SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de dieren zijn maar bijzaak in deze documentairequote:Op zondag 29 maart 2020 21:47 schreef NatteBever het volgende:
Heb de eerste 10 minuten gezien en zag allemaal maar enorm zielige dieren in gevangenschap. Dat is toch niet 'leuk' om naar te kijken?
quote:Op zondag 29 maart 2020 22:34 schreef Anouk83 het volgende:
Ik ben aan het kijken, pas bij afl 2, nu vooral verbaasd door de 2 kledingkasten met kleertjes voor de apen, inclusief voor gelegenheden als Pasen ed...
Hahaha inderdaad. Maar al die lui zouden in de bak moeten zitten, want wat @NatteBever zegt, die beesten horen daar niet. Maar in deze serie zijn ze inderdaad bijzaak. Je vergeet het haast doordat die lui allemaal zo koekoek zijn.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:11 schreef 20100 het volgende:
[..]kijk maar wat afleveringen verder als dit je al verbaasd
Nee het rare vind ik dat die Carole zich zogenaamd zo druk maakt, maar hoe die dieren vervolgens in haar verblijf leven... snap ik niet wat zij daaronder als 'redden' verstaat?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:23 schreef Anouk83 het volgende:
Jeetje, inmiddels ben ik bij aflevering 6, en vraag me af of er nog iemand is die zich daadwerkelijk om de dieren bekommert? Wát een soap is dit zeg
Echt he, die is van lotje getikt. Hoe ze met haar ogen rolt en zich verslikt als ze wordt verdacht van die moord op haar man. Zegt genoegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:36 schreef Declan-Harp het volgende:
Holy fuck, wat een rollercoaster![]()
Ik wil Carole echt vies hard in d'r gezicht slaanNaar wijf.
Die scène met het pasgeboren welpje wat met een haak zó onder het hek werd getrokken, jezus.. of die tijger die werd beschoten![]()
![]()
Een ''smuck face'' noemen we dat. Haar huidige man is net zo gekquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:50 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Echt he, die is van lotje getikt. Hoe ze met haar ogen rolt en zich verslikt als ze wordt verdacht van die moord op haar man. Zegt genoeg
Net de eerste aflevering gekeken, maar ik ken de verhalen rond Carole, Big Cat Rescue en PETA maar al te goed. Net als veel andere dierenactivisten (en soms eigenaren) lijden deze mensen aan één of andere vorm van god complex. Ze zijn volledig overtuigd van hun gelijk en vinden in al hun grootsheid dat alleen zij verantwoordelijk genoeg zijn om over het lot van deze dieren te beslissen. Ben je niet voor ze, dan ben je automatisch tegen ze. Geweld en intimidatie wordt niet geschuwd en in de meest extreme gevallen vinden ze dat de dieren beter dood kunnen zijn dan in gevangenschap leven. PETA heeft bijvoorbeeld ooit vriezers moeten aanschaffen omdat ze alle dieren die ze van 'verkeerde baasjes' hadden 'gered' moesten afmaken vanwege gebrek aan ruimte en herplaatsing mogelijkheden. Carole valt, zonder enige twijfel, in precies die categorie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:49 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Nee het rare vind ik dat die Carole zich zogenaamd zo druk maakt, maar hoe die dieren vervolgens in haar verblijf leven... snap ik niet wat zij daaronder als 'redden' verstaat?
Je bedenkt je nog wel komende 6 afleveringenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
maar voor Joe kan ik nog enige sympathie opbrengen, zelfs als ik het niet helemaal met zijn manier van doen eens ben.
Er ligt momenteel een wet ter goedkeuring bij het huis van afgevaardigden om het eigendom van grote katten aan banden te leggen (uiteraard heeft Carole hier een grote vinger in de pap).quote:Op woensdag 1 april 2020 01:37 schreef Fok-it het volgende:
Ben pas bij aflevering 2 maar ik erger me ook he-le-maal kapot aan die zwakzinnige hillbilly-families die hier met hun fucking kinderen heen gaan. Wtf is er mis met je dat je dit uberhaupt financiert.
En hoe kan het dat Amerika hier geen wetgeving voor heeft? Ben wel benieuwd of dit nu na deze serie de politiek in is gekomen? Weet iemand dat?
quote:Maldonado met a tragic end with an accidental suicide. According to witnesses, he removed the magazine from a pistol to show that it wouldn’t fire without it, despite having bullets in the chamber. The incident is part of the docuseries.
Ja, de hypothese bleek onjuist.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:04 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik dacht dat Travis bewust zelfmoord had gepleegd, blijkbaar was het een ''ongeluk''?
[..]
Alleen grote katten? Dus fucking olifanten en alligators kunnen dan alsnog gewoon gehouden wordenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:41 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Er ligt momenteel een wet ter goedkeuring bij het huis van afgevaardigden om het eigendom van grote katten aan banden te leggen (uiteraard heeft Carole hier een grote vinger in de pap).
https://www.congress.gov/bill/116th-congress/house-bill/1380
Ligt er al ruim een jaar, bij de eerste stemming was er een meerderheid voor, maar wetten moeten zo'n lange route afleggen door de Amerikaanse regering dat het nog wel even kan duren, en de uitkomst is ook nog lang niet zeker.
Ik hoop dat er een middenweg in te vinden is, en er geen volledig verbod op komt. Het is logisch dat je voor dit soort dieren een vergunning moet hebben en dat iemand het één en ander nakijkt. Maar bij een compleet verbod ben ik bang dat er een hoop dieren gaan worden afgemaakt als er niet iets van een overgangsperiode bij komt kijken
Dit gaat om wetgeving op landelijk niveau. Veel staten in de VS hebben wel regelgeving voor veel van dit soort dieren. In veel staten is het volledig verboden om grote katten (en vaak ook andere exotische dieren) als privé eigenaar te bezitten en de zogenaamde 'sanctuaries' moeten aan hoge eisen voldoen. Transport van exotische dieren tussen staten is ook landelijk illegaal, je mag dus bijvoorbeeld niet een tijger welpje van Nevada (legaal) naar Californië (illegaal) brengen. Die landelijke wetgeving moet het handje vol staten waar nog geen regelgeving is ook dwingen tot een verbod of in ieder geval iets van regels.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen grote katten? Dus fucking olifanten en alligators kunnen dan alsnog gewoon gehouden worden
Echt deze serie maakt me alleen giftig eigenlijkwat een shithole is het daar toch soms
3!quote:Op woensdag 1 april 2020 11:07 schreef Samhain het volgende:
Ik vind het ook vooral verbazingwekkend dat hij het voor elkaar kreeg te trouwen met 2 jonge hetero's!
Ik voelde voor hem al medelijden vanaf de eerste seconde dat hij in beeld kwam. Iemand met een goed hart, dat zag ik aan zijn ogen. Maar oh zo naïef en beïnvloedbaar. Jammer dat hij met de verkeerde mensen in aanraking is gekomen, wat zijn drugsverslaving alleen nog maar erger heeft gemaaktquote:Op woensdag 1 april 2020 10:04 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik dacht dat Travis bewust zelfmoord had gepleegd, blijkbaar was het een ''ongeluk''?
[..]
Ik geloof ook niet dat hij voor die tijd al verslaafd was. Joe deed dat, om hem kort en afhankelijk te houdenquote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik voelde voor hem al medelijden vanaf de eerste seconde dat hij in beeld kwam. Iemand met een goed hart, dat zag ik aan zijn ogen. Maar oh zo naïef en beïnvloedbaar. Jammer dat hij met de verkeerde mensen in aanraking is gekomen, wat zijn drugsverslaving alleen nog maar erger heeft gemaakt
Ongeluk kan best, maar gezien z'n situatie was zelfmoord uiteindelijk ook begrijpelijk geweest.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zo veel fucked up dingen gezien en gehoord, niks is meer logischquote:Op woensdag 1 april 2020 14:47 schreef Samhain het volgende:
[..]
Van de laatste vraag ik het me af hoor. Of was dat wel duidelijk?
Ik heb me inderdaad bedachtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:07 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Je bedenkt je nog wel komende 6 afleveringen
Hahaha, is ook zo!quote:Op woensdag 1 april 2020 16:04 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Zo veel fucked up dingen gezien en gehoord, niks is meer logisch
En toen begon hij te schieten..quote:Op donderdag 2 april 2020 11:37 schreef Soury het volgende:
Wat een docu. Ik lag helemaal in een deuk toen die tijger Joe aan zijn been wegsleepte![]()
"You fucking bitch"
Ja je moet wat als een tijger je aan je poot wegsleept. Viel nog mee. Wat een freakshow.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:00 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
En toen begon hij te schieten..
Zou jij een babytijger aaien als het je wordt aangeboden?quote:Op donderdag 2 april 2020 15:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je moet wat als een tijger je aan je poot wegsleept. Viel nog mee. Wat een freakshow.
Nee, en ik had eigenlijk gehoopt dat die tijger hem slooptequote:Op donderdag 2 april 2020 16:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zou jij een babytijger aaien als het je wordt aangeboden?
Snap sowieso niet wat daar zo speciaal aan is eigenlijk. Gemiddelde huiskat is groter dan de welpjes die je daar voor grof geld 2 seconden tegen je wang gedrukt kreeg.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:30 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Zou jij een babytijger aaien als het je wordt aangeboden?
Wat is daar vet aan dan? Dat beest is compleet verdoofdquote:Op donderdag 2 april 2020 19:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat daar zo speciaal aan is eigenlijk. Gemiddelde huiskat is groter dan de welpjes die je daar voor grof geld 2 seconden tegen je wang gedrukt kreeg.
Kijk, stap je de kooi in met een tijger van een jaar oud die groter is dan een Duitse herder en ga je daar mee op de foto dan heb je ten minste nog wat vets meegemaakt
Aldus Tiger Extremequote:Op donderdag 2 april 2020 19:39 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Snap sowieso niet wat daar zo speciaal aan is eigenlijk. Gemiddelde huiskat is groter dan de welpjes die je daar voor grof geld 2 seconden tegen je wang gedrukt kreeg.
Kijk, stap je de kooi in met een tijger van een jaar oud die groter is dan een Duitse herder en ga je daar mee op de foto dan heb je ten minste nog wat vets meegemaakt
Ik bedoelde eigenlijk een onverdoofde tijgerquote:Op donderdag 2 april 2020 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is daar vet aan dan? Dat beest is compleet verdoofd
Weinig subtiel huh?quote:
Het is als een bontjas hebben. Je gaat op de foto met een tijger, hoe cool is datquote:Op donderdag 2 april 2020 19:42 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Aldus Tiger Extreme![]()
Ik snap het wel, tenminste van het overduidelijke white trash volk wat je daar op het park rond zag lopen. Die mensen maken nooit wat mee![]()
Ik heb het over de betalende bezoekers trouwens
En later leer je dat de tijgers vergast worden. Het zijn er te veel en ze worden grootquote:Op donderdag 2 april 2020 19:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Ja![]()
Die kerel van de Reddit AMA zei dat ze elke 12 weken een nieuw nestje tijgertjes moesten hebben voor de roadshows.
Maar denk jij dat die tijgers daar onverdoofd zijn dan? Ik weet het niet hoor. In die Tiger Temples in zuid oost Azie zijn die tijgers ook allemaal verdoofdquote:Op donderdag 2 april 2020 19:45 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk een onverdoofde tijger
[..]
Weinig subtiel huh?![]()
Ze horen allemaal in de bakquote:Op donderdag 2 april 2020 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
En later leer je dat de tijgers vergast worden. Het zijn er te veel en ze worden groot
De moordzaak van die troela is weer open. Carole Baskinquote:Op donderdag 2 april 2020 19:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ze horen allemaal in de bak![]()
Er zijn nu petities gaande om Joe uit de bak te krijgen. KoekoekDie man wordt opeens gezien als een rockster.
Mooi zo. Zoiets had in NL moeten gebeuren, no way dat het hier een ''cold case'' was gewordenquote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De moordzaak van die troela is weer open. Carole Baskin
Denk je?quote:Op donderdag 2 april 2020 20:07 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Mooi zo. Zoiets had in NL moeten gebeuren, no way dat het hier een ''cold case'' was geworden
Weet het wel zeker. Politie in de USA is vies corrupt, hier is heel wat onder de sceptic tank geschoven. Oh, tapijt.quote:
Ik weet het niet eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 2 april 2020 20:11 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Weet het wel zeker. Politie in de USA is vies corrupt, hier is heel wat onder de sceptic tank geschoven. Oh, tapijt.
Op de beelden die ik zag van Joe's park en die van Doc Antle leken de dieren niet verdoofd, maar werden ze wel afgeleid met flesjes melk en lagen ze meestal ook aan de ketting.quote:Op donderdag 2 april 2020 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar denk jij dat die tijgers daar onverdoofd zijn dan? Ik weet het niet hoor. In die Tiger Temples in zuid oost Azie zijn die tijgers ook allemaal verdoofd
quote:Op donderdag 2 april 2020 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
De moordzaak van die troela is weer open. Carole Baskin
https://www.nu.nl/achterk(...)pen-coronavirus.htmlquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Anouk83 het volgende:
Joe Exotic is overgebracht naar een ziekenhuis, hij is besmet met het corona-virus. Voorlopig geen seizoen 2 dus 😇 Ik ga even een bron zoeken
Wat een karma zou het toch zijnquote:Op vrijdag 3 april 2020 11:12 schreef Anouk83 het volgende:
Joe Exotic is overgebracht naar een ziekenhuis, hij is besmet met het corona-virus. Voorlopig geen seizoen 2 dus 😇 Ik ga even een bron zoeken
Als Carole het ook nog even kan krijgen is het virus toch nog ergens goed voor geweestquote:
Dit sowieso ja, wát een mens 😫quote:Op vrijdag 3 april 2020 14:40 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als Carole het ook nog even kan krijgen is het virus toch nog ergens goed voor geweest
Nou, heb je die moeder van Travis gezien die ook in de serie voorbij kwam? Die is geloof ik ook zwaar verslaafd, die kwam niet helemaal helder meer over..quote:Op woensdag 1 april 2020 12:36 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik voelde voor hem al medelijden vanaf de eerste seconde dat hij in beeld kwam. Iemand met een goed hart, dat zag ik aan zijn ogen. Maar oh zo naïef en beïnvloedbaar. Jammer dat hij met de verkeerde mensen in aanraking is gekomen, wat zijn drugsverslaving alleen nog maar erger heeft gemaakt
Nou, hij kwam hooguit over als iemand die gewoon niet erg slim is en ‘verslagen’ is door de rest. Ik geloof best dat zijn bedoelingen ooit goed waren en later de centen en de bekendheid de overhand namen. Je zag tenminste nog zijn emoties ergens. Ik geloof niet dat dat allemaal gespeeld was.quote:Op zaterdag 4 april 2020 03:08 schreef IxCalypso het volgende:
En het gekke is dat je aan het eind het meest hebt met Joe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort emoties zag je niet bij die smeerpijp van een Jeff Lowe(dat laatste met die babysitter
) en die kwal met dat lange haar, Alt ofzo?
Ook was Carole in alle opzichten een ingecalculeerd en onsympathiek wijf zonder emoties.
Ik vond trouwens die producer van die Joe Exotic online-show ook een apart type. Ergens denk ik wel dat het een geldbeluste zakenman was maar niet zo idioot als de rest.
En die ‘arme’, naïeve echtgenoten van Joe.![]()
Dat lijken mij geen slechte lui, alleen heel dom, naïef en beïnvloedbaar. En natuurlijk zwaar verslaafd.
Die laatste begreep ik helemaal niets van Dillon. Knappe jongen en ik werd gewoon onpasselijk hoe hij op date ging met Joe.![]()
Die paardenstaart-man met zijn geile medewerkster. Wát een walgelijk type. Die rare blik ook van hem.![]()
Van kilometers afstand al te zien dat daar iets niet pluis is.
Trouwens, allemaal. De ene alleen wat intelligenter en uitgekookter dan de ander.![]()
Zij weet wel van meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Wat denken jullie trouwens.. Heeft Carole haar man vermoord/aan de tijgers gevoerd?
Zo letterlijk niet denk ik. Ze weet er wel meer van. Hele situatie rond die man is sowieso al verdacht. Rijk, tripjes naar Zuid-Amerika, meerdere vrouwen en zelf ook een fokker. Ik sluit niet uit dat er drugsgeld etc in het spel is geweest, maar dat hij vakkundig is opgeruimd is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Wat denken jullie trouwens.. Heeft Carole haar man vermoord/aan de tijgers gevoerd?
Ze weet zeker weten meer.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Het kwam in ieder geval haar wel erg goed uit dat die vent ineens weg was.quote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 20:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het kwam in ieder geval haar wel erg goed uit dat die vent ineens weg was.
Carole is te achterbaks en te berekenend om dat zelf te hebben gedaan, maar ze weet absoluut wat er met hem is gebeurt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Ja check mijn spoiler balkjequote:Op zaterdag 4 april 2020 17:33 schreef Amarantha het volgende:
Haha zo zag ze er wel uit inderdaad! Die jongen heeft een slechte start gehadquote:Op vrijdag 3 april 2020 21:44 schreef Jauke het volgende:
[..]
Nou, heb je die moeder van Travis gezien die ook in de serie voorbij kwam? Die is geloof ik ook zwaar verslaafd, die kwam niet helemaal helder meer over..
Misschien toch in die septic tankquote:Op zaterdag 4 april 2020 21:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Carole is te achterbaks en te berekenend om dat zelf te hebben gedaan, maar ze weet absoluut wat er met hem is gebeurt.
Ik geloof overigens niet dat hij aan de tijgers is gevoerd. Als ik de tijdlijn goed begrijp dan heeft ze de volgende dag al zijn vermissing gemeld en had de politie kort daarna het hele landgoed van Carole doorgespit. Grote katten kunnen flink eten, maar zelfs in een groep zullen ze resten achterlaten. Kans is groter dat ie gewoon ergens begraven is.
Ben benieuwdquote:Op zondag 5 april 2020 11:38 schreef Declan-Harp het volgende:
'Extra aflevering Tiger King volgende week op Netflix'
Ben benieuwd!quote:Op zondag 5 april 2020 11:38 schreef Declan-Harp het volgende:
'Extra aflevering Tiger King volgende week op Netflix'
CAROL FUCKIN BASKIN GESPOTquote:Op zondag 5 april 2020 15:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat een achterlijk iets. Schandalig dat dit wordt uitgezonden
quote:
quote:Op zondag 5 april 2020 22:16 schreef WammesWaggel het volgende:
Gunde Joe Exotic wel vrijspraak eigenlijk.
Het is juist weinig.quote:Op zondag 5 april 2020 23:09 schreef WammesWaggel het volgende:
$2000 valt nog wel mee voor een tijger, een beetje labrador met stamboom zit ook wel op ¤1000 in Nederland
Dat heb ik andersom met Making a Murderer. Ben door die series er heilig van overtuigd dat hij onschuldig is, wáárom ziet justitie dat niet?quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Carole heeft minstens 5 miljoen van haar dood verklaarde man geërfd. De kinderen van die man haten Carole tot op het bot volgens het artikel. Zouden die kinderen geen cent gezien hebben van die erfenis?
Dan is het toch ook voor de politie zo klaar als een klontje dat zij er wat mee te maken heeft?
Het was geen bedorven vlees, he. Het was vlees en vleesproducten die volgens de wet niet meer verkocht mochten worden door de lokale supermarkten. Zal vaak nog prima eetbaar zijn geweest. Er kwam op gegeven moment ook voorbij dat een supermarkt vlees niet meer terug in de koeling mocht leggen als het er éénmaal uit was. Dus als klanten zich bij de kassa toch bedachten of niet konden betalen ofzo, dan ging dat vlees linea recta de vuilnisbak in. Idioot natuurlijk, maar zo heeft Amerika wel meer gekke dingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:23 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn kat at geen bedorven vlees, die tijgers moeten wel hongerig geweest zijn dan.
ja en ik zag ook allemaal boterhamworst enzo, niet echt geweldig voer.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Het was geen bedorven vlees, he. Het was vlees en vleesproducten die volgens de wet niet meer verkocht mochten worden door de lokale supermarkten. Zal vaak nog prima eetbaar zijn geweest. Er kwam op gegeven moment ook voorbij dat een supermarkt vlees niet meer terug in de koeling mocht leggen als het er éénmaal uit was. Dus als klanten zich bij de kassa toch bedachten of niet konden betalen ofzo, dan ging dat vlees linea recta de vuilnisbak in. Idioot natuurlijk, maar zo heeft Amerika wel meer gekke dingen.
En tijgers hebben niet zulke gevoelige maagjes als wij mensen natuurlijk. In Nederlandse dierentuinen krijgen ze ook voornamelijk vlees wat niet geschikt zou zijn voor menselijke consumptie. Slachtafval wat anders vernietigd zou worden.
Wat kwalijker is is dat die beesten blijkbaar hotdogs en hamburgers werd gevoerd, want die zag ik ook uit die vrachtwagen rollen
Ze hebben 10% gekregen geloof ik dat ze zeiden.quote:Op dinsdag 7 april 2020 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Carole heeft minstens 5 miljoen van haar dood verklaarde man geërfd. De kinderen van die man haten Carole tot op het bot volgens het artikel. Zouden die kinderen geen cent gezien hebben van die erfenis?
Dan is het toch ook voor de politie zo klaar als een klontje dat zij er wat mee te maken heeft?
Daar ben ik ook wel heel benieuwd naar: heel raar verhaal. Tenzij die man het gewoon zat was en er vandoor is gegaan.quote:Misdaadzender wil onopgeloste verdwijning uit Tiger King onderzoeken
Misdaadzender Investigation Discovery maakt op sociale media bekend nogmaals in het verhaal over de verdwijning van de echtgenoot van Carole Baskin uit de Netflix-documentaire Tiger King te duiken.
Baskin is een van de hoofdrolspelers in de uit de hand gelopen ruzie die plaatsvond tussen eigenaars van wilde katten zoals tijgers en leeuwen in de Verenigde Staten die in Tiger King uiteen wordt gezet.
De eigenaresse van Big Cat Rescue zette een opvangcentrum voor de katten in gevangenschap op, maar in de documentaire worden vraagtekens gezet bij haar intenties.
In de serie wordt ook stilgestaan bij de verdwijning van Don Lewis, die op het moment dat hij van de radar verdween, in augustus 1997, getrouwd was met Baskin. In Tiger King wordt onder meer door haar aartsrivaal Joe Exotic en de familie van Lewis gesuggereerd dat ze meer weet over de onopgeloste verdwijning van haar man. Er worden zelfs theorieën besproken dat ze haar man aan haar tijgers zou hebben gevoerd.
Investigation Discovery zegt exclusieve beelden in handen te hebben die helpen bij het beantwoorden van de vraag wat er met Lewis is gebeurd. De dierentuineigenaar werd vijf jaar na zijn verdwijning doodverklaard, maar een stoffelijk overschot is nooit gevonden.
Wanneer de serie over Baskin en Lewis op Investigation Discovery verschijnt, is nog niet bekendgemaakt. De Amerikaanse zender is ook in de meeste digitale tv-pakketten in Nederland verkrijgbaar.
https://www.nu.nl/film/60(...)ing-onderzoeken.html
Dat is inderdaad zijn soort van redding. Ze hebben medelij met Joe omdat hij vast zit en Carol nog vrij rondloopt.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:19 schreef vencodark het volgende:
Mensen hebben de neiging toch sympathie voor Joe te willen kweken omdat men Carol Fucking Baskin nóg onsympathieker vindt.
Ik zou ze beide niet als buren willen hebben, nee.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zijn soort van redding. Ze hebben medelij met Joe omdat hij vast zit en Carol nog vrij rondloopt.
Ik vind ze allebei een enge uitstraling hebben. En dat zie je heel goed als je een close-up shot van ze ziet in een aflevering.
Dat die een enorme vinger in de pap heeft gehad lijkt mij zeer aannemelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou het trouwens door Carol haar broer komen dat bij het politie onderzoek naar de verdwijning van Carol haar man belangrijke zaken niet of slecht zijn onderzocht?
Die vrouw gaat vroeg of laat toch wel hangen voor hetgeen ze gedaan heeft
Ik vind zoiets dan wel weer een goeie grap.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:38 schreef junkiesietze het volgende:
Dit nummer draai ik al een week stuk
Joe exotic
Genoeg prisondick waarschijnlijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op de Netflix Facebook-pagina is zojuist een interviewtje geplaatst met Joe vanuit de gevangenis. Hij ziet er vrij goed geluimd uit moet ik zeggen.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Genoeg prisondick waarschijnlijk.
Ik verzon het.quote:Op donderdag 9 april 2020 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Ik had het niet moeten googlen
![]()
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Genoeg prisondick waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 9 april 2020 11:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Ik had het niet moeten googlen
![]()
Hij staat wel al op Netflix.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
wanneer komt die extra aflevering? Ik heb geen netflix dus moet het downloaden, maar wil wel weten wanneer die dan online staat
Nee hoor, alleen de originele 7 afleveringen die allemaal op 20 maart zijn uitgekomen. Denk dat hij nog moet komen.quote:
Oh, ik dacht dat het oorspronkelijk 6 afleveringen waren.quote:Op donderdag 9 april 2020 12:59 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de originele 7 afleveringen die allemaal op 20 maart zijn uitgekomen. Denk dat hij nog moet komen.
Tiger King: Murder, Mayhem and Madness - Season 1 - IMDbquote:Op donderdag 9 april 2020 14:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het oorspronkelijk 6 afleveringen waren.
Zag je zijn familie niet? Volgens mij is die jongen nog net niet verslaafd op de wereld gekomen joh. Die moeder was sowieso verslaafd en die jongere vrouwen (misschien zussen van hem?) die naast haar zaten ook allemaal.quote:Op woensdag 1 april 2020 12:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik geloof ook niet dat hij voor die tijd al verslaafd was. Joe deed dat, om hem kort en afhankelijk te houden![]()
Snap dan ook niet wat die Dillan nog van hem moet, nu hij in de bak zit.
Jongens van 18/19 jaar hè.. pff
Ik weet het niet. Voor het zelfde geld heeft Joe ze allemaal methheads gemaakt. Het is triest, dat is het.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:31 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Zag je zijn familie niet? Volgens mij is die jongen nog net niet verslaafd op de wereld gekomen joh. Die moeder was sowieso verslaafd en die jongere vrouwen (misschien zussen van hem?) die naast haar zaten ook allemaal.
Echt verschrikkelijk, ik vind dat nog wel het ergste denk ik, dat zulke jonge mensen door zo’n psychopaat (want zoiets is die Joe wel) in bedwang worden gehouden met drugs. En niemand die helpt. En mijn hemel, wat een einde voor die jongen. Echt wat een verschrikking is dit, ik schrok me wezenloos.
Wat een ontzettend vage, zieke lui allemaal. Maar ook; wat is Amerika toch eigenlijk een fucked up raar land dat dit allemaal kan.
Maar misschien zou psychische hulp nog beter zijn voor ‘m ipv wegrotten.quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
Dit is waar ik al bang van was. Mensen die die Joe als een soort van held gaan zien. Die klootzak heeft nooit iets met dieren gehad, geld dat was het. Ook even vergeten dat die studio afbrandde toen hij toevallig er niet was? Dieren levend verbrand, snap ik wel die krokodillen eten ook nogal wat per dag. Die loser spoort niet. Laat hem lekker achter het gaas wegrotten net zoals zijn dieren
Welnee opzouten met dat soort debielenquote:Op donderdag 9 april 2020 17:37 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Maar misschien zou psychische hulp nog beter zijn voor ‘m ipv wegrotten.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:32 schreef vencodark het volgende:
Ja, dat van die echtgenoten vond ik zó smerig en bizar.
Hij groomde jonge hetero jongens.. met babytijgers en meth.quote:
Oh dat ik denk dat die "homo 's '' dollar tekens hadden. Te dom om te poepen. En dat bleek. Darwin awardquote:Op donderdag 9 april 2020 18:34 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hij groomde jonge hetero jongens.. met babytijgers en meth.
Ja want dollars waren er nietquote:Op donderdag 9 april 2020 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat ik denk dat die "homo 's '' dollar tekens hadden. Te dom om te poepen. En dat bleek. Darwin award
Daarom waren ze niet zo snugger.quote:
Methbekkie is gelukkig wel aardig terecht gekomen. Nieuwe tanden, vrouwtje en kindquote:
Ik vraag me af of dat kind wel een verstandige keus was. Ik had liever dat zijn ballen er af waren gegeten door de tijgersquote:Op donderdag 9 april 2020 18:39 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Methbekkie is gelukkig wel aardig terecht gekomen. Nieuwe tanden, vrouwtje en kind
Hij heeft zich verder gedistantieerd van Joe en alle bende toch?quote:Op donderdag 9 april 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat kind wel een verstandige keus was. Ik had liever dat zijn ballen er af waren gegeten door de tijgers
Kan me niet boeien het is niet een nogal slimme gozer. En dat je je laat bevruchten door zo'n eikel is nogal wat.quote:Op donderdag 9 april 2020 18:42 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Hij heeft zich verder gedistantieerd van Joe en alle bende toch?
Ja ik vind het heel irritant dat ik hem steeds krijg te zien als ik netflix open ik zit niet op walgelijke dierenmishandeling te wachten.quote:Op zondag 29 maart 2020 21:47 schreef NatteBever het volgende:
Heb de eerste 10 minuten gezien en zag allemaal maar enorm zielige dieren in gevangenschap. Dat is toch niet 'leuk' om naar te kijken?
😂😋😋quote:Op donderdag 9 april 2020 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan me niet boeien het is niet een nogal slimme gozer. En dat je je laat bevruchten door zo'n eikel is nogal wat.
Dat was ook niet een slimme actie van die Travis. Maar gelukkig is die uit de gene poolquote:Op donderdag 9 april 2020 18:49 schreef Samhain het volgende:
Toen die scène kwam dat Travis zichzelf door zijn hoofd schoot dacht ik dat het beeld vastliep, zó stil bleef Joshua zitten. Pas toen ik naar voren boog om er wat aan te doen zag ik dat de tijd van de bewakingscamera doorliep.
Ik vraag me stiekem af of hij niet echt zelfmoord wilde plegen.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook niet een slimme actie van die Travis. Maar gelukkig is die uit de gene pool
Uhhh? Kijk het nog eens die gozer was zo high. Die liep te zwaaien met een gun. Hihihi. En toen ging er een kogel door zijn lege hoofd. Het had me niks verbaasd als hij het had overleefd. Er was niks vitaals daar.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem af of hij niet echt zelfmoord wilde plegen.
Dat was ook mijn eerste gedachte. Las later pas op internet dat het een ongeluk was.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:03 schreef Samhain het volgende:
[..]
Ik vraag me stiekem af of hij niet echt zelfmoord wilde plegen.
Jij bent duidelijk een SHILL van CAROL BASKIN!quote:Op donderdag 9 april 2020 17:18 schreef Soury het volgende:
Dit is waar ik al bang van was. Mensen die die Joe als een soort van held gaan zien. Die klootzak heeft nooit iets met dieren gehad, geld dat was het. Ook even vergeten dat die studio afbrandde toen hij toevallig er niet was? Dieren levend verbrand, snap ik wel die krokodillen eten ook nogal wat per dag. Die loser spoort niet. Laat hem lekker achter het gaas wegrotten net zoals zijn dieren
Nee dat is net zo'n debielquote:Op donderdag 9 april 2020 19:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk een SHILL van CAROL BASKIN!
Zo sneu dit soort postsquote:
Ik heb prima humor. Maar dat Joe geweldig vinden is best engquote:Op donderdag 9 april 2020 19:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen humor hebben.Net als CAROLE FUCKIN BASKIN
Als je het moet zeggen, is het waarschijnlijk al niet zo.quote:
Waar haal jij uit dat iemand hier Joe Exotic geweldig vindt?quote:Maar dat Joe geweldig vinden is best eng
Uit alles en er zijn genoeg memes van hem wat het een soort held maakt. Het is een lul die dieren mishandeld.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:45 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je het moet zeggen, is het waarschijnlijk al niet zo.
[..]
Waar haal jij uit dat iemand hier Joe Exotic geweldig vindt?Misschien is het humoristisch bedoeld. Blijkbaar heb je de documentaire niet echt goed begrepen.
Er wordt met zijn persoontje een hak gezet. Het is persiflage, humoristisch bedoeld, hij wordt voor de gek gehouden, de memes maken hem geen held ofzo.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Uit alles en er zijn genoeg memes van hem wat het een soort held maakt. Het is een lul die dieren mishandeld.
Er is niks grappigs aan imoquote:Op donderdag 9 april 2020 19:48 schreef illusions het volgende:
[..]
Er wordt met zijn persoontje een hak gezet. Het is persiflage, humoristisch bedoeld, de memes maken hem geen geld.Jezus, wat ben je zuur zeg. Het is gewoon een grappige documentaire.
Ik kijk het ook niet als een comedy, wel als een debiele freakshow. Dus wat ik kijk en hoe ik kijk gaat je geen donder aan.quote:
Dan moet je ook niet zeiken als andere mensen er de humor wel van in zien.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet als een comedy, wel als een debiele freakshow. Dus wat ik kijk en hoe ik kijk gaat je geen donder aan.
Ik zie nooit humor in het feit dat dieren mishandeld worden.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet zeiken als andere mensen er de humor wel van in zien.
Nee, jij kan alleen maar janken. Dat is het topic niet eens, niemand ziet daar humor in.quote:Op donderdag 9 april 2020 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie nooit humor in het feit dat dieren mishandeld worden.
Ok ik jank? Heb je wel gekeken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, jij kan alleen maar janken. Dat is het topic niet eens, niemand ziet daar humor in.
Dat ben je nu toch aan het doen? Niemand zit hier dierenmishandeling te verheerlijken en niemand vindt Joe Exotico een held, je zit gewoon heel zuur jezelf aan te stellen. Hou er liever mee op.quote:
Lees het topic even door en ga je goedquote:Op donderdag 9 april 2020 20:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat ben je nu toch aan het doen? Niemand zit hier dierenmishandeling te verheerlijken en niemand vindt Joe Exotico een held, je zit gewoon heel zuur jezelf aan te stellen. Hou er liever mee op.
Jep, gedaan, niks te zien over verheerlijking van dierenmishandeling.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees het topic even door en ga je goed
OMG speel niet met geweertjesquote:Op donderdag 9 april 2020 20:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Jep, gedaan, niks te zien over verheerlijking van dierenmishandeling.
Zit in je hoofd.
Je lult nu wel heel vaag. Er is letterlijk niet 1 reactie die dierenmishandeling goedkeurt, verheerlijkt of waarin wordt gezegd dat Joe een held is maar jij hebt de tijd gevonden om er al tientallen posts lang over te gaan zeiken en zuur zitten doen.quote:
Wie is de Tiger King? Ik mag hopen dat ik na 6-7u documentaire wel een beeld heb.quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:12 schreef vencodark het volgende:
Oeh, ben benieuwd.
Rick vond ik wel interessant. Komt die er een beetje ok uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Woensdag extra uitzending Tiger King onlinequote:Op donderdag 9 april 2020 12:30 schreef junkiesietze het volgende:
wanneer komt die extra aflevering? Ik heb geen netflix dus moet het downloaden, maar wil wel weten wanneer die dan online staat
Dit is dus die producer die joe volgde en vervolgens al zn materiaal verloor in die brand.quote:Op vrijdag 10 april 2020 00:56 schreef junkiesietze het volgende:
Dit is ook wel een aanrader, goddamn.
Is al 3 keer gemeld, denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:14 schreef Aurelius het volgende:
Extra aflevering komende woensdag.
https://www.nu.nl/film/60(...)land-op-netflix.html
Heb ‘m vanmorgen gekeken. Kolere, wat een leven. En dat stukje met dat oudste zoontje en die ruzie en de politie was hartverscheurend. 😟quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:12 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Dit is dus die producer die joe volgde en vervolgens al zn materiaal verloor in die brand.
Hij filmde alles van zn eigen leven, heeft 3000uur aan materiaal. Kreeg in 1993 een drugs probleem en werd verslaafd aan crack.
Hij filmde alles, het drugsgebruik, de highs, de lows, de terugvallen en de ruzies.
Zeer goed in elkaar gezet en mooi inkijkje bij een drugsverslaafde die wel wilt stoppen maar het gewoon niet kan.
Je bedoeld naast de dollartekens?quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een heldHopen dat hij toch iets van clementie krijgt en weer een zoo kan opzetten. Zijn hart zit iig op de juiste plek!
Hebben wij de zelfde docu gekeken?quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat een heldHopen dat hij toch iets van clementie krijgt en weer een zoo kan opzetten. Zijn hart zit iig op de juiste plek!
Wait whatquote:Op zaterdag 11 april 2020 07:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat van die chimpansees was, uit mijn hoofd, het enige moment waarvan ik dacht dat hij oprecht spijt had en verdriet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:16 schreef lord_bono het volgende:
[..]![]()
Z'n enige moment van spijt was met de chimpansees. Misschien dat hij het daarom nu iets anders zou doen. Maar deze praktijken in Amerika/Dubai zijn verachtelijk..
Toch denk ik dat geld voor Joe eerder een middel is zoekende naar bevestiging en aandacht in het algemeen dan uit een soort hebberigheid vanuit een materieel opzicht.quote:Op zaterdag 11 april 2020 07:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld naast de dollartekens?
Qua walgelijkheid was hij in ieder geval niet de smerigste.quote:Op zaterdag 11 april 2020 11:19 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat geld voor Joe eerder een middel is zoekende naar bevestiging en aandacht in het algemeen dan uit een soort hebberigheid vanuit een materieel opzicht.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vinden jullie van de huidige man van Carole? Ik vind dat hij vergeleken bij de anderen redelijk normaal over komt.
Het is een pushover. Hij praat als een robot als Carole naast hem zit, bijna alsof zij hem influistert wat te zeggen.quote:
Zeker, totdat ik beelden zag van hun trouwerij.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat vinden jullie van de huidige man van Carole? Ik vind dat hij vergeleken bij de anderen redelijk normaal over komt.
Linkje?quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeker, totdat ik beelden zag van hun trouwerij.
Oohh, daar ben ik dan nog nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze lieten trouwfoto’s zien. Net als hierboven.
Dat verklaart je vraagquote:Op zaterdag 11 april 2020 14:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oohh, daar ben ik dan nog nietWeer een reden om door te blijven kijken
Ik heb een hekel aan het woord, maar deze man is de definitie van een cuckquote:
Vreselijke onderdanige man volgens mij.quote:Op zaterdag 11 april 2020 14:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ben aan het kijkenquote:
Hahah echt he!quote:
Eens.quote:Op zondag 12 april 2020 13:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Stelling; het beste wat ze kunnen doen is al het spul steriliseren, goed verzorgen en wachten tot de laatste dood gaat.
Stoorde mij niet.quote:Op zondag 12 april 2020 14:06 schreef Quotidien het volgende:
Beetje matige aflevering, waarom laat Netflix steeds acteurs interviewen? Dat kunnen ze gewoon niet.
Al die mensen?quote:Op zondag 12 april 2020 13:08 schreef Declan-Harp het volgende:
Stelling; het beste wat ze kunnen doen is al het spul steriliseren, goed verzorgen en wachten tot de laatste dood gaat.
quote:
Ja een goede verzorging voor die mensen is wel erg veel van het goede. Wbd dieren zeker mee eens en veel strengere wetgeving nodig.quote:
Ik niet, het is in en in triest. Het is zwaar kut dat die eikel eigenlijk nog als een soort van king weggezet wordt. Die laatste aflevering was wel verhelderend. Niemand mocht die lul. Maar iemand anders gaat er mee door met dit soort pauper praktijken.quote:
Ga weg te zuur doen, niemand hemelt Joe hier op.quote:Op zondag 12 april 2020 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet, het is in en in triest. Het is zwaar kut dat die eikel eigenlijk nog als een soort van king weggezet wordt. Die laatste aflevering was wel verhelderend. Niemand mocht die lul. Maar iemand anders gaat er mee door met dit soort pauper praktijken.
Wat wil je dat ik zeg? Dat hij zijn hart op de goede plek heeft.quote:Op zondag 12 april 2020 17:54 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ga weg te zuur doen, niemand hemelt Joe hier op.
NIEMAND hier zegt dat, dat maak JIJ er van.quote:Op zondag 12 april 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik zeg? Dat hij zijn hart op de goede plek heeft.
Lees even terug, en dit is een forum. Ik zeg wat ik wil zeggen. Zo werkt datquote:Op zondag 12 april 2020 17:57 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
NIEMAND hier zegt dat, dat maak JIJ er van.
Deze discussie is al gevoerd, ik ben er klaar mee.
quote:Op zondag 12 april 2020 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Joe is een goede man met veel liefde voor deze prachtige dieren. De hetze die tegen hem wordt gevoerd is beschamend. Mensen maken fouten.
Want tijgers vermoorden is liefde.quote:Op zondag 12 april 2020 18:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Joe is een goede man met veel liefde voor deze prachtige dieren. De hetze die tegen hem wordt gevoerd is beschamend. Mensen maken fouten.
Ik neem aan dat dit cynisch was.quote:
Ga je weer. Jij wilt per se dat iemand hier Joe of dierenmishandeling ophemelt ofzo he? En zolang dat niet gebeurt probeer je alles zo te interpreteren ofzo. Deze discussie is nou al 2 keer met je gevoerd.quote:
Ze hadden alleen Jeff mogen overslaan, die vent moeten ze geen podium meer gevenquote:Op zondag 12 april 2020 20:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die laatste (nieuwe) aflevering hadden ze mogen overslaan.
Ik kan een volwassen blanke man met een do-rag en een pet erover ook niet echt serieus nemen.quote:Op zondag 12 april 2020 20:52 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ze hadden alleen Jeff mogen overslaan, die vent moeten ze geens podium meer geven![]()
De rest waren leuke betrokken mensen.
Jeff dus.quote:Op zondag 12 april 2020 21:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan een volwassen blanke man met een do-rag en een pet erover ook niet echt serieus nemen.
Ik denk dat je zulke types beter wel serieus gaat nemen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:34 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik kan een volwassen blanke man met een do-rag en een pet erover ook niet echt serieus nemen.
Dat zeg ik.quote:
Want?quote:Op zondag 12 april 2020 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat je zulke types beter wel serieus gaat nemen.
Is dit de achtste aflevering? Of is dat weer iets anders maar dan ook met interviews? Hier staat David Spade maar op nu.nl stond de naam van een andere persoon (de maker zelf?).quote:Op donderdag 9 april 2020 22:04 schreef Felixa het volgende:
Interviews van David Spade's Late Night quarantaine show met wat mensen uit de documentaire.
Vooral het interview Rick Kirkham heeft nog wel een paar openbaringen.![]()
etc.
Hij is een man die zich als vrouw identificeertquote:Op dinsdag 14 april 2020 00:06 schreef Vlinder het volgende:
Is Saff nou een man of een vrouw?
En het is zeker bizar. Maar toch miste ik diepgang. Ze hadden dieper op dingen kunnen ingaan. Maar het is behoorlijk oppervlakkig gebleven.
Met deze review ben ik het helemaal eens
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/tiger-king
Andersomquote:Op dinsdag 14 april 2020 00:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hij is een man die zich als vrouw identificeert
Interview met Saff.quote:
Staat dat echt in contrast tegenover alle fucked up shit die hij deed? Schiet 5 gezonde tijgers dood, schiet het paard van een oud vrouwtje dood, bedreigt personeel, voedt de meth verslaving van jonge jochies, roept zijn hele publiek op om Carole van kant te maken, huurt daadwerkelijk een huurmoordenaar in, maar hij deed wel elk jaar een thanksgiving maaltijd maken dus onderaan de streep is alles weer neutraalquote:Op dinsdag 14 april 2020 08:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Interview met Saff.![]()
Nog wat extra informatie over Joe en het leven/werken met de dieren daar.
https://www.google.nl/amp(...)isgendered-pronouns/
Eens trouwens met Saff: je ziet in 1 van de afleveringen Joe uitgebreid een maaltijd schenken bij Thanksgiving. Dat deed hij dus elk jaar, samen met zijn ouders klaarmaken.
Dat is de goede kant of de goede dingen die niet zoveel belicht worden in de serie, volgens Saff.
Nee, dat zeg ik totaal niet.quote:Op dinsdag 14 april 2020 09:12 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Staat dat echt in contrast tegenover alle fucked up shit die hij deed? Schiet 5 gezonde tijgers dood, schiet het paard van een oud vrouwtje dood, bedreigt personeel, voedt de meth verslaving van jonge jochies, roept zijn hele publiek op om Carole van kant te maken, huurt daadwerkelijk een huurmoordenaar in, maar hij deed wel elk jaar een thanksgiving maaltijd maken dus onderaan de streep is alles weer neutraal![]()
Ja je hebt gelijk. Typen blijft moeilijkquote:
Ondertussen, bij elke georganiseerde religie ter wereld...quote:Op woensdag 15 april 2020 02:51 schreef Hallojo het volgende:
Ik blijf me verbazen over mensen die zichzelf god wanen en dan vooral over de mensen die dit soort mafkezen blind volgen.
Inderdaad. En er is er zelfs eentje president van de USA momenteelquote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ondertussen, bij elke georganiseerde religie ter wereld...
Ik vond het ook geen goede opvolging van de docuserie. Desalniettemin vind ik het voor sommige personages wel fijn dat ze even 'hun kant van het verhaal' konden vertellen.quote:Op zondag 12 april 2020 20:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Die laatste (nieuwe) aflevering hadden ze mogen overslaan.
Mooi zou ik het noemen als het niet zo tragedisch is... maar dat is de hele docu; een tragediequote:Op vrijdag 17 april 2020 19:01 schreef Harvest89 het volgende:
Mooiste moment was toch wel hoe Joe op de begrafenis van zijn ex het meerdere malen over de ballen van Travis had. Dit in bijzijn van de moeder van Travis en andere familieleden.
Ik heb me anders echt helemaal kapot gelachen bij die scene.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:12 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Mooi zou ik het noemen als het niet zo tragedisch is... maar dat is de hele docu; een tragedie
Spot onquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Alle personages uit die docu zijn uit South Park ontsnapt.
Het verschil is dat South Park bijtende comedy is, en Tiger King aan alle kanten een tragedie is, met momenten waar je om of mee kan lachen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb me anders echt helemaal kapot gelachen bij die scene.
Begrafenis of niet, als hij maar een van zijn slechte cowboyliedjes kan zingen zodat alle aandacht op hem gericht is.
Mensen volgen graag ipv zelf na te denken.quote:Op woensdag 15 april 2020 09:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ondertussen, bij elke georganiseerde religie ter wereld...
Hij is als Negan van The Walking Dead.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:59 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben het nu pas aan het kijken en las gisteren ook dit stukje. Ik heb tot nu toe het idee dat iedereen knettergek is, maar Joe Exotic (ik wil er niet voor werken) heeft wel een enorm charisma. Ik wil ook dat ie vrij komt, bij wijze van spreken. Waarom? Weet ik veel:het lijkt me leuke kerel, van een afstandje, zonder die slechte dingen.
Dat charisma lijkt me ook een betere verklaring dan seksisme: https://www.volkskrant.nl(...)rte-weduwe~b55ec7b6/
Ja, dat is inderdaad charisma. Hij heeft een goede babbel, leuke humor, en af en toe uit hij ook oprecht zijn gevoelens/emoties. Dat siert hem wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:59 schreef NoCigar het volgende:
Ik heb tot nu toe het idee dat iedereen knettergek is, maar Joe Exotic (ik wil er niet voor werken) heeft wel een enorm charisma. Ik wil ook dat ie vrij komt, bij wijze van spreken.
Omdat ze niet oprecht is, ze speelt een rol.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:27 schreef Mar_an het volgende:
maar wordt de enige semirationele vrouw gediskwalificeerd
Hoe je het ook wendt of keert; die echtgenoot is spoorloos en dat kwam haar niet slecht uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 02:27 schreef Mar_an het volgende:
En toch is het opmerkelijk, want wat de columnist zegt klopt wel: waarom mogen alle louche mannen in de serie roepen wat ze willen, maar wordt de enige semirationele vrouw gediskwalificeerd? Ik denk toch wel seksisme.
Vond die interviews juist wel tofquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:34 schreef MissButterflyy het volgende:
De 8ste aflevering na 5 minuten afgezet.
Dat was niet meer boeiend.
Een grote verzameling aan Rednecks. Maar eerlijk is eerlijk, het is een onwijs goede seriequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:49 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb me anders echt helemaal kapot gelachen bij die scene.
Begrafenis of niet, als hij maar een van zijn slechte cowboyliedjes kan zingen zodat alle aandacht op hem gericht is.
Joe hoeft van mij nooit meer vrij te komen. Hij heeft zijn eigen graf gegraven door die hetze tegen Carole. Maar dat het een charismatische vent is, en iemand waar je ongekend lol mee kan hebben tijdens een avond stappen is wel zeker.quote:Op zaterdag 18 april 2020 01:59 schreef NoCigar het volgende:
Ik ben het nu pas aan het kijken en las gisteren ook dit stukje. Ik heb tot nu toe het idee dat iedereen knettergek is, maar Joe Exotic (ik wil er niet voor werken) heeft wel een enorm charisma. Ik wil ook dat ie vrij komt, bij wijze van spreken. Waarom? Weet ik veel:het lijkt me leuke kerel, van een afstandje, zonder die slechte dingen.
Dat charisma lijkt me ook een betere verklaring dan seksisme: https://www.volkskrant.nl(...)rte-weduwe~b55ec7b6/
Serieus die gast mag nooit meer losquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Joe hoeft van mij nooit meer vrij te komen. Hij heeft zijn eigen graf gegraven door die hetze tegen Carole. Maar dat het een charismatische vent is, en iemand waar je ongekend lol mee kan hebben tijdens een avond stappen is wel zeker.
Hij heeft 22 jaar gekregen maar gaat in hoger beroepquote:
Amenquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hij heeft 22 jaar gekregen maar gaat in hoger beroepGaat natuurlijk afgewezen worden, want alle filmpjes van de ballon die hij door "haar hoofd" schoot, en de big cat rescue entertainment zaak inclusief alle bullshit zijn gewoon open en bloot te vinden.
Zoals er in die 8e "aflevering" al werd gemeld, hij sterft waarschijnlijk in de cel. Good Riddance, Motherfucker.
Vooral dóórgaanquote:Op zondag 19 april 2020 00:44 schreef Paszzz het volgende:
Eerste 2 afleveringen gekeken maar is allemaal niet zo heel boeiend?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar dat het een charismatische vent is, en iemand waar je ongekend lol mee kan hebben tijdens een avond stappen is wel zeker.
Vast een leuke vent, totdat je het eens niet met hem eens bent.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:21 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Joe hoeft van mij nooit meer vrij te komen. Hij heeft zijn eigen graf gegraven door die hetze tegen Carole. Maar dat het een charismatische vent is, en iemand waar je ongekend lol mee kan hebben tijdens een avond stappen is wel zeker.
Ik denk eerder andersom.quote:Op zondag 19 april 2020 11:15 schreef Cyanide- het volgende:
[..]lekker in je kontje gepakt worden door de Tiger King
Absoluut!quote:Op zondag 19 april 2020 12:32 schreef Nismo91 het volgende:
Is dit iets om naar te kijken ? Heel de wereld heeft het er over maar als ik de trailer bekijk dan kan ik alleen maar denken: wat een tokkie.
Toch de moeite waard ?
Ik weet inderdaad niet wie er nou minder sporen. Of de hoofdfiguren uit de serie, of die bezoekers.quote:Op zondag 19 april 2020 22:53 schreef Ferdii het volgende:
Meest absurde is nog al die idiote Amerikanen die naar de “dierentuin” gaan en een lelijk veld met stalen gokken zien.
Dit heeft toch niks met een dierentuin te maken?
Die bezoekers zijn wel bijna allemaal hetzelfde slag volk. Typische fastfood eters die minstens 40 kilo te zwaar zijnquote:Op zondag 19 april 2020 23:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik weet inderdaad niet wie er nou minder sporen. Of de hoofdfiguren uit de serie, of die bezoekers.
Wat zou je daar verder in een straal van, zeg 350 km hebben? Ik kom daar nooit maar Oklahoma staat geloof ik niet echt bekend om zijn uitgebreide recreatieve mogelijkheden.quote:Op zondag 19 april 2020 22:53 schreef Ferdii het volgende:
Meest absurde is nog al die idiote Amerikanen die naar de “dierentuin” gaan en een lelijk veld met stalen gokken zien.
Dit heeft toch niks met een dierentuin te maken?
Wel wat een hetze tegen The King, vond het jammer dat de host niet een wat meer neutrale positie innam.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:19 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Vond die interviews juist wel tof
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oor-nep-jimmy-fallonquote:Carole Baskin, de grote rivaal van Joe Exotic in de Netflix show Tiger King, is door twee Engelse YouTubers in de maling genomen. Josh Pieters en Archie Manners deden zich voor als producers van de Amerikaanse talkshowpresentator Jimmy Fallon, om haar te strikken voor een interview. En dat lukte, meldt Variety.
"Ik vermoedde wel dat er iets niet klopte omdat de vragen opgenomen leken"
Carole, eigenaresse van een 'big cat sanctuary', heeft sinds haar optreden in de populaire show niet met de pers willen praten. Voor Jimmy maakte ze een uitzondering, dacht ze. YouTubers Josh en Archie deden het interview met haar via Zoom en legden de vrouw uit dat zij Jimmy wel kon horen, maar niet kon zien omdat de opnames bij hem thuis gemaakt werden. Het duo had een aantal geluidsfragmenten uit echte interviews van Jimmy opgenomen en gebruikten die voor het gesprek.
Vooraf had Carole aangegeven geen vragen te willen beantwoorden over Tiger King en Joe Exotic. Het gesprek ging daarom over hoe het nu met haar en de grote katten gaat ten tijde van het coronavirus. Het filmpje van Josh en Archie vond al snel z'n weg naar de media en ging daarna viral.
Carole reageerde later sportief over de grap tegenover Us Weekly: "Ik vermoedde wel dat er iets niet klopte omdat de vragen opgenomen leken. Maar ik had nooit gedacht dat het een grap als deze zou zijn. We hebben er hard om moeten lachen. Ik kan hun creativiteit wel waarderen en vond de video leuk gemaakt. Ik voel me absoluut niet belazerd."
Bron: ANP/RTL Boulevard
Sportief van haar.quote:Op maandag 4 mei 2020 12:01 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oor-nep-jimmy-fallon
En het filmpje:
Nicolas Cage als Joe Exoticquote:Op maandag 4 mei 2020 21:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
https://www.ad.nl/show/ni(...)tiger-king~ad6382fd/
[ afbeelding ]
Had haar reactie wel willen zien toen ze erachter kwam dat het fake was.quote:Op maandag 4 mei 2020 23:52 schreef Blues het volgende:
[..]
Sportief van haar.
Superleuk gedaan van die jongens
Wat ook wel apart was, was dat die Jeff zegt dat hij Joe er niet in heeft geluisd en vervolgens een uitleg geeft wat precies de definitie is van iemand er in luizen.quote:Op maandag 13 april 2020 20:47 schreef Salina het volgende:
- Joe zit nu in de bak o.a. voor de murder-for-hire, en dat is op zich prima. Maar hoe zit het met de statements van die Jeff Lowe en Allen (?) waaruit blijkt dat zij hem er in geluisd hebben? En betrokken waren bij de snode plannetjes? In afl 7 werd verklaard dat de Feds nog niet klaar waren na Joe; mag hopen dat die gasten ook nog aan de beurt komen. Overigens is die dikkere gast ook nog wel aan de beurt hoop ik (James nog wat).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |