Wel godverdomme. Zo werkt dat nietquote:Op woensdag 22 april 2020 10:31 schreef Adames het volgende:
[..]
We schrappen Ajax - Willem 2 dan. Wel zo eerlijk voor Utrecht.
Heb wel een gesprek gemist omdat ik Zaagmans aan de lijn had ivm het veilig doormidden zagen van de week.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, belde die je ook?
twitter:veronicainside twitterde op woensdag 22-04-2020 om 10:41:14'PSV mag dromen van voorronde Champions League'
https://t.co/R3tfS8VO8h #veronicainside https://t.co/6HV2vKBZNL reageer retweet
Ben je al halverwege?quote:Op woensdag 22 april 2020 10:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb wel een gesprek gemist omdat ik Zaagmans aan de lijn had ivm het veilig doormidden zagen van de week.
Sorry, kan er ook niks aan doen, maar is de enige manier.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Zo werkt dat niet
Om 11:00 gaan we zagen.quote:
Dat zal voor een hoop weerstand zorgen vanuit een aantal teams. Ergens zou ik het zelf beschamend vinden dat PSV voorronde CL mag spelen na dit schijtseizoen. Moet nog zien of de KNVB dit over gaat nemen.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
twitter:veronicainside twitterde op woensdag 22-04-2020 om 10:41:14'PSV mag dromen van voorronde Champions League'
https://t.co/R3tfS8VO8h #veronicainside https://t.co/6HV2vKBZNL reageer retweet
Veilig? Hier gaat dat met grof geweld.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Heb wel een gesprek gemist omdat ik Zaagmans aan de lijn had ivm het veilig doormidden zagen van de week.
Op het moment dat de competitie officieel wordt beëindigd door de KNVB, dan is het seizoen afgerond. En is er een eindstand. En op basis van de eindstand worden je vragen verder beantwoord.quote:Op woensdag 22 april 2020 09:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Wil je teams Europees laten spelen op basis van een onafgerond seizoen? Teams promoveren en degraderen op diezelfde basis? Je krijgt zoveel teams die het niet eens zullen zijn met dat besluit. Wat je ook besluit, er zullen altijd voor- en tegenstanders zijn. Maar wat is het meest eerlijke? Wie laat je degraderen, wie promoveren, wie stuur je Europa in enz.?
als de UEFA dit adviseert/bepaalt kan het moeilijk anders, die komen morgen met richtlijnen (schijnt)quote:Op woensdag 22 april 2020 10:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zal voor een hoop weerstand zorgen vanuit een aantal teams. Ergens zou ik het zelf beschamend vinden dat PSV voorronde CL mag spelen na dit schijtseizoen. Moet nog zien of de KNVB dit over gaat nemen.
Stel je wat aan en ruk je af op Kimmyquote:Op woensdag 22 april 2020 10:56 schreef tja77 het volgende:
Ergens zou ik het zelf beschamend vinden dat PSV voorronde CL mag spelen na dit schijtseizoen. Moet nog zien of de KNVB dit over gaat nemen.
gewoon geen titel, er is geen uitgespeelde competitie. Gewoon Europese tickets verdelen op basis van ranglijstquote:Op dinsdag 21 april 2020 19:55 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zou viesmad zijn als Ajax deze titel krijgt toegewezen.
quote:Op woensdag 22 april 2020 11:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel je wat aan en ruk je af op Kimmy
We spelen elk jaar vaker uit. Bij Ajax zullen het wel meer thuiswedstrijden zijn. Vind het ook wel heel toevallig dat corona uitbreekt op het moment dat Ajax een dip heeft. Wordt wakker mensen!!!!quote:Op donderdag 23 april 2020 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zat net even te kijken naar de resterende wedstrijden die PSV nog had moeten doen. Vijf thuiswedstrijden en drie uit.
Was het toch kut dat we meer uitwedstrijden hebben gespeeld.
quote:Op donderdag 23 april 2020 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zat net even te kijken naar de resterende wedstrijden die PSV nog had moeten doen. Vijf thuiswedstrijden en drie uit.
Word*quote:Op donderdag 23 april 2020 18:52 schreef PirE het volgende:
[..]
We spelen elk jaar vaker uit. Bij Ajax zullen het wel meer thuiswedstrijden zijn. Vind het ook wel heel toevallig dat corona uitbreekt op het moment dat Ajax een dip heeft. Wordt wakker mensen!!!!
/Neem bovenstaande niet te serieus.
Godverdomme. Heeft die mafkees tóch nog gelijk gekregen. PSV speelt inderdaad meer uitwedstrijdenquote:Op donderdag 23 april 2020 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omgquote:Op donderdag 23 april 2020 18:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mafkees ?quote:Op donderdag 23 april 2020 18:53 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Godverdomme. Heeft die mafkees tóch nog gelijk gekregen. PSV speelt inderdaad meer uitwedstrijden.
Nee je bent duidelijk beperkt.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:37 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mafkees ?![]()
Heb uiteindelijk 9 van de 10 keer gelijk
Waarom helaas? Zou toch bizar zijn als we dit cadeau zouden krijgen?quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Aaaaiii helaas boys
https://www.volkskrant.nl/a-bed41bc4
"De Uefa heeft de nationale bonden met door het coronavirus afgebroken competities opgedragen de inschrijvingen voor Europese toernooien te doen aan de hand van de laatste ranglijst."quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:06 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Aaaaiii helaas boys
https://www.volkskrant.nl/a-bed41bc4
als ik het zo lees in de commentaren zal dat laatste wel uitkomen, het is eigenlijk spannender aan de onderkantquote:Op vrijdag 24 april 2020 08:59 schreef PirE het volgende:
Het maakt me overigens niks uit wat ze doen zolang ze maar geen officieel kampioenschap vergeven.
Ik denk dat elke club uiteindelijk meer thuiswedstrijden krijgt ter compensatie.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef tja77 het volgende:
Krijgen we volgend seizoen meer thuiswedstrijden dan uitwedstrijden om dit seizoen te compenseren?
en dat zonder publiek, dubbel pretquote:Op vrijdag 24 april 2020 10:49 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Ik denk dat elke club uiteindelijk meer thuiswedstrijden krijgt ter compensatie.
De ploegen die niet degraderen mogen dan alleen uitwedstrijden spelen als compromis.quote:Op vrijdag 24 april 2020 10:49 schreef Rage_Guy het volgende:
[..]
Ik denk dat elke club uiteindelijk meer thuiswedstrijden krijgt ter compensatie.
Jullie spelen toch altijd meer uitwedstrijden? Staat los van dit seizoen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:34 schreef tja77 het volgende:
Krijgen we volgend seizoen meer thuiswedstrijden dan uitwedstrijden om dit seizoen te compenseren?
Hahaha.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
als ik het zo lees in de commentaren zal dat laatste wel uitkomen, het is eigenlijk spannender aan de onderkant
PSV krijgt toch 'gewoon' el?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
Ajax geen kampioen, heerlijk.Wat een teringmazzel voor PSV.
quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
Ik mis de “teringmazzel” voor PSV in deze.quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
Wat heeft PSV hiermee te maken?quote:Op vrijdag 24 april 2020 17:48 schreef Generationalpha het volgende:
PSV is de directe concurrent van Ajax als het om titels gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft PSV hiermee te maken?
Ik zou met 24 tegen 34 titels nu niet direct spreken over een 'directe concurrent' als het om titels gaat.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV is de directe concurrent van Ajax als het om titels gaat.
amenquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:06 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ik zou met 24 tegen 34 titels nu niet direct spreken over een 'directe concurrent' als het om titels gaat.
Als het gaat om aantal titels, heeft ajax geen concurrentie.
Als PSV op een titel of 30 zou staan kun je spreken van een echte concurrent. Bekijk je het over de laatste 30 jaar ofzo, dan is het natuurlijk een ander verhaal.quote:Op vrijdag 24 april 2020 18:44 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV is de directe concurrent van Ajax als het om titels gaat.
Lekker boeiend ookquote:Op vrijdag 24 april 2020 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV op een titel of 30 zou staan kun je spreken van een echte concurrent. Bekijk je het over de laatste 30 jaar ofzo, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Laatste 40 jaar bedoel je..quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als PSV op een titel of 30 zou staan kun je spreken van een echte concurrent. Bekijk je het over de laatste 30 jaar ofzo, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
De eredivisie-periode, betaald voetbal dus, gaat het volgens mij gelijk op.quote:Op vrijdag 24 april 2020 19:38 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Laatste 40 jaar bedoel je..
Meer titels dan Ajax behaalt volgens mij
Sowieso heeft PSV meer schalen omdat veel titels van Ajax stammen uit de jaren 20 ofzo
21, 25quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
De eredivisie-periode, betaald voetbal dus, gaat het volgens mij gelijk op.
Schaal wordt uitgereikt sinds 1984. Volgens mij is PSV sinds 1984 het vaakst kampioen geworden. (En heeft dus ook de meeste schalen.)quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
De eredivisie-periode, betaald voetbal dus, gaat het volgens mij gelijk op.
21-26 zelfs zie ik. Maar dat verschil is geheel in de eerst 20 jaar gemaakt (3-8). Dus ja, ajax is vaker kampioen, maar zoals alles bij ajax, teren op het verleden. Daarna is het 18-18quote:
quote:Everton richt zijn pijlen op Teun Koopmeiners. Technisch directeur Marcel Brands verwacht dat een bod van twaalf miljoen pond, omgerekend 13,7 miljoen euro, genoeg zal zijn om de middenvelder van AZ in te lijven, zo schrijven Engelse media zondag.
Moet dat dan?quote:Op zondag 26 april 2020 07:14 schreef Scarface88 het volgende:
Grappig dat Brands nog steeds een jaarlijkse AZ aankoop doet. Onze kas zal hij niet spekken.
[..]
voor een Engelse club een koopje maar ik verwacht er weinig van, een beetje een Gudelj2.0quote:Op zondag 26 april 2020 07:14 schreef Scarface88 het volgende:
Grappig dat Brands nog steeds een jaarlijkse AZ aankoop doet. Onze kas zal hij niet spekken.
[..]
Misschien kan 'ie Luckassen ook meteen oppikken danquote:Op zondag 26 april 2020 07:14 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Wij zijn poep wij zijn de boerenquote:Op vrijdag 24 april 2020 21:49 schreef PSVCL het volgende:
PSV > ajax dus ..in het moderne voetbal
Daarvoor had het niks met voetbal te maken
WZPWZDB
van Anderlecht hoeven we niet veel meer te verwachtenquote:Op zondag 26 april 2020 10:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie Luckassen ook meteen oppikken dan
Die raken we aan de straatstenen niet meer kwijt. Net als Bruma, Doan en Baumgartl.quote:Op zondag 26 april 2020 10:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien kan 'ie Luckassen ook meteen oppikken dan
quote:
Mad.quote:Op maandag 27 april 2020 04:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]xD ^^
Goeien glapje hahahaha
de Grote Levchenko gaat even vertellen hoe een directeur zijn bedrijf moet runnentwitter:VI_nl twitterde op dinsdag 28-04-2020 om 11:11:02VVCS-voorzitter Evgeniy Levchenko vindt dat PSV-directeur Toon Gerbrands voor zijn beurt heeft gesproken met zijn uitspraak dat de spelers salaris moeten inleveren. https://t.co/BuuBkKBDYj reageer retweet
Ze pakken het slim aan qua volgorde. Eerst de bestuurders salaris in laten leveren, daarna de spelers en dan komen ze met een mooie campagne onder supporters om het goede voorbeeld van bestuur en spelers te volgen en de club te steunen door af te zien van compensatie.quote:Op woensdag 29 april 2020 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
Ze nemen wel een tijd zeg om te beslissen hoe ze het doen met seizoenskaarten.
de voorwaarden voor de seizoenskaart voor volgend seizoen zullen ook wel aangepast worden. Kans is levensgroot dat er voorlopig geen fans aanwezig mogen zijnquote:Op donderdag 30 april 2020 12:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze pakken het slim aan qua volgorde. Eerst de bestuurders salaris in laten leveren, daarna de spelers en dan komen ze met een mooie campagne onder supporters om het goede voorbeeld van bestuur en spelers te volgen en de club te steunen door af te zien van compensatie.
Ik ben zelf al een zorgvuldige afweging aan het maken wie die 50-100 eu compensatie op dit moment beter kan gebruiken, ik of PSV.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ze pakken het slim aan qua volgorde. Eerst de bestuurders salaris in laten leveren, daarna de spelers en dan komen ze met een mooie campagne onder supporters om het goede voorbeeld van bestuur en spelers te volgen en de club te steunen door af te zien van compensatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |