Is dit wel van Ewbank?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Elk nummer van Ewbank is hetzelfdeOok enorme fan van meerdere stemmen
Elke iedere lied is een stap verderbij.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:53 schreef Fretwork het volgende:
Het lied dat je wist dat zou komen is eindelijk hier
Dat dan weer wel, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het ruikt als Ewbank, het voelt als Ewbank, het klinkt als Ewbank. Zou het?
Zo'n fictief iets is niveau Thijs Zonneveld.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een fictief verslag van Maarten Twijffels over een oefenwedstrijd die niet door ging. What a time to be alive.
https://twitter.com/Wesleybekker/status/1244547439090110464
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zo'n fictief iets is niveau Thijs Zonneveld.
Man man manquote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.
Nee, gewoon niet.
Zal wel tot de inner circle van Ewbank en consorten behoren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:10 schreef Fretwork het volgende:
En wederom vraag je je af, waarom hebben ze Daley Blind daar neergezet
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn vrouw en ik gingen naast hem zitten op de bank. Valverde keek ons boos aan. ,,Hé, un metro y medio!” We schoven een stukje op.
Nee, gewoon niet.
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:52:52Volgens mijn glazen bol wint het prachtige Almere City binnen 10 jaar hun eerste Eredivisie titel. Ik hoop uiteraard dat dit de waarheid gaat worden reageer retweet
Giel per definitie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:11 schreef Fretwork het volgende:
Wel lief dat deze BNers ons nieuw praatvoer geven in zware tijden. Daarom stelt de Babbelbox vandaag de volgende vraag:
"Aan welke deelnemer stoort u zich het meest?"
Heb je dit nu net zo snel verzonnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet.
Zou Yannick al op de hoogte zijn van het gebeuren met Kyle. Hij heeft er nog niks over gezegd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:52 schreef wimderon het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:52:52Volgens mijn glazen bol wint het prachtige Almere City binnen 10 jaar hun eerste Eredivisie titel. Ik hoop uiteraard dat dit de waarheid gaat worden reageer retweet
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |