Afhankelijk van waar je zit uiteraard. Zal voor mij waarschijnlijk om wat meer geld gaan, maar verder eens hoor. Ik hoef het geld niet terug en ‘help’ m’n club graag.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat soort volk zal je altijd wel hebben ja. Gaat om wat, pakweg 50 euro?
Hm ja, dat is wel een goed punt, ik ging uit van dat bedrag uit dat plaatje.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit uiteraard. Zal voor mij waarschijnlijk om wat meer geld gaan, maar verder eens hoor. Ik hoef het geld niet terug en ‘help’ m’n club graag.
Dat siert je, maar om dat ook willen bepalen voor de rest van de seizoenkaarthouders zoals sommigen hier is wat makkelijkquote:Op donderdag 2 april 2020 12:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar je zit uiteraard. Zal voor mij waarschijnlijk om wat meer geld gaan, maar verder eens hoor. Ik hoef het geld niet terug en ‘help’ m’n club graag.
Feyenoord heeft een hoop een-dubbeltje-op-zijn-kant-supporters, die zeker nu misschien in geldelijke nood zitten, dus weinig raars aan lijkt mij.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat soort volk zal je altijd wel hebben ja. Gaat om wat, pakweg 50 euro?
erg dom ja, om je rechten in dit land eventueel te gebruiken als je dat wilquote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hm ja, dat is wel een goed punt, ik ging uit van dat bedrag uit dat plaatje.
Ach, ze zullen het vast zo goed mogelijk oplossen, maar ik hoop wel dat alle partijen dan meedenken en niet domweg 'IK WIL MUH CENTUH TERUG!' roepen.
Geld wat er überhaupt niet was geweest, en door de crisis besparen ze toch mooi een paar tientjes aan bier omdat ze nu thuis zitten en geen waterbier kopen voor 3 euro.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een hoop een-dubbeltje-op-zijn-kant-supporters, die misschien nu in geldelijke nood zitten, dus weinig raars aan lijkt mij.
Baas over eigen portemonnee.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geld wat er überhaupt niet was geweest, en door de crisis besparen ze toch mooi een paar tientjes aan bier omdat ze nu thuis zitten en geen waterbier kopen voor 3 euro.
Fair point.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:42 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat siert je, maar om dat ook willen bepalen voor de rest van de seizoenkaarthouders zoals sommigen hier is wat makkelijk
Alleen niet echt, want niemand wil iets bepalen voor een ander. Dat bedenk Typisch er even bij.quote:
Ja, ook waar.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alleen niet echt, want niemand wil iets bepalen voor een ander. Dat bedenk Typisch er even bij.
Of ze hebben die 5 tientjes nu hard nodig omdat ze zonder werk zijn komen te zitten.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geld wat er überhaupt niet was geweest, en door de crisis besparen ze toch mooi een paar tientjes aan bier omdat ze nu thuis zitten en geen waterbier kopen voor 3 euro.
Ah, goeie. Dat was ik alweer vergeten dat ik dat ook had gedaan.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel heb ik 2 losse kaarten bijgekocht voor de juden thuis, die knaken wil ik wel gewoon terug.
huh hoezo dat geld was toch al weg???quote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ze hebben die 5 tientjes nu hard nodig omdat ze zonder werk zijn komen te zitten.
Uiteindelijk is het bij iedereen al lang en breed afgeschreven, maar kan me voorstellen dat Feyenoord nog met een tegemoetkoming komt bij de nieuwe seizoenskaarten.
Wel heb ik 2 losse kaarten bijgekocht voor de juden thuis, die knaken wil ik wel gewoon terug.
Snap je het verschil niet tussen een product waar je al 75% van gekregen hebt, ten opzichte van een product waar je niets van terug gaat zien?quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
huh hoezo dat geld was toch al weg???
Dat laatste snap ik wel. En ja, verder heb ik makkelijk lullen want ik heb toch geen SCC.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Of ze hebben die 5 tientjes nu hard nodig omdat ze zonder werk zijn komen te zitten.
Uiteindelijk is het bij iedereen al lang en breed afgeschreven, maar kan me voorstellen dat Feyenoord nog met een tegemoetkoming komt bij de nieuwe seizoenskaarten.
Je hebt toegang tot 17 competitiewedstrijd gekocht, niet 75% van de competitie. En dan zelf beginnen over 'snappen'.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Snap je het verschil niet tussen een product waar je al 75% van gekregen hebt, ten opzichte van een product waar je niets van terug gaat zien?
Vind het sowieso wat te makkelijk om mensen maar te betichten van GEEN EKTE EKTE te zijn omdat ze nu misschien wel gedeeltelijk hun knaken terugwillen. Je kan niet bij mensen in hun portemonnee kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
huh hoezo dat geld was toch al weg???
Je hebt toegang tot 13 competitiewedstrijden gekregen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot 17 competitiewedstrijd gekocht, niet 75% van de competitie. En dan zelf beginnen over 'snappen'.
Je koopt bij de Efteling geen toegang tot specifieke attracties, maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot 13 competitiewedstrijden gekregen.
Ga jij ook zeiken bij de ingang van de Efteling dat de tickets niet goedkoper waren als 2 attracties tijdelijk buiten werking gesteld waren?
Mja, jij bent dus zo'n vermoeiende debiel die elke euro verantwoord wil zien. Denk gewoon mee met je club, die zal dan ook vast meedenken met jou in welke vorm van compensatie dan ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Je hebt toegang tot 17 competitiewedstrijd gekocht, niet 75% van de competitie. En dan zelf beginnen over 'snappen'.
Nee hoor, ik heb nog wat kaartjes liggen en ik denk niet dat ik geld terug ga claimen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, jij bent dus zo'n vermoeiende debiel die elke euro verantwoord wil zien. Denk gewoon mee met je club, die zal dan ook vast meedenken met jou in welke vorm van compensatie dan ook.
Wat goed van jequote:Op donderdag 2 april 2020 13:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb nog wat kaartjes liggen en ik denk niet dat ik geld terug ga claimen.
Doe eens niet zo persoonlijk en verheven joh.
Als je een probleem met geld hebt zijn dit juist gouden tijden. Kost los van je toegang genoeg extra die wedstrijddagen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso wat te makkelijk om mensen maar te betichten van GEEN EKTE EKTE te zijn omdat ze nu misschien wel gedeeltelijk hun knaken terugwillen. Je kan niet bij mensen in hun portemonnee kijken.
Kruimelwerk als je net zonder baan zit of je onderneming stil is komen te liggen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je een probleem met geld hebt zijn dit juist gouden tijden. Kost los van je toegang genoeg extra die wedstrijddagen.
Ik voorspel 2-2quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports 14:30: Feyenoord - Inter Milan allen.
Spannond.quote:Op donderdag 2 april 2020 11:14 schreef Zipportal het volgende:
FOX Sports 14:30: Feyenoord - Inter Milan allen.
Moeten ze volgens de voorwaarden überhaupt geld terugbetalen vraag ik me af.quote:
@Lenny_Leonardquote:AD: Nieuwkoop terug naar Feyenoord
Bart Nieuwkoop keert deze zomer weer terug bij Feyenoord. De 24-jarige verdediger komt op dit moment uit op huurbasis voor Willem II. De Rotterdammers gaan er volgens het Algemeen Dagblad niet meer vanuit ook volgend seizoen te kunnen beschikken over Rick Karsdorp.
Lutsharel Geertruida en Bart Nieuwkoop moeten aankomend gaan vechten voor een basisplek komend seizoen als rechtsback.
Vond dat Geertruida daar een best aardige ontwikkeling liet zien dit seizoen.quote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop en Geertruida, das geen beste keuze voor de rechtsback zeg.
Word je niet heel vrolijk van inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2020 12:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nieuwkoop en Geertruida, das geen beste keuze voor de rechtsback zeg.
Ik niet echt, het werd wel iets beter maar ik vond er weinig potentie in zitten (als rechtsback dan). Hij blijft verdedigend echt maar net overeind en aanvallend zoekt ie nog veel te weinig de ruimte. Zit weinig speciaals in.quote:Op maandag 6 april 2020 12:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond dat Geertruida daar een best aardige ontwikkeling liet zien dit seizoen.
Coronalijersquote:Op maandag 6 april 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord voor ruim 30.000 euro beboet door UEFA
https://www.ad.nl/europee(...)-door-uefa~a5567482/
Er waren inderdaad maar weinig wc-potten over daarquote:Op maandag 6 april 2020 16:02 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord voor ruim 30.000 euro beboet door UEFA
https://www.ad.nl/europee(...)-door-uefa~a5567482/
Tokkies.quote:Op maandag 6 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad maar weinig wc-potten over daar
xDquote:Op maandag 6 april 2020 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Er waren inderdaad maar weinig wc-potten over daar
twitter:Feyenoord twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 14:15:25🛎 𝘋𝘪𝘯𝘨 𝘥𝘰𝘯𝘨! 𝘞𝘩𝘰’𝘴 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦?
🚪 KUYT. DOET HET! #OpenDoorChallenge
#FeyenoordThuis https://t.co/4Y295ZAcbc reageer retweet
FEYENOORD, OP WEG NAAR WEER EEN CUPquote:Op dinsdag 7 april 2020 18:49 schreef De_Kraam het volgende:
Vanavond 20:30 de Europacupfinale 1970 op Ziggy Sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |