Wist ikquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
Westkapellequote:
Ik wil er ook een na elke dag nespresso. Op zich goed maar dat apparaat is langzaam en lawaaierigquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg een 2e bonenmachine, voor boven
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:derLudolf
Rustig op straat? In Den Haag (centrum)?Vergeet het maar...
Waar woon jij ook alweer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De domme mensen wonen toch in het noorden zeggen ze?
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebtquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Kreator het volgende:
Ik drink thuis momenteel vijf kopjes Nespresso per dag. Veel eer dan normaal.
Juh, een abbo.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
20 cent per bakkie. Ik overleef het wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dure hobby.. hele dag thuis zijn als je nespresso hebt
Wat voor tekst is dat?quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:09 schreef Clubsoda het volgende:
Ik word snibbig van die steeds terugkerende (onterechte!) passief-agressieve adblocker-tekst. Kan dat niet anders?
Hmmmquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef AnneX het volgende:
Het is laat op een lange dag: ik moest de combi cassettebandje/potlood uitleggen.🤪
Zijn er mensen met een DirkvandeBroek in de buurt: “Ze hebben bij @:dirkvandenbroek nu messenblokken van Royal VKB in de aanbieding voor ¤14,95. (deze dus bol.com/nl/p/royal-vkb…) Ik heb mijn el cheapo Hema messen er ook maar bijgezet”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |