Precies, een I en geen l.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja halloooo dat was een l, geen I!
De quotes deden weer eens kut
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jezus met dat soort dingen ben ik echt motorisch debiel denk ik. Ik weet zeker dat alles in de gootjes gaat, dan heb ik echt geen leuke dag hoor
Dan was je heus niet de enige geweestquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja jezus met dat soort dingen ben ik echt motorisch debiel denk ik. Ik weet zeker dat alles in de gootjes gaat, dan heb ik echt geen leuke dag hoor
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:53 schreef Guanabana het volgende:
Mijn vriend zit in de andere kamer te videobellen met zijn vrienden, ik hoor hem heel de tijd lachen.
Nu voel ik me best eenzaam, gelukkig heb ik jullie![]()
![]()
Naar ventjequote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar goed, de ánderen dan juist weer wel
Prima tip inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk bij zoiets altijd: hoe kijk jijzelf naar een presentatie van een collega? Ga je diegene uitlachen als er iets mis zou gaan, of is de kans groter dat je eerder verveeld bent en echt niet staat te beoordelen hoe diegene het staat te doen?
Kans is groot dat mensen ook zo naar jou kijken.
Life pro tip, graag gedaan.
Die posts ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ESF / [SC] #199 ESF-SC: weet even geen leuke TT hoor
Rustig maar, we bijten nietquote:
Hou op...quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan was je heus niet de enige geweest
Dat klopt inderdaad. Ik vond presenteren op de middelbare school altijd doodeng, maar later bedacht ik me inderdaad dat ik ook nooit echt rottig zal reageren op anderen, en met die instelling valt het best meequote:Op donderdag 26 maart 2020 21:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik denk bij zoiets altijd: hoe kijk jijzelf naar een presentatie van een collega? Ga je diegene uitlachen als er iets mis zou gaan, of is de kans groter dat je eerder verveeld bent en echt niet zit te beoordelen hoe diegene het staat te doen?
Kans is groot dat mensen ook zo naar jou kijken.
Life pro tip, graag gedaan.
Nou, ho ho, als jij een paar keer een strike gooit liggen de meisjes aan je voeten hoor.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef I het volgende:
bijna de minst nuttige bezigheid om goed in te zijn
Vooral als je tijdens het bowlen The Big Lebowski referenties maakt en/of begrijpt. Nou ja, dan lig IK aan je voeten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ho ho, als jij een paar keer een strike gooit liggen de meisjes aan je voeten hoor.
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 26 maart 2020 22:00 schreef I het volgende:
Bij bowlen denk ik altijd, als ik gemiddeld slechter ben dan anderen; Dit is wel bijna de minst nuttige bezigheid om goed in te zijn, dus ach, als iemand hierin toevallig veel beter is, laat ze maar lekker.
Geef jij even goede tips weg!quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ho ho, als jij een paar keer een strike gooit liggen de meisjes aan je voeten hoor.
Nou dan moeten we maar allemaal snel die film gaan kijken voor de volgende meet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vooral als je tijdens het bowlen The Big Lebowski referenties maakt en/of begrijpt. Nou ja, dan lig IK aan je voeten.
Ik vind bellen al eng.quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:54 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het na mijn studie nooit meer hoeven doen, dus geen idee, misschien overschat ik mezelf. Maar nee, ik denk dat ik, mits goed voorbereid, het niet zo heel erg zou vinden.
Vandaar ook bijna hè.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bellen vind ik dan wél weer eng.quote:
Dat was ook 1 BCquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die posts ookLijkt wel uit een vorig leven
Ik vind het altijd eng om zelf op te bellen, terwijl ik appen dan weer echt geen punt vind.quote:Op donderdag 26 maart 2020 22:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja bellen vind ik dan wél weer eng.
Hoewel dat ook vooral het idee vooraf is, eenmaal bellende gaat het altijd wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |