Ines en Sam zijn voor elkaar gemaakt. Allebei egocentrische oppervlakkige eigenheimers. Maar goed, zo zal t programma ook wel gescript zijnquote:Op donderdag 16 juli 2020 17:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
#metoo
Ook echt vinden dat ze niks verkeerds heeft gedaan.
Rondje google leert dat het idd gescript is. Maar dat is wel allemaal van die roddelsites. Lizzy spoort echt niet. Ik vond haar eerst wel aandoenlijk maar ze is vreselijk. Dus ik snap Sam welquote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof echt helemaal níets van dat hele Ines Sam gebeuren. Volgens mij is dat van begin tot eind gescript. Heel jammer want dit soort dingen verneuken voor mij een beetje het programma.
Dat is ook wat me tegen staat.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 10:35 schreef roos94 het volgende:
Ik geloof echt helemaal níets van dat hele Ines Sam gebeuren. Volgens mij is dat van begin tot eind gescript. Heel jammer want dit soort dingen verneuken voor mij een beetje het programma.
Ahh dit hoopte ik alquote:Op maandag 20 juli 2020 10:17 schreef roos94 het volgende:
Eigenlijk is het enige sympathieke stel Jules en Cameron. De rest is allemaal kut.
Ik dacht eigenlijk dat die Elizabeth niet zou sporen (al heeft die ook issues). Maar het is dus Ines.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:26 schreef Meke het volgende:
[..]
En dacht ook bij het voorstellen steeds; wie was nou die gestoorde?? En toen kwam Ines en viel alles op z'n plek![]()
Vreselijk hè?! Dat loopje van hem ook!quote:Op maandag 20 juli 2020 21:25 schreef ZarB het volgende:
Dat lichaam van Samcornetto met x beentjes in een te strakke broek. Hoe kán je dat aantrekkelijk vinden...
Ja klopt maar hoe verder in de show hoe minder het me is gaan boeien. Het is wel vermakelijk eigenlijk. Keek dit soort shows nooit (behalve Mafs NL) maar vind het hier wel geinig.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 15:33 schreef ZarB het volgende:
[..]
Rondje google leert dat het idd gescript is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van mijn tijd dus. Mooi, weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:05 schreef Magica het volgende:
https://www.newidea.com.a(...)ic-say-show-was-fake
Volgens dit zijn minstens de helft van de mensen in de show betaalde acteurs.
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 15:58 schreef Magica het volgende:
Spoiler over Jules en CameronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, zelfde hier! Vanavond eerste aflevering gekeken. Jules & Camquote:Op zaterdag 11 juli 2020 18:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Door jullie heb ik het nu ook opstaan. Belooft een topshow te worden.
Nou echt he, toen hij over een griepje begonquote:Die Ivan is echt een creep. Maar geloof wel dat het beschermende niet helemaal nep is hoor.
Ivan ging trouwens goed voor schut toen Nic zei dat hij kanker heeft gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |