En ook in Geuzenveld heb je prima natuur om te wandelen of te fietsen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Maar dan zonder de aanhalingstekens. Tuinen van Osdorp, Slotermeer, ik vind het heerlijk dat dit allemaal zo dichtbij zit.
Ik heb OmgevingsAlert app, dat soort meldingen zie ik ook vaak voorbij komen. Maar wat betekent dat eigenlijk?quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef potjecreme het volgende:
Wow, ik heb mij aangemeld bij de overheid voor notificaties van vergunningen bij mij in de buurt. Nu valt mij op hoeveel woningen van zelfstandig naar onzelfstandig gaan.
Persoonlijk vind ik het relatief veel. Vind het geen goede ontwikkeling.
Dat het wordt verkamerd. Tenminste dat denk ik.quote:Op woensdag 10 juni 2020 13:26 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ik heb OmgevingsAlert app, dat soort meldingen zie ik ook vaak voorbij komen. Maar wat betekent dat eigenlijk?
Ja ik zie het ook hierquote:Op woensdag 10 juni 2020 13:18 schreef potjecreme het volgende:
Wow, ik heb mij aangemeld bij de overheid voor notificaties van vergunningen bij mij in de buurt. Nu valt mij op hoeveel woningen van zelfstandig naar onzelfstandig gaan.
Persoonlijk vind ik het relatief veel. Vind het geen goede ontwikkeling.
Joep van Klokje Rond.quote:Op donderdag 11 juni 2020 22:19 schreef Tjacka het volgende:
Iemand die een goede apk keurmeester weet?
Is dit een grapquote:
Sorryquote:Op donderdag 11 juni 2020 22:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dit een grap
Ging vroeger altijd naar de provincie, maar er moet toch een goede in Amsterdam zijn
hier in de buurt, Nieuw West, regent het al meer dan een jaar van die aanvragen. Zeer slechte ontwikkeling. Potentiele gezinswoningen worden opgesplitst in verschillende huur appartementjes en verhuurd aan studenten/expats whatever. Wordt goud geld mee verdiend.quote:Op woensdag 10 juni 2020 16:25 schreef miss_sly het volgende:
Dan wordt een woningdeelvergunning afgegeven, en sinds 1 april betekent dat automatisch dat er kamergewijze verhuur plaatsvindt en alle huurders een eigen huurovereenkomst moeten krijgen.
Dat is in heel Amsterdam zo. Zelfs in Noord zie je steeds meer aanvragen.quote:Op vrijdag 12 juni 2020 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier in de buurt, Nieuw West, regent het al meer dan een jaar van die aanvragen. Zeer slechte ontwikkeling. Potentiele gezinswoningen worden opgesplitst in verschillende huur appartementjes en verhuurd aan studenten/expats whatever. Wordt goud geld mee verdiend.
Ja dat las ik gister ook, als dit bericht echt klopt vind het wel beetje vreemd dat ze deze persoon pas na de positieve uitslag naar huis hebben gestuurdquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:57 schreef stokj het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)smet-met-coronavirus
Precies. Waarschijnlijk heeft één van die medewerkers daar AT5 op de hoogte gesteld hierover. Lijkt me niet dat je als supermarkt de spotlights opzoekt met dit.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Ja dat las ik gister ook, als dit bericht echt klopt vind het wel beetje vreemd dat ze deze persoon pas na de positieve uitslag naar huis hebben gestuurd
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
Was daar van de week nog, blijf maar even weg, dan maar naar de dirk of appie heyn
Sta nog op de lijst bij picnic, zodra ik aan de beurt ben laat ik mijn boodschappen bezorgen
misschien ook eens bij andere aanbieders kijken die bezorgen
Net 2 Vietnamese loempia's gehaald op de markt.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:23 schreef stokj het volgende:
Vandaag bij Rustem aan de Ten Catestraat twee royaal belegde broodjes gehaald en lekkere drankjes.
Jammer, had je niet gezien op de Ten Catemarktquote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Net 2 Vietnamese loempia's gehaald op de markt.
benieuwd hoe lang die markt er nog staat, ze gaan ook hun opslagplaatsen opknappen.quote:Op dinsdag 7 juli 2020 14:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Jammer, had je niet gezien op de Ten Catemarkt
Vietnamese loempia's staan nog op mijn lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |