Ik ben niet opzoekquote:Op maandag 30 maart 2020 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
wat zoek je? Deze koppelaarster had haar Uber lieve vrijgezelle buurman een lekker wijf beloofd in november bij de verkoop van ons huis.
De overdracht was op 2 maart en daten ze al weken 😍
Wat zoek je?
Nou dan ga ik maar wat anders doen,quote:
Tentman?quote:Op maandag 30 maart 2020 08:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nou dan ga ik maar wat anders doen,![]()
Had je gelezen over de tentman? In Noorwegen is dat nu weer actueel, misschien wel iets voor BNW?
Ik werk thuisquote:Op maandag 30 maart 2020 10:51 schreef theguyver het volgende:
moge luitjes.
zijn er hier nog mensen buitenhuis aan het werk, of zit iedereen op zijn/haar zolderkamer?
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.quote:
Nee dat wil je nietquote:Op maandag 30 maart 2020 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.
Zit je nu thuisquote:Op maandag 30 maart 2020 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk gelukkig niet meenemen, anders stonden er zo'n 15 vrachtwagens met tig pallets voor mijn deur.
Nope magazijn, expeditie al een paar jaar.quote:
ja deze,quote:
Oh ja, was deze helemaal vergetenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 14:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ja deze,
Het mysterie van de 'tentman’ dat een Noors dorpje al 10 jaar bezighoudt
https://www.ad.nl/binnenl(...)bezighoudt~ae870dc4/
Oh sorry maatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nope magazijn, expeditie al een paar jaar.
en parttime les geven, maar dat doe ik amper meer ivm corona.
Eind aprilquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef SuperHartje het volgende:
Vanavond persconferentie... dit wordt vast verlengd tot mei. @:illusions tot wanneer staat Spanje officieel op lockdown?
Ja wel met weer verwachting van verlenging.. maar dat zien we nog wel.quote:
Zal van de komende 1,5 week afhangen denk ikquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:16 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja wel met weer verwachting van verlenging.. maar dat zien we nog wel.
Scholen t/m de meivakantie.
Ja idd. Het wordt wel lastiger als er dan nog een maand bovenop komtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zal van de komende 1,5 week afhangen denk ik
hoezo gaat dat lastiger wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:24 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja idd. Het wordt wel lastiger als er dan nog een maand bovenop komtmaar daar gaan we maar even niet van uit.
Ik bedoel voor de ondernemers en mensen die zonder werk/ minder inkomen komen te zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo gaat dat lastiger worden
Voor een bnwer is dit wel het scenario wat ze al jaren voorspellen
best eng
steun voor ondernemers is iig tot 1 juniquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:29 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de ondernemers en mensen die zonder werk/ minder inkomen komen te zitten.
Maar voor BNW zijn het eik wel spannende tijden...
Forum is zo traagquote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
steun voor ondernemers is iig tot 1 juni
alles voor 1 juni is winst
Np werk nu 60 uur per week in magazijn, naar mijn familie en vriendin en dreumes kan ik niet..quote:
Nja niet eng, wel erg bijzonder.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoezo gaat dat lastiger worden
Voor een bnwer is dit wel het scenario wat ze al jaren voorspellen
best eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |