abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2020 @ 10:51:23 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_192333494


Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD.
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Informatie & achtergronden:
Wikipedia
• Dagelijkse updates en analyse door Dr. John Campbell
Dit doet corona met je, als je pech hebt.
Artikel met simulaties over waarom social distancing werkt
Video over wat exponentiële groei is en hoe dat werkt bij uitbraken
Video over wat Corona is, wat het doet en de maatregelen
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times

Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Besmettingen per gemeente (RIVM-kaartje)
arcgis kaart van NL
Corona-patiënten op de Nederlanders IC's

Internationale organisaties:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation

Aantallen & Trackers:
Overzicht JHU
Overzicht Worldometers
Overzicht thebaselab
Overzicht WHO
Overzicht BNO News
Alle gevallen, in een lijst
Spreadsheet met cijfers die user joyvke bijhoudt
Netherlands & Italy compare infected CORONAvirus (COVID-19) infected daily graph/chart

Timelapse:
Flourish

COVID-19 feiten
• vooral hoest- en niesdruppeltjes zorgen voor overdracht
• wie geen symptomen vertoont is onwaarschijnlijk het virus te verspreiden
• de besmetting is meer dan bij seizoensgriep, maar gelukkig minder dan bij mazelen (2 < R0 < 3)
• verreweg de meesten hebben lichte (griepachtige) klachten
• bijna alle sterfgevallen betreffen ouderen of al zieke mensen
Bron

Gedragsregels in dit topic:
• Probeer niet lollig te doen
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet off-topic
• Geen slowchat in dit topic. Hier is het slowchat-topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
• Let een beetje op elkaar

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 29 maart 2020 @ 10:51:38 #2
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333495
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:48 schreef Noek het volgende:

Mn vader heeft uitgezaaide kanker, vind je het heel erg?
Superveel sterkte, zoiets gun je niemand.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2020 @ 10:52:34 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_192333506
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 29 maart 2020 @ 10:53:03 #4
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192333515
quote:
11s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:46 schreef _I het volgende:

[..]

Ik ook. 93% houdt zich aan de regels. Dat is echt bizar veel. Zonder enige handhaving. Maar de focus gaat naar die 7% die het niet overziet. Het overschot aan empathie, staat compassie in de weg.
Dit idd!! We letten alleen maar meer op elkaar en dan niet omdat we ons betrokken voelen ,maar om te janken, te klagen en te klikken over anderen die zich niet aan de maatregelen houden. Bizar dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192333519
956 mensen op de IC inmiddels. Dat stijgt toch wel rap door, na iets van 907 gisteravond.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 29 maart 2020 @ 10:53:28 #6
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_192333520
@Noek ik zou dan denk ik ook op zoek gaan naar een eigen mondkapje voor hem.

Sterkte! Het is nu helemaal een nare situatie...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_192333524
ik moet wel lachen om die media aandacht van de russen en chinezen. Waarbij italie veelal niks heeft aan die zooi uit ruslannd, en rusland zelf ook deze crisis niet aankan als stront de ventilator raakt.

Dat de EU in januari china medische hulp heeft gegeve hoor je niks over in de media en al helemaal niet in china.

De landen worden ook zorgvuldig gekozen door rusland en china.

Ondertussen heeft dit globale consequenties helaas....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333532
quote:
thx! Ja wist inderdaad dat ze terug moesten. Maar dat de overheid ze niet heeft laten testen op voorhand.. :N Er is iets met overheid en testen. Dat vinden ze niet belangrijk genoeg (heb ik het idee)
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 29 maart 2020 @ 10:54:33 #9
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333539
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:53 schreef Waterdrinker het volgende:
956 mensen op de IC inmiddels. Dat stijgt toch wel rap door, na iets van 907 gisteravond.
Wij hadden iets van 1100 IC-bedden? Is dat inmiddels al uitgebreid? Op dit tempo zitten we er snel doorheen.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_192333540
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:54 schreef Apotheose het volgende:

[..]

thx! Ja wist inderdaad dat ze terug moesten. Maar dat de overheid ze niet heeft laten testen op voorhand.. :N Er is iets met overheid en testen. Dat vinden ze niet belangrijk genoeg (heb ik het idee)
ze werden getest door oa TNO
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333560
Rob Bauer, commandant der strijdkrachten op WNL.
Hij is een admiraal (marine). Meestal is de commandant der strijdkrachten toch een generaal van de landmacht?
pi_192333563
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:48 schreef Noek het volgende:

[..]

Je hebt even gemist dat NL weigert mondkapjes te kopen tegen inkoopsprijs van NL-se ondernemers maar nu een afgekeurde batch heeft uit China?

Mn vader heeft uitgezaaide kanker, vind je het heel erg?
Hartstikke erg, maar we moeten het doen met wat we hebben. Je gaat in deze tijden van schaarste niet zo’n ding op de neus zetten “om een veilig gevoel te creeeren”

Terecht dat ze weigeren.

Ik heb ooit in Afrika gewerkt in de gezondheidszorg en op de plek waar ik zat kon een arts je niet eens behandelen als je uitgezaaide kanker had. Ik hield letterlijk hun hand vast als ze onder helse pijnen stierven, morfine was er ook niet. Dus alle problemen zijn relatief
  zondag 29 maart 2020 @ 10:56:28 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_192333568
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dit idd!! We letten alleen maar meer op elkaar en dan niet omdat we ons betrokken voelen ,maar om te janken, te klagen en te klikken over anderen die zich niet aan de maatregelen houden. Bizar dit.
Spreek voor jezelf. Mijn betrokkenheid is gebaseerd op het feit dat ik niet dood wil, niet in armoede wil vervallen ook geen dierbaren wil verliezen
pi_192333578
Ik lees dat Zuid Europa boos op ons is omdat we niet nog meer bakken geld die kant op gooien. Niet echt terecht lijkt mij.
pi_192333584
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:54 schreef Apotheose het volgende:

[..]

thx! Ja wist inderdaad dat ze terug moesten. Maar dat de overheid ze niet heeft laten testen op voorhand.. :N Er is iets met overheid en testen. Dat vinden ze niet belangrijk genoeg (heb ik het idee)
Ja hallo fabrikant kun je even 10 test samples sturen om te testen, ja oké is goed 5 dagen later pas de test samples binnen. 8 van de 10 zijn goed. Je zit al een week met een tekort, wat zou jij doen? :D
pi_192333586
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
Was er trouwens laatst ook geen grote terugroepactie van mondkapjes, omdat het materiaal uit China compleet onbetrouwbaar bleek? Dat zou geen goede zet zijn, mochten ze hun invloed willen vergroten. Integendeel zelfs.
Komt misschien omdat Europeanen van die grote en dikke gezichten hebben, dan gaat een mondkapje ontworpen voor Chinese inderdaad niet perfect passen.

Althans, ik denk dat China gewoon zoiets gaat zeggen: van het ligt niet aan ons, maar aan jullie.
pi_192333587
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Go hard or go home
pi_192333589
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef VacaLoca het volgende:
Ik lees dat Zuid Europa boos op ons is omdat we niet nog meer bakken geld die kant op gooien. Niet echt terecht lijkt mij.
of het terecht is of niet hangt af aa wie je het vraagt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333593
Ik hoop echt dat de basisscholen/kinderopvang toch weer opengaat op 6 april.
pi_192333595
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ja hallo fabrikant kun je even 10 test samples sturen om te testen, ja oké is goed 5 dagen later pas de test samples binnen. 8 van de 10 zijn goed. Je zit al een week met een tekort, wat zou jij doen? :D
maar ondertussen zijn ze gewoon getest door TNO
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333601
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik hoop echt dat de basisscholen/kinderopvang toch weer opengaat op 6 april.
ik hoop de sportscholen

pff
  zondag 29 maart 2020 @ 10:58:24 #22
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192333604
Correctie: 93% van de Nederlanders zegt zich aan de regels te houden.

Het aantal mensen wat tuincentra, bouwmarkten etc. bezoekt, doet anders vermoeden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  zondag 29 maart 2020 @ 10:58:30 #23
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333606
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Komt misschien omdat Europeanen van die grote en dikke gezichten hebben, dan gaat een mondkapje ontworpen voor Chinese inderdaad niet perfect passen.

Althans, ik denk dat China gewoon zoiets gaat zeggen: van het ligt niet aan ons, maar aan jullie.
Zucht, ik wilde een discussie aangaan, maar met deze non-argumenten wil ik liever deze skippen als je het niet erg vindt.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_192333608
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik hoop echt dat de basisscholen/kinderopvang toch weer opengaat op 6 april.
Gok er maar niet op en anders zal t bijzonder experimenteel worden zoals Fer gisteren al aangaf.
Go hard or go home
pi_192333615
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dit idd!! We letten alleen maar meer op elkaar en dan niet omdat we ons betrokken voelen ,maar om te janken, te klagen en te klikken over anderen die zich niet aan de maatregelen houden. Bizar dit.
Zo is het opgezet. "We moeten dit samen doen. Spreek elkaar aan op het gedrag. We zullen kliklijnen openen. We gaan boetes geven."

Als ze hand in eigen boezem hadden gestoken en om hulp gevraagd hadden vanuit een positie van kwetsbaarheid, was veel sterker leiderschap geweest.

En nou ben ik hier nog niet zo bang voor een machtsgreep van het kabinet, maar wel in andere landen en de effecten hiervan. Achtbaan aan veranderingen en een wereld van chaos. Volledige onzekerheid, die niet ondervangen wordt door sterk leiderschap.
pi_192333616
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
Correctie: 93% van de Nederlanders zegt zich aan de regels te houden.

Het aantal mensen wat tuincentra, bouwmarkten etc. bezoekt, doet anders vermoeden.
7% van 17 miljoen zijn anders aardig wat winkels e stranden vol op hetzelfde moment.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192333627
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Heel veel sterkte :* O+
pi_192333630
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:56 schreef _Lily_ het volgende:

[..]


Ik heb ooit in Afrika gewerkt in de gezondheidszorg en op de plek waar ik zat kon een arts je niet eens behandelen als je uitgezaaide kanker had. Ik hield letterlijk hun hand vast als ze onder helse pijnen stierven, morfine was er ook niet. Dus alle problemen zijn relatief
Dat laatste is hartstikke erg maar huh??
Okok
Go hard or go home
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2020 @ 11:00:04 #29
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192333631
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Hoe bedoel je, het mag niet op?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192333635
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
:* O+
pi_192333638
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:59 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Heel veel sterkte :* O+
Dankjewel!
Go hard or go home
pi_192333640
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Heel veel sterkte Noek. Ik weet dat je je zorgen maakt! Hou je taai!
pi_192333641
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik hoop echt dat de basisscholen/kinderopvang toch weer opengaat op 6 april.
Ik gok op 1% kans :X
Brutal. Fucking. Metal.
pi_192333653
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Sterkte! -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_192333655
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
Correctie: 93% van de Nederlanders zegt zich aan de regels te houden.

Het aantal mensen wat tuincentra, bouwmarkten etc. bezoekt, doet anders vermoeden.
Correct. Maar zolang die winkels open zijn, doet men ook niets fout.

Tevens is het ook al heel wat dat mensen zeggen zich aan de regels te houden.
pi_192333656
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Noek het volgende:
Als je kanker hebt gaat quarantaine niet op omdat je elke dag behandeld wordt in t ziekenhuis waar echt veel besmettingen zijn.
Maar goed, geen mondkapjes dus voor kanker. Corona heeft voorrang.
(Ik heb zelf 3 stuks geregeld via t UMCG trouwens, niet eens onorthodox maar in Amsterdam mag het dus niet op)

Als je t terecht vindt gun ik je hetzelfde toe!
Spijt me dat je op je vorige bericht zo'n typische agressieve reactie kreeg, maar de redenen waarom je vader niet in aanmerking komt voor mondkapjes en andere beschermingsmiddelen kan je denk ik beter aan iemand in het ziekenhuis of behandelinstituut vragen.
pi_192333657
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:58 schreef MichaelScott het volgende:
Correctie: 93% van de Nederlanders zegt zich aan de regels te houden.

Het aantal mensen wat tuincentra, bouwmarkten etc. bezoekt, doet anders vermoeden.
Mwah, 7% is nog steeds meer dan een miljoen mensen.
pi_192333668
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoe bedoel je, het mag niet op?
Nou, ik zit nu in t AVL voor een extra scan (gewoon op zondag ja) en ik had een mondkapje voor hem dus ik zet hem net af en hij moest t kapje afdoen.

Maar genoeg hierover hoor, het zal wel terecht zijn, weet ik veel.
Go hard or go home
pi_192333671
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:

[..]

Correct. Maar zolang die winkels open zijn, doet men ook niets fout.

Tevens is het ook al heel wat dat mensen zeggen zich aan de regels te houden.
als je kijkt naar de mensen buiten is dat percentage van 93% volgens mij zelfs hoger.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2020 @ 11:03:10 #40
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192333680
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, ik zit nu in t AVL voor een extra scan (gewoon op zondag ja) en ik had een mondkapje voor hem dus ik zet hem net af en hij moest t kapje afdoen.

Maar genoeg hierover hoor, het zal wel terecht zijn, weet ik veel.
Gewoon een 'eigen' mondkapje en die móest af? Dat is echt te bizar voor woorden 8)7

Succes/sterkte :X
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 29 maart 2020 @ 11:03:14 #41
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333682
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:58 schreef _I het volgende:

[..]

Zo is het opgezet. "We moeten dit samen doen. Spreek elkaar aan op het gedrag. We zullen kliklijnen openen. We gaan boetes geven."

Als ze hand in eigen boezem hadden gestoken en om hulp gevraagd hadden vanuit een positie van kwetsbaarheid, was veel sterker leiderschap geweest.

En nou ben ik hier nog niet zo bang voor een machtsgreep van het kabinet, maar wel in andere landen en de effecten hiervan. Achtbaan aan veranderingen en een wereld van chaos. Volledige onzekerheid, die niet ondervangen wordt door sterk leiderschap.
Als ze in Amerika, Frankrijk en Duitsland gaan beginnen, is het onvermijdelijk dat het hier ook gaat plaatsvinden. Jammer dat het volk zich makkelijk laat mennen (alhoewel corona uiteraard niet iets kleins is) om maar bevoegdheden te geven aan hun overheid.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_192333688
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef Noek het volgende:

[..]

Nou, ik zit nu in t AVL voor een extra scan (gewoon op zondag ja) en ik had een mondkapje voor hem dus ik zet hem net af en hij moest t kapje afdoen.

Maar genoeg hierover hoor, het zal wel terecht zijn, weet ik veel.
Ik snap je frustratie, maar als je er vanaf de zijlijn naar kijkt; gaat een mondkapje bij uitgezaaide kanker nog wel helpen? 9 van de 10 keer is uitgezaaide kanker redelijk einde oefening toch?

Sterkte in elk geval :*
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192333695
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:02 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

als je kijkt naar de mensen buiten is dat percentage van 93% volgens mij zelfs hoger.
Ik zie mensen overal elkaar spastisch veel ruimte geven. N = 1.

Hou gewoon niet zo van dat wijzende vingertje. Doe het onbaatzuchtig, zorg voor je kudde en laat een ander over aan zichzelf.
pi_192333698
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Spijt me dat je op je vorige bericht zo'n typische agressieve reactie kreeg, maar de redenen waarom je vader niet in aanmerking komt voor mondkapjes en andere beschermingsmiddelen kan je denk ik beter aan iemand in het ziekenhuis of behandelinstituut vragen.
Ik mag niet mee, begeleiders mogen niet mee dus ik kan zo niks vragen.
Ik ga alleen maar on tour met de tumor als chauffeur momenteel.
Go hard or go home
pi_192333699
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:57 schreef Kickinalfa het volgende:
Ik hoop echt dat de basisscholen/kinderopvang toch weer opengaat op 6 april.
:N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192333701
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik snap je frustratie, maar als je er vanaf de zijlijn naar kijkt; gaat een mondkapje bij uitgezaaide kanker nog wel helpen? 9 van de 10 keer is uitgezaaide kanker redelijk einde oefening toch?

Sterkte in elk geval :*
het gaat da toch over die 10%? Ik vind dat toch nog aardig hoog.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 29 maart 2020 @ 11:05:03 #47
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192333704
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:01 schreef _I het volgende:

[..]

Correct. Maar zolang die winkels open zijn, doet men ook niets fout.

Tevens is het ook al heel wat dat mensen zeggen zich aan de regels te houden.
quote:
Voor iedereen geldt: blijf zoveel mogelijk thuis. Werk thuis als dit kan. Ga alleen naar buiten voor noodzakelijke boodschappen, om zorg te verlenen aan een ander of om een frisse neus te halen. Maar houd altijd 1,5 meter afstand en vermijd groepsvorming. Groepen van maximaal 3 mensen zijn toegestaan, maar iedereen moet 1,5 meter afstand houden. Voor mensen die samen een huishouden vormen, geldt geen maximale groepsgrootte.
https://www.rijksoverheid(...)egelen-en-handhaving

Mwa.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192333707
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:19 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Goffer, dit maakt me zo link :X
Net als die feestende tieners. Wanen zich onaantastbaar, terwijl er zelfs al een baby aan corona is overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-illinois-overleden
quote:
een 'uitgebreid onderzoek' licht moet werpen op de exacte doodsoorzaak.
Kan dus ook de griep geweest zijn wat de verspreider is van dit virus en ja dat gebeurt onder 1 jaar. Mijn eigen zoontje heeft zichzelf door 3 dagen 40 graden koorts geslagen, maar dochter van mn broer moest naar t ziekenhuis. Dat was 2 jaar terug.

Dus het kind kan drager zijn maar hoeft niet aan SARS gerelateerde klachten het begeven te hebben. Dat is een cruciaal verschil en daarom geven ze ook aan dat het eerst onderzocht moet worden
pi_192333710
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:04 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

het gaat da toch over die 10%? Ik vind dat toch nog aardig hoog.
Point taken :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192333718
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:04 schreef _I het volgende:

[..]

Ik zie mensen overal elkaar spastisch veel ruimte geven. N = 1.

Hou gewoon niet zo van dat wijzende vingertje. Doe het onbaatzuchtig, zorg voor je kudde en laat een ander over aan zichzelf.
als een promille van de bevolking zich clustert dan liggen stranden bijna helemaal vol
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')