abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192313487
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, vanuit expertise 'weet je' of kan je zaken inschatten.
En dan vooral de expertise van andere landen met ervaring negeren?
pi_192313493
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:15 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je hoefde niet helderziend te zijn, dat is het punt nou net.

China, Singapore, Korea, Taiwan, Hong Kong, Italië.... Greep uit landen die er maanden, weken of dagen eerder al lasr van hadden.

Het RIVM koos er echter voor geen gebruik te maken van alle beschikbare data. Je doet net alsof dit virus 27-02 uit de lucht kwam vallen en niemand ook maar iets wist.

Sommige users hier, waaronder ik, Fresh Prince, I etc baseerden onze mening op beschikbare onderzoeken en bronnen. Als wij als leek deze bronnen kunnen gebruiken en juiste conclusies kunnen trekken is het toch niet teveel gevraagd als wij dat ook verwachten van het RIVM?

Nog erger, wekenlang is WHO gewoon genegeerd....

Haal er Baudet en Wilders bij. Het is om niet.

Want wederom reageer je met een mening alsof je alles al van tevoren kon voorspellen.

Lekker makkelijk.

JIJ bent een nitwit met jouw mening op dit gebied t.o.v. Jaap. Net als ik een nitwit ben.

Waarom ga jij als nitwit tegen Jaap in en laat je de wetenschappers het niet uitvechten?

Nu kom je over als .....oh die wetenschapper denkt als ik dus...fuck Jaap. Dan ben je een schaap die nablaat.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_192313495
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Het is niet mijn mening, het zijn feiten.
Wat jij wil.
pi_192313503
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:12 schreef Montagui het volgende:

[..]

Nee, vanuit expertise 'weet je' of kan je zaken inschatten.
Nou de feiten wijzen dus anders uit.
pi_192313513
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ja, maar het waren wel de experts. :')
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2020 @ 00:24:40 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192313514
Op de vraag wat de regering begin maart had moeten doen is een simpel antwoord.... Alles wat ze nu doen.

Vol op de rem, en de tijd nemen op zorg voor te bereiden, tests te regelen, apparatuur te regelen, personeel te trainen, burgers laten inzien wat de gevolgen zijn als ze de maatregelen niet opvolgen etc.

Eind februari / begin maart wel al geroepen dat dit niet goed zou gaan en dat in je elleboog niezen en papier zakdoekjes gebruiken geen overvolle ICs ging voorkomen...

Toen werden wij paniekzaaiers genoemd en nu captain hindsight.

Tsja...

Nu even Netflixen, daarna reageer ik wel weer :)
pi_192313523
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:24 schreef Kyran het volgende:
Op de vraag wat de regering begin maart had moeten doen is een simpel antwoord.... Alles wat ze nu doen.

Vol op de rem, en de tijd nemen op zorg voor te bereiden, tests te regelen, apparatuur te regelen, personeel te trainen, burgers laten inzien wat de gevolgen zijn als ze de maatregelen niet opvolgen etc.

Eind februari / begin maart wel al geroepen dat dit niet goed zou gaan en dat in je elleboog niezen en papier zakdoekjes gebruiken geen overvolle ICs ging voorkomen...

Tsja...

Even afschakelen, is ook nodig. :7

Ik ga even VI terugkijken. ^O^
pi_192313527
quote:

[..]

Ik ben een normale kritische en best sceptische Nederlander en ik ben het eens met hoe de Nederlandse regering deze situatie aanpakt. Realistisch en gebaseerd op deskundigen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 28 maart 2020 @ 00:27:26 #162
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_192313538
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:26 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik ben een normale kritische en best sceptische Nederlander en ik ben het eens met hoe de Nederlandse regering deze situatie aanpakt. Realistisch en gebaseerd op deskundigen.
Je praat Rutte na.

Deskundigen die al vier weken fout op fout stapelen.
pi_192313542
quote:
Realistisch en gebaseerd op deskundigen.
Leuk mantra maar die deskundigen kramen sinds eind januari dus al bewezen onzin uit waarop steeds schorvoetend teruggekomen wordt. _O-
pi_192313543
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Rutte is that you?

Welke fout op fout heb je het over? Het twitter account van het RIVM?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:28:16 #165
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313544
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:25 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Even afschakelen, is ook nodig. :7

Ik ga even VI terugkijken. ^O^
Nou ik heb net teruggekeken, de moeite niet waard ;(
pi_192313546
quote:

[..]

Als je kritische en sceptisch zegt te zijn en je dit gedraai van het kabinet ziet, dan zeg je wel dat ze consistent bezig zijn?
pi_192313548
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nou ik heb net teruggekeken, de moeite niet waard ;(
Dan hou ik met een schuin oog dit topic ook maar in de gaten. |:)
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:30:33 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313556
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:29 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Dan hou ik met een schuin oog dit topic ook maar in de gaten. |:)
Natuurlijk compleet logisch en totaal niet belangrijk, maar ik vind het wel jammer dat er geen sport meer is :{
pi_192313558
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:19 schreef Elizium het volgende:

[..]

Corona heeft een heel veel groter percentage IC dan de Griep. Dat verschil is groter dan het sterfte verschil.

Neemt niet weg dat de staat de zorg weg heeft bezuinigt. Aantal IC bedden en medische voorraden hier past niet bij een rijk westers land.
Is dat overheid of is dat ons system?

Oprechte vraag want alle landen doen het anders en ik vind Nederland aan de ene kant een prettig systeem hebben.

Alleen het moet allemaal privaat want dan wordt het efficiënt uitgevoerd en dus minder duur. Iedereen moet betalen aan private ondernemingen die veel geld willen verdienen. Iedereen moet betalen, maar iedereen wil zo min mogelijk betalen, zie elk jaar de enorme klachtenregen en hoon die ontstaat omdat zorgverzekeringen met een paar euro per maand omhoog gaan.

Is het dan overheid of gewoon ons systeem, waar elke euro al snel teveel is?
pi_192313560
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Je praat Rutte na.

Nee, die uitgaan van gegevens, gegevens, gegevens.

Maar goed, dat telt niet.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:31:20 #171
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192313561
Bij mij op het werk gaat geld nog steeds boven veiligheid. :') Mijn afdeling (engineering) waar we met zo'n 10 man op zo'n 1meter van elkaar zitten, mag niet thuiswerken, want we moeten aanwezig zijn ter ondersteuning van productie :')
Gelukkig ben ik met een andere reden al 2 weken aan het thuiswerken. Maar dan nog, vind ik dat lullig voor mijn collega's en vrij onverantwoordelijk van mijn leidinggevenden.
Gaat dit bij andere ook zo stroef?

On the positive side: Mijn vrouw is vandaag officieel uitgerekend, dus ik sta te popelen :D

Sorry voor de SC.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:31:51 #172
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192313563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:24 schreef Kyran het volgende:

Tsja...

Vol op de rem om einde van het jaar weer dezelfde shit te krijgen.

Ozark is goed ^O^
pi_192313566
quote:

[..]

Hoe groot verwacht jij dat je probleem over een paar weken is?
pi_192313567
quote:

[..]

Wij hebben ondertussen veel meer doden te betreuren dan bijv. ZK terwijl daar een flinke uitbraak plaatvond die door enorm veel testen, tracen en isoleren is bedwongen. Nederland keek ernaar en leerde er weinig van. Ik vertrouw liever op deskundigen die in staat zijn tot betere resultaten te leiden. The proof is in eating the pudding.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_192313573
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:28 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Als je kritische en sceptisch zegt te zijn en je dit gedraai van het kabinet ziet, dan zeg je wel dat ze consistent bezig zijn?
Zeker in het belang van ons.

Maar goed. Wat jij of anderen willen kan ook NOG slechter uitpakken.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:34:43 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313581
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Bij mij op het werk gaat geld nog steeds boven veiligheid. :') Mijn afdeling (engineering) waar we met zo'n 10 man op zo'n 1meter van elkaar zitten, mag niet thuiswerken, want we moeten aanwezig zijn ter ondersteuning van productie :')
Gelukkig ben ik met een andere reden al 2 weken aan het thuiswerken. Maar dan nog, vind ik dat lullig voor mijn collega's en vrij onverantwoordelijk van mijn leidinggevenden.

On the positive side: Mijn vrouw is vandaag officieel uitgerekend, dus ik sta te popelen :D
Nee, bij ons wordt iedereen nu aangemoedigd om thuis te werken. Ik deed dat overigens altijd al.
Inderdaad onverantwoord en je zou het ook eigenlijk moeten weigeren. Maar ik snap dat dat gevoelig ligt. Waarom mag jij dan wel thuis werken?

En proficiat :)
pi_192313582
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:32 schreef Digi2 het volgende:

[..]

Wij hebben ondertussen veel meer doden te betreuren dan bijv. ZK terwijl daar een flinke uitbraak plaatvond die door enorm veel testen, tracen en isoleren is bedwongen. Nederland keek ernaar en leerde er weinig van. Ik vertrouw liever op deskundigen die in staat zijn tot betere resultaten te leiden. The proof is in eating the pudding.
Cijfertjes zijn manipulatief.
pi_192313585
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:31 schreef Montagui het volgende:

[..]

Die gegevens waren er al lang, zoals Kyran ook al zei. Wij konden ze vinden, waarom de RIVM dan niet? Die doen 2 keer per week een nieuwe 'ontdekking' die ze allang uit onderzoeken in China of van de WHO hadden kunnen krijgen.
Doe jezelf een lol en lees ff een aantal van de begintopics, toen het alleen nog maar in China was, lees er een paar toen het in Italië kwam, dan zal je zien dat de vaste users hier het gewoon bij het rechte eind hadden en kan je meteen lezen wat voor 'ontdekkingen' er komende week op het programma staan.
pi_192313587
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:32 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hoe groot verwacht jij dat je probleem over een paar weken is?
Welk probleem?
pi_192313588
quote:

[..]

Dat hele isoleren is hier in Nederland compleet mis gegaan. Gezinsleden van besmette partners mochten gewoon alles doen, werk, boodschappen, feestjes, kroeg etc, want zo lang ze geen symptomen vertonen zijn ze niet besmettelijk.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat SARS-CoV-2 niet heel besmettelijk is, want anders zag het eruit hier in Nederland.

=edit=
Ow wacht even, mensen zijn wél al besmettelijk zonder dat ze zelf symptomen hebben en SARS-CoV-2 is wel heel erg besmettelijk en het ziet er inmiddels uit in Nederland!!!!

2 voorbeelden van het compleet falen van het RIVM, want beiden voorbeelden waren gewoon al wetenschappelijk vastgesteld als feit. Maar hey, het RIVM en de GGD waren gewoon een beetje stout.

-O-
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:37:00 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313591
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

RIVM heeft natuurlijk wel de schijn tegen na de één na de andere blunder. Ik hoop ook dat ze nu eindelijk wel de juiste keuzes maken.
pi_192313593
quote:
Bij mij op het werk gaat geld nog steeds boven veiligheid. Mijn afdeling (engineering) waar we met zo'n 10 man op zo'n 1meter van elkaar zitten, mag niet thuiswerken, want we moeten aanwezig zijn ter ondersteuning van productie
Productie bedrijven denken anders over deze zaken denk ik. Zelf werk ik in de ict en ons complete personeel werkt al 2 weken thuis. Maar in onze sector is dat veel makkelijker. We hadden veel werk zelfs afgelopen weken, al onze klanten wilden ook thuis werken, dus vpn's instellen etc....
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:37:46 #183
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192313595
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:34 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee, bij ons wordt iedereen nu aangemoedigd om thuis te werken. Ik deed dat overigens altijd al.
Inderdaad onverantwoord en je zou het ook eigenlijk moeten weigeren. Maar ik snap dat dat gevoelig ligt. Waarom mag jij dan wel thuis werken?

En proficiat :)
Omdat mijn vrouw hoogzwanger is, en de kinderopvang / opa,oma gesloten zijn. Heb de baas opgebeld en medegedeeld dat ik voor mijn vrouw moet zorgen. :7

En Danku! :)
pi_192313596
quote:

[..]

Ze waren daar veel beter voorbereid, begrepen direct de ernst (zoals.alle Aziatische landen) en hadden daar wel de middelen.

Maar nu wordt wel heel duidelijk, dat wij er hier een redelijke bende van maken. Ik reageerde paar weken geleden bijzonder geagiteerd op de pessimisten en de pessimisten hebben deels hun gelijk gekregen. Goed voor hun. Van mijn part volgens we het voorbeeld van de Aziatische landen, blijkt achteraf dat het minder ernstig was dan waar we op hebben geanticipeerd, prima! Beter dan andersom, dat we niet meer terugkunnen.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:38:48 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313599
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:37 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Omdat mijn vrouw hoogzwanger is, en de kinderopvang / opa,oma gesloten zijn. Heb de baas opgebeld en medegedeeld dat ik voor mijn vrouw moet zorgen. :7

En Danku! :)
Ah top, doe je goed ^O^
pi_192313601
quote:

Sorry voor de SC.
Gefeliciteerd!

Bij mijn bedrijf nemen ze het wel serieus, maar mag alsnog 1 dag op de zaak werken.
Mag er wel maar per afdeling één iemand aanwezig zijn.
pi_192313602
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:35 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Die gegevens waren er al lang, zoals Kyran ook al zei. Wij konden ze vinden, waarom de RIVM dan niet? Die doen 2 keer per week een nieuwe 'ontdekking' die ze allang uit onderzoeken in China of van de WHO hadden kunnen krijgen.
Doe jezelf een lol en lees ff een aantal van de begintopics, toen het alleen nog maar in China was, lees er een paar toen het in Italië kwam, dan zal je zien dat de vaste users hier het gewoon bij het rechte eind hadden en kan je meteen lezen wat voor 'ontdekkingen' er komende week op het programma staan.
Alsof RIVM dat niet weet. Denk je dat diei dom zijn?
pi_192313606
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:35 schreef Montagui het volgende:

[..]

Cijfertjes zijn manipulatief.
De betrouwbaarheid van cijfers is altijd in twijfel te trekken maar die van ZK worden doorgaans als behoorlijk betrouwbaar ingeschat.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_192313607
quote:
5s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Welk probleem?
Corona?
Nederland?
IC bedden?
Slachtoffers?

Jij bent de expert, heb je nu vaak genoeg medegedeeld. Ik wil weten waar ik aan toe ben, het RIVM is blijkbaar incapabel en lui, dus help!
pi_192313608
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:38 schreef opgebaarde het volgende:
Ik reageerde paar weken geleden bijzonder geagiteerd op de pessimisten en de pessimisten hebben deels hun gelijk gekregen.
Ik zou willen dat we deel gelijk hadden gekregen. Dan was het nog een stuk beter te behappen voor al onze zorghelden. We hebben 100% gelijk gekregen. En dat lag ook gewoon volledig in de lijn der verwachting.

Ow en om nog even pessimistisch wat te roepen; die 5000 dooien gaan wij hier ook aantikken.
vosss is de naam,
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:41:20 #191
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_192313609
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:31 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik denk dat die gegevens vooral waren: hoeveel doen onze buurlanden. Daarom kon China het stoppen, en Europa niet. Als in China elke provincie zelf had kunnen beslissen welke maatregelen ze zouden nemen dan was het daar ook niet gelukt.
are we infinite or am I alone
pi_192313612
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:33 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ongetwijfeld in het belang van ons, maar wel traag en achter de feiten aanlopend.

Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen, maar het is te lang onderschat.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:41:47 #193
489308 Stoorzendert
Zie signature
pi_192313615
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:37 schreef Elizium het volgende:

[..]

Productie bedrijven denken anders over deze zaken denk ik. Zelf werk ik in de ict en ons complete personeel werkt al 2 weken thuis. Maar in onze sector is dat veel makkelijker. We hadden veel werk zelfs afgelopen weken, al onze klanten wilden ook thuis werken, dus vpn's instellen etc....
Ja ik begrijp het enigszins ook wel. Ik werk nu dus vanuit thuis via een VPN, en kan hiermee 80% van mijn werk doen. Het gaat dus om die 20%; af en toe de fabriek in om te kijken of je instructies wel opgevolgd worden. Vergaderingen intern of met klanten hebben we al beperkt tot Skype en MS Teams.
pi_192313618
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ik wil weten waar ik aan toe ben
Heel veel mensen gaan dit van dichterbij dan ze lief is mee maken. Een opa, oma, vader of moeder die hun ontvalt, wellicht een collega of iemand verderop uit de straat.

En voor de zomer is dit niet weg en na de zomer waarschijnlijk ook niet.
vosss is de naam,
pi_192313620
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:40 schreef Montagui het volgende:

[..]

Alsof RIVM dat niet weet. Denk je dat diei dom zijn?
Je was niet geïnteresseerd in meningen las ik net.
pi_192313621
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

RIVM heeft natuurlijk wel de schijn tegen na de één na de andere blunder. Ik hoop ook dat ze nu eindelijk wel de juiste keuzes maken.
ee
Kunnen zij alles vantevoren weten? DIT virus gedraagt zich mogelijk anders dan andere bekende virussen.

YES, let's nlame IRVM.
pi_192313624
Gisteren lag ons sterfte percentage op 1 dag 30% hoger dan normaal op een dag, en nog steeds zijn er mensen die dat redelijk normaal vinden of zo :')
pi_192313627
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ongetwijfeld in het belang van ons, maar wel traag en achter de feiten aanlopend.

Ik twijfel niet aan de goede bedoelingen, maar het is te lang onderschat.
Denk het niet. Het IS een wereldwijd probleem.
pi_192313628
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:36 schreef vosss het volgende:

[..]
Dat hele isoleren is hier in Nederland compleet mis gegaan. Gezinsleden van besmette partners mochten gewoon alles doen, werk, boodschappen, feestjes, kroeg etc, want zo lang ze geen symptomen vertonen zijn ze niet besmettelijk.

Ik denk dat we blij mogen zijn dat SARS-CoV-2 niet heel besmettelijk is, want anders zag het eruit hier in Nederland.

=edit=
Ow wacht even, mensen zijn wél al besmettelijk zonder dat ze zelf symptomen hebben en SARS-CoV-2 is wel heel erg besmettelijk en het ziet er inmiddels uit in Nederland!!!!

2 voorbeelden van het compleet falen van het RIVM, want beiden voorbeelden waren gewoon al wetenschappelijk vastgesteld als feit. Maar hey, het RIVM en de GGD waren gewoon een beetje stout.

-O-
Zou dit bewust gedaan zijn om stiekem wat herd immunity op te bouwen want zij hadden toch ook de info die zelfs FOK! al had?
pi_192313631
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:43 schreef Elizium het volgende:
Gisteren lag ons sterfte percentage op 1 dag 30% hoger dan normaal op een dag, en nog steeds zijn er mensen die dat redelijk normaal vinden of zo :')
Over 3 weken roepen we ow maar 450 dooien vandaag, dat is echt fantastisch; de daling lijkt nu echt ingezet!! *O*
vosss is de naam,
pi_192313635
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:42 schreef Montagui het volgende:

[..]

ee
Kunnen zij alles vantevoren weten? DIT virus gedraagt zich mogelijk anders dan andere bekende virussen.

YES, let's nlame IRVM.
Wellicht een goed moment om te gaan slapen? :')
pi_192313637
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Heel veel mensen gaan dit van dichterbij dan ze lief is mee maken. Een opa, oma, vader of moeder die hun ontvalt, wellicht een collega of iemand verderop uit de straat.

En voor de zomer is dit niet weg en na de zomer waarschijnlijk ook niet.
Dat begrijp ik. En komende winter wellicht Spaanse griep taferelen. Bah

Maar er zitten hier in het topic een aantal mensen die fucking geweldig zijn. Die precies weten wat er aan de hand is en voorspeld hebben dat 1100 IC bedden te weinig is. Ze krijgen gelijk, dus ik ben benieuwd hoe ziet Nederland de komende weken uitziet.

Lijkt mij een bijzonder makkekijk antwoord voor die paar slimmeriken
  zaterdag 28 maart 2020 @ 00:46:34 #203
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_192313638
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:41 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]

Ja ik begrijp het enigszins ook wel. Ik werk nu dus vanuit thuis via een VPN, en kan hiermee 80% van mijn werk doen. Het gaat dus om die 20%; af en toe de fabriek in om te kijken of je instructies wel opgevolgd worden. Vergaderingen intern of met klanten hebben we al beperkt tot Skype en MS Teams.
Vind het wel grappig dat ik nu dagelijks wel een kind/hond/vrouw hoor op de achtergrond.

Een vriend van mij kreeg een zeikende buurvrouw aan de deur dat de kinderen niet in de tuin mochten spelen en geluid mochten maken want dat was niet professioneel tijdens haar skype gesprekken :')
pi_192313640
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 00:45 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Wellicht een goed moment om te gaan slapen? :')
Geen antwoord? OK.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')