abonnement Unibet Coolblue
pi_192333063
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Marc Bonten geeft aan dat de griepgolf van 3 jaar geleden zal verbleken bij het aantal corona doden dat zal gaan vallen (bij WNL)
No shit :') ik dacht dat we dat allemaal wel aanzien komen. Ben vooral benieuwd naar de actuele CFR per leeftijd in Nederland, want die informatie wordt volgens mij amper gedeeld. Wellicht is het dus veel gevaarlijker dan men tot op heden heeft gezegd en wil men geen angst zaaien.
  zondag 29 maart 2020 @ 10:14:28 #227
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192333073
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:13 schreef bitterbal het volgende:

[..]

dacht dat de chinezen dat al deden?
Waarom dan zulke grote zorgen om een nieuwe golf?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 29 maart 2020 @ 10:14:36 #228
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333075
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:00 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ben het hier mee eens, op mijn werkvloer is het gewoon echt bijna niet te vermijden dat je kort op elkaar staat voor een overlegje, deurklinken aanraakt etc
Mag jij niet thuiswerken? ;(
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_192333087
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:14 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

Waarom dan zulke grote zorgen om een nieuwe golf?
ja geen idee :P

zoveel informatie overal, niet allemaal te volgen :P
pi_192333088
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:13 schreef byah het volgende:
Ben vooral benieuwd naar de actuele CFR per leeftijd in Nederland
https://www.rivm.nl/docum(...)erland-27-maart-2020

=edit=
Tabel 3. Alleen staat daar wat het percentage per leeftijdscategorie is van het aantal doden en niet van het aantal cases, maar dat kan je per categorie zelf makken uitrekenen natuurlijk.

Bijvoorbeeld mijn leeftijdscategorie, 40-44

Er zijn 9762 bevestigde gevallen. 404 daarvan zitten in die categorie en dat is 4,1% van het totaal. Er liggen er 2954 in het ziekenhuis en 54 van mijn categorie. Het percentage van het aantal mensen tussen de 40 en 44 die in het ziekenhuis liggen is 1,8% van het totaal aantall mensen die in het ziekenhuis liggen.

Het percentage van mijn categorie wat in het ziekenhuis ligt op het totaal aantal bevestigde gevallen is 54 / 97,62 = 0,55%

Datzelfde kan je ook doen met overleden op totaal aantal gevallen per leeftijd. Bijvoorbeeld 80-84, daarvan zijn er 166 overleden wat neer komt op 26% van het totaal aantal overledenen.

Op het totaal aantal cases zijn er in die categorie dus 166 / 97,62 = 1,7% CFR

[ Bericht 22% gewijzigd door vosss op 29-03-2020 10:23:39 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_192333089
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:07 schreef fietsmiep het volgende:

[..]

Wij hebben geen smartphone, zullen wel meer mensen zijn zonder mobiele telefoon. Mijn gewone kleine mobieltje heb ik ook zelden mee, wij hebben er samen 1.
Hoe doen ze dat met mensen zonder telefoon?
Was niet heel serieus. Sorry.
Lijkt mij niet dat we die kant op gaan. Vooralsnog mag je als individu niet zomaar nagetrokken worden, dit is meer 'big data'.

Denk niet dat je binnenkort een verplichte iPhone opgestuurd krijgt. :P
  zondag 29 maart 2020 @ 10:15:59 #232
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192333096
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:

[..]

ja geen idee :P

zoveel informatie overal, niet allemaal te volgen :P
En thailand? :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192333097
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Had dat berichtje afgelopen week ergens voorbij zien komen. Niet gelezen. Ik ging er van uit dat miljoenen actieve telefoons ineens niet meer actief waren. En er werd gesuggereerd dat dat dus miljoenen doden zouden zijn. Nu net even je link gelezen, maar dat lijkt toch anders te liggen.
[..]


[..]

Zoals ik het lees zijn er geen 21 miljoen cellphones gecanceld, maar zijn er over heel China in totaal 21 miljoen minder telefoons verkocht. Toch? :@
Ik heb ook geen idee :@
Ben enkel nieuwsgierig wat er met die mensen gebeurt is. Ik vertrouw China voor geen meter :N
pi_192333102
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:14 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Mag jij niet thuiswerken? ;(
Jawel, maar ik vind het persoonlijk lastig omdat ik veel liever in de setting van m’n werkomgeving ben (alles bij de hand) en ik bang ben thuis nog geen 10% van m’n productiviteit te hebben..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192333104
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:15 schreef Pumpalov het volgende:

[..]

En thailand? :+
ook teveel en de vraag wat is betrouwbaar en wat niet :P
pi_192333113
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Had dat berichtje afgelopen week ergens voorbij zien komen. Niet gelezen. Ik ging er van uit dat miljoenen actieve telefoons ineens niet meer actief waren. En er werd gesuggereerd dat dat dus miljoenen doden zouden zijn. Nu net even je link gelezen, maar dat lijkt toch anders te liggen.
[..]


[..]

Zoals ik het lees zijn er geen 21 miljoen cellphones gecanceld, maar zijn er over heel China in totaal 21 miljoen minder telefoons verkocht. Toch? :@
Bij de eerste zin waarin ze het hebben over 'bacterial infections' haakte ik al af.
pi_192333123
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:08 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Alsof je kraan of wc er plotseling in 1x mee ophoudt! Meestal gaat de kraan eerst lekken en dat wordt dan steeds erger, maar betekend niet dat je niet de handen kunt wassen. Dus dat zie je echt wel aankomen.

Als de bouwmarkten dicht zijn, kun je nog altijd online bestellen. Maar wat ik wel niet snel: waarom de fuck is Action nog steeds open!
waarom niet? Afstand houden kan ook daar.
just give a second thought
what if we don't get caught...
  zondag 29 maart 2020 @ 10:19:29 #238
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333131
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vind het persoonlijk lastig omdat ik veel liever in de setting van m’n werkomgeving ben (alles bij de hand) en ik bang ben thuis nog geen 10% van m’n productiviteit te hebben..
Dat vind ik een beetje tegenstrijdig, aangezien je de ernst van het virus inziet, maar tegelijkertijd gewoon op kantoor komt opdagen voor productie.

Op dit moment zou ik niet bang zijn voor die 10% productie, want dat ligt nog in je eigen hand. Of doe je werk dat op kantoor vele malen sneller gaat?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_192333136
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:13 schreef polderturk het volgende:
Debielen in Turkije vieren Houseparty.
Zie video in link.


ragipsoylu twitterde op zondag 29-03-2020 om 09:32:46 Really idiotic:

Some people still hold house parties in Istanbul as death toll surpassed 100 this week and thousands are infected with coronavirus

https://t.co/NL0YBoDpZV reageer retweet
Goffer, dit maakt me zo link :X
Net als die feestende tieners. Wanen zich onaantastbaar, terwijl er zelfs al een baby aan corona is overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-illinois-overleden
  zondag 29 maart 2020 @ 10:20:45 #240
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192333148
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:16 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee :@
Ben enkel nieuwsgierig wat er met die mensen gebeurt is. Ik vertrouw China voor geen meter :N
Heb ook al meerdere keren uitgelegt dat personen en bedrijven wel 2 tot 10 simkaarten gebruiken. Veel zullen gewoonweg stopgezet zijn door wanbetalingen, of mensen hebben het zelf stopgezet.

Deel is ook naar 5G gegaan geloof ik, waarvoor je weer een nieuwe simkaart krijgt, etc.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192333156
Misschien heeft China in eerste instantie alle info gedeeld, lockdown etc om idee te krijgen van waar ze mee te maken hebben en enkele weken geleden assessment gemaakt dat ze liever economie weer opstarten in Hubei dan doorgaan met lockdown. Wetende dat er wel x doden nog gaan vallen, maar minder erg dan gevreesd, niet genoeg om de economie nog langer voor te hinderen. Daarom doen alsof het voorbij is en vanaf nu het stilzwijgen.
pi_192333158
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 09:39 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik heb wel een probleem, mijn zoontjes luiers zijn bijna op, en die zijn sowieso al enkel online te krijgen (Pampers Baby Dry maat 8), maar alle levertijden zijn enorm. ;(
Offtopic: wehkamp heeft ze op voorraad.

https://www.wehkamp.nl/pa(...)125258/?term=pampers 8&type=manual
pi_192333160
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:13 schreef polderturk het volgende:
Debielen in Turkije vieren Houseparty.
Zie video in link.


ragipsoylu twitterde op zondag 29-03-2020 om 09:32:46 Really idiotic:

Some people still hold house parties in Istanbul as death toll surpassed 100 this week and thousands are infected with coronavirus

https://t.co/NL0YBoDpZV reageer retweet
Zulke mensen verdienen echt stokslagen.
  zondag 29 maart 2020 @ 10:22:06 #244
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_192333162
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:19 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Goffer, dit maakt me zo link :X
Net als die feestende tieners. Wanen zich onaantastbaar, terwijl er zelfs al een baby aan corona is overleden.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-illinois-overleden
Gisteren liepen er ook vijf gasten op het dak van mijn appartement jolig te doen. Ik kan zoiets echt niet begrijpen in tijden als deze. Mocht de situatie normaal geweest zijn, had ik er wss niets van gezegd. Maar nu moest ik wel....
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  zondag 29 maart 2020 @ 10:22:19 #245
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_192333163
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:10 schreef Pumpalov het volgende:
Liveblog AD
[..]

Als je een bezoek aan het tuincentrum of een kledingwinkel als noodzakelijk beschouwt dan blijf je wel zo veel mogelijk thuis ja.

Nederlanders :{
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_192333173
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Jawel, maar ik vind het persoonlijk lastig omdat ik veel liever in de setting van m’n werkomgeving ben (alles bij de hand) en ik bang ben thuis nog geen 10% van m’n productiviteit te hebben..
Vreesde ik ook voor, maar juist daarom heb ik de afgelopen twee weken wel thuisgewerkt om het onder de knie te krijgen.
  zondag 29 maart 2020 @ 10:23:30 #247
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_192333177
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:22 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Gisteren liepen er ook vijf gasten op het dak van mijn appartement jolig te doen. Ik kan zoiets echt niet begrijpen in tijden als deze. Mocht de situatie normaal geweest zijn, had ik er wss niets van gezegd. Maar nu moest ik wel....
Het is echt een bepaalde groep idd, van 16 tot 25 ongeveer heb ik het idee. Wat oudere twintigers hebben wel al door dat het ernstig is.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_192333182
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:13 schreef polderturk het volgende:
Debielen in Turkije vieren Houseparty.
Zie video in link.


ragipsoylu twitterde op zondag 29-03-2020 om 09:32:46 Really idiotic:

Some people still hold house parties in Istanbul as death toll surpassed 100 this week and thousands are infected with coronavirus

https://t.co/NL0YBoDpZV reageer retweet
Wel een debiel met goeie tieten.

Maar krijg met de berichten uit Turkije wel het idee dat de Turken in Nederland beter luisteren naar erdogan dan de Turken in Turkije.
pi_192333191
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 00:12 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Kom op, we zijn een handelsland. Het gaat erom of er beter geanticipeerd kon worden en Duitsland bewijst dat het kon. Dat er veel landen in hebben verzaakt is diep droevig voor degenen die met de gevolgen van dit falen te maken krijgen.
Angela Merkel is dan ook een gepromoveerd wetenschapper die al in een zeer vroeg stadium verwachtte dat zeker 60% van haar bevolking geïnfecteerd zou raken
pi_192333204
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 10:18 schreef Apotheose het volgende:

[..]

waarom niet? Afstand houden kan ook daar.
Ja dat heb ik gisteren in Düsseldorf in de Aziatische supermarkten gezien: overal hangen bordjes, dat er twee meter afstand gehouden moet worden. Maar bijna niemand die het deed....

Sluit gewoon maar, wat niet essentieel is en een bouwmarkt is dat naar mijn mening niet. Je kraan of wc gaat echt niet plotseling stuk, die zal waarschijnlijk al maanden stuk geweest zijn...

Maar alles voor de economie hè ;) Ik snap het wel hoor, als echt alles dicht gaat: mag de belasting betaler, al die bedrijven overeind houden. Het is eigenlijk kiezen tussen twee kwaden.

Of veel oudere die het loodje leggen, of de economie die het loodje legt en de oudere leven nog een paar jaar langer. Nouja ik ben autische en mijn oma's en opa's zijn allang dood, dus persoonlijk kan ik er geen traantje om laten wanneer wildvreemde ouderen dood gaan.

Zelfs niet de deelnemers, die ik voor ANWB Automaatje gereden heb: aangezien ik geen echte band met ze heb en ook niet op de hoogte gebracht word, als een deelnemer dood gaat. Wel jammer trouwens dat het vrijwilligerswerk nu gestopt is :(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')