BMI werkt ook niet echt als je zwaar gespierd bent hequote:Op maandag 30 maart 2020 21:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohjee, 25.7
Net in de gevarenzone. Maar niet heel erg
Ligt eraan, met het juiste middel ben je zo een paar dagen verder terwijl het heel kort lijkt.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha ja ben normaal geen drinker. Wel een drugsje in het weekend soms. Maar dat is nu onder deze omstandigheden niet heel slim.
Nee, alleen liever geen corona.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:27 schreef Tjacka het volgende:
is er ook een probleem met alcohol drinken?
haha lijkt me wel even lekker.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:28 schreef Smack10 het volgende:
Ligt eraan, met het juiste middel ben je zo een paar dagen verder terwijl het heel kort lijkt.
Geen idee, pers doet altijd lekken wat het uit een zeer betrouwbare bron is.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom lekt het altijd uit en kunnen ze het niet gewoon morgen mededelen?![]()
Nou, serotonine op peil houden is wel verstandig nu. Een dipje is niet ideaal onder deze omstandigheden.quote:
Ik ben al gestopt met uitgaan toen met roken en nu nog stoppen met drinken. Dan ga ik maar liever dood.quote:
Voor alle FOK!kers met Zimbabwaanse Roots.quote:Zimbabwe stelt lockdown van drie weken in
In Zimbabwe is vandaag een nationale lockdown ingegaan die drie weken gaat duren. Eerder deed Zuid-Afrika hetzelfde. In tegenstelling tot inwoners van dat land luisteren vooralsnog veel Zimbabwanen naar de oproep om binnen te blijven.
In het land zijn slechts zeven besmettingen geregistreerd en één dode. "Ik wil dat jullie de komende 21 dagen net doen alsof je het virus hebt", zei president Mnangagwa in een toespraak die op tv werd uitgezonden. De maatregel is een klap voor de toch al zwakke economie.
Ja was voor het allemaal losbarstte nog even goed weg geweest. Dan is het virus ver wegquote:Op maandag 30 maart 2020 21:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ligt eraan, met het juiste middel ben je zo een paar dagen verder terwijl het heel kort lijkt.![]()
Moet je wel voor in de gelegenheid zijn natuurlijk.
Bus gaat nu vanuit Radboud UMC Nijmegen naar Groningen gesleept worden met patienten aan boordquote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Kyran het volgende:
Verhaal van de bus is toch wel pech zeg, tering.
Je kan het ook gewoon uitmaken met je vriendin.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben al gestopt met uitgaan toen met roken en nu nog stoppen met drinken. Dan ga ik maar liever dood.
Dat is een aardig stukje slepenquote:Op maandag 30 maart 2020 21:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bus gaat nu vanuit Radboud UMC Nijmegen naar Groningen gesleept worden met patienten aan boord
WTF.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bus gaat nu vanuit Radboud UMC Nijmegen naar Groningen gesleept worden met patienten aan boord
Aldus de Gelderlander
Ik verwacht wel dat dit een structurele verandering wordt na de crisis ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:32 schreef Pumpalov het volgende:
Zullen veel bedrijven merken dat thuiswerken ook prima werkt en daar naar de toekomst meer coulant mee zijn?
Ik denk dat ook veel mensen blij zijn als ze weer naar het werk kunnen, vooral mensen met een groot gezin.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:32 schreef Pumpalov het volgende:
Zullen veel bedrijven merken dat thuiswerken ook prima werkt en daar naar de toekomst meer coulant mee zijn?
Ik denk dat-ie liever een reguliere VDL Citea sleept dan deze die levens kan redden.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:34 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel de natte droom van menig sleper.
Heb je kort uittreksel? #betaalmuurgenotquote:Op maandag 30 maart 2020 21:36 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ge-positie~b82b495e/
Heibel in de tent. Kan er ook nog wel bij
Ongetwijfeld maar hoeft ook weer niet iedere dag te zijn natuurlijkquote:Op maandag 30 maart 2020 21:34 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat ook veel mensen blij zijn als ze weer naar het werk kunnen, vooral mensen met een groot gezin.
Dan is zo'n bus dus echt veel belangrijker dan je zou denken. Je zou verwachten dat ze het ook even in 6 aparta ambulances kunnen doen, maar blijkbaar is dat niet voldoende qua toeters en bellen die je nodig hebt.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Aldus de Gelderlander
Nationaliseren die ziekenhuizen, per direct.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:36 schreef trein2000 het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ge-positie~b82b495e/
Heibel in de tent. Kan er ook nog wel bij
Ik doelde meer op afstand, politiebegeleiding, toeters en bellen.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:37 schreef Fred2 het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie liever een reguliere VDL Citea sleept dan deze die levens kan redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |