Ik las het inderdaad. Achja, verbaasd mij niets: in deze tijden moet je tegenwoordig zelf je broek hoog houden.quote:Op maandag 18 januari 2021 21:26 schreef potjecreme het volgende:
Wat een treurig weer.
[..]
https://www.at5.nl/artike(...)et-stinkt-naar-urine
Ik dacht dat ze gesloten warenquote:Op donderdag 21 januari 2021 00:45 schreef Isdatzo het volgende:
Wil iemand morgen (vandaag inmiddels) van 20.00-21.00 zwemmen in De Mirandabad? Gaat voor mij krap worden helaas.
50m buitenbad is open. Uiteindelijke met een beetje haasten nog redelijk op tijd gekomen en heerlijk gezwommenquote:
Nice nice! Vraag me af voor hoelang ze open zullen blijven.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
50m buitenbad is open. Uiteindelijke met een beetje haasten nog redelijk op tijd gekomen en heerlijk gezwommen.
Volgens mij zijn koude nachten het grootste probleem, dus met de huidige 'winter' maak ik me nog weinig zorgenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:33 schreef stokj het volgende:
[..]
Nice nice! Vraag me af voor hoelang ze open zullen blijven.
Overdag valt het wel mee inderdaad. In de avonduren is het wel koud.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 20:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn koude nachten het grootste probleem, dus met de huidige 'winter' maak ik me nog weinig zorgen.
Oh, ik vind het 's avonds juist het fijnste zwemmen en ik probeer dan ook meestal het laatste uurtje te bemachtigenquote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Overdag valt het wel mee inderdaad. In de avonduren is het wel koud.
Kan je, als je in de avond hebt gezwommen, daarna wel goed inslapen enzo? Van zwemmen krijg je juist energie omdat je actief bezig bent.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ik vind het 's avonds juist het fijnste zwemmen en ik probeer dan ook meestal het laatste uurtje te bemachtigen. Heb ook een paar keer het eerste uurtje gehad, maar dan is mijn lichaam nog niet helemaal wakker en is het water soms ook nog niet helemaal op temperatuur.
Slapen na sporten is voor mij niet zo'n issue, behalve als ik echt zwaar getraind heb (heftige interval- of tempotraining). Ik ben eigenlijk ook niet zo'n fanatiek zwemmer (meestal in de zomer in natuurwater), maar ik wacht nu al een jaar op een knieoperatie en ik moet toch wat nu ik niet kan mountainbiken en hardlopen.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan je, als je in de avond hebt gezwommen, daarna wel goed inslapen enzo? Van zwemmen krijg je juist energie omdat je actief bezig bent.
Dan heb je, vind ik, een goeie oplossing gekozen door te gaan zwemmen. Zo kan jij je hele lijf een beetje met weerstand van het water trainen en in conditie houden.quote:Op dinsdag 26 januari 2021 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Slapen na sporten is voor mij niet zo'n issue, behalve als ik echt zwaar getraind heb (heftige interval- of tempotraining). Ik ben eigenlijk ook niet zo'n fanatiek zwemmer (meestal in de zomer in natuurwater), maar ik wacht nu al een jaar op een knieoperatie en ik moet toch wat nu ik niet kan mountainbiken en hardlopen.
Ik las dat de eigenaar alsnog de deur open deed zodat de betreffende heren konden worden meegenomen door de politie.quote:
Dat zou kunnen! Wist niet of dat van toepassing was op markten in de buitenlucht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:09 schreef Bleie het volgende:
Er mogen nu toch alleen maar kramen met noodzakelijk spul staan?
Was eerder vanmiddag in het Vondelpark en daar werd volop geschaatst. Heb uiteraard ook nog even op het ijs gestaan, maar ik ben geen schaatser.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:45 schreef Karzai het volgende:
Denk dat de vorst net niet lang genoeg aanhoud om op de grachten te schaatsen gaat dinsdag weer dooien
in sommige parken kan het wel al
Ben je vandaag gaan wandelen in het Vondelpark?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Was eerder vanmiddag in het Vondelpark en daar werd volop geschaatst. Heb uiteraard ook nog even op het ijs gestaan, maar ik ben geen schaatser.
Nee, leek me beter dat te mijden.quote:Op zondag 21 februari 2021 19:29 schreef stokj het volgende:
Ben je vandaag gaan wandelen in het Vondelpark?
Ik probeer wel te wandelen maar niet op de drukke plekken. Aan de randen van de stad kan je gelukkig wel rustig doen.quote:
Al ruim een jaar kerngezond. Jij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |