En altijd de willekeurige Nederrap in het midden van het lied.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elk nummer van Ewbank is hetzelfdeOok enorme fan van meerdere stemmen
Scheelt toch weer, aids gekregen hiervan, dus corona doet mij niks meer.quote:
Is dit wel van Ewbank?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elk nummer van Ewbank is hetzelfdeOok enorme fan van meerdere stemmen
Elke iedere lied is een stap verderbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Het lied dat je wist dat zou komen is eindelijk hier
Dat dan weer wel, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ruikt als Ewbank, het voelt als Ewbank, het klinkt als Ewbank. Zou het?
Zo'n fictief iets is niveau Thijs Zonneveld.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een fictief verslag van Maarten Twijffels over een oefenwedstrijd die niet door ging. What a time to be alive.
https://twitter.com/Wesleybekker/status/1244547439090110464
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo'n fictief iets is niveau Thijs Zonneveld.
Man man manquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.
Nee, gewoon niet.
Zal wel tot de inner circle van Ewbank en consorten behoren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:10 schreef Fretwork het volgende:
En wederom vraag je je af, waarom hebben ze Daley Blind daar neergezet
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.
Nee, gewoon niet.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:52:52Volgens mijn glazen bol wint het prachtige Almere City binnen 10 jaar hun eerste Eredivisie titel. Ik hoop uiteraard dat dit de waarheid gaat worden reageer retweet
Giel per definitie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Wel lief dat deze BNers ons nieuw praatvoer geven in zware tijden. Daarom stelt de Babbelbox vandaag de volgende vraag:
"Aan welke deelnemer stoort u zich het meest?"
Heb je dit nu net zo snel verzonnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet.
Zou Yannick al op de hoogte zijn van het gebeuren met Kyle. Hij heeft er nog niks over gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:52 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:52:52Volgens mijn glazen bol wint het prachtige Almere City binnen 10 jaar hun eerste Eredivisie titel. Ik hoop uiteraard dat dit de waarheid gaat worden reageer retweet
quote:
Ik zou niet durven.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb je dit nu net zo snel verzonnen?
Shops is naar ons gevlucht. De slimmerik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[ afbeelding ]
Het houdt niet op, niet vanzelf.
Waar zat hij? Madrid en Catalonië zijn samen goed voor >50% van de gevallen en doden. Als je die twee weg kon denken valt het eigenlijk nog beest mee. In Andalusië zitten we hier met negen miljoen inwoners en maar 200 doden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:27 schreef showtimer het volgende:
[..]
Shops is naar ons gevlucht. De slimmerik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar zat hij? Madrid en Catalonië zijn samen goed voor >50% van de gevallen en doden. Als je die twee weg kon denken valt het eigenlijk nog beest mee. In Andalusië zitten we hier met negen miljoen inwoners en maar 200 doden.Shops woont in Sitges.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koeman heeft liever Blind.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:37 schreef Koffieplanter het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)laste-interland.html
Koeman is een lul.
Misschien omdat Gosens vooral goed speelt in een 3-5-2 en Koeman zich daar niet wil aanpassen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koeman heeft liever Blind.
Ontslag zou op zijn plaats zijn.
Ook dat is megalomaan gelul.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat Gosens vooral goed speelt in een 3-5-2 en Koeman zich daar niet wil aanpassen.
Koeman heeft niets te willen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien omdat Gosens vooral goed speelt in een 3-5-2 en Koeman zich daar niet wil aanpassen.
Laten we niet doen alsof er meer redenen zijn om voor Nederland te kiezen dan voor Duitsland, die al met drie achterop spelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Koeman heeft niets te willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |