Jup, om de simpele reden dat zoiets niet te controleren valt.quote:Op maandag 6 april 2020 01:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus omdat opa Rockefeller oud is zullen ze nooit biowapens inzetten of zo![]()
Maar vind je het idee van biowapens/ bio-oorlogsvoering nou een gek idee of niet?
Niet mee eens.quote:Op maandag 6 april 2020 19:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup, om de simpele reden dat zoiets niet te controleren valt.
Dude, dat is duidelijk een demonstratie video o.a. vanwege privacy wetgeving. De achterlijkheid van sommige mensen is simpelweg 'astounding'.quote:
Daarnaast, chinezen doen dat niet al honderden jaren. Het massaal 'alles eten' is pas begonnen rond de 2e wereldoorlog toen veel mensen aan het verhongeren waren. De wetgeving werd aangepast, zodat mensen wilde dieren mochten eten en fokken om de hongersnood tegen te gaan. Daarvoor aten chinezen ook over het algemeen alleen vee(-achtige) dieren net zoals hier.quote:Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, ze vreten van alles..
Maar... Zo worden wel virussen verspreid, hiv apen, de pest rat vlo, Ebola ook via vleermuizen, en ga maar even door..
Maar goed als het niet zo is volgens jou .. wat dan wel?
5G?
Ish almaal njep, almaal rubber dummies sjie juh tog so.quote:Op zondag 5 april 2020 09:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-straat~aa90b273/
Gewoon rustig blijven ademhalen en 112 bellenquote:Op maandag 6 april 2020 22:56 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Ish almaal njep, almaal rubber dummies sjie juh tog so.
Eensquote:Op maandag 6 april 2020 23:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het virus is er wel echt. Dat is voor mij kant en klaar. De uitgangspunten die in dit topic interessant kunnen zijn is de invloed van technologische bedrijven die 'oplossingen' bieden om dit virus tegen te gaan. Zoals een Id2020, waar al langere tijd aan wordt gewerkt en wat nu in verband wordt gebracht met 'oplossing' voor dit virus
Ja maar COVID-19 zou toch een heel slecht biowapen zijn? Voor een biowapen is het ongeveer zo effectief als een natte krant.quote:Op maandag 6 april 2020 21:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet mee eens.
https://www.google.nl/amp(...)/amp/articles/321030
Dit inderdaad. Het bestaat allemaal wel, maar ik denk dat je ervan uit kan gaan dat veel rijken en bedrijven het principe "don't let a good crisis go to waste" hanteren, dus de hele poppenkast eromheen zou best eens overdreven kunnen zijn.quote:Op maandag 6 april 2020 23:19 schreef HetDonkertAan het volgende:
Het virus is er wel echt. Dat is voor mij kant en klaar. De uitgangspunten die in dit topic interessant kunnen zijn is de invloed van technologische bedrijven die 'oplossingen' bieden om dit virus tegen te gaan. Zoals een Id2020, waar al langere tijd aan wordt gewerkt en wat nu in verband wordt gebracht met 'oplossing' voor dit virus
Je bedoelt 5G?quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Het bestaat allemaal wel, maar ik denk dat je ervan uit kan gaan dat veel rijken en bedrijven het principe "don't let a good crisis go to waste" hanteren, dus de hele poppenkast eromheen zou best eens overdreven kunnen zijn.
Daar lees ik veel over, dat we allemaal digitaal aangesloten worden via 5G. Ik heb geen idee hoe dat werkt dan, vandaar mijn vraag. Geen aanval, jeetje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Absoluut niet, wat zou 5G met COVID-19 te maken hebben?
Voelde mij een beetje aangevallenquote:Op dinsdag 7 april 2020 01:04 schreef illusions het volgende:
Voel me niet aangevallen hoor.
Ik bedoel dat veel bedrijven er wel degelijk beter van worden, hetzij voorkennis, hetzij slim inspringen op dingen. Richard Branson maakt nu ineens een hoop ventilators, zogenaamd in de strijd tegen COVID-19. Dan kan de man nog zo filantropisch ingesteld zijn, een commercieel bedrijf doet gewoon niet aan liefdadigheid, per definitie.
Dat ook. Het hoeft geen opgezet plan te zijn, zo ver wil ik niet gaan, maar er zijn nu een heleboel beperkingen opgelegd en dat wordt straks niet in 1 keer opgeheven. Op een gegeven moment worden bepaalde dingen uitgefaseerd, zoals nu in Spanje al aan de hand is - mensen krijgen binnenkort meer vrijheden (rondje lopen bijv.) als ze een goedgekeurd masker hebben (die niet te krijgen zijn).quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:07 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voelde mij een beetje aangevallen
Maar anyway, tuurlijk profiteren bedrijven ervan, zou ik ook doen. Ik ben meer bezorgd over de verborgen agenda's van onze regering.
Dat zeg ik ook niet, het kàn een middel zijn om een andere agenda erdoor te drukken. Bange mensen zijn kneedbaar.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:08 schreef illusions het volgende:
Dat 5G slecht zou zijn vind ik een achterlijke gedachte, maardat het COVID-19 veroorzaakt is gewoon compleet zwakzinnig.
Volgens mij zijn we het gewoon eensquote:Op dinsdag 7 april 2020 01:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat ook. Het hoeft geen opgezet plan te zijn, zo ver wil ik niet gaan, maar er zijn nu een heleboel beperkingen opgelegd en dat wordt straks niet in 1 keer opgeheven. Op een gegeven moment worden bepaalde dingen uitgefaseerd, zoals nu in Spanje al aan de hand is - mensen krijgen binnenkort meer vrijheden (rondje lopen bijv.) als ze een goedgekeurd masker hebben (die niet te krijgen zijn).
Ik vraag me af wat na die uitfasering voor smerigs aan de stok blijft hangen.
Ik zeg het omdat veel mensen opperen dat 5G het coronavirus zou veroorzaken of het lichaam er vatbaarder voor kan maken. Dat is gewoon van de pot gerukt. Zeg niet dat jij dat beweert ofzo hoor.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het kàn een middel zijn om een andere agenda erdoor te drukken. Bange mensen zijn kneedbaar.
Dat geloof ik ook zeker niet, maar deze hysterie kan mensen wel kneedbaar maken voor verregaande maatregelen en dat vind ik zorgelijk op zijn minst.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zeg het omdat veel mensen opperen dat 5G het coronavirus zou veroorzaken of het lichaam er vatbaarder voor kan maken. Dat is gewoon van de pot gerukt. Zeg niet dat jij dat beweert ofzo hoor.
Aan de andere kant zijn er heel veel mensen die het plan denken te doorzien en 5G masten in de fik aan het zetten zijn. Vooral de lagere lagen van de samenleving zie je fanatiek op Facebook en Instagram posten over hoe slecht het wel niet is. Uiteraard nooit voorzien van bewijs.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:37 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook zeker niet, maar deze hysterie kan mensen wel kneedbaar maken voor verregaande maatregelen en dat vind ik zorgelijk op zijn minst.
Ik weet er te weinig van af, vandaar mijn vraag, maar jij weet het ook niet, toch? Misschien hebben ze wel gelijk?quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er heel veel mensen die het plan denken te doorzien en 5G masten in de fik aan het zetten zijn. Vooral de lagere lagen van de samenleving zie je fanatiek op Facebook en Instagram posten over hoe slecht het wel niet is. Uiteraard nooit voorzien van bewijs.
Mijn technische kennis gaat ver genoeg om te weten dat 5G niet schadelijk is. Sterker nog, verreweg de meeste frequenties waarop 5G opereert worden al lang en breed gebruikt door radio, wifi, etc. Die mastverbranders handelen allemaal op gut feeling gebaseerd op een paar sensatie-artikelen uit de alternatieve media. Er is geen enkel bewijs dat 5G slecht is, noch dat het corona veroorzaakt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:46 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik weet er te weinig van af, vandaar mijn vraag, maar jij weet het ook niet, toch? Misschien hebben ze wel gelijk?
Sinds wanneer valt de elite uit personen onder de 50? Dat is nieuw voor mij?quote:Op maandag 6 april 2020 21:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet mee eens.
https://www.google.nl/amp(...)/amp/articles/321030
zoals 5g?quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het kàn een middel zijn om een andere agenda erdoor te drukken. Bange mensen zijn kneedbaar.
Sinds ze kinderen hebben die ook volwassen zijn?quote:Op dinsdag 7 april 2020 04:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Sinds wanneer valt de elite uit personen onder de 50? Dat is nieuw voor mij?
Omdat iets niet te controleren valt is het per definitie onwaar? Er zijn zoveel dingen niet te controleren... waarom heeft onze Koningin nooit belasting betaald? Veel dat op het nieuws komt valt niet persoonlijk te controleren.quote:En dit virus valt nou niet echt bepaald te controleren, de hele wereld is bezig met een medicijn aan het zoeken er voor.
En tot dusver zonder resultaat, dus wat de rest van de wereld niet voor elkaar krijgt .. heeft een klein elite groepje wel voor elkaar gekregen.
Voor al die andere gebeurtenissen wat je hier boven aan haalt, zijn er slachtoffers gevallen onder de uitvoerende partijen.
Geen ideequote:Op dinsdag 7 april 2020 00:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja maar COVID-19 zou toch een heel slecht biowapen zijn? Voor een biowapen is het ongeveer zo effectief als een natte krant.
Nou ja er gaat een verhaal rond dat het een essentiële rol zou gaan spelen in de komende technocracy. Daarom zou het gevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 7 april 2020 01:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn er heel veel mensen die het plan denken te doorzien en 5G masten in de fik aan het zetten zijn. Vooral de lagere lagen van de samenleving zie je fanatiek op Facebook en Instagram posten over hoe slecht het wel niet is. Uiteraard nooit voorzien van bewijs.
Ja zie mijn post aan illusions. Er zijn 2 verhalen die rondgaan. En dan heb je nog mensen die beweren dat er nu overal 5G palen uit de grond gestampt worden en het verdacht vinden dat dit tijdens lockdown gebeurt.quote:Op dinsdag 7 april 2020 07:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
zoals 5g?
Dat hoeft niet, want op een enkeling na, juicht de rest de uitrol van 5g to of heeft er totaal geen problemen mee.
Misschien een andere agenda?
5G was al langer gepland, het grote nadeel is er aan dat de groep tegenstanders van 5g maar heel klein is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja zie mijn post aan illusions. Er zijn 2 verhalen die rondgaan. En dan heb je nog mensen die beweren dat er nu overal 5G palen uit de grond gestampt worden en het verdacht vinden dat dit tijdens lockdown gebeurt.
Misschien is er nog meer, geen idee
5G is 1,2,3,4G maar dan met hogere frequentie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:30 schreef SuperHartje het volgende:
Want met de hele wereld onder 5G valt iedereen nog meer te volgen, controleren, af te luisteren en weet ik het wat nog meer. Dus 5G zou dan een essentieel onderdeel zijn van de zeer gecontroleerde technocracy. Zo gaat het verhaal.
Ik heb echt geen idee hoe groot die groep is. Zijn daar cijfers van? Je hoort wel dat er overal boycotters zijn. Ook in NL was dat zo. Maar hoe klein/ groot die groep is... zal waarschijnlijk niet de meerderheid zijn idd.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
5G was al langer gepland, het grote nadeel is er aan dat de groep tegenstanders van 5g maar heel klein is.
Dus niet gevaarlijk voor onze gezondheid.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
5G is 1,2,3,4G maar dan met hogere frequentie.
Ik zie niet wat satellieten ermee te maken hebben. Sowieso hebben satellieten heel erg weinig met internet van doen, dat is bijna allemaal bekabeld.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus niet gevaarlijk voor onze gezondheid.
Hoe zit het met onze privacy en vrijheden?
Klopt het dat daar speciaal satellieten voor zijn geplaatst, voor het 5G netwerk? Of is dat broodje aap?
Hier lijkt het me goed om alle feiten op een rijtje te hebben, juist hier in BNW.
Niet ongevoelig bedoeld ofzo, maar er gaat nauwelijks iemand aan dood, "in the grand scheme of things". Dit is qua depopulatie een druppel op een gloeiplaat.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:13 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Geen ideeHoe zit het als dat virus gaat muteren? Veel besmettelijker dan de griep. Ik weet het niet, volgens mij zou er veel meer geanalyseerd moeten worden om tot een goed onderzochte conclusie te komen? Dat kan pas aan het einde van de rit?
Komt niet ongevoelig over hoorquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Niet ongevoelig bedoeld ofzo, maar er gaat nauwelijks iemand aan dood, "in the grand scheme of things". Dit is qua depopulatie een druppel op een gloeiplaat.
5g werkt via antennes.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Klopt het dat daar speciaal satellieten voor zijn geplaatst, voor het 5G netwerk? Of is dat broodje aap?
Hier lijkt het me goed om alle feiten op een rijtje te hebben, juist hier in BNW.
https://www.google.nl/amp(...)rnet-satellites.htmlquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie niet wat satellieten ermee te maken hebben. Sowieso hebben satellieten heel erg weinig met internet van doen, dat is bijna allemaal bekabeld.
quote:The Yinhe-1 broadband communication satellite, independently developed and operated by GalaxySpace, has successfully launched into orbit.
The low earth orbit (LEO) satellite, which has communications capability of 10Gbps, will provide users with broadband communication services through satellite terminals. Now the satellite is in orbit, having been carried on the Kuaizhou-1A (Y9) rocket from the Jiuquan satellite launch centre, relevant technology and operational verifications will now be carried out accordingly.
GalaxySpace was founded in 2016 with the aim of mass-producing low-cost, high-performance satellites through an agile and fast-iterative development model. Building the "world's leading LEO broadband satellite constellation and a global coverage with 5G communication network".
The Beijing-based communications satellite provider's mission is to improve the network connection condition of all regions and individuals with its low latency 5G satellites to create a global converged 5G communications network. Via the satellite constellation, status and information of global scale IoT networks can be accessed, monitored, transmitted and shared in a real-time, seamless and secure way.
The constellation will consist of up to 1,000 communication satellites deployed on 500km-1,000km LEOs, seamlessly expanding the terrestrial communication networks. Aligning with 5G standards, the constellation will allow users to access 5G networks with high speed and flexibility, using small, intelligent, low-cost satellite user terminals that are suitable for use in schools, homes, automobiles, aircrafts and many other scenarios.
The satellites were developed in collaboration with the China Aerospace Science and Technology Corporation (CAST), with the China Aerospace Science and Industry Corporation (CASIC) and with the China Electronics Technology Group Corporation (CETC). When the Galaxy constellation satellite approaches the end of its service time, the satellite will automatically perform manoeuvres and then burn out in the atmosphere.
The LEO satellites will help to provide a backhaul path for terrestrial 5G base stations and the launch represents China's second of 2020 but its first in regards to 5G technology.
https://www.capacitymedia(...)te-launches-into-leo
https://www.1limburg.nl/m(...)aag-tegen-5g-netwerkquote:Op dinsdag 7 april 2020 09:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
5G was al langer gepland, het grote nadeel is er aan dat de groep tegenstanders van 5g maar heel klein is.
Thanks, zal me er eens in verdiepen. Was niet op de hoogte van satellietprojecten, behalve die van Elon Musk, waar ik best wat voor voel eigenlijk. Traditioneel is internet via satelliet altijd tergens langzaam omdat je met enorme ping times zit, tot nu toe zijn er dan ook niet echt LOE-oplossingen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:15 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)rnet-satellites.html
[..]
Topquote:Op dinsdag 7 april 2020 10:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Thanks, zal me er eens in verdiepen. Was niet op de hoogte van satellietprojecten, behalve die van Elon Musk, waar ik best wat voor voel eigenlijk. Traditioneel is internet via satelliet altijd tergens langzaam omdat je met enorme ping times zit, tot nu toe zijn er dan ook niet echt LOE-oplossingen.
Wanneer zou er wel genoeg onderzoek gepleegd zijn dan?quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:16 schreef Cherni het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/m(...)aag-tegen-5g-netwerk
Je hebt weinig in te brengen als gemeente. Er is te weinig onderzoek gepleegd vanwege de gezondheid.
Dat is de vraag. Er zijn geen onderzoeken gedaan of het schadelijk is. Het effect van straling op de cellen van mens en dier. Het is er niet.quote:Op dinsdag 7 april 2020 10:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wanneer zou er wel genoeg onderzoek gepleegd zijn dan?
Het enige wat ik kan bedenken is dat het natuurkundeonderwijs wat te wensen overlaat. Dan zouden mensen het verschil tussen ioniserende - en niet ioniserende straling wel snappen.
Je zegt de technische kennis te hebben om vast te kunnen stellen dat 5g niet schadelijk is. Maar dan valt het mij tegen dat je niet snapt dat de satellieten er totaal niets mee te maken hebben. Die zorgen namelijk voor de verbindingen naar de masten. En heb je ook de medische kennis.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik zie niet wat satellieten ermee te maken hebben. Sowieso hebben satellieten heel erg weinig met internet van doen, dat is bijna allemaal bekabeld.
Er komen satellieten als aanvulling op het 5G netwerk.quote:Op dinsdag 7 april 2020 09:47 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |