ja ik werk ook 40quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Np werk nu 60 uur per week in magazijn, naar mijn familie en vriendin en dreumes kan ik niet..
Kan wel thuis zitten, of ik kan werken.
Nja heb nu al meer overuren bij elkaar geveegd dan het complete half jaar er voor, over 2 weken zou ik kan party houden, 3 maanden zwoegen om de kelder om te bouwen tot ultieme game kelder, bijna klaar.. maar heb helaas moeten schrappen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik werk ook 40
pakken wat je pakken kan
top tochquote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja heb nu al meer overuren bij elkaar geveegd dan het complete half jaar er voor, over 2 weken zou ik kan party houden, 3 maanden zwoegen om de kelder om te bouwen tot ultieme game kelder, bijna klaar.. maar heb helaas moeten schrappen.
Waar bestond de game kelder uit.
2 tv's een voor pc en een voor PS4 een beamer waarop switch zat aangesloten, een race stoel met stuurtje pedaaltjes etc, 2 chill banken en een kleine bar, geen lopend water wel geïmproviseerde bier tap, en grote koelbox.
Mijn moeder werkt in de Xenos, die zijn ook gwn open. Ze baalt wel een beetje, maar vindt het ook een beetje eng allemaal (ze is al een beetje op leeftijd).quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
top toch
Ergens ben ik juist jaloers op de mensen die thuis zitten
heb jij dat niet
Je gebruikt graag het woord 'beetje'quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in de Xenos, die zijn ook gwn open. Ze baalt wel een beetje, maar vindt het ook een beetje eng allemaal (ze is al een beetje op leeftijd).
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja heb nu al meer overuren bij elkaar geveegd dan het complete half jaar er voor, over 2 weken zou ik kan party houden, 3 maanden zwoegen om de kelder om te bouwen tot ultieme game kelder, bijna klaar.. maar heb helaas moeten schrappen.
Waar bestond de game kelder uit.
2 tv's een voor pc en een voor PS4 een beamer waarop switch zat aangesloten, een race stoel met stuurtje pedaaltjes etc, 2 chill banken en een kleine bar, geen lopend water wel geïmproviseerde bier tap, en grote koelbox.
Ik zou dat ook helemaal niets vinden nu.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:41 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt in de Xenos, die zijn ook gwn open. Ze baalt wel een beetje, maar vindt het ook een beetje eng allemaal (ze is al een beetje op leeftijd).
Kloptquote:Op woensdag 1 april 2020 00:37 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je gebruikt graag het woord 'beetje'
Ja ze is sleutelverantwoordelijke en werkt zoveel mogelijk achter, maar toch moet ze ook de winkel in.quote:Op woensdag 1 april 2020 00:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik zou dat ook helemaal niets vinden nu.
Teveel mensen op korte afstand zonder dat je weet wie of wat ze zijn en hebben...
Ik word hier al helemaal panisch als er iemand in huis komt klussen terwijl ze hier al weken rondgelopen hebben en nog steeds gezond zijn.
Edit: dan maar geen plee of houten vloer.
Aantal doden griep 2019 - ongeveer 3000quote:Op woensdag 1 april 2020 01:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja ze is sleutelverantwoordelijke en werkt zoveel mogelijk achter, maar toch moet ze ook de winkel in.
Ja snap ik
Over een heel jaar in vergelijking met een maand (?) is misschien wat voorbarigquote:Op woensdag 1 april 2020 01:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Aantal doden griep 2019 - ongeveer 3000
Aantal doden corona 2020 - ongeveer 1000
Ja, dat het nog maar 1000 zijn komt door maatregelen, maar ik vind het alsnog overtrokken. Waarschijnlijk krijgt iedereen het toch wel, zolang het ziekenhuis alles aan kan is een quarantaine veel te extreem imho. Nee, het is geen griepje, ja de lockdown in veel landen zijn te extreem.
Dat zal ook wel, het is een extreme vergelijking maar het geeft een ander perspectief. Ik denk dat het niet zo ernstig is als iedereen doet voorkomen. Toen die hele media frenzy begon ging iedereen er helemaal op los en iedereen houdt van overdrijven, net als ik.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Over een heel jaar in vergelijking met een maand (?) is misschien wat voorbarig![]()
We zitten pas op april....
Gaan we natuurlijk allemaal van die Corona grappen krijgen morgen.
Het geeft geen ander perspectief het is totale bullshit.quote:Op woensdag 1 april 2020 02:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat zal ook wel, het is een extreme vergelijking maar het geeft een ander perspectief. Ik denk dat het niet zo ernstig is als iedereen doet voorkomen. Toen die hele media frenzy begon ging iedereen er helemaal op los en iedereen houdt van overdrijven, net als ik.
quote:Op woensdag 1 april 2020 02:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Over een heel jaar in vergelijking met een maand (?) is misschien wat voorbarig![]()
We zitten pas op april....
Gaan we natuurlijk allemaal van die Corona grappen krijgen morgen.
Zoals je kunt zien is er helemaal geen stijging of iets dergelijks. In Engeland idem dito trouwens.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach aan dat aantal zitten we aan een paar weken
Precies er komen amper doden bij in Nederland elke dag.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zoals je kunt zien is er helemaal geen stijging of iets dergelijks. In Engeland idem dito trouwens.
Ik spreek je wel over een jaar.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het geeft geen ander perspectief het is totale bullshit.
Inderdaad, het valt reuze mee.quote:Op woensdag 1 april 2020 11:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies er komen amper doden bij in Nederland elke dag.
Het is geen argumentatie, ik probeer ook helemaal niemand over te halen.quote:Op woensdag 1 april 2020 14:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een bijzondere argumentatie. I rest my case.
We gaan het zien!!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is geen argumentatie, ik probeer ook helemaal niemand over te halen.
Ik vind dat het meevalt, 700 doden is geen reet. Het zal vast meer geweest zijn als er geen maatregelen waren genomen maar alsnog vind ik het de heisa en de kapitaalvernietiging niet waard.
Online.. offline..quote:Op woensdag 1 april 2020 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Leuk, je raced online. Gaaf hoor zo’n raceplek
Dat is niet zo mooi. Vanwege je gezondheid?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zit in quarantaine voor mijn veiligheid.
Yups. Vatbaar voor covid19.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Vanwege je gezondheid?
Klote zeg. Sterkte ermee, Maja in principe zit iedereen in quarantainequote:Op donderdag 2 april 2020 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yups. Vatbaar voor covid19.
Ze testen niet zomaar.
Helemaal goed! Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je weer gaat maken na de Corona-crisis, kom ik bij je eten goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |