quote:Op donderdag 2 april 2020 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik mij zal herinneren over 2020
Hahahahahahahaha.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mensen nog teveel met die prijzenregen van 2016-2019 in hun hoofd en vergeten ze dat dit bij Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is.
Over een paar jaar denk je: Jezus, die beker van 2020 hadden we echt moeten hebben.
Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mensen nog teveel met die prijzenregen van 2016-2019 in hun hoofd en vergeten ze dat dit bij Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is.
Over een paar jaar denk je: Jezus, die beker van 2020 hadden we echt moeten hebben.
Jij bent echt een hele vreemde user.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent raarquote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.quote:
Het was relatief laat (19 minuten over 12 's ochtends). Hoe kijk je nu zelf terug op deze uitspraak?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van je stuitende domheid.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het was relatief laat (19 minuten over 12 's ochtends). Hoe kijk je nu zelf terug op deze uitspraak?
Euh, nee? Wie geeft een neuk om zo'n kutbekertje als de hele wereld op z'n gat ligtquote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.
Dan wil je ook oogsten lijkt me. Erg sneu voor Advocaat en de club. Maar goed, de eigen supporters boeit het blijkbaar al niets dus zo erg is het dus ook weer niet.
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Euh, nee? Wie geeft een neuk om zo'n kutbekertje als de hele wereld op z'n gat ligt.
Je act mag wel stoppen nu hoor. Het is niet eens een klein beetje een leuke troll.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.
Dan wil je ook oogsten lijkt me. Erg sneu voor Advocaat en de club. Maar goed, de eigen supporters boeit het blijkbaar al niets dus zo erg is het dus ook weer niet.
Ah je bent er zo 1quote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah je bent er zo 1Goed dat ik het nu weet, dat scheelt weer 5 reacties
Een prettige dag nog!
krijg de coronaquote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mongooltje gespotquote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar jij iets van vindt.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.
Ik vind je geld terug vragen ook best bijzonder eigenlijk.quote:
lijkt me ook een klein probleem al zullen er altijd mensen zijn die het terug willen hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind je geld terug vragen ook best bijzonder eigenlijk.
Je hebt die zooi al lang betaald, en door extreme omstandigheden kan je de laatste paar wedstrijdjes niet bekijken. Het is wat allemaal zeg.
Ja, dat soort volk zal je altijd wel hebben ja. Gaat om wat, pakweg 50 euro?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook een klein probleem al zullen er altijd mensen zijn die het terug willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |