Wtfquote:
De naam Giant past ook wel een beetje bij de maat van mijn lul.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:31 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor. Veel plezier met fietsen en groetjes van je beste vriend kaasplankje.
Oh ik dacht bij het feit dat het ook een eenheidsworst isquote:Op donderdag 2 april 2020 19:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
De naam Giant past ook wel een beetje bij de maat van mijn lul.
Ik zie anders meer eenheidsworst Specialized/S-Works dan Giants op de weg.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:51 schreef Yankee het volgende:
[..]
Oh ik dacht bij het feit dat het ook een eenheidsworst is
Er zijn steeds meer mensen met smaak en steeds minder met een giant.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zie anders meer eenheidsworst Specialized/S-Works dan Giants op de weg.
Jij hamstert volgens mij Peijnenburg ipv wc-papierquote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien natuurlijk. Dan vind ik de reactie van Kano toch net iets stijlvoller.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:16 schreef Yankee het volgende:
[..]
Jij hamstert volgens mij Peijnenburg ipv wc-papier
Klopt, heerlijkquote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien natuurlijk. Dan vind ik de reactie van Kano toch net iets stijlvoller.
Eenheidsmetworst met eenheidsrookworst vergelijkenquote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
kom vechten danquote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
Wielrenners zijn inderdaad echt enorme ijdeltuiten. En ze vinden nogal veel van elkaar. Valt me op.
Het is nog erger dan duikers (en dat zegt wat).
Bij andere sporten die ik doe/ deed is dat veel minder. Sterker nog; in de sportschool is dat heel wat minder, zou je van bodybuilders niet verwachten.
Dat ik ooit nog eens stijlvol genoemd zou worden hier is een hele schok voor me.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zo kun je het ook draaien natuurlijk. Dan vind ik de reactie van Kano toch net iets stijlvoller.
Naja wij zijn gewoon niet van die lompe boeren die scoopies nemen en met gewichten in het rond gooien.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:44 schreef Spanky78 het volgende:
Wielrenners zijn inderdaad echt enorme ijdeltuiten. En ze vinden nogal veel van elkaar. Valt me op.
Het is nog erger dan duikers (en dat zegt wat).
Bij andere sporten die ik doe/ deed is dat veel minder. Sterker nog; in de sportschool is dat heel wat minder, zou je van bodybuilders niet verwachten.
Dat zijn geen bodybuilders maar instahoeren.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naja wij zijn gewoon niet van die lompe boeren die scoopies nemen en met gewichten in het rond gooien.
Gefeliciteerd, mooie sprong gemaakt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik net nog op een jacht naar tegeltjes, moest vol over het eigen terrein jakkeren (uiteraard niet gedaan en omgedraaid)
Wel van 8x8 naar 11x11 gegaan
Heeft niets met ijdeltuit zijn te maken, al die dingen die je op noemt zijn in principe voor de prestaties en niet omdat je een ijdeltuit bent.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat zijn geen bodybuilders maar instahoeren.
Maar serieus. Fietser zijn veel grotere ijdeltuiten met hun geschoren beentjes en strakke pakjes, speciale sokjes etc.
De nieuwe Sensa's zien er tegenwoordig trouwens een stuk beter uit dan die van een paar jaar terug. Deze zag ik op de Bikemotion.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou kijken of je een leuke tweedehands Sensa kan vinden. Prima fietsen, maar niet fashionable.
Volgens mij moet jij de regels nog leren.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Maar serieus. Fietser zijn veel grotere ijdeltuiten met hun geschoren beentjes en strakke pakjes, speciale sokjes etc.
Ik zie fietsers nou niet thuis de hele tijd in de spiegel turen naar hun looks. in de sportschool worden al die gasten juist de hele tijd afgeleid door hun eigen spiegelbeeld waar ze verliefd op lijken te zijn. Sportscholers zijn minstens zo erg als fietsers.quote:Op donderdag 2 april 2020 21:02 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |