We gaan het zien!!quote:Op woensdag 1 april 2020 14:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is geen argumentatie, ik probeer ook helemaal niemand over te halen.
Ik vind dat het meevalt, 700 doden is geen reet. Het zal vast meer geweest zijn als er geen maatregelen waren genomen maar alsnog vind ik het de heisa en de kapitaalvernietiging niet waard.
Online.. offline..quote:Op woensdag 1 april 2020 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Klinkt goed!
Leuk, je raced online. Gaaf hoor zo’n raceplek
Dat is niet zo mooi. Vanwege je gezondheid?quote:Op donderdag 2 april 2020 19:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik zit in quarantaine voor mijn veiligheid.
Yups. Vatbaar voor covid19.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat is niet zo mooi. Vanwege je gezondheid?
Klote zeg. Sterkte ermee, Maja in principe zit iedereen in quarantainequote:Op donderdag 2 april 2020 20:10 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yups. Vatbaar voor covid19.
Ze testen niet zomaar.
Helemaal goed! Gezelligquote:Op donderdag 2 april 2020 20:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Als je weer gaat maken na de Corona-crisis, kom ik bij je eten goed.
Heyy ben je al in NL joh?quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:31 schreef illusions het volgende:
[..]
Misschien kan je je met je eigen shit bemoeien. Ik ben een paar dagen geleden naar Nederland gereden, vind je dat erg?
Jep, veel relaxter hier. Misschien dat ik me over een paar weken weer bedenk, kan terug wanneer ik wil.quote:
Nice! Nou welkom terug dan maarquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Jep, veel relaxter hier. Misschien dat ik me over een paar weken weer bedenk, kan terug wanneer ik wil.
Thanks. Stuk relaxter hier en ik mag in Spanje niet naar de Nederlandse supermarkt (je moet naar de dichtstbijzijnde) en je kan echt helemaal niks daar, dus voorlopig even hier bivakkeren. Voor m'n werk maakt het niet veel uit waar ik ben.quote:
Leven is toch duurder hierquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Thanks. Stuk relaxter hier en ik mag in Spanje niet naar de Nederlandse supermarkt (je moet naar de dichtstbijzijnde) en je kan echt helemaal niks daar, dus voorlopig even hier bivakkeren. Voor m'n werk maakt het niet veel uit waar ik ben.
Super dat je hier door kan werken. Kan me herinneren dat je er afgelopen zomer ook was toch? Fijn, goed te horen dat je relaxed bent hierquote:Op vrijdag 3 april 2020 19:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Thanks. Stuk relaxter hier en ik mag in Spanje niet naar de Nederlandse supermarkt (je moet naar de dichtstbijzijnde) en je kan echt helemaal niks daar, dus voorlopig even hier bivakkeren. Voor m'n werk maakt het niet veel uit waar ik ben.
Neuh, en ik betaal het toch wel of ik er nou ben of niet. Alleen uit eten en naar de kroeg is goedkoper in Spanje, voor de rest is de supermarkt hetzelfde qua kosten, is het véél duurder om zelfstandig ondernemer te zijn (300 per maand) en is elektra ook véél duurder.quote:
Klopt, vind het wel chill hier. Stuk moderner. Het weer is wat kutter maarja kan in Spanje toch alleen in de tuin zitten en de laatste tijd leek het qua weer meer op Liverpool dan Costa Blanca.quote:Op vrijdag 3 april 2020 19:50 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Super dat je hier door kan werken. Kan me herinneren dat je er afgelopen zomer ook was toch? Fijn, goed te horen dat je relaxed bent hier
Grappig wel dat er over kloons wordt begonnen door 2 mensen die beiden net geregistreerd zijn en <100 posts hebben.quote:Op vrijdag 3 april 2020 20:16 schreef SuperHartje het volgende:
Ok niet persoonlijk worden en over kloons beginnen. ONTOPIC blijven.
Oehhh, shots fired. Schelden met een omweggetje, inventief!quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:53 schreef controlaltdelete het volgende:
Passend liedje voor je ter vermaak![]()
![]()
Als ik scheld doe ik dat inderdaad niet met een omweg. Lief dat je je muziek met mij wilt delen. Ik vind het niks.quote:Op vrijdag 3 april 2020 22:20 schreef controlaltdelete het volgende:
Schelden met een omweg dat doe jij nou nooit! Ik ben ff into music. Make Poop Bro![]()
Wat is nu de boodschap hier?quote:Op vrijdag 3 april 2020 23:03 schreef controlaltdelete het volgende:
De laatste voor vanavond. Fijne avond nog voor iedereen ook voor meneer Illusie en morgen iedereen gezond weer op!
Dat is voor mij ook Chinees hoor. Liedjes als "The Dickhead Song" en "Go fuck yourself" snap ik nog wel maar dit gaat mijn intelligentie te boven.quote:
Tja beetje smaakloos allemaal.quote:Op zaterdag 4 april 2020 09:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook Chinees hoor. Liedjes als "The Dickhead Song" en "Go fuck yourself" snap ik nog wel maar dit gaat mijn intelligentie te boven.
Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Kutcorona, gister m'n 1e coronaboete hier in Nederland, samenscholing (3 personen in de auto). Allemaal 400 eu per persoon (dacht agent, OvJ bepaalt).
Ik vind dat niet meer dan terecht en had eigenlijk wel verwacht dat je gewoon thuis zo blijven. Zoals ons dat in Nederland al weken wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Kutcorona, gister m'n 1e coronaboete hier in Nederland, samenscholing (3 personen in de auto). Allemaal 400 eu per persoon (dacht agent, OvJ bepaalt).
Ja werd gewoon aangehouden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.
Wel shit zeg. Die boetes zijn echt hoog.
Rondjes rijden op parkeerplaatsen met vrienden niet niet zijn ingeschreven op hetzelfde woonadres al de chauffeur. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.
Wel shit zeg. Die boetes zijn echt hoog.
Vooral in Arnhem en Rotterdam controleren ze daar streng op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja werd gewoon aangehouden.
Ik wist echt niet dat het niet mocht. Oom agent zei dat het uitgebreid bekend was gemaakt, naja zal wel. Hij heeft alleen een foto van m'n rijbewijs gemaakt en geen boete terplekke uitgeschreven. Morgen dus rijbewijs verloren opgeven en bezwaar aantekenen als ik de boete krijg. Kom ik wel onderuit hoop ik.
Krijg je die echt ja?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Ik hoop het ook voor je. Dat het hier geen Spanje is betekent niet dat we helemaal van God (lees: overheid) los zijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja werd gewoon aangehouden.
Ik wist echt niet dat het niet mocht. Oom agent zei dat het uitgebreid bekend was gemaakt, naja zal wel. Hij heeft alleen een foto van m'n rijbewijs gemaakt en geen boete terplekke uitgeschreven. Morgen dus rijbewijs verloren opgeven en bezwaar aantekenen als ik de boete krijg. Kom ik wel onderuit hoop ik.
We gaan het zien. Werd wel staande gehouden en hij zei dat we allemaal een boete kregen van 400 euro maarja hij schreef niks uit, hij had alleen een foto van het rijbewijs/ID genomen.quote:
Ja. Die smeris zei dat het uitgebreid vermeld was op het nieuws enzo. Ik had echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga morgen naar mijn ouders met mijn vriendin en mijn broertje wilde mee rijden. Ga ik dan een boete krijgen ja?
Had ik ook laatst gehad met door door lopen. Ik kreeg hem overigens gewoon thuis gestuurd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef illusions het volgende:
[..]
We gaan het zien. Werd wel staande gehouden en hij zei dat we allemaal een boete kregen van 400 euro maarja hij schreef niks uit, hij had alleen een foto van het rijbewijs/ID genomen.
ID opgeven als verloren en mijn naam is haas.
Denk het niet, maar je kunt je wel afvragen of het slim om je ouders te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga morgen naar mijn ouders met mijn vriendin en mijn broertje wilde mee rijden. Ga ik dan een boete krijgen ja?
Teken ik bezwaar aan, iemand anders heeft mijn verloren ID gebruikt om te identificeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook laatst gehad met door door lopen. Ik kreeg hem overigens gewoon thuis gestuurd.
Oh das lullig dan zeg. Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:23 schreef illusions het volgende:
Ik rij geen rondjes op parkeerplaatsen.
Ik bracht iemand naar huis, en de ander was m'n broertje. Of we nou thuis bij elkaar zitten of in de auto, lekker boeiend.
En die smeris deed zelf overigens niet aan 1.5m afstand en pakte m'n rijbewijs gewoon met z'n vieze blote coronaklauwen aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh das lullig dan zeg. Hoop dat je gelijk krijgt.
Ik ben jonger dan jullie denk ik tochquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk het niet, maar je kunt je wel afvragen of het slim om je ouders te bezoeken.
Hier zijn heel veel mensen ziek, de dominee ook. Maar die is getest en heeft een andere griep zeggen ze...
Die van mij 50+quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:36 schreef illusions het volgende:
Mijn ouders beiden 70+ dus maar ff paar meter afstand bewaren.
40quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jullie denk ik toch
Ja twijfelquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die doen tegenwoordig ook leuk mee op de IC.
Daarom blijf ik al weken binnen. En genoeg te doen hier dus voel weinig behoefte om de kavel te verlaten.quote:
Ze willen ons vooral heel graag blijven zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik bezoek mijn ouders niet mijn broer en zus wel...
Snap de twijfel.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze willen ons vooral heel graag blijven zien.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:29 schreef illusions het volgende:
Ben blij dat ik eindelijk weer eens normaal over straat kan.
Heb alleen geen tuin in Nederland maarja boeiend, toch veel te koud voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |