Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Kun je dan op de bank blijven zitten of moet je dan ook echt opstaan om dingen te doen?
Klinkt leuk als corona hobby!quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.
Ik zit in de meeste gevallen ook gewoon hoor, staan voegt meestal weinig toe, plus moet je daar ook goed de ruimte voor hebben in je woonkamer natuurlijk zodat je niet dingen omver slaat/loopt
Ik had 'm al pre corona moet ik bekennenquote:
Lol ik heb 2 dochters en 2 zonen... die hangen aan mijn lippen als ik de oude kroegenverhalen op ratel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nah... er zitten toch dingen bij waarvan ik achteraf denk: daar ben ik goed bij langs gekomen!![]()
En ik niet alleen zoons, maar ook een..... dochter! Dat maakt uit....![]()
Toch maar eens proberen dan. Met een beetje pech zitten de jongere leeftijdsgroepen dit jaar alsnog vooral binnenquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:51 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je kan zeker blijven zitten ja, grappige is dat sommige games je ook bij aanvang vragen of je wilt zitten of staan, om de experience daarop af te stellen.
Ik zit in de meeste gevallen ook gewoon hoor, staan voegt meestal weinig toe, plus moet je daar ook goed de ruimte voor hebben in je woonkamer natuurlijk zodat je niet dingen omver slaat/loopt
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen isquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Toch maar eens proberen dan. Met een beetje pech zitten de jongere leeftijdsgroepen dit jaar alsnog vooral binnen
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
Fijn. Een topic waar ik leuke gifjes kan zien.
Pong.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen is
Waar is die van die duitse tank kroegen open?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
In ieder geval op mijn telefoon onder favorieten. Zodra het weer kan ga ik hem volop rondsturen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Waar is die van die duitse tank kroegen open?
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef OProg het volgende:
En ik maar denken dat ik oud wasquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
VR is niets voor mij maar gamen doe ik al sinds Pong uitgekomen is
Je bent zo oud als je je voelt. Met name hoe je je 's morgens vroeg voeltquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
En ik maar denken dat ik oud was
Normaal gamen doe ik ook al sinds mijn tienerjaren. Fijne manier om de lockdowns enigszins door te komen
In dat geval ben ik echt hoogbejaard. Niet echt een ochtendmens zeg maar. Verre van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt. Met name hoe je je 's morgens vroeg voelt
Telt het als je voor 11 uur gemiddeld genomen wel op bent als ochtendquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
In dat geval ben ik echt hoogbejaard. Niet echt een ochtendmens zeg maar. Verre van.
Ik heb de luxe om elke dag uit te kunnen slapen gelukkigquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:40 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Telt het als je voor 11 uur gemiddeld genomen wel op bent als ochtend
Je hondje is in goede handen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drop hier even iemand af. Zelf ga ik naar het hoofdtopic voor de cijfers.
[ afbeelding ]
Mooie hontquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik drop hier even iemand af. Zelf ga ik naar het hoofdtopic voor de cijfers.
[ afbeelding ]
quote:
Inside Outquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:12 schreef _serial_ het volgende:
Dan maar hier een gifje omdat het in het grote topic niet meer mag
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:16 schreef _serial_ het volgende:
Prima cijfers, ik zat er maar 4 naast
Op naar de kroeg
[ afbeelding ]
Gevaarlijk hoor; je gemeente delen hier op FOK!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
Tering mijn gemeente zit aardig hoog weer.bijna even veel als Utrecht stad, terwijl wij maar 1/5e de hoeveelheid inwoners hebben (Vijfheerenlanden 33)
Kom langs dan! Vechtuh!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Gevaarlijk hoor; je gemeente delen hier op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Kom langs dan! Vechtuh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar op de PS is leuker ja![]()
Nee, niet eensquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zeg je nou keuken omdat het een vrouw is?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |