Jij.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zelf al een zorgvuldige afweging aan het maken wie die 50-100 eu compensatie op dit moment beter kan gebruiken, ik of PSV.
Gokgodquote:
Jezelf wedstrijd na wedstrijd genaaid voelen door de wanprestaties van je team, nu kun je voor dat geld dat crackhoertje achter het CS naaien.quote:Op donderdag 30 april 2020 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben zelf al een zorgvuldige afweging aan het maken wie die 50-100 eu compensatie op dit moment beter kan gebruiken, ik of PSV.
je hoeft niet te kijken hèquote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:09 schreef PSVCL het volgende:
Wordt een beetje moe van al die oude docu,s,beste teams van de jaren 90 etc etc etc
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:45 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jezelf wedstrijd na wedstrijd genaaid voelen door de wanprestaties van je team, nu kun je voor dat geld dat crackhoertje achter het CS naaien.
kut ruttenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:35 schreef RipCity het volgende:
https://podcasts.apple.co(...)riessen/id1454364435
Gerbrands: spelers verkopen als we geen publiek mogen toelaten.
Toch is dat ergens wel gek, als je de transferbalansen van de afgelopen jaren bekijkt zou PSV tientallen miljoenen winst gemaakt moeten hebben. (Zeker met Bergwijn er ook nog bij.)quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:35 schreef RipCity het volgende:
wat voor winst?quote:Op zaterdag 2 mei 2020 08:59 schreef Generationalpha het volgende:
Ondanks de waardeloze aankopen zit PSV nog steeds op 59 miljoen winst dit jaar.
Alleen Ihattaren is geld waard.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 23:35 schreef RipCity het volgende:
op die manier, wat voor gaten zijn daar de afgelopen jaren mee gedicht, geen idee zou je naar de jaarcijfers moeten kijkenquote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Transferwinst. Dus aftrek van aankopen van de verkopen.
Nee klopt, vandaar ook de vraag die ik stelde.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
op die manier, wat voor gaten zijn daar de afgelopen jaren mee gedicht, geen idee zou je naar de jaarcijfers moeten kijken
ik weet niet hoe doorzichtig PSV over dat soort zaken is maar het afgelopen seizoen was voor corona financieel al niet best waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:39 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nee klopt, vandaar ook de vraag die ik stelde.
Precies de strekking zoals verwacht.quote:Duit in het zakje
Maar ‘samen’, dat zijn jullie niet alleen. Daarom heeft de directie als eerste club in Nederland besloten een deel van hun salaris terug te geven aan de club. Concreet betekent dit dat zij twintig procent inleveren voor de periode dat er niet met publiek gevoetbald kan worden. Ook voeren we momenteel gesprekken met de spelers over een tijdelijke salarisvermindering.
Vooruit kijken
We willen het beëindigde seizoen eerst goed afronden voordat we ons gaan richten op 2020-2021. Uiterlijk 12 mei ontvangt iedereen die een Seizoen Club Card of los(se) ticket(s) heeft gekocht, persoonlijk bericht met het verzoek om in het belang van onze club af te zien van tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden. Voor diegene die dat niet kan of wil hebben we een mogelijke tegemoetkoming voor de gemiste duels.
Daarna willen we het liefst alleen nog maar vooruit kijken, samen met jullie. Half mei starten we daarom met de verlenging van de Seizoen Club Cards voor komend seizoen, waarbij we samen met het PSV klankbord een aanbieding hebben ontwikkeld die past bij de onzekerheid van deze tijd. Als gebaar naar onze supporters hebben we tevens besloten geen prijsverhogingen door te voeren. We hopen op jullie steun te kunnen rekenen.
moeilijk wel, geen prijsverhoging maar wel kans op zo'n 50% minder wedstrijden om naar toe te gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:59 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Precies de strekking zoals verwacht.
Ik ben wel benieuwd naar die "aanbieding die past bij de onzekerheid van deze tijd" voor de SCC van volgend seizoen.
Ik lees nu berichten dat PSV mogelijk 1 van haar 'kroonjuwelen' moet verkopen. Dat kan dus alleen Malen of Ihattaren zijn, Madueke heeft daarvoor nog te weinig laten zien. Transfermarkt schat de waarde van Ihattaren op 22 miljoen, als PSV dat gaat doen dan kunnen ze de deuren echt gaan sluiten hoor. Als ze in Engeland een scheet laten dan vliegt er al 22 miljoen over de tafelquote:
PSV moet voorlopig helemaal niets verkopen, de transferbedragen liggen in de huidige crisis veel lager.quote:Op maandag 4 mei 2020 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik lees nu berichten dat PSV mogelijk 1 van haar 'kroonjuwelen' moet verkopen. Dat kan dus alleen Malen of Ihattaren zijn, Madueke heeft daarvoor nog te weinig laten zien. Transfermarkt schat de waarde van Ihattaren op 22 miljoen, als PSV dat gaat doen dan kunnen ze de deuren echt gaan sluiten hoor. Als ze in Engeland een scheet laten dan vliegt er al 22 miljoen over de tafel
Malen zou ook voor dat geld wel een risico zijn, lijkt me voor die jongen wel verstandig om eerst weer een seizoen te voetballen na zo'n revalidatie, dan kom je wel bij Ihattaren terechtquote:Op maandag 4 mei 2020 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik lees nu berichten dat PSV mogelijk 1 van haar 'kroonjuwelen' moet verkopen. Dat kan dus alleen Malen of Ihattaren zijn, Madueke heeft daarvoor nog te weinig laten zien. Transfermarkt schat de waarde van Ihattaren op 22 miljoen, als PSV dat gaat doen dan kunnen ze de deuren echt gaan sluiten hoor. Als ze in Engeland een scheet laten dan vliegt er al 22 miljoen over de tafel
Je leest berichten...???quote:Op maandag 4 mei 2020 11:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
hij schijnt het hier gezegd te hebben, ik heb het niet beluisterdquote:Op maandag 4 mei 2020 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je leest berichten...???
Lekker duidelijk en betrouwbaar. Bergwijn heeft een leuke cent in het laatje gebracht. Lijkt me vooralsnog geen must om nog meer spelers te verpatsen.
http://kick-off.libsyn.co(...)cieel-gat-te-dichtenquote:In de voetbalpodcast Kick-off van De Telegraaf spreken presentator Pim Sedee en Telesport-verslaggevers Mike Verweij en Jeroen Kapteijns een openhartige PSV-directeur Toon Gerbrands over de enorme impact van de coronacrisis op het betaald voetbal. Verder: kunnen clubs uit het betaald voetbal rekenen op staatssteun en vervolgens toch een speler kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |