Doe maar nietquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Nee, niet eensNoemde gewoon een random ruimte in het huis op.
Nu kan ik een heel flauw grapje maken, maar dat doe ik maar niet
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Sport nog steeds vrijwel dagelijks. 2 dumbbells, een kettlebell, wat weerstandsbanden en hardloopschoenen en je komt een heel eind. Wel tijd dat de sportscholen weer open gaan goftedomme, nu is het toch vooral onderhoud wat je doet.
Is er ook een sportscholen open gif @:zipportal ?
Ik laat dit over aan de COR-mods!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden ze deze in het CORtopic op prijs stellen?
@:ggmm graag even advies
Dit is het COR topic voor gifjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Zouden ze deze in het CORtopic op prijs stellen?
@:ggmm graag even advies
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb net een loonsverhoging op mijn werk gekregen!![]()
[ afbeelding ]
niet dat het overigens een mega verhoging is, maar hey... toch leuk
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef dick_laurent het volgende:
Nou ik heb net een loonsverhoging op mijn werk gekregen!![]()
[ afbeelding ]
niet dat het overigens een mega verhoging is, maar hey... toch leuk
neequote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef Haags het volgende:
Hall0n ik hoorde dat deze kroeg wel open is?
Ik zou je docent op zijn muil slaan als ie dat soort walgelijke uitspraken doet!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef roos94 het volgende:
Volgens mijn docent vandaag hebben we vanaf 15 feb gewoon les op locatie (hbo rotterdam)
Kan toch niet?
Kan toch niet, als in, de regels volgend kan dat toch niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou je docent op zijn muil slaan als ie dat soort walgelijke uitspraken doet!
Kwil niet stoken. Maar echt hoor.
Daarom ook vol op zijn muil kloppen!!!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kan toch niet, als in, de regels volgend kan dat toch niet?
Hij beweert bij hoog en laag dat we vanaf 15 februari gewone lessen op locatie hebben maar ik zie online staan dat alleen toetsen en praktijkonderwijs kan doorgaan (?) Vaagquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Daarom ook vol op zijn muil kloppen!!!
shit ik heb teveel kabouter wesley gekeken, sorry... let niet op mij
Achter iedere boom een covidje die naar je loerde.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
Ik was laatst verdwaald op een onbekende weg. Voelde me idd erg onrustig toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |