Ja, echt fijnquote:Op zaterdag 28 maart 2020 08:49 schreef summer52 het volgende:
Goedemorgen![]()
@:GeorgeM wat een goed nieuws!
@:Strani van harte gefeliciteerd 💐
Je blijft wel aan het feesten...eerst je vrouw weer thuis, dan jullie 14 jarig huwelijksfeest en nu je verjaardag
quote:
twitter:RopZoutberg twitterde op zaterdag 28-03-2020 om 08:56:02Zaterdagochtend. Ik kijk uit vanaf het balkon op het afgegrendelde Retiro park van Madrid. De vogels namen de stad over. Zet je geluid aan. @coronavirusES https://t.co/MSCHTmc5Kl reageer retweet
Ik heb vorig jaar de hitte vervloekt maar ik zou nog liever nog tien keer zo’n zelfgekozen hitte-lockdown hebben dan 1 niet-vrijwillige lente-lockdown. Ook al zijn beide omwille van de gezondheid.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:14 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:Strani![]()
![]()
Wordt een memorabele verjaardag zo.
Ik realiseer me trouwens dat mijn afgelopen TWEE verjaardagen ook lockdownverjaardagen waren, allebei de keren zo'n 37 graden en heel de dag samen binnen in de ellende.
Misschien dit jaar 35 graden als iedereen ophoudt met uitstotenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:14 schreef Guanabana het volgende:
Gefeliciteerd @:Strani![]()
![]()
Wordt een memorabele verjaardag zo.
Ik realiseer me trouwens dat mijn afgelopen TWEE verjaardagen ook lockdownverjaardagen waren, allebei de keren zo'n 37 graden en heel de dag samen binnen in de ellende.
In Spanje en Italiė waar al 2 weken een echte lockdown is, vind ik de cijfers (besmettingen/doden) nog niet echt dalenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
Nou idd. Tien keer liever een vrijwillige lockdown dan een echte hoor. Niet te vergelijken wmb.
Misschien dat ze zonder de lockdown nog veel veel hoger waren geweest. Tot aan een week of twee na besmetting kan je ziek worden, soms nog later. Dus ik ben bang dat de aantallen van nu voornamelijk nog van voor de lockdowns daar waren. En een deel via supermarkt/gezin etc wellicht. Geen idee maar denk het. Daarom vond ik het zo gek/dom dat RIVM na enkele dagen lockdown hier het al had over afnemend enzo.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:30 schreef Momo het volgende:
[..]
In Spanje en Italiė waar al 2 weken een echte lockdown is, vind ik de cijfers (besmettingen/doden) nog niet echt dalen
twitter:AnaCabrera twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 20:01:31JUST IN: 51 Italian doctors who tested positive for #coronavirus have died - Italian Association of Doctors reageer retweet
Ja triestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat ze zonder de lockdown nog veel veel hoger waren geweest. Tot aan een week of twee na besmetting kan je ziek worden, soms nog later. Dus ik ben bang dat de aantallen van nu voornamelijk nog van voor de lockdowns daar waren. En een deel via supermarkt/gezin etc wellicht. Geen idee maar denk het. Daarom vond ik het zo gek/dom dat RIVM na enkele dagen lockdown hier het al had over afnemend enzo.
En:twitter:AnaCabrera twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 20:01:31JUST IN: 51 Italian doctors who tested positive for #coronavirus have died - Italian Association of Doctors reageer retweet
Nou het was toen ellendiger om die dagen binnen te zitten dan nu eerlijk gezegd. Ook al is de reden nu natuurlijk ernstiger.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:28 schreef Greys het volgende:
Nou idd. Tien keer liever een vrijwillige lockdown dan een echte hoor. Niet te vergelijken wmb.
SPOILER: Dit is een foto van de andere kantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn moeder heeft binnenkort mogelijk een andere auto nodig, dus zit ik vast even wat op internet te kijken. Ford Fiesta gevonden, weinig kilometers, opvallend goede prijs. Dit is de foto die bij de advertentie staat
[ afbeelding ]
Nou, ziet er redelijk netjes uit toch?Hij heeft iig duidelijk twee heel verschillende kanten en ik ben niet de persoon om te zeggen dat daar iets mis mee is.SPOILER: Dit is een foto van de andere kantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 10:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn moeder heeft binnenkort mogelijk een andere auto nodig, dus zit ik vast even wat op internet te kijken. Ford Fiesta gevonden, weinig kilometers, opvallend goede prijs. Dit is de foto die bij de advertentie staat
[ afbeelding ]
Nou, ziet er redelijk netjes uit toch?Hahahaha ja die is goedSPOILER: Dit is een foto van de andere kantOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens onze laatste zoektocht naar een auto ook zoiets. Mooi prijsje dus ik dacht ja dit is m.... zat op de laatste foto ook de zijkant in elkaar😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |