Voor een hoop is het prima te doen, ze zijn alleen te belazerd om hun wekker te zetten. Niet alle bejaarden hebben thuiszorg oid.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
Ik vind dat risicogroepen voorrang moeten hebben op online bestellen.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:
[..]
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
Jumbo, Coop, Plus bezorgen allemaal ook hoor... hangt wel een beetje af waar je woont!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik probeer al weken online te bestellen bij de Appie maar kom er nooit doorheen. Zelfs met constant f5en om 0.00 niet. Hoe doen jullie dat dan?
Ik sta erop dat ze mij bellen als er iets niet is! (Zet dat altijd bij de opmerkingen en ze bellen nog écht ook!quote:Op donderdag 2 april 2020 12:20 schreef Knutknuttsson het volgende:
Alleen alle keren ontbrak er iets vanwege geen voorraad. Daar heb ik alle begrip voor, maar als je er dan alsnog op uit moet schiet het z'n doel wel een beetje voorbij natuurlijk.
Ja hier in Gorinchem alleen de Appie en de Coop en die Coop is gewoon superaso want op het moment dat je Gorinchem selecteert in het menu gaan de prijzen met 20# omhoog....quote:Op donderdag 2 april 2020 12:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Jumbo, Coop, Plus bezorgen allemaal ook hoor... hangt wel een beetje af waar je woont!
Dat is wel flauw ja...quote:Op donderdag 2 april 2020 12:24 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja hier in Gorinchem alleen de Appie en de Coop en die Coop is gewoon superaso want op het moment dat je Gorinchem selecteert in het menu gaan de prijzen met 20# omhoog....
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.quote:Op donderdag 2 april 2020 12:19 schreef MPC60 het volgende:
Ik probeer al weken online te bestellen bij de Appie maar kom er nooit doorheen. Zelfs met constant f5en om 0.00 niet. Hoe doen jullie dat dan?
Ik heb vandaag nog voor volgende week AH Pick-Up kunnen reserveren. Bezorgen reserveren is hier dankzij de bezorgbundels onmogelijk, gelukkig heb ik die ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.
Hier zijn pas bezorgmomenten beschikbaar over 3 weken, en dat is omdat ik een bundel heb. Echter zijn dat enkel een paar momenten op rare tijden. En veel van wat ik wil bestellen is niet online beschikbaar. Ik heb mijn bezorgbundel dan ook maar voolopig stopgezet, dit is geldverspilling.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik zag vanochtend rond 7 uur bij AH dat er ineens weer bezorgslots vrij waren van ma 6 t/m do 9 april. Kennelijk komen er later toch weer slots vrij of extra bij.
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:42 schreef falling_away het volgende:
[..]
Hier zijn pas bezorgmomenten beschikbaar over 3 weken, en dat is omdat ik een bundel heb. Echter zijn dat enkel een paar momenten op rare tijden. En veel van wat ik wil bestellen is niet online beschikbaar. Ik heb mijn bezorgbundel dan ook maar voolopig stopgezet, dit is geldverspilling.
Klopt, dat was hier ook, kon zelfs voor morgen weer bestellen. Ze zullen af en toe wel wat extra kunnen toevoegen.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.
En zijn de spullen die je wil bestellen ook op voorraad? Dat was namelijk ook een probleem.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:46 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Hier waren gisteren ook pas over 3 weken beschikbaar, maar vanochtend was de 2e keer in een week dat ik zag dat er op zeer korte termijn plek was. Dus het loont wel de moeite kennelijk om elke ochtend even te kijken.
Ik krijg pas zaterdag mijn eerste bestelling geleverd, die heb ik 2 weken geleden geboekt. Ik zag dat ik een aantal producten niet kon kiezen (bijv. de eieren die ik normaal neem, moest ik andere kiezen), maar vrijwel alles kon ik toen wel in winkelmandje stoppen en heb het al een paar keer aangepast.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:52 schreef falling_away het volgende:
[..]
En zijn de spullen die je wil bestellen ook op voorraad? Dat was namelijk ook een probleem.
Terwijl in de fysieke AH winkel vrijwel alles wel gewoon weer voorraadig is.
Ja of mensen annuleren toch de bezorging of zo.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Klopt, dat was hier ook, kon zelfs voor morgen weer bestellen. Ze zullen af en toe wel wat extra kunnen toevoegen.
De huishouddoekjes van welk merk dan ook lijken ook constant als een idioot te gaan. En gewone bleek ook.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook al weken geen enkel product van Dettol gezien in fysieke en online winkels?
Ik heb heel veel op voorraad, al van voor de crisis, toen ze 1 + 1 gratis waren bij AH, ook die van die Sorbo. AH eigen merk toen ze nog gewoon groen waren heb ik op voorraad. Ze zijn nu vernieuwd met geurtjes, vreselijk. Al met al heb ik echt heel veel schoonmaakdoekjes liggen. Ik durf ze niet te tellenquote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Hebben jullie ook al weken geen enkel product van Dettol gezien in fysieke en online winkels?
Zelfde hier, ik koop dat spul in bulk en soms vergeet ik dat ik dat al gedaan heb.quote:Op donderdag 2 april 2020 14:11 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik heb heel veel op voorraad, al van voor de crisis, toen ze 1 + 1 gratis waren bij AH, ook die van die Sorbo. AH eigen merk toen ze nog gewoon groen waren heb ik op voorraad. Ze zijn nu vernieuwd met geurtjes, vreselijk. Al met al heb ik echt heel veel schoonmaakdoekjes liggen. Ik durf ze niet te tellen![]()
.
Ja, bij de blokker.quote:Op donderdag 2 april 2020 13:55 schreef Momo het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |