Wat is jouw favoriete keuken? Even levellenquote:
@Kaneelstokje @Flippiee en ik lachen hieromquote:Op maandag 30 maart 2020 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ridicule TT van iemand die een adoratie heeft voor de grootste diarreekeuken ooit.
Kaneelstokje vindt Emilia Clarke niet eens knap.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Kaneelstokje @:Flippiee en ik lachen hierom
quote:Op maandag 30 maart 2020 01:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fok-it lust niet eens koffie.
Dan mis je ook de essentie van het leven.
Uh jawel.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]die bocht gaat je leven echt niet verrijken hoor
gngnquote:Op maandag 30 maart 2020 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tijd op mijn computer gaat niet eens automatisch wtf.
Tijd om te slapen.
Je boy drinkt nooit koffie. Ik drink louter thee op het werkquote:Op maandag 30 maart 2020 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh jawel.
KoffieGenot beste genot.
JR is zo iemand die ketchup op zijn biefstuk doet.quote:Op maandag 30 maart 2020 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Kaneelstokje @:Flippiee en ik lachen hierom
Barbaarsquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
JR is zo iemand die ketchup op zijn biefstuk doet.
Nee hoor, probeer mij maar niet in een hokje te stoppenquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je al weer wat beter, Naat?quote:Op maandag 30 maart 2020 11:11 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ontbijten. Dit vinden jullie niet interessant, maar ik wilde het toch even delen.
Jawel. Zometeen frisse neus halen.quote:Op maandag 30 maart 2020 11:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voel je je al weer wat beter, Naat?
TRUMPgodquote:Op maandag 30 maart 2020 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ontkom je helaas niet aan vriend. We gaan allemaal de hokjes inquote:Op maandag 30 maart 2020 11:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor, probeer mij maar niet in een hokje te stoppenal is dat misschien teveel gevraagd van je.
Verbaast me niks.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die eet graag well done steak met ketchup
Hey naatjequote:Op maandag 30 maart 2020 11:04 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen speciaal ook naar @:flippiee
Walgelijke gozer.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die eet graag well done steak met ketchup
Wat is je adres?quote:Op maandag 30 maart 2020 13:52 schreef Amarantha het volgende:
https://www.jamin.nl/pasen/paaseidoosxxl150st Omg ik wil dit
@Scrummie2.1 welquote:Op maandag 30 maart 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsof jij dat dan hierheen stuurt.
Waarom ga je daarvoor naar de dierenarts?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat moet morgen naar de dierenarts met een dikke lip.
Hadden geen reismand meer, dus die maar even moeten kopen.
Zoveel uitgaven altijd maar aan die dieren.
quote:
Wow gaat het wel goed met jequote:Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:Mortaxx
Wil je mij nooit meer in deze SC mentionen? Dank alvast.
Is iets dat ze eerder heeft gehad, 2 jaar terug. Alleen te verhelpen met steroiden prik.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom ga je daarvoor naar de dierenarts?
Haha kijk deze stoere jongen eens mensen!!!!!!quote:Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Heb je dr een linkse directe gegeven?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kat moet morgen naar de dierenarts met een dikke lip.
Wil jij nooit meer zo vloeken in deze SC?!!!!!quote:Op maandag 30 maart 2020 14:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Meer? Suggereer je dat hij het wel ooit had?quote:Op maandag 30 maart 2020 14:58 schreef Adames het volgende:
JR heeft al jaren Corona. Althans hij heeft al jaren geen smaak meer.
Hoe lang heb jij al weekendquote:
Zo maar even iets aan werk doen inderdaadquote:Op maandag 30 maart 2020 15:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer? Suggereer je dat hij het wel ooit had?
[..]
Hoe lang heb jij al weekend
Ik denk dat je het antwoord niet wilt horen daaropquote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Pff waarom zit ik al een paar dagen niet chill in mijn vel?Erger me echt aan mezelf.
Vertelquote:Op maandag 30 maart 2020 15:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat je het antwoord niet wilt horen daarop
Nou als ik het zo observeer lijk je meer te blowen de afgelopen tijd dan je al doet, blowen maakt iemand al lui en lamlendig dus als je dat zo een paar weken volhoudt ga je je vast ook onbewust ergeren aan jezelf.quote:
Hmm zou kunnen.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als ik het zo observeer lijk je meer te blowen de afgelopen tijd dan je al doet, blowen maakt iemand al lui en lamlendig dus als je dat zo een paar weken volhoudt ga je je vast ook onbewust ergeren aan jezelf.
Zeker nu je waarschijnlijk de komende weken/maanden nog thuis gaat zitten moet je echt iets om handen hebben. Hadden Naatje en ik het gister ook al over. Je moet je dag eigenlijk gewoon gaan plannen met dingen die je wilt doen, en dan meer dan blowenquote:
Dat sowieso. Ik heb hetzelfde hoor, maar ik probeer nu om te denken en deze periode te benutten om mezelf juist te verbeteren wat betreft productief zijnquote:Op maandag 30 maart 2020 15:25 schreef Amarantha het volgende:
Maar moet ook gewoon proberen beste ervan te maken. Hup hup.
Nou beter ga ik niet teveel nadenken want kan ik ook gek van worden. Moet gewoon meer leuke dingen doen, afleiding dit dat.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik heb hetzelfde hoor, maar ik probeer nu om te denken en deze periode te benutten om mezelf juist te verbeteren wat betreft productief zijn
Ik zit dan als een downie tussen 3 websites heen en weer te klikken.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Pff waarom zit ik al een paar dagen niet chill in mijn vel?Erger me echt aan mezelf.
Oh matig dat heb ik niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit dan als een downie tussen 3 websites heen en weer te klikken.
Wtfquote:Op maandag 30 maart 2020 15:38 schreef Amarantha het volgende:
NaKomt mijn bejaarde buurman ineens langs om te vragen of ik nog leef enz haha.
Ja,quote:Op maandag 30 maart 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Gelijk vol zin gezicht gehoest neem ik aan?
Wat denkt die bemoeial
Hahaha wowquote:Op maandag 30 maart 2020 16:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wtf
Gelijk vol zin gezicht gehoest neem ik aan?
Wat denkt die bemoeial
Ja want ik was ook echt serieus.quote:
Eem kiekn of da wicht nog wat nodig isquote:Op maandag 30 maart 2020 16:02 schreef Amarantha het volgende:
Ik mag die man wel, hij is altijd heel vriendelijk.
Mensen die heel snel sarcasme zeggen als ze gewezen worden op iets is wel echt een enorm zwaktebod. Maar prima Elanquote:Op maandag 30 maart 2020 16:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja want ik was ook echt serieus.
Sarcasme herkennen is nog steeds niet je sterkste punt merk ik wel weer.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die heel snel sarcasme zeggen als ze gewezen worden op iets is wel echt een enorm zwaktebod. Maar prima Elan
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eem kiekn of da wicht nog wat nodig is
Hier geloof ik niets vanquote:
Ja is ook een kut uiquote:Op maandag 30 maart 2020 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben mijn UI wel weer zat eigenlijk.
Nog nooit zo'n fluffy hont gezienquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2020 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n fluffy hont gezien
Denk ik ook jaquote:Op maandag 30 maart 2020 18:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Volgens mij heeft he UI hoofdpijn, amadramalama
ik nietquote:Op maandag 30 maart 2020 19:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het corona gebeuren is over gewaaid, ga ik meer mijn best doen om met meer mensen contact te hebben. Dit is mijn enige doel voor dit jaar.
Rustaaghquote:Op maandag 30 maart 2020 20:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik niet
Ik vind het wel prima zo, zou alleen @:kauai willen zien
Weer instant noodles en schnitzel?quote:
Mss een andere smaak voor de 'variatie'quote:
Gevarieerd eten is wel gezond ja, daar heb je gelijk inquote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mss een andere smaak voor de 'variatie'
Ik doe hier meer mijn best in. Moeilijk man.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gevarieerd eten is wel gezond ja, daar heb je gelijk in
Jij eet volgens mij best gezond toch, scheelt dat je ook gewoon goed kooktquote:Op maandag 30 maart 2020 21:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe hier meer mijn best in. Moeilijk man.
Eindelijk besmet?quote:
Dat zijn we allemaal.quote:
hoezo eindelijkquote:
Heb jij bmi boven de 25 ja? Dacht dat jij gewoon goeie body hadquote:Op maandag 30 maart 2020 21:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo eindelijk
heb je zo'n hekel aan mij
nee toch heb bmi boven 25 en kom gewoon buiten en ik drink alcohol
Gisteravond weer laten bezorgen man. Hippe kapsalon.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij best gezond toch, scheelt dat je ook gewoon goed kookt
Nja hippe kapsalon is beter dan gewone kapsalon in ieder geval. Zijn gewoon gezonde dingen tochquote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gisteravond weer laten bezorgen man. Hippe kapsalon.
Avocado, zoete aardappel friet, kipdijfilet.
Hipsters betalen dat graagquote:Op maandag 30 maart 2020 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja hippe kapsalon is beter dan gewone kapsalon in ieder geval. Zijn gewoon gezonde dingen toch
Beetje duur denk ik zo'n hipstergerecht
10, 11 euro per stuk ja.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja hippe kapsalon is beter dan gewone kapsalon in ieder geval. Zijn gewoon gezonde dingen toch
Beetje duur denk ik zo'n hipstergerecht
Hipstersquote:
ikquote:Op maandag 30 maart 2020 21:33 schreef Fok-it het volgende:
Wie was dat ook alweer hier die gewone kipfilet lekkerder vond dan kippendijenfilet lawl
Echt?quote:
Beter blauwe bessenquote:Op maandag 30 maart 2020 21:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hipsters![]()
*Smikkelt een paar goji-bessen naar binnen
Heb wel blauwe ballen, telt dat ook?quote:
26quote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij bmi boven de 25 ja? Dacht dat jij gewoon goeie body had
Oh dat is maar paar kilootjes teveel dan. Heb je geen matje thuis?quote:
Wel in z'n hek hahaquote:Op maandag 30 maart 2020 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is maar paar kilootjes teveel dan. Heb je geen matje thuis?
Lekker mals juistquote:Op maandag 30 maart 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja geen idee.
Vind de smaak gewoon onplezierig.
Je hoeft niet eens goed te kunnen koken om gezond te eten.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij eet volgens mij best gezond toch, scheelt dat je ook gewoon goed kookt
Kan hij beter maaltijdservice gebruiken als hij niet wilt koken. Heb je tenminste nog gezond etenquote:Op maandag 30 maart 2020 21:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens goed te kunnen koken om gezond te eten.
Kook wat noedels, hak een broccoli, knoflook, ui en flikker er wat sojasaus en gembersiroop door en combineer met wat kip of noten en je bent een eind op weg.
Dat vind ik ook van mezelf hoor, elke dag Indiaas eten of Indonesisch zou ik prima een maandje vol kunnen houden.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan hij beter maaltijdservice gebruiken als hij niet wilt koken. Heb je tenminste nog gezond eten
Ongezond eten is nou ook weer niet goedkoopquote:Op maandag 30 maart 2020 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft de Braad wat meer te besteden tegenwoordig?
Ik snap best dat als je geen cent hebt, je een matig dieet hebt.
Beetje ketchupquote:Op maandag 30 maart 2020 21:50 schreef Solotovski het volgende:
Hij neemt iig geen saus bij de schnitzel.
Toch?
Ik bedoel geen thuisbezorgd hequote:Op maandag 30 maart 2020 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mezelf hoor, elke dag Indiaas eten of Indonesisch zou ik prima een maandje vol kunnen houden.
Probleem is alleen dat dat best in de kosten gaat lopen natuurlijk.
Ik was er wel een beetje klaar mee, na een maand Indonesie.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook van mezelf hoor, elke dag Indiaas eten of Indonesisch zou ik prima een maandje vol kunnen houden.
Probleem is alleen dat dat best in de kosten gaat lopen natuurlijk.
Zit je ook zo aan 10 -15 per dag. Helema wat hij eet.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel geen thuisbezorgd heGewoon dagverse maaltijden
6/10 euro per maaltijd. Gebruiken die oudjes vaak maar toen ik lang moest reizen voor werk heb ik het ook wel tijdje gedaan, best goeie kwaliteit ook, gevarieerd. Wel duur maar ja. Als je boodschappen gaat doen voor fatsoenlijk avondeten zit je daar ook snel aanquote:Op maandag 30 maart 2020 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Zit je ook zo aan 10 -15 per dag. Helema wat hij eet.
Meen je niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was er wel een beetje klaar mee, na een maand Indonesie.
Ja of gewoon koken met je reet het is niet dat hij naast keyboard spelen en vloggen zo'n druk leven heeft.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
6/10 euro per maaltijd. Gebruiken die oudjes vaak maar toen ik lang moest reizen voor werk heb ik het ook wel tijdje gedaan, best goeie kwaliteit ook, gevarieerd. Wel duur maar ja. Als je boodschappen gaat doen voor fatsoenlijk avondeten zit je daar ook snel aan
Meh geen rendangquote:Op maandag 30 maart 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je niet.
Zou elke dag rendang kunnen eten voor een maandje geen probleem.
Dat is Thai tochquote:Op maandag 30 maart 2020 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh geen rendang
Zou wel massaman curry kunnen eten elke dag
Kloptquote:
Het was vooral het ontbijt en lunch met rijst.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Meen je niet.
Zou elke dag rendang kunnen eten voor een maandje geen probleem.
Streetfood daar niet goed?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
En de bedenkelijke kwaliteit van het eten buiten de hotels.
Was niet in Jakarta, waar ik me voorstel dat er echt streetfood is.quote:
Dat is wel nadeel als je daar als tatta bentquote:Op maandag 30 maart 2020 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet in Jakarta, waar ik me voorstel dat er echt streetfood is.
Maar als je in een klein restaurantje ging zitten waar de locals kwamen, was het 50/50 of je de dag erna ziek was
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was niet in Jakarta, waar ik me voorstel dat er echt streetfood is.
Maar als je in een klein restaurantje ging zitten waar de locals kwamen, was het 50/50 of je de dag erna ziek was
Toch kan je daar beter lokaal eten dan westerse keukenquote:Op maandag 30 maart 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel nadeel als je daar als tatta bent
Ja dat wel maar hygiëne bestaat niet daarquote:Op maandag 30 maart 2020 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch kan je daar beter lokaal eten dan westerse keuken
Ook overal water dat gekookt is, en nog veel te warm om te drinken. Of enorm kleine voorraden, dus als je met 3 personen hetzelfde wilde eten was het er niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel nadeel als je daar als tatta bent
Ik ook niet neequote:Op maandag 30 maart 2020 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat wel maar hygiëne bestaat niet daar
Wel nooit ziek geworden
Gewoon eten wat de pot schaftquote:Op maandag 30 maart 2020 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook overal water dat gekookt is, en nog veel te warm om te drinken. Of enorm kleine voorraden, dus als je met 3 personen hetzelfde wilde eten was het er niet.
Maar goed, was leuke ervaring.
Tuurlijk, je past je wel aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:05 schreef Mortaxx het volgende:
Wel beter dat ze daar nog niet mee doen aan dat allergenen gezeik
[..]
Gewoon eten wat de pot schaft
Hahahaquote:Op maandag 30 maart 2020 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
nee hoor
Ama doet alsof, is eigenlijk een slanke den die alleen sla en tuinkruiden eet.
quote:
Jullie hebben mij nooit gemeet dus jullie kunnen het niet eens weten.quote:
Ja dacht ik vandaag ook ineens.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Heb trouwens Haags al tijdje niet gezien
Heb altijd gezegd dat je slank bent...quote:Op maandag 30 maart 2020 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben mij nooit gemeet dus jullie kunnen het niet eens weten.
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Ja maar slank is ook onzin.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb altijd gezegd dat je slank bent...
Nou nouquote:Op maandag 30 maart 2020 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij is anders altijd zo vervelend aanwezig
Het zou toch niet
Gaat het goed?!quote:Op maandag 30 maart 2020 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
oh dat ben je niet op je nieuwe ui
AHAHAHAHAHAHA
Dit is niet best neequote:
alleen koffie en tabakquote:
Moeilijk te geloven dit soms.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen koffie en tabak
en medicijnen voor hoofdpijn
maar verder heulemaal niks
alsjeblieft niet... ergste wat er is, alcohol...quote:
Tong vond zichzelf ook een creatief meesterwerk inderdaadquote:
Hmmja.. da's waar.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tong vond zichzelf ook een creatief meesterwerk inderdaad
Hahahaquote:Op maandag 30 maart 2020 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tong vond zichzelf ook een creatief meesterwerk inderdaad
Miss corona?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:13 schreef Mortaxx het volgende:
Iemand met de naam Rozevla heeft toch al wat snoepjes op me dunktquote:
Rozevla heeft wel wat meer op dan snoepjesquote:Op maandag 30 maart 2020 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iemand met de naam Rozevla heeft toch al wat snoepjes op me dunkt
weet niet hoe hij heetquote:Op maandag 30 maart 2020 22:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zal de overlijdensberichten in de gaten houden
Ben geen alcoholistquote:Op maandag 30 maart 2020 22:22 schreef Fok-it het volgende:
@:Stuart
@:Elan
@:Tjacka
@:Iwanius
Even alle drankgerelateerde users bij elkaar
Toe maar weerquote:Op maandag 30 maart 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb vandaag alleen kablejauwburger op
wss wel veel draadjes er in zekerquote:Op maandag 30 maart 2020 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
heb vandaag alleen kablejauwburger op
Ik refereer toch maar even naar de wiet als je het niet erg vindquote:Op maandag 30 maart 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet echt veel te veel de laatste dagen.
Is het tijd voor een interventiequote:Op maandag 30 maart 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik refereer toch maar even naar de wiet als je het niet erg vind
Ben je al Jabba?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:24 schreef Amarantha het volgende:
Ik eet echt veel te veel de laatste dagen.
waarom noem je mij alcoholistquote:Op maandag 30 maart 2020 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik refereer toch maar even naar de wiet als je het niet erg vind
Amaquote:
Moest denken aan vroegere tijdenquote:
schitterendquote:Op maandag 30 maart 2020 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama
Je drugsgebruik is een drama
We zien je graag stoppen
Want je begint jezelf iets te vol te proppen
Oke oke zal er nachtje over slapen straks.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ama
Je drugsgebruik is een drama
We zien je graag stoppen
Want je begint jezelf iets te vol te proppen
Zo even uit het losse polsje he KOEKOEKquote:
Hey 😏quote:Op maandag 30 maart 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb een beetje zo'n half stijve penis momenteel
Weet niet waarom
slaap ama slaapquote:Op maandag 30 maart 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oke oke zal er nachtje over slapen straks.
POEET MANquote:Op maandag 30 maart 2020 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo even uit het losse polsje he KOEKOEK
Jij hebt wel ervaring met half stijve puddingbuksen?quote:
wat ordi weer, noel...bahquote:Op maandag 30 maart 2020 22:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Jij hebt wel ervaring met half stijve puddingbuksen?
Mooi gedichtje Ettoquote:Op maandag 30 maart 2020 22:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
slaap ama slaap
daar buiten loopt een schaap
oh nee het is een lama
en je staat in de nettorama
slaap ama slaap
leg die joint eens even weg.
Maar het boeit me niks of je mij wel of niet zou doen.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:30 schreef Tjacka het volgende:
Amaranth
Zonder je drugsgebruik ben je heel erg charmant
je bent mooi en ik zou je zonder drugs misschien wel doen
het stoppen scheelt je ook veel poen
ja maar je kunt ook gewoon zeggen: "mannelijk lid"quote:Op maandag 30 maart 2020 22:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja jeetje het is hier niet de christelijke SC hoor Etto.
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar je kunt ook gewoon zeggen: "mannelijk lid"
Ik zeg de volgende keer wel EttovanBelgiëquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar je kunt ook gewoon zeggen: "mannelijk lid"
oke dan moet ik het aanpassenquote:Op maandag 30 maart 2020 22:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het boeit me niks of je mij wel of niet zou doen.
SOW...quote:Op maandag 30 maart 2020 22:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik zeg de volgende keer wel EttovanBelgië
Nou topquote:Op maandag 30 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Amaranth
je bent mooi en je borsten lijken op een meloen
Wat voor meloenquote:Op maandag 30 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Amaranth
Haar beide borsten lijken op 1 meloen?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:33 schreef Tjacka het volgende:
Amaranth
Dat is fucked up.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haar beide borsten lijken op 1 meloen?
Hou je bekquote:Op maandag 30 maart 2020 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is de man, het is Fok-It,
hij schudt wijsheden zo uit z'n pocket,
de filosoof in een existentiële crisis,
die niet weet of 'ie blij of triest is
etto zeg dit nietquote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ken jij die man?
klinkt als een agressieve VBL'er
Ja klopt.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ken jij die man?
quote:Op maandag 30 maart 2020 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Het is de man, het is Fok-It,
hij schudt wijsheden zo uit z'n pocket,
de filosoof in een existentiële crisis,
die niet weet of 'ie blij of triest is
Zo zijn ze allemaal in die inrichtingquote:Op maandag 30 maart 2020 22:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ken jij die man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |