abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192363047
Hallo,

Ik ben een student die een bijbaan heeft in een winkel, hierbij werk ik als verkoper en kom dus vaak in contact met klanten.
Tevens heb ik thuis een familie lid, die al jaren tegen kanker vecht en met corona erbij zal het haar vitaal worden hebben verschillende dokters al gezegd.

Aangezien ik op werk met veel mensen om ga, vraag ik mensen afstand van mij te houden terwijl zij hun vragen stellen. Mijn werkgever lacht mij hierom uit en vind dat ik te overdreven ben. Hierop zei ik dat ik een andere thuis situatie heb en volgens mij heeft u niet door, wat er momenteel speelt in de wereld. Hij vond het onzin en lachte mij uit en doet net alsof ik gek ben tegen over andere collega's. Ik ben die avond maar gewoon gaan werken en heb hem genegeerd.

In het weekend is het extreem druk bij ons in de winkel. De meeste informatie balies hebben afzet linten en markeringen waar personeel veilig achter kan staan. Onze informatie balie heeft dat helaas niet en staat midden in de drukte. Hoe kan ik dan mijn werk doen? Nou ik heb het zelf een beetje afgezet. natuurlijk zag de bedrijfsleider dit en vond het onzin en verbood het en trok alles weg.
Tevens wil hij ook dat ik drukke gangpaden in loop om klanten te vragen of ik hun kan helpen. Ik doe dit liever niet want die gang padden zijn 1.3M breed en je kan dus nooit langs elkaar lopen en de minimale afstand van 1.5M bewaren.

Ik wil binnenkort een gesprek aanvragen met de vestigingsmanager en zo nodig het hoofd kantoor of de arbo arts spreken hierover. Want ik vind het raar dat ik word uitgelachen als ik probeer een veilige werkplek voor mijzelf te organiseren of het word mij onmogelijk gemaakt.
Hebben jullie nog tips of enig advies?

ps. me moeder is woedend hierom toen ik het vertelde en wil zelf hoofdkantoor bellen of de arbo inschakelen.

groetjes,
een anonieme verkoper in een te drukke winkel al zeg ik het zelf.
pi_192363102
wat voor soort winkel praten we over?