Verstandigquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 21:53 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Hiwaar in nieuw West? Ik woon in osdorp
Albinaquote:Op vrijdag 21 augustus 2020 16:53 schreef B300 het volgende:
Ik zoek een Aziatische hap < 12 euro, kan iemand er een aanraden?
Bedankt voor je vraag.quote:
Als je er weer zin in hebt, kom dan maarquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:48 schreef Koral het volgende:
[..]
Bedankt voor je vraag.
De vorige compa werd mijn aanvraag genegeerd tot de laatste speelronde
Maar het bevalt me eigenlijk wel niet elke dag ermee bezig te hoeven zijn. Dus het is goed zo.
Bedanktquote:Op zaterdag 22 augustus 2020 09:42 schreef stokj het volgende:
[..]
Gefeliciteerd trouwens, ik zie dat gisteren jouw verjaring was
* zwaait vanaf de andere kant van de Sloterplas *quote:
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
* zwaait vanaf de andere kant van de Sloterplas *
Overigens zou ik graag wat meer detail hebben in die besmettingen, op buurt-/wijkniveau bijvoorbeeld. Want Nieuw West is nogal uitgebreid.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 19:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
* zwaait vanaf de andere kant van de Sloterplas *
Overigens zou ik graag wat meer detail hebben in die besmettingen, op buurt-/wijkniveau bijvoorbeeld. Want Nieuw West is nogal uitgebreid.
Rondje Sloterplas is ook mijn hardlooprondje, ik woon tegen het rondje aan. Alleen heb ik nog steeds last van een blessurequote:Op zaterdag 22 augustus 2020 21:42 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als ik geen zin heb om te gaan fietsen dan ga ik hardlopen en als ik er zin in heb doe ik een rondje Sloterplas!
Dat is helemaal perfect, ik moet een paar honderd meter lopen voordat ik bij dat rondje ben. Dat is altijd een goede warming up. Loop je al lang met de blessure?quote:Op zondag 23 augustus 2020 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rondje Sloterplas is ook mijn hardlooprondje, ik woon tegen het rondje aan. Alleen heb ik nog steeds last van een blessure
Loop sinds december te klooien. Nu een tijd niet gerend, ik moet maar weer eens een testloopje doen, eens kijken hoe het gaat. Nu die pokke hitte weg is wordt het wel weer eens tijdquote:Op zondag 23 augustus 2020 21:41 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is helemaal perfect, ik moet een paar honderd meter lopen voordat ik bij dat rondje ben. Dat is altijd een goede warming up. Loop je al lang met de blessure?
Moet het ook niet zo regenen héquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 10:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Loop sinds december te klooien. Nu een tijd niet gerend, ik moet maar weer eens een testloopje doen, eens kijken hoe het gaat. Nu die pokke hitte weg is wordt het wel weer eens tijd
Of geef maar aan Badhoevedorpquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Wanneer gaan ze Nieuw-West in Lockdown gooien?
woon zelf in nieuw-west en denk dat het bij plein 40-45 in de buurt het ergste isquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:21 schreef Tjacka het volgende:
En dan toch 1,5 meter afstand houden? Ik hoest en nies wel heel hard bij het zien van een agentquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:04 schreef stokj het volgende:
Voorlopig geen mondkapjesplicht meer op de genoemde plekken maar wel preventief fouilleren.
HAHA, totdat je die wapenstok voelt (kan me herinneren dat er een agent in het oosten van het land was die had gevlogd dat als mensen geen 1,5 meter afstand van hem hielden hij zijn wapenstok zou pakken die met zijn hand erbij 1,5 meter afstand zo zijn. Filmpje kan ik even niet zo gauw vinden. Was in het nieuws gekomen).quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan toch 1,5 meter afstand houden? Ik hoest en nies wel heel hard bij het zien van een agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |