SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tussenstand:
95 sasquatsch
72 Mexicanobakker
65 Doevelaer
55 4-elements
46 Bluurgh
41 JayHovah
36 Lionheaad
29 Hawaii_Tim
30 Earl_J_Hickey
27 Sabata
26 McLaren_Fan
20 franklop
17 Starflyer
7 bokkepoot
6 Bertojo
6 Wombcat
5 vosss
4 Smacked_Actor
4 Niox
4 Mothzor
4 Fir3fly
3 Donderkonijn
3 TheRipper
2 Goudenvis
1 RingBewoner
1 JimmyManna
1 Fokkingvet
1 DETELEVISIEKIJKER
1 ziggyziggyziggy
1 Kawa600
1 hjansen82
1 FYazz
1 CloseToTheEdge
1 MartiniNL
1 Luppie0110
1 Softfeel
0,5 KarstmanNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Klopt helemaal.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:40 schreef Sabata het volgende:
Het is Arnoux in Zandvoort 1982. Een van de vele foto's die ik op jongere leeftijd uit autosportbladen knipte (jaja, ik was een echte kleine ramptoerist)
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:37 schreef Lionheaad het volgende:
Monaco 1978![]()
??, Renault-Elf (The Yellow Teapot)![]()
??, Tyrrell-Ford![]()
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dan zouden dit Jabouille en Depailler moeten zijn?
Correct. Misschien had ik er meer moeten vragen, maar ik wou de lijst niet te lang maken. De Jackies hadden nog gekund (Jacky Ickx en Jacky Oliver), Didier Pironi, Jochen Mass of Phil Hill en Olivier Gendebienquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Etancelin is 1 dus![]()
Pirro![]()
Hulkenberg,![]()
Graham Hill![]()
WurzOfzo.
Helaas, ik hoopte dat iemand de andere Brabhams ging noemen... geen succes met die opzet. Had misschien voor 5 moeten gaan, dan was je er misschien wel voor gevallen. Het is uiteraard goed dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:47 schreef Starflyer het volgende:
Jack Brabham, Mark Webber, Alan Jones, Daniel Ricciardo
quote:Op woensdag 1 april 2020 11:34 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
De Fittipaldi's
Met Emmerson, Wilson en Christian?
Beide goed!quote:Op woensdag 1 april 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jacques, Jacques, Gilles Villeneuve
Graag een nieuwe vraag @Mexicanobakkerquote:Op woensdag 1 april 2020 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jacques, Jacques, Gilles Villeneuve
Dan neem ik een sprong in de tijd voor de coureur, Nelson Piquet?quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hmm, de race staat misschien net iets langer op het programma dan jullie denken. Circuit klopt ja
Deze is goed. 1-2tje voor het in 1967 dominerende Brabham-team.quote:
Correct!quote:Op zaterdag 4 april 2020 19:52 schreef Starflyer het volgende:
Andrea de Cesaris
Stond in 1982 in Long Beach op pole met een Alfa Romeo, maar de race werd gewonnen door Lauda (de eerste na zijn comeback) omdat De Cesaris weer eens in de muur reed.
Emerson Fittipaldi?quote:Op zaterdag 4 april 2020 23:06 schreef Starflyer het volgende:
Wie was voor De Cesaris de jongste pole-sitter?
Helaas.quote:
Inderdaad! Jacky Ickx behaalde in 1968 in de Duitse Grand Prix op de Nordschleife zijn eerste pole. Hij was toen 23 jaar en 216 dagen. Dat record werd pas verbroken toen De Cesaris zijn pole behaalde.quote:Op zondag 5 april 2020 22:47 schreef 4-elements het volgende:
Zou ik moeten weten, hier heb ik ooit een vraag over gesteld hier. Erm.. Jacky Ickx?
:quote:
Tussenstand:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |