Tja, nu hoor je dus automatisch heel politiek correct te de standaardzin uit te spreken: "Ah, wat een mooie baby!"...quote:
De meeste baby's zijn lelijk en deze is spuuglelijkquote:Op zondag 29 maart 2020 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, nu hoor je dus automatisch heel politiek correct te de standaardzin uit te spreken: "Ah, wat een mooie baby!"...
Nou, het zal me dan wel kwalijk worden genomen, maar ik vind dat die spruit nogal op Gollum lijkt.
Lijkt Lautje wel zoquote:Op zondag 29 maart 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
Daar is Trump overheen gegaan
[ afbeelding ]
Ik zei het al eerder: deze moet echt in levenslange lockdown.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo maf als een deur, maar toch heb ik altijd een zwak voor haar gehad.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef pullup het volgende:
Fikkie doet nog steeds precies hetzelfde zo te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die had ze niet allemaal neequote:Op zondag 29 maart 2020 20:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo maf als een deur, maar toch heb ik altijd een zwak voor haar gehad.
Ze is er niet knapper op geworden.quote:
To say the least.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:09 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik zie een klein Cemalleke, maar ook een klein Reumsie, heel schattig
Pareltje, heb je gemist!quote:Op zondag 29 maart 2020 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, nu hoor je dus automatisch heel politiek correct te de standaardzin uit te spreken: "Ah, wat een mooie baby!"...
Nou, het zal me dan wel kwalijk worden genomen, maar ik vind dat die spruit nogal op Gollum lijkt.
quote:Op zondag 29 maart 2020 20:23 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Zo was het wel bedoeldquote:Op zondag 29 maart 2020 21:06 schreef DaniqueV het volgende:
[..]je bent ook al op dreef
![]()
![]()
![]()
Ik neem het alleen nu al te letterlijk, heeft die gast ook al oranje zaad![]()
quote:Op zondag 29 maart 2020 21:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
[..]
Pareltje, heb je gemist!![]()
![]()
Op Gollum![]()
![]()
Trekt nog wel bij, pas anderhalve week oud hé
Wat een heerlijke dagen, schrijft ze.quote:Op zondag 29 maart 2020 20:39 schreef pullup het volgende:
Fikkie doet nog steeds precies hetzelfde zo te zien
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beroep:Figurant.quote:Op maandag 30 maart 2020 13:10 schreef Chea49 het volgende:
In 'Hollands Hoop' van afgelopen zondag 29 maart een bijrolletje van René (met de knot/lange vlecht) uit Utopia. Overal duikt hij wel ergens op.
Ja klopt ….dacht al daar is hij weerquote:Op maandag 30 maart 2020 13:10 schreef Chea49 het volgende:
In 'Hollands Hoop' van afgelopen zondag 29 maart een bijrolletje van René (met de knot/lange vlecht) uit Utopia. Overal duikt hij wel ergens op.
Geheel mee eens, van zulke series hebben we té weinig op tv.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:56 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja klopt ….dacht al daar is hij weer
Prachtige serie trouwens
Geweldige serie. Wat mij betreft mag er wel een vervolg op komen.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:56 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja klopt ….dacht al daar is hij weer
Prachtige serie trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |