Ja achja, van tijd tot tijd heb je van dat soort dingen. Dat het geluid net iets te luid is.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geen idee. Ben verhuisd naar een andere buurt. In mijn oude buurt vond ik het wel storend. En nee, heb er 8 jaar gewoond en pas de laatste 2 a 3 jaren worden er dingen met herrie georganiseerd. Dus geen gejammer van: had je daar maar niet moeten wonen.
Waar ga je 'shoppen'?quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef borisz het volgende:
Zaterdag eens 'de tourist' uithangen in een leeg Amsterdam... Hoewel ik hoorde dat het al weer drukker werd.
Hooguit alleen bier bij de Bierkoning....quote:
Volgens mij zijn alleen de zwervers nog buiten in de stad helaas.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Hooguit alleen bier bij de Bierkoning....
Wil gewoon de stad zien nu het rustig is.
Ik heb daar nou nooit echt last van. Ben je daar zo gevoelig voor? Beetje een bass.quote:Op woensdag 29 april 2020 23:46 schreef potjecreme het volgende:
Heerlijk geen festivals voor een keer.
quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef borisz het volgende:
Zaterdag eens 'de tourist' uithangen in een leeg Amsterdam... Hoewel ik hoorde dat het al weer drukker werd.
Het is storend als in de zomer meerdere keren per maand herrie is. Bij mijn nieuwe adres houd ik het beter in de gaten en zal ik bezwaar maken.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja achja, van tijd tot tijd heb je van dat soort dingen. Dat het geluid net iets te luid is.
Hier in de buurt is er soms kermis waarvan het geluid én licht goed merkbaar is. Ook om 23 uur in de nacht (terwijl ze om 22 uur moeten stoppen).quote:Op donderdag 30 april 2020 18:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het is storend als in de zomer meerdere keren per maand herrie is. Bij mijn nieuwe adres houd ik het beter in de gaten en zal ik bezwaar maken.
[ afbeelding ]
De gemeente Amsterdam verhuurt die stukjes groen aan organisatoren van festivals. Begrijp wel dat je het beu bent, maar het is toch echt de gemeente die de lusten heeft maar niet de lasten.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:06 schreef potjecreme het volgende:
Hoe anderen herrie ervaren heb ik geen boodschap aan. Ieder stukje groen moet festival terrein worden zodra twintigers het ontdekken. Ik ben dat beu.
Ach nu wss twee jaar een stuk rustiger.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:57 schreef Koral het volgende:
[..]
De gemeente Amsterdam verhuurt die stukjes groen aan organisatoren van festivals. Begrijp wel dat je het beu bent, maar het is toch echt de gemeente die de lusten heeft maar niet de lasten.
quote:Op donderdag 30 april 2020 20:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ach nu wss twee jaar een stuk rustiger.
dat klopt wel, de gemeente verhuurt openbaar groen heel makkelijk voor festivals. Dat zie ik hier in mijn park, Sloterpark, ook.quote:Op donderdag 30 april 2020 19:57 schreef Koral het volgende:
[..]
De gemeente Amsterdam verhuurt die stukjes groen aan organisatoren van festivals. Begrijp wel dat je het beu bent, maar het is toch echt de gemeente die de lusten heeft maar niet de lasten.
En al die kut hipsters ook op die festivalsquote:Op vrijdag 1 mei 2020 16:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat klopt wel, de gemeente verhuurt openbaar groen heel makkelijk voor festivals. Dat zie ik hier in mijn park, Sloterpark, ook.
Blij dat ik dat gezeik niet heb deze zomer. De herrie, ach, daar valt over te twisten. En dat doe ik ookDe bewoners waren hier in ieder geval al voor de festivals kwamen, het argument 'dan moet je maar op de hei gaan wonen' draai ik altijd om: waarom moet zo'n festival midden in de stad? Kan toch ook prima in buitengebied, het is nou niet dat je in Nederland opeens uren extra reistijd hebt als zo'n festival buiten de 'bewoonde wereld' wordt gehouden.
Dat zijn de voorlopers. Binnen de ring wordt/is onbetaalbaar en dan komen ze met hun festivaldrang.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
En al die kut hipsters ook op die festivals
je kan mij niet zeggen dat die hipsters rond het sloterpark wonen
Beter blijven ze lekker binnen de ring. Ik hoef die debielen niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 18:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat zijn de voorlopers. Binnen de ring wordt/is onbetaalbaar en dan komen ze met hun festivaldrang.
Wat valt er in West en Oost nou te beleven? West is gewoon een pauperbende en een en al lelijkheid eigenlijk.quote:Op donderdag 30 april 2020 18:49 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik heb daar nou nooit echt last van. Ben je daar zo gevoelig voor? Beetje een bass.
Was getekend iemand die jaren naast NDSM festival terrein heeft gewoond.
[..]![]()
Leukste stukje amsterdam vind je buiten de normale toeristische paden. Waar je normaliter ook prima kan toeven zonder toeristen (i.e. (oud)-West en Oost), langs Apolloweg in Zuid)
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat valt er in West en Oost nou te beleven? West is gewoon een pauperbende en een en al lelijkheid eigenlijk.
quote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat valt er in West en Oost nou te beleven? West is gewoon een pauperbende en een en al lelijkheid eigenlijk.
Nog een geluk dat het niet je nieren warenquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:33 schreef Quotidien het volgende:
Jullie worden vrolijk als je in Geuzenveld of Osdorp rondloopt?
Laatst nog van een sigaret beroofd in Noord
*Nieuw-Westquote:Op vrijdag 1 mei 2020 20:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niks mis met Osdorp of Slotermeerquote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:33 schreef Quotidien het volgende:
Lekker "groen" .quote:Op vrijdag 1 mei 2020 21:33 schreef Quotidien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |