heer er zpuquote:Op maandag 30 maart 2020 16:17 schreef Speekselklier het volgende:
ik vind de shirts van Lubach wel heer er op die van Rumag lijken.
Als je de komma's in puntjes zpu het zo een Rumag shirt kunnen zijn.
Het gaat om het hele concept simpele.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb je tekst even gequote, mijn harde werk zit er weer op. Of moet ik er puntjes tussen zetten?.
Je kan ook gewoon je werk doen.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk wil men geld verdienen aan de crisis, ze zullen ook wel moeten.
Het is vooral fout als je geldzoekend gedrag gaat verpakken als liefdadigheid. Daar zijn mensen (terecht) allergisch voor.quote:Wat is daar mis mee?
Ah, het eerste teken van "ik weet dat ik ernaast zit, maar ik dram door om geen gezichtsverlies te leiden" incl scheldenquote:
Dat doen letterlijk alle bedrijven.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je werk doen.
[..]
Het is vooral fout als je geldzoekend gedrag gaat verpakken als liefdadigheid. Daar zijn mensen (terecht) allergisch voor.
Jij quote mij je verdient niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, het eerste teken van "ik weet dat ik ernaast zit, maar ik dram door om geen gezichtsverlies te leiden" incl schelden.
Ja, echt prima vergelijkbaar, producten maken die levens redden vs domme gejatte teksten posten op social media. ON.MIS.BAAR. voor de samenleving dat Rumagquote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat doen letterlijk alle bedrijven.
Neem zo'n Philips, dacht je dat die voor de lol en de liefdadigheid op de foto stonden met de minister tijdens de levering van hun beademingsapparatuur? Of designermerken die opeens mondkapjes gaan maken.
Elke cent die vanuit het bedrijfsleven naar Covid gaat is een vorm van schaamteloze promotie voor het eigen merk. Zo gaat dat gewoon. Niks mis mee.
Prima, toen alles nog koek en ei was. Nu je probeert te scoren over de rug van zieken en doden is het een tikje smerig.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Jij quote mij je verdient niks.
Rumag quote mensen en haalt miljoenen op.
Essentieel verschil. Als je dat kennelijk al niet kunt duiden stopt de discussie wel zo'n beetje.
Nee, dat zou het zijn als Lubach alle items en grappen uit de show van John Oliver naar het Nederlands vertaalt.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef Elan het volgende:
Lubach heeft het concept voor zijn show ook maar gejat van Oliver.
Beetje pot ketel verhaal dus.
Over moralistisch vingertje gesproken...quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Hou dat moralistische vingertje maar even bij je.
Het staat mensen in dit land volledig vrij hun geld te verdienen zoals ze dat zelf willen, zolang ze dit op een legale manier doen. Hoeveel geld heb jij deze week al opgehaald voor het Rode Kruis?
Serieuze vraag hoor.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:25 schreef OllieA het volgende:
[..]
Over moralistisch vingertje gesproken...
Moet hij weten.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Prima, toen alles nog koek en ei was. Nu je probeert te scoren over de rug van zieken en doden is het een tikje smerig.
Nou, blijkbaar niet gezien de backlash he?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Moet hij weten.
Als mensen die troep nou kopen voor 35 euro is het toch helemaal mooi.
Kijk je weer eens de doelpalen verschuiven.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Neem zo'n Philips, dacht je dat die voor de lol en de liefdadigheid op de foto stonden met de minister tijdens de levering van hun beademingsapparatuur? Of designermerken die opeens mondkapjes gaan maken.
Elke cent die vanuit het bedrijfsleven naar Covid gaat is een vorm van schaamteloze promotie voor het eigen merk. Zo gaat dat gewoon. Niks mis mee.
Zolang mensen het kopen, Rumag levert en doneert is eigenlijk het enige bezwaar aan de actie jouw moralistische geneuzel.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, echt prima vergelijkbaar, producten maken die levens redden vs domme gejatte teksten posten op social media. ON.MIS.BAAR. voor de samenleving dat Rumag.
Dram lekker door, vermakelijk om mensen te zien spartelen.
Lolquote:Op maandag 30 maart 2020 16:30 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Kijk je weer eens de doelpalen verschuiven.
Er is een groot verschil tussen bedrijven die zoeken naar promotie van hun merk maar verder wel hun winsten af staan en bedrijven die een crisis gebruiken om hun omzet en winstmarges te verhogen.
Dat verschil is gigantisch.quote:
Het staat mensen vrij om hun "persoonlijke" moraal er op los te laten. En dat is het enige wat relevant is voor dit topic. Mensen vinden dit blijkbaar niet OK.quote:Tenzij je er een persoonlijke moraal op los laat. Wat weer totaal irrelevant is.
Gezien dat jij de enige hier bent die ze verdedigt zou het misschien, heel klein beetje misschien dan, JIJ kunnen zijn die iets niets lijkt te beseffen?quote:Op maandag 30 maart 2020 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Zolang mensen het kopen, Rumag levert en doneert is eigenlijk het enige bezwaar aan de actie jouw moralistische geneuzel.
Maar dat schijn je niet te willen beseffen.
In jouw ogen schofterig ja, laat mensen dat zelf uitmaken.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:33 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat verschil is gigantisch.
[..]
Het staat mensen vrij om hun "persoonlijke" moraal er op los te laten. En dat is het enige wat relevant is voor dit topic. Mensen vinden dit blijkbaar niet OK.
En het is ook niet OK.. het is gewoon schofterig gedrag.
Elangod. Lekker bezig ventjeeeeequote:Op maandag 30 maart 2020 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb niks met wat anderen vinden te maken.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien dat jij de enige hier bent die ze verdedigt zou het misschien, heel klein beetje misschien dan, JIJ kunnen zijn die iets niets lijkt te beseffen?.
Pardon? Jij bent hier degene die claimt dat omdat iets volledig wettelijk gezien toegestaan is dat je er daarom geen kritiek op zou moeten hebben.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
In jouw ogen schofterig ja, laat mensen dat zelf uitmaken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |