SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
en hoe is het met Tail ?quote:
Heb jij je nog een beetje verveeld vandaag?quote:
Ik ben in de tuin bezig geweest, daar was het lekker weer voor. Ondertussen met de buurjongen lopen kletsen die bij z'n moeder in de tuin bezig was. Oh en natuurlijk op de WII bezig geweestquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij je nog een beetje verveeld vandaag?
Nog best veel afgewisseld dus. Jij verveeld je niet makkelijk, denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben in de tuin bezig geweest, daar was het lekker weer voor. Ondertussen met de buurjongen lopen kletsen die bij z'n moeder in de tuin bezig was. Oh en natuurlijk op de WII bezig geweest![]()
En nog even een filmpje op Netflix gekeken....
Ik moet mezelf gewoon bezig houdenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog best veel afgewisseld dus. Jij verveeld je niet makkelijk, denk ik.
Hoe komt dat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet mezelf gewoon bezig houdenEn het gekke is dat dat door de week beter gaat dan in het weekend
Opeens herkende ik die stemquote:
Goed van je.quote:
Ik zal 't inlijstenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed van je.
Ik wist niet of iemand die zou herkennen.
Ik herken veel stemmen, maar deze is kennelijk te a-typisch...quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken veel stemmen, maar deze is kennelijk te a-typisch...
Is dit Ciska Peters, op basis van de stem?
Slaperd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Hier moet je bij de deka en de appie verplicht met een karretje boodschappen doen. Bij de Deka staat zelfs iemand die de "dieuwbeugel" ontsmet bij de ingang. (zat nog in het vorige topic)
En toch heeft dat netjes praten wel watquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Te herkennen aan de zwoele, zeer nette, goed articulerende stem...
Doe ik dan ook (bijna) altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
En toch heeft dat netjes praten wel wat
quote:
Ja, zeker als je jezelf terug hoort...quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
En toch heeft dat netjes praten wel wat
Yeah, surequote:
ik hoef mezelf ook niet te horenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zeker als je jezelf terug hoort...
Hoort gewoon bij jouquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als het wel gebeurd, dan merk ik hoe Amsterdams ik klink...
Jezelf terug horen is een ramp. Ik heb opnames wel eens een paar maand laten liggen voordat ik ze terug wilde horen.quote:
Ja, ken ik wel, maar was de combi vergeten.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik verwacht niet dat je deze artiest weet.
Als ik 'een paar maand' zou zeggen, dan nemen ze me hier ook niet helemaal serieus...quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jezelf terug horen is een ramp. Ik heb opnames wel eens een paar maand laten liggen voordat ik ze terug wilde horen.
Ik moest even 2x lezenquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 'een paar maand' zou zeggen, dan nemen ze me hier ook niet helemaal serieus...
Julio ?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
Niemand die deze Spaanse ogen herkent?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik 'een paar maand' zou zeggen, dan nemen ze me hier ook niet helemaal serieus...
Perry Como?quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:53 schreef Melting het volgende:
Niemand die deze Spaanse ogen herkent?
Die keur ik ook goed.quote:Op donderdag 26 maart 2020 19:55 schreef livelink het volgende:
Rock Steady Crew met Rock Steady Crew
Op dat bureau jij en dansenquote:
Ja, geweldig.quote:
Ik had hem net ook geopend.quote:
Mooie vrouwquote:Op donderdag 26 maart 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, geweldig.
Baby Face herself...
Ze lijkt op mijn eerste vriendinnetje.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:03 schreef brother52 het volgende:
Iron Maiden - the number of the beast
Die is net afgelopenquote:
Lijkt me idd broodnodig met uw coupequote:Op donderdag 26 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Heb vandaag ladingen kapperspullen en kleurspoeling gekocht.
Niet dat ik het nodig heb, maar het is over een paar weken prima wisselgeld voor andere zaken...
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Niet dat ik het nodig heb, maar het is over een paar weken prima wisselgeld voor andere zaken...
Speculant?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:06 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Bobby McFerrin - Don't worry be happy.
Dat kan écht nietquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al die uitgroeiende wenkbrauwen over die Nike swooshes heen...
Niks delen...quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:10 schreef Rafeiro het volgende:
Misschien delen met melting MM? Dan jaag je er toch zeker 2x zo snel doorheen.
Don't worry.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:12 schreef livelink het volgende:
Be happy, maar wel vanaf 1,5 meter afstand graag.
dan zou ik nog wat wax inkopen als ik jou wasquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon scheiding in het midden...
Andere titel.quote:
Boenwax?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou ik nog wat wax inkopen als ik jou was
Het merk 'Brazilian' schijnt wel goed te zijn...quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou ik nog wat wax inkopen als ik jou was
ruikt wel lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het merk 'Brazilian' schijnt wel goed te zijn...
Promises of Nomans Land.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Andere titel.
Wel knap dat je de band al weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Is het dan Roxnie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit concert zal ook wel gecanceld worden...
Zitten we straks met bakken vol vouchers...
Mijn man had tickets voor The Simple Minds. Dat wordt verschoven naar volgend jaar februari.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
Dit concert zal ook wel gecanceld worden...
Zitten we straks met bakken vol vouchers...
Tot nu hebben we 4 gecancelde concerten tot juni...quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man had tickets voor The Simple Minds. Dat wordt verschoven naar volgend jaar februari.
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Symphonic het volgende:
Zaterdag 19:00-21:00 DJ Symph - En dan word ik wakker met een wijsje....
Van ene Rob de Nijsje?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu hebben we 4 gecancelde concerten tot juni...
Verwacht je er nog meer?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu hebben we 4 gecancelde concerten tot juni...
Zaterdag 19:00-21:00 DJ Symph - En dan word ik wakker met een meisje....
Henk! Oehoe hoe hoe hoe hoeoe....quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:23 schreef Symphonic het volgende:
dat was Normanquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk! Oehoe hoe hoe hoe hoeoe....
Ja, Donkey zong het bij de aftiteling van Shrek 2quote:
Je zou niet zonder kunnen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:30 schreef Rafeiro het volgende:
Iets met een zusje dat je af en toe wel kon schieten
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Schaapje, schaapje, heb je witte wol...
Klopt. Zie hierboven.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Z'n broer van The Way To Amarillo.
Maar hoe heet die ook al weer?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Dit kunnen wel 20 verschillende songs zijn.
Allemaal van Modern Talking...
nou das aardigquote:
Bij ons werd het door een andere stem gezongenquote:
Dit is wel jullie voorland qua wenkbrauwen.quote:
Que?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel jullie voorland qua wenkbrauwen.
Vanwaar die vrolijkheid, mevrouw die niet meer hoeft te gaan werken?quote:
quote:
Ik was even aan het uittesten hoe dat klonk. Maar was het toch niet helemaal.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo blij om thuis te mogen werken! What happened? Fles wijn naast de laptop en kloppen maar?
Ik ben blij dat het voor jullie bijna weekend isquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Vanwaar die vrolijkheid, mevrouw die niet meer hoeft te gaan werken?
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het voor jullie bijna weekend is
wij ookquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:00 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen een "videoconference" met de huishoudelijke ondersteuning.
Ben benieuwd wat ze me gaat laten doen
Ja, heerlijk even niet naar het werk...quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het voor jullie bijna weekend is
quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik heb de etiquette van het vergaderen via Teams inmiddels wel helemaal onder de knie. Camera en microfoon uit zolang je niks zegt en alleen aan als je iets te melden hebt.
Ik heb vanmiddag een uur in een vergadering gezeten zonder iets te zeggen en even lekker niks aan het doen. Veel relaxter dan in een echter vergadering.
nou ja, zoiets dan, goed bedoeld, attent enzoquote:Op donderdag 26 maart 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, heerlijk even niet naar het werk...
Had je deze al gezien?quote:Op donderdag 26 maart 2020 21:01 schreef livelink het volgende:
Ik heb de etiquette van het vergaderen via Teams inmiddels wel helemaal onder de knie. Camera en microfoon uit zolang je niks zegt en alleen aan als je iets te melden hebt.
Ik heb vanmiddag een uur in een vergadering gezeten zonder iets te zeggen en even lekker niks aan het doen. Veel relaxter dan in een echter vergadering.
quote:
Goedemorgen livelink.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Klaar voor de laatste werkdag van de week?
Goedemorgen just me.quote:
Goedemorgen Symph.quote:
Het begint te wennenquote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen just me.
Ook weer klaar voor een nieuwe dag thuis zitten?
Geef ze van katoenquote:
quote:
Goedemorgen Diaan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 07:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]Inderdaad erg herkenbaar....
![]()
Goedemorgen
Dat moet vast wel lukken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag laatste werkdag... ik heb een stille hoop dat ik vanmiddag iets eerder kan stoppen met werken.
Goedemorgen Mad.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:31 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ik heb nog wat tickets naar/van Spanje in de aanbieding voor de liefhebber...
Gewoon zorgen dat de accu van de laptop leeg is en je de oplader kwijt bent.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:25 schreef Diaan73 het volgende:
Vandaag laatste werkdag... ik heb een stille hoop dat ik vanmiddag iets eerder kan stoppen met werken.
Zoiets zou Diaan nooit doen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de accu van de laptop leeg is en je de oplader kwijt bent.
Goedemorgen.
Zul je toch op tijd op moeten staan.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Bij de buren wordt er geisoleerd. Vanaf 8 uur herrie, er staat fijn een compressor te stampen. Ja, hier gaan al dat soort dingen gewoon door, wat nou anderhalve meter afstand houden? Het is hier bij de buren echt de zoete inval. Net als aan de overkant trouwens, drie busjes van verschillende bedrijven, iedereen tegelijkertijd bezig.
Ligt eraan wat er straks aan acties nog komen.... en ik moet na het overleg van 11:00 uur nog een verslag maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat moet vast wel lukken.
Hoe staat het met jullie vakantie, Diaan? Hadden jullie al iets gepland voor deze zomer? En gaat dat nog gewoon door?
Ik hoorde het net ook.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 10:48 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
Triest bericht over Liesbeth List, inderdaad.
Goedemorgen heren.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 maart 2020 11:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, belastingaangifte gedaan, dit keer was de wozwaarde van het huis niet ingevuld, verder alles wel. Even wat onderling schuiven, dat was nog het meeste werk, en toen was het alweer klaar.
quote:
VDJ houdt dat zelf bij.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Een vraag voor de mensen die hier de shows verzorgen (DJ's).
Gebruiken jullie een aparte applicatie voor het bijhouden van welke nummers er als is gedraaid zijn?
Want in Mixxx wordt dit eigenlijk prima bij gehouden alleen zit ik op een ander systeem waar ik geen Mixxx op heb staan en als ik dat installeer zijn de vinkjes van afspelen weg. (Wat natuurlijk ook logisch is daar niet van)
Ik heb namelijk wel mapjes gemaakt op mijn systeem met wat ik klaar had gezet per uitzending maar daar zijn ook nog ''spontane'' nummers bij gekomen dus nu mis ik een beetje mijn overzicht.
En anders wordt het een Excel lijst denk ik
Ah oké, bedankt voor de informatie in ieder gevalquote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:04 schreef Melting het volgende:
[..]
VDJ houdt dat zelf bij.
Voor de rest houd ik niets bij.
Ik werk met een zeer geavanceerd systeem; het belangrijkste programma op mijn computer, het totaal onmisbare programma met de naam... *drumroffel*...quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Gebruiken jullie een aparte applicatie voor het bijhouden van welke nummers er als is gedraaid zijn?
Want in Mixxx wordt dit eigenlijk prima bij gehouden alleen zit ik op een ander systeem waar ik geen Mixxx op heb staan en als ik dat installeer zijn de vinkjes van afspelen weg. (Wat natuurlijk ook logisch is daar niet van)
Ik heb namelijk wel mapjes gemaakt op mijn systeem met wat ik klaar had gezet per uitzending maar daar zijn ook nog ''spontane'' nummers bij gekomen dus nu mis ik een beetje mijn overzicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd zelf handmatig bij wat ik draai, sla dat per uitzending op in een txt-bestand. En elke uitzending - uit m'n hoofd gezegd nu 233 plus een paar onder een andere naam - heeft een eigen mapje op mijn pc.
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik werk met een zeer geavanceerd systeem; het belangrijkste programma op mijn computer, het totaal onmisbare programma met de naam... *drumroffel*...Die had ik even niet zien aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik houd zelf handmatig bij wat ik draai, sla dat per uitzending op in een txt-bestand. En elke uitzending - uit m'n hoofd gezegd nu 233 plus een paar onder een andere naam - heeft een eigen mapje op mijn pc.. Maar dat is inderdaad ook een optie.
Maar hoe vergelijk je dan welke nummers je al is eerder hebt gedraaid, want +/- 233 .txt bestandjes doorgaan lijkt me niet de handigste methode.
Alle muziek die ik draai, plaats ik in de map van de betreffende uitzending. Een nummer dat ik vaker draai, komt dus in meerdere mappen voor.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die had ik even niet zien aankomen. Maar dat is inderdaad ook een optie.
Maar hoe vergelijk je dan welke nummers je al is eerder hebt gedraaid, want +/- 233 .txt bestandjes doorgaan lijkt me niet de handigste methode.
De vraag die je vooral moet stellen is: Maakt het wat uit of je iets al eerder gedraaid hebt?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:20 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Die had ik even niet zien aankomen. Maar dat is inderdaad ook een optie.
Is er in Mixxx geen kolom 'Laatst gespeeld' in de Library die je toonbaar (rechtermuisknop op kolommen) kan maken?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:01 schreef anotherRandomdude het volgende:
Terechte vraag. In principe maakt dat natuurlijk niet zo veel uit. Maar ik wil wel een beetje gevarieerd draaien.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag die je vooral moet stellen is: Maakt het wat uit of je iets al eerder gedraaid hebt?
Ah juist nu snap ik hem, dat is bij mijn mappen structuur nu nog een beetje het probleem.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Alle muziek die ik draai, plaats ik in de map van de betreffende uitzending. Een nummer dat ik vaker draai, komt dus in meerdere mappen voor.
Ik kan met Windows Verkenner gewoon zoeken. Als [titel x] in drie mappen staat - bijvoorbeeld in Uitzending 98, Uitzending 147 en Uitzending 186 - dan heb ik dat nummer kennelijk drie keer gedraaid.
Zolang je voldoende schijfruimte hebt, is dat zeker een optiequote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah juist nu snap ik hem, dat is bij mijn mappen structuur nu nog een beetje het probleem.
Ik heb per uitzending een X een aantal nummers in een map klaargezet en als ik dan niet uitkom haal ik wat uit de grote ''muziek'' map erbij. Is wel een goed idee om de nummers daar dan ook naar toe te kopiëren.
Klopt inderdaad, alleen zit ik op een nieuw systeem met een ''verse'' installatie van Mixxx en dergelijke dus dan is die lijst leeg. En ik weet niet of een export daarvan goed zou werken bij mijn oude systeem.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is er in Mixxx geen kolom 'Laatst gespeeld' in de Library die je toonbaar (rechtermuisknop op kolommen) kan maken?
Kan me zoiets herinneren van toen ik het nog gebruikte...
Goede vraag, op zich moet dat lijkt me niet extreem veel uitmaken maar voor de diversiteit lijkt me het toch iets handiger om een 80/20 regel voor mezelf aan te houden met 80% ''nieuwe'' nog niet door mij gedraaide muziek en 20% met wat al is eerder voorbij is gekomen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
De vraag die je vooral moet stellen is: Maakt het wat uit of je iets al eerder gedraaid hebt?
vrijmibo op afstand met bitterballen van Van Dobbe !!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ander, belangrijker nieuws:
Het is Nationale Bitterballendag.
Vanwege corona virus?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Kruidvat heeft de webwinkel ook al moeten sluiten
Ze hebben geen personeel om de online winkelmandjes te ontsmettenquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben geen personeel om de online winkelmandjes te ontsmetten
Volgens mij staat er nog niets gepland, dus be my guest.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Staat er voor vanavond al een show in de planning?
Anders zou ik het wel leuk vinden om weer een keer te draaien
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze hebben geen personeel om de online winkelmandjes te ontsmetten
* Rafeiro plakt een snor op en zegt "DOEN!"quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:00 schreef anotherRandomdude het volgende:
Staat er voor vanavond al een show in de planning?
Anders zou ik het wel leuk vinden om weer een keer te draaien
Natuurlijk Raf Derksen.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
* Rafeiro plakt een snor op en zegt "DOEN!"
Heb je melting zijn mobiel? Voor support desk?quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Onder voorbehoud vanavond van 19:00-21:00 zal ik een uitzending verzorgen.
Daarom ook onder voorbehoud als er toch technische problemen zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je melting zijn mobiel? Voor support desk?
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb je melting zijn mobiel? Voor support desk?
Heb ik idd wel, maar die geef ik niet door aan anderen hoorquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij toch wel. Maar volgens mij heb je mijn hulp helemaal niet nodig.
Heel goed.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heb ik idd wel, maar die geef ik niet door aan anderen hoor
quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Kruidvat heeft de webwinkel ook al moeten sluiten
Dat is wel leuker, maar dat zal straks ook wel niet meer mogen.quote:
Mijn hele muziekcollectie is opgedeeld in mappen naar genre op diverse harde schijven.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 12:31 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ah juist nu snap ik hem, dat is bij mijn mappen structuur nu nog een beetje het probleem.
Ik heb per uitzending een X een aantal nummers in een map klaargezet en als ik dan niet uitkom haal ik wat uit de grote ''muziek'' map erbij. Is wel een goed idee om de nummers daar dan ook naar toe te kopiëren.
Zo als ik het nu ingedeeld heb is het zo dat ik een hoofdmap heb met al mijn muziek en per uitzending een aparte map. Maar ik ben nog aan het kijken wat het beste voor mij werkt.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn hele collectie is opgedeeld in mappen naar genre op diverse harde schijven.
Als ik al iets voorbereid, dan selecteer ik binnen VDJ uit het geheel of per genre/map/submappen de songs die ik wil draaien en daar maak ik een Playlist voor. Volgens mij kan ook dat in Mixxx...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |