abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:05:35 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192363070
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:00 schreef SunZomer het volgende:

[..]

In dit geval benoemt China (las ik eerder vandaag) en het WHO dat je nu juis thuis besmet zult worden en o.a daarom iedereen buitenshuis in quarantaine zou moeten.

Daar krijg ik zelf een flashback van, van chinezen die hun huis uit worden gesleurd en de Denen(?) die een noodverordering hebben waar men je met dwang uit je huis mag verwijderen.
Lijkt mij echt verschrikkelijk om eerlijk te zijn. Wij hadden hier thuis bijvoorbeeld besloten om niet apart in quarantaine te gaan. Als 1 iemand het krijgt blijven wij allemaal binnen.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:05:50 #206
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192363079
Ik denk wel dat als deze crisis voorbij is dat wij een hele andere vorm van "normaal" hebben.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_192363084
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:03 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Ja hoor, mensen die zich zorgen maken over de economische gevolgen denken allemaal aan hun luxe vakantie die niet door gaat. Niet of ze de komende maand nog de huur/hypotheek kunnen betalen. In wat voor bubbel leef jij? :')
Nou heb wel mensen die ik dan over de app spreek die dan zeggen dat ze helemaal gek worden enzo omdat ze niks te doen hebben. Ze zijn er dus wel. Al snap ik dat zelf niet zo. Er is netflix, tv, internet, er zijn boeken, je kunt mensen bellen of een hobby zoeken
  maandag 30 maart 2020 @ 23:06:36 #208
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192363093
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Het is gewoon stoere praat op een forum, getheoretiseer over iets wat ver van veel (jonge) mensen afstaat. Je zult zelf maar op een intensive care liggen of een geliefde hebben die er ligt. Dan ben je dolblij met de artsen en verpleegkundigen die zich voor elk individu inspannen.
ik snap je reactie totaal niet.
pi_192363128
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:05 schreef cherrycoke het volgende:
Ik denk wel dat als deze crisis voorbij is dat wij een hele andere vorm van "normaal" hebben.
Weet ik niet. Ik heb zelf wel eens momenten gehad, dan gebeurde er iets heel ingrijpends. En nam ik me voor me nooit meer druk te maken over onbelangrijke dingen. Geloof nog geen dag later zat ik te schelden in de auto op een te langzame automobilist voor me.

Ligt er misschien ook aan hoe lang dit gaat duren, maar denk dat we vrij snel weer overgaan tot de orde van de dag.
pi_192363137
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:06 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nou heb wel mensen die ik dan over de app spreek die dan zeggen dat ze helemaal gek worden enzo omdat ze niks te doen hebben. Ze zijn er dus wel. Al snap ik dat zelf niet zo. Er is netflix, tv, internet, er zijn boeken, je kunt mensen bellen of een hobby zoeken
Het is toch mogelijk om voor te stellen dat als iemand ergens enorm naar uitkijkt en dat wordt afgeblazen dat ze daarvan balen?
Ik zit nu 3,5 week thuis en ben ook wel echt klaar met niks doen.
pi_192363166
Schiphol gaat dan eindelijk temp checks uitvoeren
quote:
22:50
Luchtvaartmaatschappij KLM overweegt om de temperatuur van reizigers te gaan meten voordat ze aan boord mogen. Dat zou zowel op Schiphol kunnen gebeuren als op de buitenlandse luchthavens waar het bedrijf nog op vliegt. Dat stelt het bedrijf naar aanleiding van berichtgeving in NRC. Wanneer een beslissing valt, kan KLM niet zeggen.

Voor enkele landen voert KLM al dergelijke controles uit. Mensen die met KLM naar Singapore en Zuid-Korea willen vliegen, worden nu al op Schiphol gecontroleerd op verzoek van de autoriteiten in die landen. Reizigers met bestemming Canada worden geobserveerd en moeten een vragenlijst invullen.

Het cabinepersoneel van KLM heeft gevraag om extra maatregelen zodat ze veilig hun werk kunnen doen. Zo is de dienstverlening aan boord aangepast. Vakbond voor cabinepersoneel VNC wil dat ook aan boord altijd 1,5 meter afstand wordt gehouden en maakt zich bovendien zorgen om de vluchten naar New York, waar de coronavirusuitbraak momenteel zeer hevig is.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_192363170
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:03 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Allereerst veel respect voor jou en je collega's en heel tof en inzichtvol dat je hier regelmatig updates post ^O^

Ik denk dat de discussie zoals deze in dit topic vaak "gevoerd" wordt, kant noch wal slaat. Ook een Thierry met "half april alles weer open!" is m.i. veel te kortzichtig en niet gegrond.
Op het moment is er in Den Haag geen sprake van een afweging van x aantal doden versus de economie, in die fase zitten we denk ik nog niet. Die afweging c.q. rekensom is ook nog erg moeilijk te maken met de onzekerheid die nu nog heerst. Waar zo'n beetje iedereen het over eens is, is dat het onverantwoord is om de zorg over te belasten en derhalve een groot aantal slachtoffers voor lief te nemen. Vandaar de inteliggente lockdown.

Wat ik wel begrijp, en op prijs stel, zijn de voorzichtige geluiden als "wanneer gaan we weer open" zoals deze gisteren te horen waren in Op1. Mochten de prognoses voor de aankomende week van RIVM, Gommers en consorten uitkomen, mogen we toch wel voorzichtig die discussie gaan beginnen? Of nieuwe maatregelen onderzoeken (65+ers in verlengde lockdown).
Mooi datvheb gewaardeerd wordt! Denk inderdaad dat die discussie op een gezonde manier gevoerd wordt, maar dat de vraag veelal verkeerd gesteld wordt. De vraag is voor mij niet wanneer we open gaan, maar hoe we open gaan. De vraag van wanneer insinueert dat we weer terug gaan naar waar we mee bezig waren, terwijl de hoe vraag veranderingen impliceert.
pi_192363180
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 22:59 schreef Nadelspiel het volgende:

[..]

Wuhan aan zee...heb ik even gemist :P
Of de befaamde costa van Madrid :)
  maandag 30 maart 2020 @ 23:10:40 #214
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192363184
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Het is toch mogelijk om voor te stellen dat als iemand ergens enorm naar uitkijkt en dat wordt afgeblazen dat ze daarvan balen?
ik werk 12-16 uur per dag omdat 75% van mijn collega's thuis zitten dan niet ziek dan wel voor hun kinderen moeten zorgen. ruilen?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  Redactie Frontpage maandag 30 maart 2020 @ 23:11:09 #215
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_192363196
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:09 schreef Fukushima het volgende:
Vakbond voor cabinepersoneel VNC wil dat ook aan boord altijd 1,5 meter afstand wordt gehouden
Eindelijk vliegen zonder dikke Indiër naast je *G* al vliegt er alleen zo weinig nu -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_192363201
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:08 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Mijn vakantie gaat niet door, en mn cluppie AZ deed het prima. Had ook nog een mooie voetbalreis in het verschiet.

Eigenlijk boeit het me allemaal niet meer, en is de enige prioriteit om hier goed doorheen te komen. Maar ik heb de situatie ook geaccepteerd zoals het is.

Als je je focust op de dingen die je niet meer hebt, maar wel graag zou willen hebben, dan krijg je het lastig ja.
pi_192363221
quote:

[..]

Mensen die zeiken dat ze een tijd thuis moeten zitten en niet naar feestjes kunnen/niet op vakantie kunnen gaan: die stellen zich inderdaad aan.

Dat neemt niet weg dat de zorgen over de economische gevolgen voor heel veel mensen logisch en terecht is. En dat het ook een onderdeel mag zijn van de afwegingen die je maakt over de te nemen maatregelen. Niet omdat mensen anders te lang thuis moeten zitten, maar omdat als je dit te lang gaat doen er straks massawerkloosheid zal ontstaan.
pi_192363224
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:10 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

Mooi datvheb gewaardeerd wordt! Denk inderdaad dat die discussie op een gezonde manier gevoerd wordt, maar dat de vraag veelal verkeerd gesteld wordt. De vraag is voor mij niet wanneer we open gaan, maar hoe we open gaan. De vraag van wanneer insinueert dat we weer terug gaan naar waar we mee bezig waren, terwijl de hoe vraag veranderingen impliceert.
Veranderingen als in simplistisch uitgelegd voorbeeld, op grote macro economische schaal.

Horeca gaat open met twee keer zo veel ruimte en dus twee keer zo weinig gasten. De prijzen gaan omhoog, waardoor uit eten gaan nu wat 'luxer' wordt, zoals vroeger. Een aantal horeca zaken gaat dan failliet, maar die mensen kunnen wel ergens anders werken, bijvoorbeeld in een vitaal beroep.

Een shift van luxe en diensteconomie, maar een hoger aanzien van vitale beroepen. En een wat soberder leven.
pi_192363233
quote:

[..]

Ik snap het wel, nee verveel me verder niet. Niet iedereen is hetzelfde heh.
pi_192363237
quote:
[..]

Pas na druk vanuit de pers.
Wat een middeleeuwse bedrijfsvoering is dat toch daar zeg.
pi_192363250
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:10 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik werk 12-16 uur per dag omdat 75% van mijn collega's thuis zitten dan niet ziek dan wel voor hun kinderen moeten zorgen. ruilen?
Ja graag, ik mag de ochtend/middag voor de kinderen zorgen en vervolgens alle verloren uurtjes s avonds en in de weekenden inhalen.
pi_192363260
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:12 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Mensen die zeiken dat ze een tijd thuis moeten zitten en niet naar feestjes kunnen/niet op vakantie kunnen gaan: die stellen zich inderdaad aan.

Dat neemt niet weg dat de zorgen over de economische gevolgen voor heel veel mensen logisch en terecht is. En dat het ook een onderdeel mag zijn van de afwegingen die je maakt over de te nemen maatregelen. Niet omdat mensen anders te lang thuis moeten zitten, maar omdat als je dit te lang gaat doen er straks massawerkloosheid zal ontstaan.
Klopt, het laatste wat je zegt. Dat zijn kopzorgen die er toe doen.
pi_192363266
quote:
[..]

Fucking hell. Nooit gedacht dat het zover zou komen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:14:21 #224
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_192363276
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:12 schreef Breekfast het volgende:

[..]

dat gaat al gebeuren, de EU trekt ons wel het ravijn in.
verder zijn er best veel mensen die heel veel moeten aanpassen, niet iedereen kan/trekt dat.
Het is moeilijk om alleen maar te werken en de leuke dingen niet meer kunnen doen.
pi_192363279
  maandag 30 maart 2020 @ 23:15:53 #226
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192363320
Trump is on...
are we infinite or am I alone
  maandag 30 maart 2020 @ 23:17:04 #227
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_192363349
Hoe was het coronalied?
Dit is gewoon raar :l
  maandag 30 maart 2020 @ 23:17:11 #228
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192363351
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:15 schreef crystal_meth het volgende:
Trump is on...

voor de mensen die mee willen kijken.
pi_192363376
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:10 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik werk 12-16 uur per dag
Standaard lengte van een chinese werkdag. ;)
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 23:19:17 #231
249559 crew  Lavenderr
pi_192363394
quote:
11s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Fucking hell. Nooit gedacht dat het zover zou komen.
Ik ook niet :{
pi_192363400
Zou wel tof zijn als Trump nu live op tv die test doet.
pi_192363412
Trump werkt bij TellSell?
pi_192363415
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:17 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

voor de mensen die mee willen kijken.
Gaat Trump een Tommy Teleshopping doen? :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192363421
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 22:57 schreef Arts-assistent het volgende:

[..]

En is mijn punt dat ik dat niet doe. Geen enkele arts. Iets met de eed van een of andere oude Griek. Hippocampus ofzo.
Zodra je dit ook zou loslaten kom je ook terecht in het fascisme van 40/45 waar de nutteloze gehandicapten massaal werden vernietigd.

En daar zitten we nu al bijna in, als zieke 80-plussers al geadviseerd worden om maar gewoon dood te gaan.
  Moderator maandag 30 maart 2020 @ 23:21:39 #236
249559 crew  Lavenderr
pi_192363425
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
Hoe was het coronalied?
Kromme tenen.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:21:42 #237
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192363426
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:20 schreef Felixa het volgende:

[..]

Gaat Trump een Tommy Teleshopping doen? :D
hij komt niet echt uit zijn woorden
pi_192363438
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:

De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.

Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
pi_192363442
Trump zei gisteren dat er met social distancing 1.000.000 levens gered kunnen worden.
Hij zet straks zijn handtekening onder de cheques die mensen krijgen met gratis geld.
Dat kan niet meer misgaan in november. :')
pi_192363445
Italie heeft qua besmettingen na lockdown op dit moment hetzelfde patroon gevolg als Wuhan, het liep in 2 weken op naar 6000 per dag, toen stabiliserende dat en bleef het 10 dagen rond die 6000 om vervolgens naar 4000 te gaan.
Indien dit zich hetzelfde blijft voortzetten zal het aantal nu verder omlaag gaan met wederom een afname tot 2000 over een week en een paar dagen later rond de 1000.

De gezondheidsorganisatie WHO ziet de situatie in Italië stabiliseren. Er is sinds zondag een recordaantal van 1.590 mensen genezen verklaard. Het aantal nieuwe besmettingen ligt met iets meer dan 4.000 aanzienlijk lager dan in de afgelopen dagen (toen was het nog rond de 6000).
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:23:52 #241
416575 crew  Evenstar
pi_192363462
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mijn vakantie gaat niet door, en mn cluppie AZ deed het prima. Had ook nog een mooie voetbalreis in het verschiet.

Eigenlijk boeit het me allemaal niet meer, en is de enige prioriteit om hier goed doorheen te komen. Maar ik heb de situatie ook geaccepteerd zoals het is.

Als je je focust op de dingen die je niet meer hebt, maar wel graag zou willen hebben, dan krijg je het lastig ja.
Denk dat het belangrijk is om een balans te vinden in al die dingen. Situatie accepteren, maar ook niet compleet stil komen te staan.

Wij vieren altijd Midsummer bij vrienden in Zweden. Kijken daar ieder jaar weer naar uit, maar dat gaat dit jaar echt niet lukken. Zaten laatst al te bedenken of wij dan maar gewoon gaan Facetimen of iets dergelijks :D

Verder hadden wij tickets voor F1 en voor een concert. Jammer dat die niet doorgaan, maar komt wel weer een keer. Ik ga er niet eens van uit dat het dit jaar nog gaat lukken, dan kan het alleen maar meevallen.

Ben ook gewoon bezig met het plannen van een road trip naar de Noordkaap voor maart 2021. Geen idee hoe wij tegen die tijd in het leven staan, maar ik vind het wel leuk om ook met dit soort dingen bezig te zijn. Als het lukt prima, zo niet, dan niet of dan heb ik het al voor als het wel weer mogelijk is.

.....oh en we waren ook op het punt om een keuken te kopen net voordat dit hele gebeuren begon _O-, dus dat staat nu ook heel even stil, net op het moment dat wij er uit waren.

Volgende week komt FFVII Remake uit op PS4, dus wel iets om naar uit te kijken :D

Daarnaast denk ik dat je net wel een goed punt had. Zowel ik als mijn vrouw hebben een baan in de zorg, dus financieel hebben wij het goed. Situatie zou heel anders zijn als één van ons (of zelfs beiden) geen baan meer zouden hebben door deze situatie.

Het leven gaat door, het is anders, het is even aanpassen, maar het gaat gewoon door. Belangrijkste voor nu is echt de zorg in de lucht houden, rest kunnen wij wel weer herstellen.

Onsamenhangend dagboek post geworden, maar you get the point (hoop ik :P)
pi_192363469
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Zodra je dit ook zou loslaten kom je ook terecht in het fascisme van 40/45 waar de nutteloze gehandicapten massaal werden vernietigd.

En daar zitten we nu al bijna in, als zieke 80-plussers al geadviseerd worden om maar gewoon dood te gaan.
laat dat ziek maar weg, het is niet per definitie dat als je 80 plus bent je ziek of zwak bent.
  maandag 30 maart 2020 @ 23:24:14 #243
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_192363471
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Felixa het volgende:
Trump zei gisteren dat er met social distancing 1.000.000 levens gered kunnen worden.
Hij zet straks zijn handtekening onder de cheques die mensen krijgen met gratis geld.
Dat kan niet meer misgaan in november. :')
America komt met deze 2.2 trilloen dollar aan hulp recht in een recessie terecht.
pi_192363473
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:

De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.

Wat een walgelijk land is het toch. Zonder Noord-Europse hulp betaalden ze nu 10% rente ipv 2%. Duitsland zal ons gelukkig niet laten vallen. Er komt een oorlog aan.
pi_192363476
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:21 schreef Firuze60 het volgende:

[..]

Naja, even objectief gezien: wat heeft het voor nut om mensen aan de beademing in de IC te leggen als de prognose ronduit waardeloos is? Dus waarschijnlijk overlijden, en als je er uitkomt dat je zwaar gehavend bent?

Het advies is hard, maar waarschijnlijk de minst slechte weg uit de situatie waar ze inzitten.
pi_192363477
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:10 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Of de befaamde costa van Madrid :)
Ja :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:24:35 #247
416575 crew  Evenstar
pi_192363485
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:

Duitsland zelf was toch ook kritisch?
pi_192363499
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Jep, daarom is het wel interessant om te zien wat er nu gebeurt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_192363506
Zit mijn haar wel goed?
pi_192363513
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Confetti het volgende:

[..]

Wat een walgelijk land is het toch. Zonder Noord-Europse hulp betaalden ze nu 10% rente ipv 2%. Duitsland zal ons gelukkig niet laten vallen. Er komt een oorlog aan.
EU gaat uit mekaar vallen na deze crisis. Dat is wel duidelijk.
pi_192363517
quote:
14s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

America komt met deze 2.2 trilloen dollar aan hulp recht in een recessie terecht.
Volgens Pelosi is dit alleen nog maar een "aanbetaling". :{
pi_192363522
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Kyran het volgende:

[..]

Yep. En die kunnen tenminste ook met geld omgaan. Kutland Italië. Altijd schulden, schulden, schulden.
pi_192363528
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Denk dat het belangrijk is om een balans te vinden in al die dingen. Situatie accepteren, maar ook niet compleet stil komen te staan.

Wij vieren altijd Midsummer bij vrienden in Zweden. Kijken daar ieder jaar weer naar uit, maar dat gaat dit jaar echt niet lukken. Zaten laatst al te bedenken of wij dan maar gewoon gaan Facetimen of iets dergelijks :D

Verder hadden wij tickets voor F1 en voor een concert. Jammer dat die niet doorgaan, maar komt wel weer een keer. Ik ga er niet eens van uit dat het dit jaar nog gaat lukken, dan kan het alleen maar meevallen.

Ben ook gewoon bezig met het plannen van een road trip naar de Noordkaap voor maart 2021. Geen idee hoe wij tegen die tijd in het leven staan, maar ik vind het wel leuk om ook met dit soort dingen bezig te zijn. Als het lukt prima, zo niet, dan niet of dan heb ik het al voor als het wel weer mogelijk is.

.....oh en we waren ook op het punt om een keuken te kopen net voordat dit hele gebeuren begon _O-, dus dat staat nu ook heel even stil, net op het moment dat wij er uit waren.

Volgende week komt FFVII Remake uit op PS4, dus wel iets om naar uit te kijken :D

Daarnaast denk ik dat je net wel een goed punt had. Zowel ik als mijn vrouw hebben een baan in de zorg, dus financieel hebben wij het goed. Situatie zou heel anders zijn als één van ons (of zelfs beiden) geen baan meer zouden hebben door deze situatie.

Het leven gaat door, het is anders, het is even aanpassen, maar het gaat gewoon door. Belangrijkste voor nu is echt de zorg in de lucht houden, rest kunnen wij wel weer herstellen.

Onsamenhangend dagboek post geworden, maar you get the point (hoop ik :P)
Haha ja, mijn nieuwe keuken is uitgesteld. Was ik al helemaal vergeten. Maar snap m helemaal verder hoor. Ik zelf sta er van versteld dat dingen waar ik me druk om maakte, me nu echt niks meer boeien.

Maar herken het toekomstige plannen wel. Dat doe ik dan ook wel in m'n hoofd. Leuk om even bij weg te dromen :)
pi_192363533
Trump met zijn cijfers..
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 maart 2020 @ 23:28:01 #255
416575 crew  Evenstar
pi_192363535
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 23:27 schreef Newone82 het volgende:

[..]

Yep. En die kunnen tenminste ook met geld omgaan. Kutland Italië. Altijd schulden, schulden, schulden.
Ik vind het prima als wij ze straks een handje helpen, maar ze willen nu bijna een blanco cheque zonder regels. Dikke prima van Rutte dat die daar niet in meegaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')