quote:Op zondag 29 maart 2020 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok op een schijtlollig filmpje waar hij the daily show zoveel mogelijk probeert na te doen en ondertussen wat open deuren intrapt.
Hij schijnt grappig te zijn.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:37 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Waarom hechten zoveel mensen waarde aan wat Lubach zegt?
Kleine ruimte, als in een kantoor. Excuses.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Met deze twee maatregelen zullen supermarkten moeten sluiten, dus moet je ook nog voedseldistributie opzetten.
Lekker makkelijk. En safe.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:37 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Met live stream op het internet zou wel leuk zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 21:38 schreef KingRadler het volgende:
Kunnen we starten met de Mega Hamsterweken.
2 weken hamsteren en daarna alle Supermarkten 2 weken dicht.
nice, zo even terugkijkenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:26 schreef michiel_merk het volgende:
Nu bij Lubach item over comunicatie tussen overheid/rivm en burgers
Ik denk dat het veel te laat is om te testen.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:34 schreef Noek het volgende:
Testen testen testen
We moeten heel veel gaan testen, juist wanneer we weer iets tot leven gaan komen en de zwakkeren beschermen tot er een vaccin is.
Dat zou te gek zijnquote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met live stream op het internet zou wel leuk zijn
Oh echt ja? Maar misschien is het wel heel prettig want een gebied wat nog nooit aangeraakt is.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die wattenstaaf achterin mn neus lijkt me wel erg naar.
als je niet kunt filteren moet je het idd niet kijkenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:37 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Je kan gewoon seks hebben, mits je 1,5 meter afstand van elkaar houdt.quote:
Sport is een prima remedie tegen depressie, soms zelfs noodzakelijk.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:37 schreef _I het volgende:
Hoezo? Omdat je een jaar niet in een cafe kan zitten of kan sporten. Verder kan er heel veel. Buiten is volledig vrij.
Zoals anders standen die 1,5 meter afstand voldoende zijn?quote:Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Je kan gewoon seks hebben, mits je 1,5 meter afstand van elkaar houdt.
zouden ze naar iedereen op moeten sturenquote:Op zondag 29 maart 2020 21:40 schreef Noek het volgende:
Mooiste zou zijn dat je t kan scoren bij Kruidvat naast de zwangerschapstesten.
Ja, is ook weer zo.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik denk dat het veel te laat is om te testen.
Als vijf procent van de besmettingen op de IC terecht komt en we hebben 1100 IC patiënten (gehad), dan hebben we 22.000 besmettingen.
Dan moet je echt heel veel testen. Testen om die mensen in quarantaine te zetten, zo ver we dat niet al zelf doen.
Maar die 5%. Die kijkt toch wel veel te hoog te zijn. Het is eerder een factor tien te hoog. Dat zou betekenen dat we nu 220.000 besmettingen hebben. Die weer anderen besmetten.
Dus er moet selectief getest worden, mensen in vitale beroepen en die veel andere mensen, die moeten getest worden. Het is al te laat voor het volk (dunkt me).
Hardlopen, fietsen, wandelen.. Het kan allemaal.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef highender het volgende:
[..]
Sport is een prima remedie tegen depressie, soms zelfs noodzakelijk.
Ja, zo ben ik ook zwanger geraakt.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zoals anders standen die 1,5 meter afstand voldoende zijn?
Is toch gewoon een aanname dat zijn zefmoord daar iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:36 schreef polderturk het volgende:
Dit is heel heftig. Als Duitsland er zelfs niet goed voorstaat?twitter:dwnews twitterde op zondag 29-03-2020 om 15:48:59UPDATE: The finance minister of the German state of Hesse, Thomas Schäfer, apparently committed suicide in despair about the scale of the state response required to tackle the #coronavirus crisis, initial investigations suggest. https://t.co/VfYM1GQbhs reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |