Dat doe je allemaal op de harde schijf?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:16 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Zo als ik het nu ingedeeld heb is het zo dat ik een hoofdmap heb met al mijn muziek en per uitzending een aparte map. Maar ik ben nog aan het kijken wat het beste voor mij werkt.
Ja het klopt inderdaad dat ik nog iets handigs moet vinden voor het behouden van structuur met albums en dergelijke, en ook dubbelle nummers komen voor. Nee ik heb mijn handigste weg nog (steeds) niet gevonden hiervoor. (Ik heb ooit destijds een Muziek map gemaakt en daar toen bijna alles wat ik had in gezet maar daar zit dus ook een Top 3000 tussen. Dus tot zover de structuur.)quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe je allemaal op de harde schijf?
Zo ja, dan is dat niet echt efficient, dan heb je bij kopiëren diverse songs dubbel op je HD staan.
Of je trekt bij verplaatsen van songs de hele samenhang van albums e.d. uit elkaar (if any)...
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
OP even weg op verzoek.
Herstellen we wel weer.
Je kunt gewoon naar het vorige topic gaan, de OP daar quoten, alles selecteren en hier weer inplakken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:20 schreef Rafeiro het volgende:
OP even weg op verzoek.
Herstellen we wel weer.
Minus een afbeelding die (mogelijk) malafide gehost wordt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt gewoon naar het vorige topic gaan, de OP daar quoten, alles selecteren en hier weer inplakken.
Ah zo... sorry.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Minus een afbeelding die (mogelijk) malafide gehost wordt.
Daarom heb ik Raf gevraagd om de OP op dat punt aan te passen, niet om die te verwijderen...
De OP kan nu helemaal opnieuw opgebouwd worden.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah zo... sorry.
Ik begreep al niet waarom je zomaar de hele OP ineens zou weghalen.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Nou, de Vomar heeft het ook niet goed begrepen.
De winkelwagens staan buiten de winkel, dus ik pak er één (mandjes mogen ook, maar ik wilde wat meer meenemen vandaag). Ik rij ermee de winkel in, waar ook de mandjes staan en daar staat een winkeldame die de mandjes aan het schoonmaken is. Zegt ze: "Mag ik even, meneer?" en ontsmet het handvat van de winkelwagen.
Ja, te laat, muts! Als er iets aan zat, kreeg ik het dus al bij het pakken van de wagen! En dan neem ik het virus dus mee de winkel in waar ik van alles besmet. Daar is over nagedacht, hoor.
Zie hierboven...quote:
Misschien kan je die aan Raf leveren via een PM, mits de IMG-tags e.d. niet vernaggeld zijn...quote:
Malfide linkje?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie hierboven...
[..]
Misschien kan je die aan Raf leveren via een PM, mits de IMG-tags e.d. niet vernaggeld zijn...
Ja, m.b.t. de FB afbeelding voorafgaande aan de verwijzing naar de Radio49 FB pagina in de OP.quote:
quote:Geblokkeerd door Web Anti-Virus
Reden: gevaar voor gegevensverlies
Detectiemethode: cloudbescherming
Web anti virus?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, m.b.t. de FB afbeelding voorafgaande aan de verwijzing naar de Radio49 FB pagina in de OP.
De host daarvan wordt als (mogelijk) malafide aangemerkt.
Mijn virusscanner geeft bij het laden van de pagina met de OP continue een foutmelding en dat wilde ik voorkomen...
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |