet nu echt even bij de les blijven, niet jij.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_192363655
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:35 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

In supermarkten wordt nu het aantal mensen wat binnen is beperkt adhv het aantal karretjes. Tevens zijn sommige supers op bepaalde momenten dicht zodat er gevuld kan worden.

De supers zijn er dus (terecht) wel mee bezig. Je baas is een idioot.

Kun je zelf geen afzetlint uit het schap pakken en je balie afzetten?
Ja, ik kan een afzetlint pakken maar grote kans dat het binnen een paar minuten weg is.
Bij ons word er ook een deur beleid toegepast, alleen iedereen mag naar binnen want er zijn genoeg karretjes. zolang je maar een karretje meeneemt. Want de winkel is groot genoeg zeggen ze dan. tja maar mensen zijn net als schapen, die stapelen ergens op. ene plek is rustig, andere plek is bizar druk.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:39:57 #21
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_192363668
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Carrière in een bouwmarkt? Dat is alleen voor mensen geen echte opleiding volgen, die kunnen dan bedrijfsleider worden.
Probeer eerst zelf maar eens twee zinnen foutloos te spellen.
pi_192363675
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:37 schreef Mark_nl het volgende:
Wat zeggen je collega's eigenlijk van zijn houding?

Ik wil ook wel even een klacht bij het hoofdkantoor indienen hoor, zag toen ik bij jullie ging winkelen dat jullie onvoldoende rekening houden met de 1,5 meter afstand, ik voel mij daar als klant niet veilig bij.
tja sommige mogen hem en zijn vriendjes. Andere collega's vinden hem achterlijk en egoïstisch.
pi_192363731
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:38 schreef anoniemvraagje het volgende:

[..]

Ja, ik kan een afzetlint pakken maar grote kans dat het binnen een paar minuten weg is.
Bij ons word er ook een deur beleid toegepast, alleen iedereen mag naar binnen want er zijn genoeg karretjes. zolang je maar een karretje meeneemt. Want de winkel is groot genoeg zeggen ze dan. tja maar mensen zijn net als schapen, die stapelen ergens op. ene plek is rustig, andere plek is bizar druk.
Ik zou gewoon je bedrijfsleider in dit geval negeren en doorgaan met voldoende afstand van de klanten houden. Ik vermoed dat het overgrote merendeel van de klanten dat zelf ook al doet. Let op handcontact bij producten en vaak je handen wassen. Mocht hij je echt actief tegenwerken dan wat Ringo hierboven schrijft.

En mocht je niet lekker zijn direct jezelf afschermen van je familielid.

Succes komende tijd
pi_192363782
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:45 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Ik zou gewoon je bedrijfsleider in dit geval negeren en doorgaan met voldoende afstand van de klanten houden. Ik vermoed dat het overgrote merendeel van de klanten dat zelf ook al doet. Let op handcontact bij producten en vaak je handen wassen.

En mocht je niet lekker zijn direct jezelf afschermen van je familielid.

Succes komende tijd
Ja, ik let sowieso al erg op met alles en vele klanten doen hetzelfde. Alleen sommige klanten komen toch dichtbij omdat ze het gewoon weg niet doorhebben uit automatisme. Ik wijs ze erop en dan hoor ik gelach vanuit mijn rug. Tevens heb je mensen die totaal niet luisteren of geen woord Nederlands spreken en veel te dicht bij komen. Voor zulke mensen zou ik graag iets van afzetting hebben, zoals ketting, lint of iets. Maar dit word dus weggetrokken.
Mocht het aankomende gesprek niet werken dan toch maar naar hoofdkantoor bellen voor personeelszaken denk ik of het juridisch loket ofzo? en ik eis gewoon een excuses van die bedrijfsleider omdat die gewoon staat te lachen.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:50:27 #25
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192363791
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Probeer eerst zelf maar eens twee zinnen foutloos te spellen.
_O_
  maandag 30 maart 2020 @ 23:51:19 #26
489693 Markesh
Antispecisist
pi_192363806
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Fer het volgende:

[..]

Carrière in een bouwmarkt? Dat is alleen voor mensen geen echte opleiding volgen, die kunnen dan bedrijfsleider worden.
Wat een klote opmerking zeg.
Je moet je diep schamen
pi_192363827
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:49 schreef anoniemvraagje het volgende:
Ja, ik let sowieso al erg op met alles en vele klanten doen hetzelfde. Alleen sommige klanten komen toch dichtbij omdat ze het gewoon weg niet doorhebben uit automatisme. Ik wijs ze erop en dan hoor ik gelach vanuit mijn rug. Tevens heb je mensen die totaal niet luisteren of geen woord Nederlands spreken en veel te dicht bij komen. Voor zulke mensen zou ik graag iets van afzetting hebben, zoals ketting, lint of iets. Maar dit word dus weggetrokken.
Zorg dat je altijd zelf een stap naar achter kan zetten, probeer sowieso gewoon 2 meter aan te houden en pas je eigen plek aan aan de klant. Of zie ik iets over het hoofd?
pi_192363843
@anoniemvraagje

Wat je trouwens nog beter kan doen; deze vent aangeven bij de instanties. Buiten een directe boete van ¤4000,- zal de winkel ook tijdelijk dicht moeten voordat hij de door de overheid opgelegde maatregelen heeft toegepast
pi_192363871
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:52 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zorg dat je altijd zelf een stap naar achter kan zetten, probeer sowieso gewoon 2 meter aan te houden en pas je eigen plek aan aan de klant. Of zie ik iets over het hoofd?
Ja maar in een winkel vol klanten. loopt er soms wel eens iemand opeens achter je. Een plek waar niemand zou kunnen komen zoals een balie die is afgezet heeft dan veel voordelen. Zoals in de rest van de winkel wel is gedaan met balies.
pi_192364762
Ziek melden
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
pi_192364810
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:29 schreef anoniemvraagje het volgende:
maar had dit gedrag nooit verwacht van mijn baas.
Geen idee of het al gezegd was, ik heb het topic niet verder gelezen dan deze post van jou.

Een hond heeft een baas. Mensen hebben in hun werk een leidinggevende. Dat is nogal een verschil.

Ow en verder zou ik die klojo zeggen wat je van hem vindt en mezelf de ziektewet in naaien. Optiefen met dergelijk proletengedrag. :r.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192365079
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:51 schreef Markesh het volgende:

[..]

Wat een klote opmerking zeg.
Je moet je diep schamen
Hij heeft toch gewoon gelijk?
pi_192365119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 01:49 schreef MMXMMX het volgende:
Ziek melden
Dit. Laat ze lekker de pleuris krijgen.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 05:36:46 #34
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192365690
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 02:59 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dit. Laat ze lekker de pleuris krijgen.
waarschijnlijk neemt zijn manager hem dan nog niet serieus
  dinsdag 31 maart 2020 @ 06:30:38 #35
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192365803
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 01:49 schreef MMXMMX het volgende:
Ziek melden
Dit en wel onmiddellijk.
Meld je ziek en als er gevraagd wordt wat je mankeert zeg je dat je dat enkel met een arts bespreekt. Telefoongesprek gelijk na die mededeling afkappen en daarna gaan bellen met de gemeente waar dat bedrijf gevestigd is.
Het zou mooi zijn als je een foto of filmpje van de situatie zou hebben. Stuur daar desnoods vandaag een bekende van je voor naar die zaak.

Ik moet naar de bouwmarkt hier maar stel dat steeds uit om geen risico te lopen. Als ik er ben zal ik een foto van de situatie daar bij de infobalie maken. Als het daar beter geregeld is heb je misschien in de toekomst iets aan die foto. Is het daar zoals jij nu beschrijft dan ga ik dat melden bij de instanties

[ Bericht 23% gewijzigd door the-eye op 31-03-2020 06:41:33 ]
  dinsdag 31 maart 2020 @ 06:43:34 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192365835
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 05:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

waarschijnlijk neemt zijn manager hem dan nog niet serieus
Zijn manager is een onverantwoordelijke zak hooi waar hij overheen moet lopen.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 06:44:32 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192365837
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef Mark_nl het volgende:

[..]

Ja je baan opzeggen is ook zo rigoureus.
Ik zou inderdaad de gemeente bellen, en als dat niet helpt jezelf gewoon ziekmelden.
De gemeente? Wat heeft dat voor nut?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192365846
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:29 schreef anoniemvraagje het volgende:

[..]


Ik vraag mij trouwens af hoe dit in supermarkten er aan toe gaat? vult het personeel dan ook gewoon bij als heel de paden afgeladen staan met mensen? of word er alleen gevuld wanneer het rustig is?
Zet de pallet achter je zodat je zelf tussen rek en pallet staat dan kunnen de mensen niet bij je. Dat doen ze in de suup ook als ze bijvullen.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 06:55:38 #39
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192365876
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 06:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De gemeente? Wat heeft dat voor nut?
De volksgezondheid wordt daar in gevaar gebracht dus om dat als eerste bij de desbetreffende gemeente te melden is geen gek idee. Het is aan hun om het op te pakken, zo niet dan zijn er andere wegen
pi_192366119
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 06:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De gemeente? Wat heeft dat voor nut?
Genoeg lijkt me, zij kunnen hier wel wat mee. En zo niet, dan kunnen ze wel doorverwijzen naar de juiste instantie.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 07:40:07 #41
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192366137
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 06:55 schreef the-eye het volgende:

[..]

De volksgezondheid wordt daar in gevaar gebracht dus om dat als eerste bij de desbetreffende gemeente te melden is geen gek idee. Het is aan hun om het op te pakken, zo niet dan zijn er andere wegen
TS wilt een veilige werkplek voor zichzelf, daar is de gemeente niet voor. Dat je die er eventueel ook over kan inlichten is waar, maar daar zal geen goede oplossing voor TS uitkomen denk ik.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:37 schreef Granqvist het volgende:

[..]

Genoeg lijkt me, zij kunnen hier wel wat mee. En zo niet, dan kunnen ze wel doorverwijzen naar de juiste instantie.
De juiste instantie zit intern in haar werk. Niet bij de gemeente.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192366259
Gewoon de RIVM inlichten en zeggen dat jouw bedrijf stelselmatig de afstandsregels overtreed. De RIVM gaat dan contact opnemen en de boete kan zomaar oplopen tot duizenden euro's als jou baas niet snel de regels in acht neemt. Vergeet niet, de carona maatregelen zijn niet zomaar maatregelen. Deze maatregelen zijn de Wet en hierop kunnen hele zware sancties staan. Veel hoger dan voor burgers. Bedrijven kunnen hier heel zwaar aangepakt worden als het bedrijf zich niet aan de wet houdt.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 07:54:57 #43
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192366262
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

TS wilt een veilige werkplek voor zichzelf, daar is de gemeente niet voor. Dat je die er eventueel ook over kan inlichten is waar, maar daar zal geen goede oplossing voor TS uitkomen denk ik.
[..]

De juiste instantie zit intern in haar werk. Niet bij de gemeente.
Het zal ook echt een fijne werkrelatie opleveren als ze/hij dat op jouw manier gaat spelen. Als er van buiten op deze situatie gereageerd gaat worden wast ze/hij haar handen in onschuld en werkt ze/hij nog lang en gelukkig
  dinsdag 31 maart 2020 @ 08:03:49 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192366328
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:54 schreef MakkieR het volgende:
Gewoon de RIVM inlichten en zeggen dat jouw bedrijf stelselmatig de afstandsregels overtreed. De RIVM gaat dan contact opnemen en de boete kan zomaar oplopen tot duizenden euro's als jou baas niet snel de regels in acht neemt. Vergeet niet, de carona maatregelen zijn niet zomaar maatregelen. Deze maatregelen zijn de Wet en hierop kunnen hele zware sancties staan. Veel hoger dan voor burgers. Bedrijven kunnen hier heel zwaar aangepakt worden als het bedrijf zich niet aan de wet houdt.
Das nog beter ja.

Ik zie bij het RIVM geen telefoonnummer wat je over dit soort zaken kan bellen maar via hun site kom ik hier https://www.rijksoverheid(...)vragen-per-onderwerp terecht en daar staat een publieksinformatienummer ts. Ik zou daar even vragen wat te doen
  dinsdag 31 maart 2020 @ 08:40:19 #45
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192366623
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 07:54 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het zal ook echt een fijne werkrelatie opleveren als ze/hij dat op jouw manier gaat spelen. Als er van buiten op deze situatie gereageerd gaat worden wast ze/hij haar handen in onschuld en werkt ze/hij nog lang en gelukkig
Wat is mijn manier dan? En denk je dat het niet opvalt als er 1 iemand klaagt en 2 dagen later staat de gemeente of RIVM op de stoep?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_192366644
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 06:46 schreef valentijn101 het volgende:

[..]

Zet de pallet achter je zodat je zelf tussen rek en pallet staat dan kunnen de mensen niet bij je. Dat doen ze in de suup ook als ze bijvullen.
In mijn Appie werkt dat niet, die paden zijn nauwelijks anderhalve meter breed :+
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 31 maart 2020 @ 08:48:12 #47
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192366695
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:40 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Wat is mijn manier dan? En denk je dat het niet opvalt als er 1 iemand klaagt en 2 dagen later staat de gemeente of RIVM op de stoep?
iig een stuk minder dan dat ts zelf de strijd aangaat. Dat er momenteel gecontroleerd zou worden of een klant aan de bel zou trekken is helemaal geen ondenkbaar scenario.
  Spellchecker dinsdag 31 maart 2020 @ 14:22:36 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192373616
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:13 schreef funnywell het volgende:
Gemeente bellen
Dat.
En ziekmelden.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 16:11:32 #50
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192373640
TS kan dit nr bellen
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')