Komt meneer weer met zijn dagelijkse anti RIVM posts.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
we kunnen onszelf nog niet eens helpen, overal een tekort van, onvoorbereid en ook nog eens prutser info van RIVM naar de regering.
Hoe kunnen wij dan een ander land helpen?
Ze kunnen zelf al geld lenen. Wat ze in feite willen is het taboe omtrent de eurobonds(gezamenlijke schuld) doorbreken. Dan kunnen ze in de toekomst weer komen aankloppen bij de volgende crisis. Ze vragen niet om mondmaskers of beademingsapparatuur he. Ze vragen om de creditcard van Nederland.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef kurk_droog het volgende:
Jullie zijn echt te dom om te poepen. Je moet Italië gewoon helpen, als Italië of Europa hierom valt ben je helemaal lekker als Nederland
Nu helpen, straks als alles weer normaal is er spijkerhard in voor hervormingen, niet over de rug van doden.
ze krijgen daar de coke nog niet uit het drinkwater. dat zegt al zoveelquote:Op maandag 30 maart 2020 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat gaat er dan gebeuren met de roep om hervormingen? Niks, want het geld is al vergeven. Italië wil geen bemoeienis vanuit Europa maar wel steun, wel de lusten maar niet de lasten.
Je bent pas echt dom als je eerst geeft wat je te bieden hebt en daarna eisen gaat stellen.
Ben niet heel erg bekend met de import en export van en naar italie moet ik eerlijk bekennen.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:37 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Geef me 1 voorbeeld waarom wij Italië nodig hebben?
Dat zullen we pas binnen een jaar of zo weten. Want je mag verwachten dat men statstieken van landen, en met name de cijfers betreffende ouderen en IC opnames zal vergelijken.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Naja, even objectief gezien: wat heeft het voor nut om mensen aan de beademing in de IC te leggen als de prognose ronduit waardeloos is? Dus waarschijnlijk overlijden, en als je er uitkomt dat je zwaar gehavend bent?
Het advies is hard, maar waarschijnlijk de minst slechte weg uit de situatie waar ze inzitten.
Inderdaad, Hoekstra en Rutte laten zich niet piepelen en spelen hoog spel. Prima, had al veel eerder moeten gebeuren.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat gaat er dan gebeuren met de roep om hervormingen? Niks, want het geld is al vergeven. Italië wil geen bemoeienis vanuit Europa maar wel steun, wel de lusten maar niet de lasten.
Je bent pas echt dom als je eerst geeft wat je te bieden hebt en daarna eisen gaat stellen.
Tja, heel veel mensen kunnen leuke dingen niet meer doen en alleen maar werken....Bijvoorbeeld alle doktoren en verplegend personeel wat zich voor ons uit de naad aan het werken is! Zelfs zo dat sommigen er het leven bij latenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat gaat al gebeuren, de EU trekt ons wel het ravijn in.
verder zijn er best veel mensen die heel veel moeten aanpassen, niet iedereen kan/trekt dat.
Het is moeilijk om alleen maar te werken en de leuke dingen niet meer kunnen doen.
nou, als je Pro bent, dan mankeer je wel wat.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Komt meneer weer met zijn dagelijkse anti RIVM posts.
Waar, wanneer en waarom?quote:
ben nog aan het luisterenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Zegt hij iets meer dan relatief lage teugvolumes en hoge PEEP?
En die geven we als Nederland niet. Mooi en duidelijk standpunt. Zijn we groot mee geworden met die houding.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:39 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ze kunnen zelf al geld lenen. Wat ze in feite willen is het taboe omtrent de eurobonds(gezamenlijke schuld) doorbreken. Dan kunnen ze in de toekomst weer komen aankloppen bij de volgende crisis. Ze vragen niet om mondmaskers of beademingsapparatuur he. Ze vragen om de creditcard van Nederland.
Door geen zorg in te roepen en gewoon dood te gaan?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef osodevo het volgende:
Is het niet zo dat jongeren moeten lijden onder de gevolgen op de lange termijn van deze crisis? Dan zouden de ouderen ook wat meer solidair mogen zijn.
Voorspelbaar en typisch antwoord.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nou, als je Pro bent, dan mankeer je wel wat.
Heeft ervoor gezorgd dat we zoveel buffer hebben, de Zuid-Europeanen doen alles op emotie en hier gelukkig nietquote:Op maandag 30 maart 2020 23:41 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En die geven we als Nederland niet. Mooi en duidelijk standpunt. Zijn we groot mee geworden met die houding.
Hoekstra vorige week en helemaal mee eens:” Waarom moeten wij boeten voor hun ( Spanje en Italië) financieel wanbeleid.” Schijnt die letterlijk zo gezegd te hebben in een conference call met alle financiele leiders van Europa. Dan heb je ballen!quote:Op maandag 30 maart 2020 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ervoor gezorgd dat we zoveel buffer hebben, de Zuid-Europeanen doen alles op emotie en hier gelukkig niet
Westside!!!quote:Op maandag 30 maart 2020 23:34 schreef funnywell het volgende:
ok ik zit teveel opp twitter en doe teveel aan paniekzaaijerij
Maar deze vond ik wel humor, god die kerel doet gewoon zn hand in zn zij zetten
https://twitter.com/DesegnistoR/status/1244733180256665602
dat snap ik, alleen zijn er ook mensen die teveel op zichzelf zijn gericht, die zo'n virus als een stoorzender zien. Je krijgt het ze ook niet aan het verstand, te weinig aanpassingsvermogen in hun lijf. Best erg dat er daar veel van zijn in NLquote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Tja, heel veel mensen kunnen leuke dingen niet meer doen en alleen maar werken....Bijvoorbeeld alle doktoren en verplegend personeel wat zich voor ons uit de naad aan het werken is! Zelfs zo dat sommigen er het leven bij laten![]()
Echt, ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen, dat ik nu zou gaan zitten miepen over een reisje of over verveling
Een politieke en economische oorlog uiteraard. De Italiaanse economie gaat met dubbele cijfers krimpen dit kwartaal. Niks draait daar meer. Dus ze proberen nu wanhopig zich vast te klampen aan landen als Nederland. Omdat ze geen keuze hebben.quote:
Gaat uiteindelijk gewoon gebeurenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft ervoor gezorgd dat we zoveel buffer hebben, de Zuid-Europeanen doen alles op emotie en hier gelukkig niet
Lijden? Nee, in feite zouden die ouderen alles moeten afbreken wat ze na de oorlog opgebouwd hebben, zodat die jongeren hetzelfde kunnen meemaken.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:40 schreef osodevo het volgende:
Is het niet zo dat jongeren moeten lijden onder de gevolgen op de lange termijn van deze crisis? Dan zouden de ouderen ook wat meer solidair mogen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |