En het ging ook voor het eerst in tijden weer lekkerquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn wel kutweekenden zo zonder Feyenoord. 😔
Tja. Die bekerfinale gaat, als 'ie al gespeeld wordt, waarschijnlijk zonder publiek plaatsvinden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit zijn wel kutweekenden zo zonder Feyenoord. 😔
En precies weer kut met Ajax. Jodencorona.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:18 schreef Epistaxiophobia het volgende:
[..]
En het ging ook voor het eerst in tijden weer lekker
Dan gaan mensen alsnog massaal naar Rotterdam/Kuip.quote:Op zondag 29 maart 2020 16:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Tja. Die bekerfinale gaat, als 'ie al gespeeld wordt, waarschijnlijk zonder publiek plaatsvinden.
Ja, maar met 47.500 man in het stadion gaat voor eind juni echt niet gebeuren.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan mensen alsnog massaal naar Rotterdam/Kuip.
wel spelen maar niet meer voor Europees voetbal, tenminste als de UEFA die 30 juni deadline blijft hanteren.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, maar met 47.500 man in het stadion gaat voor eind juni echt niet gebeuren.
Dus het is of zonder publiek of afgelasten van de finale.
Dat is ook nog een optie.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel spelen maar niet meer voor Europees voetbal, tenminste als de UEFA die 30 juni deadline blijft hanteren.
Valt denk ik wel mee. Steeds meer mensen krijgen door hoe ernstig Corona kan zijn. Helemaal als je van tevoren gaat waarschuwen en dreigen met boetes.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan gaan mensen alsnog massaal naar Rotterdam/Kuip.
Inderdaad. Hoop dan wel dat Utrecht ipv Willem II ingeschreven wordt voor de vEL, anders is het wel erg wrang voor ze.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel spelen maar niet meer voor Europees voetbal, tenminste als de UEFA die 30 juni deadline blijft hanteren.
Alsof dat niet wrang is voor Willem IIquote:Op zondag 29 maart 2020 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Hoop dan wel dat Utrecht ipv Willem II ingeschreven wordt voor de vEL, anders is het wel erg wrang voor ze.
Utrecht heeft ook een wedstrijd minder gespeeld dan Willem II he. In principe hebben ze net zo veel verliespunten en Willem II heeft dan een minder doelsaldo.quote:Op maandag 30 maart 2020 00:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alsof dat niet wrang is voor Willem II
Er is geen goede manier om dit op te lossen, maar dat gaan ze natuurlijk sowieso nooit doen. Hoogstens de play-offs en de bekerfinale spelen zonder publiek voor de Europese plaatsen (evt zonder publiek) en anders heeft Utrecht pech.
Dat mag zo zijn, maar dan is het alsnog speculeren. Als je ervan uitgaat dat Utrecht dat wint betekent dat ook dat Ajax verliest en AZ aan een hypothetisch gelijkspel genoeg heeft om de eerste plek in te nemen. Dat werkt allemaal niet zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 14:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Utrecht heeft ook een wedstrijd minder gespeeld dan Willem II he. In principe hebben ze net zo veel verliespunten en Willem II heeft dan een minder doelsaldo.
Denk dat dat sowieso wel mag.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag zo zijn, maar dan is het alsnog speculeren. Als je ervan uitgaat dat Utrecht dat wint betekent dat ook dat Ajax verliest en AZ aan een hypothetisch gelijkspel genoeg heeft om de eerste plek in te nemen. Dat werkt allemaal niet zo.
En het is überhaupt nog maar de vraag of een niet afgemaakte competitie mag worden gebruikt voor het verdelen van Europese plekken of klopte dat gerucht niet?
Jij zegt dat ze hetzelfde aantal verliespunten hebben, maar dat Utrecht een wedstrijd minder heeft gespeeld. Dan is het toch knapper wat Willem II heeft bereikt? Voor behaalde punten is het knapper om dat met minder wedstrijden te doen, met verliespunten juist niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat dat sowieso wel mag.
In principe is speculeren niet nodig. Het lijkt mij gewoon (het meest) onrechtvaardig om Willem II een plek toe te kennen en Utrecht niet terwijl ze een wedstrijd meer gespeeld hebben. Dat hoef je dan niet door te rekenen naar Ajax en AZ. Die hebben een gelijk aantal wedstrijden gespeeld.
quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Waarom de bekerfinale in een lege kuip spelen, dan galmt het helemaal zo enorm. Jammer dat er kunstgras ligt bij Sparta, anders was dat ideaal geweest, maar waarom niet in de Galgenwaard?
Probeer niet te lang binnen te zitten, ga naar buiten en haal een frisse neus.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Waarom de bekerfinale in een lege kuip spelen, dan galmt het helemaal zo enorm. Jammer dat er kunstgras ligt bij Sparta, anders was dat ideaal geweest, maar waarom niet in de Galgenwaard?
Dit kan niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:08 schreef -XOR- het volgende:
Nee, ik snap ook dat dat niet kan, maar een bekerfinale in een lege kuip doet helemaal zo troosteloos aan. Speel hem anders op de Toekomst, ook met wat minder publiek hartstikke sfeervol.quote:
Dus dan maar in een stadion, eveneens leeg, waar het altijd tocht met een ontzettend kutveldquote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook dat dat niet kan, maar een bekerfinale in een lege kuip doet helemaal zo troosteloos aan.
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook dat dat niet kan, maar een bekerfinale in een lege kuip doet helemaal zo troosteloos aan. Speel hem anders op de Toekomst, ook met wat minder publiek hartstikke sfeervol.
Deze periode doet rare dingen met jequote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, ik snap ook dat dat niet kan, maar een bekerfinale in een lege kuip doet helemaal zo troosteloos aan. Speel hem anders op de Toekomst, ook met wat minder publiek hartstikke sfeervol.
Nodigt Heitinga straks weer de harde kern van Ajax uit.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ja, das ook zo.quote:Op maandag 30 maart 2020 17:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze hetzelfde aantal verliespunten hebben, maar dat Utrecht een wedstrijd minder heeft gespeeld. Dan is het toch knapper wat Willem II heeft bereikt? Voor behaalde punten is het knapper om dat met minder wedstrijden te doen, met verliespunten juist niet.
Die opmerking over de Galgenwaard was inderdaad niet heel erg overdacht, die over de Toekomst was uiteraard niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nodigt Heitinga straks weer de harde kern van Ajax uit.
Maar mijn god ben je nou aan het trollen?
Nee, dit kan echt niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Genot.quote:Waarom dit iniatief?
Momenteel heeft Feyenoord 4 scouts in dienst. In vergelijking met andere topclubs in Nederlands is dit echt veel te weinig. Met Frank Arnesen is Feyenoord een nieuwe weg ingeslagen en kijkt het vaker over de grens dan voorgaande jaren. Wij als Legioen kunnen hier een handje bij helpen.. Hoe vaak heb je niet al gehad dat je op Football Manager of Fifa een talent hebt gekocht en dat hij 3/4 jaar later in het echt een wereld voetballer is. Of misschien kijk je wel elke zondag avond naar de Kroatische 2e league waar een geweldige rechtsbuiten loopt. Met dit iniatief kunnen we een database opbouwen en deze bij Feyenoord aanleveren. Ditscheelt Feyenoord een hoop werk en kan er voor zorgen dat Feyenoord de nieuwe Erling Hĺland koopt.
Dit soort mensen kunnen slecht omgaan met een quarantaine zo blijkt, man man manquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef hhh38 het volgende:
https://www.legioenscouting.com/![]()
[..]
Genot.
Dit kan nietquote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
1 april.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
De laatste 2 jaar hangt er idd meer sfeer op de toekomst dan in de Kuip.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
Gewoon nie betaolequote:MSK ´ilina heeft zijn faillissement aangevraagd. Door de coronacrisis is de club in financiële problemen gekomen en ziet het geen andere uitweg. Het voetbal ligt ook in Slowakije al een tijd stil, ´ilina speelde zijn laatste wedstrijd op 7 maart.
De clubleiding verzocht de spelersgroep nog om een gedeelte van het salaris in te leveren, maar kon op weinig medewerking rekenen. De club wilde daarmee proberen om het overige personeel te betalen. De club staat op dit moment tweede in de Slowaakse competitie, maar is erg afhankelijk van het verkopen van spelers.
Robert Bozenik was de laatste speler die voor een hoog bedrag door de club is verkocht. De spits kwam eind januari naar Feyenoord voor zo’n 4,5 miljoen euro. De club uit Slowakije laat echter in een statement weten dat het nog maar tien procent van het transferbedrag heeft ontvangen.
quote:Op maandag 30 maart 2020 19:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Genot.
Ja potver, hadden we 'm gratis kunnen krijgen.quote:
Nope.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een gelaten sfeer hier.Is iedereen niet doodziek van het idee dat er een vrijwel zekere prijs door een slappe KNVB waarschijnlijk door het afvoerputje gespoeld gaat worden?
Ik zal eens kijken hoe de sfeer in het Ajaxtopic is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nope.
Probeer het anders in een ander topic.
Het is jammer, maar er komt vast wel weer een tijd dat we tegen een balletje aan gaan trappen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef PIETR het volgende:
Vind dat anders best kut hoor. Toch een grote kans op een prijs, die bekerfinale. Al zie ik geen enkele reden waarom die bekerfinale niet aan het begin van een nieuw seizoen te spelen. Nergens voor nodig om dat helemaal te schrappen.
Direct Europa in én een bekerfinale 😏. Kan prima joh.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is jammer, maar er komt vast wel weer een tijd dat we tegen een balletje aan gaan trappen.
En tegen die tijd mogen we ook meteen Europa in nadat van iedereen de zomervakantie is geannuleerd
Win win, halfvol dit dat zus zo
Het gaat om een prijs, dat boeit jou niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is jammer, maar er komt vast wel weer een tijd dat we tegen een balletje aan gaan trappen.
En tegen die tijd mogen we ook meteen Europa in nadat van iedereen de zomervakantie is geannuleerd
Win win, halfvol dit dat zus zo
De enige ploeg die mag janken over het eventueel missen van een prijs dit jaar is Liverpool, de rest van de wereld moet niet zeuren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat om een prijs, dat boeit jou niet?
Het is jammer, maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:33 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Het gaat om een prijs, dat boeit jou niet?
Eigenlijk wel ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is jammer, maar begrijpelijk.
Wil je dat ik nu naar Zeist rij om alle ruiten eruit te tyfen omdat er een virusje heerst ofzo?
Dat Kloppt wel, ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige ploeg die mag janken over het eventueel missen van een prijs dit jaar is Liverpool, de rest van de wereld moet niet zeuren.
Dit ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De enige ploeg die mag janken over het eventueel missen van een prijs dit jaar is Liverpool, de rest van de wereld moet niet zeuren.
Ik begrijp hier echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Dit ja.
Directe plaatsing groepsfase EL bij aflasten competitie, kan er mee leven. Er zijn ergere dingen in het leven.
Wat had je dan voorgesteld? Dit is onmacht en je kan hier niets aan doen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 23:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik begrijp hier echt helemaal niets van.
Maar dat van de bekerfinale is nog helemaal niet aangekondigd, dus ik weet niet wat Generationalpha nou loopt te janken. Maar goed, die gozer spoort sowieso niet echt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:05 schreef PIETR het volgende:
Vind dat anders best kut hoor. Toch een grote kans op een prijs, die bekerfinale. Al zie ik geen enkele reden waarom die bekerfinale niet aan het begin van een nieuw seizoen gespeeld kan worden. Nergens voor nodig om dat helemaal te schrappen.
Het is wel jammer inderdaad, want ik ben er ook vrijwel zeker van dat wij die wedstrijd (zouden) winnen. Aan de andere kant zijn er op dit moment wel echt belangrijkere zaken en een beker minder is jammer, maar niet meer dan dat. Vind het véél belangrijker dat we in ieder geval Europees spelen en dat lijkt me (als het volgend jaar doorgaat) voor Feyenoord toch wel een zekerheid.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Generationalpha het volgende:
Wat een gelaten sfeer hier.Is iedereen niet doodziek van het idee dat er een vrijwel zekere prijs door een slappe KNVB waarschijnlijk door het afvoerputje gespoeld gaat worden?
Aan de andere kant zitten we nog steeds in de situatie dat een lucratieve verkoop wel heel goed zou uitkomen.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even ervan uitgaande dat er volgend seizoen gewoon voetbal is:
De rijke Engelse clubs hebben waarschijnlijk een stuk minder te besteden de komende transferperiode, wegens terugloop van merchandise en televisiegelden door corona. Dit betekent dat bijvoorbeeld een Arsenal minder kans heeft om Kokcu te kopen, waardoor smaakmakers langer in Rotterdam blijven.
Stel dat een club aan de gelimiteerde transfersom van Berghuis wil voldoen, dan is dat bedrag in principe relatief een stuk meer waard.quote:Op woensdag 1 april 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Aan de andere kant zitten we nog steeds in de situatie dat een lucratieve verkoop wel heel goed zou uitkomen.
5 miljoen kunnen ze toch nog wel ophoesten?quote:Op woensdag 1 april 2020 16:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even ervan uitgaande dat er volgend seizoen gewoon voetbal is:
De rijke Engelse clubs hebben waarschijnlijk een stuk minder te besteden de komende transferperiode, wegens terugloop van merchandise en televisiegelden door corona. Dit betekent dat bijvoorbeeld een Arsenal minder kans heeft om Kokcu te kopen, waardoor smaakmakers langer in Rotterdam blijven.
Als ze Corona hebben dan hoesten ze dat wel opquote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
5 miljoen kunnen ze toch nog wel ophoesten?
Ze hebben nu zo’n retrojack uitgebracht. Minstens zo lelijk.quote:Op woensdag 1 april 2020 17:42 schreef De_Kraam het volgende:
https://www.feyenoordfanshop.nl/sale/wedstrijdshirts
Alles in de uitverkoop genot, helaas zijn de legi oen jasjes er niet meer.
Die zullen die titel nog wel gaan krijgen omdat ze er in de PL alles aan gaan doen om het geld binnen gaan harken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mensen nog teveel met die prijzenregen van 2016-2019 in hun hoofd en vergeten ze dat dit bij Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is.quote:Op woensdag 1 april 2020 13:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Het is wel jammer inderdaad, want ik ben er ook vrijwel zeker van dat wij die wedstrijd (zouden) winnen. Aan de andere kant zijn er op dit moment wel echt belangrijkere zaken en een beker minder is jammer, maar niet meer dan dat. Vind het véél belangrijker dat we in ieder geval Europees spelen en dat lijkt me (als het volgend jaar doorgaat) voor Feyenoord toch wel een zekerheid.
Ja, dat is inderdaad wat ik mij zal herinneren over 2020quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mensen nog teveel met die prijzenregen van 2016-2019 in hun hoofd en vergeten ze dat dit bij Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is.
Over een paar jaar denk je: Jezus, die beker van 2020 hadden we echt moeten hebben.
Ik denk dat Sjon van den Brom zelfmoord pleegt als bekend wordt dat die wedstrijd niet doorgaat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 21:00 schreef Generationalpha het volgende:
quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Blijkbaar zitten mensen nog teveel met die prijzenregen van 2016-2019 in hun hoofd en vergeten ze dat dit bij Feyenoord geen vanzelfsprekendheid is.
Over een paar jaar denk je: Jezus, die beker van 2020 hadden we echt moeten hebben.
Gaat verder alles wel goed met je?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 april 2020 00:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wat ik mij zal herinneren over 2020
Hahahahahahahaha.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent echt een hele vreemde user.quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Jij bent raarquote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.quote:
Het was relatief laat (19 minuten over 12 's ochtends). Hoe kijk je nu zelf terug op deze uitspraak?quote:Op donderdag 2 april 2020 00:19 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik ben onder de indruk van je stuitende domheid.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het was relatief laat (19 minuten over 12 's ochtends). Hoe kijk je nu zelf terug op deze uitspraak?
Euh, nee? Wie geeft een neuk om zo'n kutbekertje als de hele wereld op z'n gat ligtquote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.
Dan wil je ook oogsten lijkt me. Erg sneu voor Advocaat en de club. Maar goed, de eigen supporters boeit het blijkbaar al niets dus zo erg is het dus ook weer niet.
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Euh, nee? Wie geeft een neuk om zo'n kutbekertje als de hele wereld op z'n gat ligt.
Je act mag wel stoppen nu hoor. Het is niet eens een klein beetje een leuke troll.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hetzelfde. Is toch doodzonde of niet dan? Feyenoord heeft een prachtig stuntseizoen achter de rug, winnen op weg naar de finale de een na de andere lastige uitwedstrijd en staan in de finale.
Dan wil je ook oogsten lijkt me. Erg sneu voor Advocaat en de club. Maar goed, de eigen supporters boeit het blijkbaar al niets dus zo erg is het dus ook weer niet.
Ah je bent er zo 1quote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Voetbal zou juist in deze tijd prettige afleiding zijn. Daarnaast mag men dat Corona-gebeuren (zeker in Nederland) ook wel wat meer gaan relativeren hoor. Ja er gaan dit jaar wat meer ouderen dood.
quote:Op donderdag 2 april 2020 09:11 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ah je bent er zo 1Goed dat ik het nu weet, dat scheelt weer 5 reacties
Een prettige dag nog!
krijg de coronaquote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Mongooltje gespotquote:Op donderdag 2 april 2020 09:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kan mij het schelen waar jij iets van vindt.quote:Op donderdag 2 april 2020 09:06 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ben onder de indruk van het relativeringsvermogen van de Feyenoordsupporter. Niet verwacht.
Ik vind je geld terug vragen ook best bijzonder eigenlijk.quote:
lijkt me ook een klein probleem al zullen er altijd mensen zijn die het terug willen hebbenquote:Op donderdag 2 april 2020 12:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik vind je geld terug vragen ook best bijzonder eigenlijk.
Je hebt die zooi al lang betaald, en door extreme omstandigheden kan je de laatste paar wedstrijdjes niet bekijken. Het is wat allemaal zeg.
Ja, dat soort volk zal je altijd wel hebben ja. Gaat om wat, pakweg 50 euro?quote:Op donderdag 2 april 2020 12:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
lijkt me ook een klein probleem al zullen er altijd mensen zijn die het terug willen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |