#coronaliedtwitter:bernievanjoppen twitterde op dinsdag 18-02-2014 om 08:27:19kon die koppen van nick en simon niet meer aan dus heb me tv een partij kankertrappen verkocht. nu kapot wel jammer http://t.co/51QuM3wIac reageer retweet
Een geluid wat pas voor het eerst nu op tv te horen is. Hulde!quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef bombmannl het volgende:
Ik vind dat hij wel een punt heeft. Het is makkelijk om hem te blamen maar hij brengt wel degelijk een goede nuancering aan tafel
Ja en bij dit virus heb je op een bepaald moment beademing nodig om je er doorheen te trekken... voor oudjes van 75+ plus is het resultaat hetzelfde als een griep, maar die jongere groep zorgt er nu voor dat je IC's overspoelt raken...quote:
Het gaat niet om de griep als ziekte maar wat dat tot ontwrichtende gevolgen heeft.quote:
Bij de buurman van mijn vader hebben ze 3 keer moeten bellen voordat iemand voor een tia in actie schoot.quote:Op zondag 29 maart 2020 22:58 schreef alors het volgende:
[..]
Maar ook dat andere zorg wordt uitgesteld, wat ook overlevingskansen kost.
Laatst ook al een bericht dat artsen zich zorgen maken dat er geen mensen meer naar de Spoedeisende hulp komen. Terwijl het toch statistisch gezien niet kan dat niemand meer last van hartfalen, beroertes, tia's of ander leed heeft. Dat die mensen hun zorgvraag uitstellen heeft ook allerlei gevolgen.
De Arena ook in de 80e minuut.quote:
Meeste op IC zijn 70+quote:Op zondag 29 maart 2020 23:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja en bij dit virus heb je op een bepaald moment beademing nodig om je er doorheen te trekken... voor oudjes van 75+ plus is het resultaat hetzelfde als een griep, maar die jongere groep zorgt er nu voor dat je IC's overspoelt raken...
Links of rechts zul je op enig moment de discussie moeten voeren wat een leven(sjaar) mag kosten.quote:Op zondag 29 maart 2020 23:00 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Een geluid wat pas voor het eerst nu op tv te horen is. Hulde!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |