quote:Op maandag 30 maart 2020 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:ProCyclingStats twitterde op maandag 30-03-2020 om 14:12:09#RIP @:andremeganck (72), one of our first @:ProCyclingStats fans. reageer retweet
Bedankt voor dit egotipje.quote:
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:53:13Ik voel me net een student met een tussenjaar
(puntjes er tussen zetten is verboden, copyrights van toepassing.) reageer retweet
Wat is jouw mening over Rumag?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ afbeelding ]twitter:DigitalNomadPCS twitterde op maandag 30-03-2020 om 19:53:13Ik voel me net een student met een tussenjaar
(puntjes er tussen zetten is verboden, copyrights van toepassing.) reageer retweet
Humor voor gehandicapten.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Rumag?
NWS / Rumag stopt corona-actie na uitzending Zondag met Lubachquote:Op maandag 30 maart 2020 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Humor voor gehandicapten.
Belangrijker; wat vind je van de schilderwerken van Vincent van Gogh? Is dat jouw smaak of ligt je hart meer bij Leonardo Da Vinci?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Humor voor gehandicapten.
Van Goghquote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belangrijker; wat vind je van de schilderwerken van Vincent van Gogh? Is dat jouw smaak of ligt je hart meer bij Leonardo Da Vinci?
@Mani89 Kun jij dit ook?quote:
Ik ben nu bezig met Pearl Jam. Dan Dua Lipa, Waxa en Lukas Nelson.quote:
Wat een fascinerend topic weer. Er zitten aparte figuren op dit forum.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
NWS / Rumag stopt corona-actie na uitzending Zondag met Lubach
Dit topic is wel leuk vermaak in deze tijden.
@Slobeend en ik wachten nog steeds op de .mp3 in de Discord. Tearin Up My Heart mag ook inmiddels hoor, @Mani89 .quote:Op maandag 30 maart 2020 21:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:Mani89 Kun jij dit ook? [ afbeelding ]
De Mona Lisa is echt een waanzinnig slecht schilderij.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belangrijker; wat vind je van de schilderwerken van Vincent van Gogh? Is dat jouw smaak of ligt je hart meer bij Leonardo Da Vinci?
Heeft @Mani89 faalangst?quote:Op maandag 30 maart 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Slobeend en ik wachten nog steeds op de .mp3 in de Discord. Tearin Up My Heart mag ook inmiddels hoor, @:Mani89 .
Veel plezier.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met Pearl Jam. Dan Dua Lipa, Waxa en Lukas Nelson.
Ja fantastisch, maar dit zijn niet de goeie akkoorden lol.quote:
Ik heb oprecht een video gemaakt en geprobeerd die in de discord te posten, maar het bestand was te groot.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
@:Slobeend en ik wachten nog steeds op de .mp3 in de Discord. Tearin Up My Heart mag ook inmiddels hoor, @:Mani89 .
E-mail me.quote:Op maandag 30 maart 2020 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb oprecht een video gemaakt en geprobeerd die in de discord te posten, maar het bestand was te groot.
Mijn favoriete figuur uit de serie is Jasha. Die heeft letterlijk geen woord gezegd.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:06 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht dat 'hè' alleen een stopwoord was bij Jumbo, maar bij Movistar kunnen ze er ook wat van
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:
Dat is m'n throwaway die ik gebruik voor spelletjes. Cyclingmaster, First Cycling, Fantasy Basketball, Fantasy LaLiga en zo. Je kent het wel.quote:
Oh, haha.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is m'n throwaway die ik gebruik voor spelletjes. Cyclingmaster, First Cycling, Fantasy Basketball, Fantasy LaLiga en zo. Je kent het wel.
Spreekt die überhaupt wel een woord Spaans?quote:Op maandag 30 maart 2020 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn favoriete figuur uit de serie is Jasha. Die heeft letterlijk geen woord gezegd.
Ik heb er één waarvan ik de naam niet weet maar een graanveld in de provence in ieder gevalquote:Op maandag 30 maart 2020 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De sterrennacht is mijn beeldschermachtergrond
Nelson ook niet en die reed er zelfs twee van de drie.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn favoriete figuur uit de serie is Jasha. Die heeft letterlijk geen woord gezegd.
Wat treurig...quote:Op maandag 30 maart 2020 21:57 schreef maxi-mus het volgende:
Een fictief verslag van Maarten Twijffels over een oefenwedstrijd die niet door ging. What a time to be alive.
https://twitter.com/Wesleybekker/status/1244547439090110464
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |