De eckt eckte.quote:
Lijkt me sterk dat de gestreste dakloze junk die leeft op shots en prullenbak kliekjes een hogere weerstand heeft dan iemand die sport, uitgebalanceerd dieet heeft en goed slaapt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:52 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
mijn biologie boeken van vroeger.
of je vraagt ej af: wat doet nederland zo goed dat er nog geen miljoen doden hier zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:55 schreef asco het volgende:
Een paar weken geleden las ik hier vaker: "Wat doet Italië toch fout??".
Als je dan nu naar het aantal doden kijkt in Nederland stel ik de volgende vraag: wat doet Nederland fout?
Of is deze vraag te confronterend?
Vlakbij Annatheater, op loopafstand van de Cacaofabriek. Als we daar toch weer kunnen gaan chillen!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Welk deel van Helmond woon je? Ik in B
5909quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:56 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Hoeveel besmettingen zijn er bij gekomen ?
Ze gaan natuurlijk geen test locatie in Death Valley optuigen...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:53 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ja, voor wat betreft de stad Uden ook vast wel.
Hier gaat iets fout.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:57 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
of je vraagt ej af: wat doet nederland zo goed dat er nog geen miljoen doden hier zijn.
snap ik als je die extremen pakt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de gestreste dakloze junk die leeft op shots en prullenbak kliekjes een hogere weerstand heeft dan iemand die sport, uitgebalanceerd dieet heeft en goed slaapt.
About time. Wat denken deze farmaceuten wel.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
nos
3 MINUTEN GELEDEN
Zwitsers bedrijf Roche deelt recept coronatest
Het Zwitserse bedrijf Roche deelt de receptuur voor testvloeistof met de overheid.
We hebben besloten dat we niet de ultieme prijs willen betalen om ouderen te redden, in tegenstelling tot Italie, spanje en Frankrijk. Die landen doen ook veel fout maar zijn wel bereid meer op te geven dan onze regering.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:55 schreef asco het volgende:
Als je dan nu naar het aantal doden kijkt in Nederland stel ik de volgende vraag: wat doet Nederland fout?
of juist heel goed....quote:
Ik denk dat je dan vooral moet onthouden dat er hier amper getest wordt. Je ziet vooral de ernstige gevallen opduiken. De milde gevallen worden over het hoofd gezien. Veel mensen weten niet eens dat ze het hebben, of hebben gehad. Veel meer besmettingen dus. Wat natuurlijk niet fijn is, maar het zet het aantal doden wel in een ander perspectief.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:55 schreef asco het volgende:
Oh hou es op, zegquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Vlakbij Annatheater, op loopafstand van de Cacaofabriek. Als we daar toch weer kunnen gaan chillen!
Een tijdje werden die ‘keurig’ met elkaar vergeleken in een overzichtje. Iemand die ‘bij de hand’?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:48 schreef asco het volgende:
[..]
Reken het maar weer door naar Nederland.
Death Valley.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze gaan natuurlijk geen test locatie in Death Valley optuigen...
Toch is het zo, omdat die sportieve hippie zijn Immuunsysteem aan niks heeft laten wennen, terwijl de Zwerver tussen de ratten leeft en dus zijn Immuunsysteem laat wennen aan slechtere omstandigheden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:56 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat de gestreste dakloze junk die leeft op shots en prullenbak kliekjes een hogere weerstand heeft dan iemand die sport, uitgebalanceerd dieet heeft en goed slaapt.
ook zinlopos dat ze zoveel opgeven en eigenlijk totaal voor niks....quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:58 schreef Confetti het volgende:
[..]
We hebben besloten dat we niet de ultieme prijs willen betalen om ouderen te redden, in tegenstelling tot Italie, spanje en Frankrijk. Die landen doen ook veel fout maar zijn wel bereid meer op te geven dan onze regering.
Weet niet maar in bv Zuid Korea zag je op eewn gegeven moment een duidelijke drop.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Lastig, zou het erger geweest zijn zonder lockdown?
Komen @banaantjeEE en ik vanuit B die kant opquote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Vlakbij Annatheater, op loopafstand van de Cacaofabriek. Als we daar toch weer kunnen gaan chillen!
Neequote:
Ja, het gaat echt van kwaad naar erger in Italie.quote:
Is inderdaad al over gesproken. Zie o.a. https://www.rabobank.nl/particulieren/hypotheek/corona/quote:Op vrijdag 27 maart 2020 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Daar komt vast een regeling voor. Dan zijn er straks meer daklozen dan er mensen in de steden wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |