Laten we het hopenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wat mij betreft echt te vroeg om te zeggen. Helemaal in deze situatie
Vast gemaakt voor Chinese gezichtjes en niet voor onze kaaskoppenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:04 schreef Dave het volgende:
[..]
Sluiten niet goed af, membranen laten virus door etc.
Toch een stuk beter dan dit!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Laten we het hopen
Hoewel een demente 70'er er voor terugkrijgen ook niet alles is.
Hier in de buurt zit juist geen Jumbo, voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zijn er nog andere supermarkten dan Jumbo en AH dan? De 7 dichtstbijzijnde supermarkten zijn hier 4 AHs en 3 Jumbos ?
Dat valt nog reuze tegen hoor. De Twitterberichten van de huidige net-niet president Hillary zijn ook van geen niveau. Blijkbaar hebben ze daar geen normale mensen die in aanmerking komen om president te wordenquote:
Het valt mij op dat ik zo'n 4 jaar als ik een liedje hoor op de radio denk' goh wat een leuk of lekker liedje' Blijkt dat ik het van Dua altijd goed vind.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:59 schreef Em31 het volgende:
[..]Ik luister eigenlijk helemaal niet vaak naar popzangeressen, maar haar nummers vind ik bijna altijd leuk.
Ik dacht nog aan jou summer52, toen het daarover ging! In positieve zin uiteraard.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Hier spreekt een Boomer! Ik zit mij echt heel erg op te winden over jullie opmerkingen en aannames. Ik neem alles rondom het Coronavirus heel erg serieus en neem alle maatregelen die nodig zijn om besmetting van anderen en mijzelf te voorkomen!
Een gemakkelijk leven? Wat is dat?
Maar laat maar want ik zit mij nu ontzettend boos te maken maar ben ook heel erg verdrietig over jullie negatieve reacties!
Nou ik denk toch dat het voor iedereen beter is om Biden als president te hebben dan de idioot die er nu zit.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat valt nog reuze tegen hoor. De Twitterberichten van de huidige net-niet president Hillary zijn ook van geen niveau. Blijkbaar hebben ze daar geen normale mensen die in aanmerking komen om president te worden
Ze hadden het vast niet over elke boomer die er bestaat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Hier spreekt een Boomer! Ik zit mij echt heel erg op te winden over jullie opmerkingen en aannames. Ik neem alles rondom het Coronavirus heel erg serieus en neem alle maatregelen die nodig zijn om besmetting van anderen en mijzelf te voorkomen!
Maar laat maar want ik zit mij nu ontzettend boos te maken maar ben ook heel erg verdrietig over jullie negatieve reacties!
Tja, dit zijn mensen die denken dat het helpt om op een aankomende orkaan te schieten, dus waarom niet kijken wat het met een virus doet?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:53 schreef Guanabana het volgende:
Amerikanen nemen 'zekere voor onzekere' en hamsteren wapens
'Murica!
twitter:Bjheijne twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 17:29:36Met een lockdown was dit voorkomen. https://t.co/9vEsXFNSBA reageer retweet
Het valt ons gewoon op dat veel boomers zo reageren. Zeker niet allen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Daarom is dit filmpje ook zo sterk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben vooral ook benieuwd wat het voor gevolgen gaat hebben voor de verkiezingen. Of ze überhaupt doorgaan want al die rallies en zo kunnen voorlopig niet doorgaan. En hoe zal die oranje idioot dit hele verhaal zó laten spinnen dat hij er als de grote held van het volk uit komt (want dat gaat ie doen, en een schrikbarend aantal mensen zullen het slikken als zoete koek).
Je bent ook goed bezig Summer wat maatregelen betreft, zie ook mijn antwoord op jou in het vorige topic.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Hm, tja. Dat er elders grotere idioten aan het roer staan wil nog niet zeggen dat ik ineens blij ga zijn met Rutte natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:07 schreef Guanabana het volgende:
Toch blij met Rutte en Nederland nu hoorook al doen die misschien ook niet alles goed (@:Roger
)
Je zal maar in Brazilië of de VS wonen (of de UK) met totaaldebielen aan het roer.
Generaliseren is nu eenmaal makkelijk. Ook typisch iets wat jongeren vaak doen. En zeker jongeren met donker haar.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:08 schreef summer52 het volgende:
Ik zou onder de andere 149 kamerleden oprecht niemand kunnen aanwijzen die ik maar half zo geschikt zou vinden als premier als Rutte.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, tja. Dat er elders grotere idioten aan het roer staan wil nog niet zeggen dat ik ineens blij ga zijn met Rutte natuurlijk.
Wmb is hij ook een idioot, alleen wel een kleinere dan die (zuid) Amerikaanse.
Ugh ja, die jongeren met donker haar. Vreselijk volkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Generaliseren is nu eenmaal makkelijk. Ook typisch iets wat jongeren vaak doen. En zeker jongeren met donker haar.
Zie je Dijkhoff het volk al toespreken, met zijn laconieke nonchalante toontje.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zou onder de andere 149 kamerleden oprecht niemand kunnen aanwijzen die ik maar half zo geschikt zou vinden als premier als Rutte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |