Tropisch winkel Rustem, Ten Katestraat 36. Als je de Kinkerstraat in je rug hebt is het aan de linkerkant en dan een paar meter verder doorlopen naar nr 36.quote:
Top! Thanksquote:Op maandag 13 april 2020 09:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Tropisch winkel Rustem, Ten Katestraat 36. Als je de Kinkerstraat in je rug hebt is het aan de linkerkant en dan een paar meter verder doorlopen naar nr 36.
Ik las het. Wel vervelend. Vorige keer probeerden ze de geldautomaat bij de AHXL te ploffen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:22 schreef Againzender het volgende:
Vannacht weer een flinke knal door die plofkraak op het osdorpplein. Teringlijers.
ik hoorde een knal vannacht een knal dacht dat het vuurwerk wasquote:Op maandag 13 april 2020 13:22 schreef Againzender het volgende:
Vannacht weer een flinke knal door die plofkraak op het osdorpplein. Teringlijers.
Ik maak meerdere keren per dag een wandeling, maar meestal vast rondje om de Amstel of Amstelkanaal. Weesperzijde is eigenlijk alleen s ochtends vroeg een beetje te doen qua drukte en anderhalvemeter gedoequote:Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak de laatste tijd veel wandelingen door Amsterdam. We hebben een aantal boekjes uit de jaren zeventig met diverse stadswandelingen en veel uitleg over de architectuur. Ik moet zeggen dat het best interessant is. De eerste wandeling was om het museumplein en de tweede door De Pijp / Diamantbuurt voor werken van de Amsterdamse School.
Wie doet nog meer van dat soort wandelingen op dit moment?
Zeker, vooral in mijn eigen buurt. Heerlijk even geen toeristen. Liep net nog op een vrijwel lege Zeedijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Maak de laatste tijd veel wandelingen door Amsterdam. We hebben een aantal boekjes uit de jaren zeventig met diverse stadswandelingen en veel uitleg over de architectuur. Ik moet zeggen dat het best interessant is. De eerste wandeling was om het museumplein en de tweede door De Pijp / Diamantbuurt voor werken van de Amsterdamse School.
Wow flink end mooie route, hoelang deed je erover?quote:Op zondag 19 april 2020 17:11 schreef borisz het volgende:
Ook aan het wandelen geslagen. NH Wandelpad etappe 13.
https://www.noordhollandp(...)erk-aan-de-amstel/13
Tuinen van West, Sloten, Amsterdamse Bos, Amstelveen door en niet door de MIddenpolder ivm Broedseizoen maar 'om' via de Amstel naar Elsenhoeve. Mooie route
Route van 25 kmquote:Op zondag 19 april 2020 17:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wow flink end mooie route, hoelang deed je erover?
Meer wandelingen met natuur en dan vooral in het westen des stads.quote:Op vrijdag 17 april 2020 11:17 schreef UIO_AMS het volgende:
Uitgestorven of met dit weer druk?quote:Op zondag 19 april 2020 17:52 schreef Tjacka het volgende:
Slotermeer is niet zo slecht met die lockdown
Niet uitgestorven, maar geen vliegtuigen, lekker zitten in de tuin.quote:Op zondag 19 april 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Uitgestorven of met dit weer druk?
Ben daar al een lange tijd niet meer langsgereden.
Ja heerlijk, hier ook geen vliegtuigen. Normaal hoorde je ze altijd wanneer de wind hard waaide. Dan hadden ze via het deel van nieuw-west altijd de aanvliegroute.quote:Op zondag 19 april 2020 19:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Niet uitgestorven, maar geen vliegtuigen, lekker zitten in de tuin.
Precies. Laatste paar weken voor de lockdown was dat wel een ding.quote:Op zondag 19 april 2020 20:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja heerlijk, hier ook geen vliegtuigen. Normaal hoorde je ze altijd wanneer de wind hard waaide. Dan hadden ze via het deel van nieuw-west altijd de aanvliegroute.
Heb je last van het geluid?quote:Op woensdag 29 april 2020 23:46 schreef potjecreme het volgende:
Heerlijk geen festivals voor een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |